7 міс. тому
0
У мене була низка розмов із цими хлопцями щодо зняття коштів у розмірі 2500 доларів США, яке очікується з середини грудня банківським переказом.
У мене повністю підтверджений рахунок, банківські реквізити правильні, і я отримав виплату за інше зняття ще в червні чи липні минулого року.
Вважаю, що максимум, який я міг би виграти з цим конкретним купоном, становить близько 1700 доларів, і це нормально. Це чітко прописано в правилах.
Я повернусь до того, щоб надіслати їм електронний лист, оскільки я дуже сумніваюся, що Live Support щось робить, незважаючи на те, наскільки вони чуйними.
Знову ж таки, якщо ви отримали гроші від цих хлопців, беріть їх і біжіть.
I've had a series of conversations with these guys regarding a $2500 withdrawal pending since mid December via wire transfer.
I have a fully validated account, bank details correct and I did receive a payout on a different withdrawal back in June or July last year.
Think the maximum I could have won with that particular coupon is about $1700, which is fine. It's clearly stipulated in the rules.
I'll go back to emailing them as I strongly doubt the Live Support does anything, despite how responsive they appear to be.
Again, if you've received any money from these guys, take it and run.
Я бачив вашу скаргу , у якій наша команда також не змогла зв’язатися з казино, і мені дуже шкода. Можливо, відтоді ситуація змінилася?
Saw your complaint, where our team also was not able to get in touch with the casino, and I am sorry for it. Was there any change to the situation ever since, perhaps?
У цій компанії ви можете внести криптовалюту, AUD буде зараховано. Проблема в тому, що компанія ніколи не знімає гроші, на мій погляд, не вносьте жодного євро, ви отримаєте психологічні проблеми з цими шахраями
At this company you can deposit crypto, AUD will be credited, The problem is that the company never makes withdrawals, in my opinion do not deposit a single euro, you will get psychological problems with these scammers
Не вкладайте в це казино ні шматка вугілля. Вони не виплачують. Що завгодно.
Don’t deposit a lump of coal into this casino. They do not pay out. Anything.
Я зробив два банківські перекази 3 тижні тому. Все ще очікує. Ці бовдури не збираються платити.
I did two wire transfers 3 weeks ago. Still pending. These buffoons are not going to pay out.
Гей, ти хотів відповісти комусь конкретному чи що це означає?
У вас є досвід роботи з казино або ви хотіли запитати, чи можна грати в цій валюті?
Hey, did you want to reply to someone specific or what does that mean ?
Do you have any experience with the casino or did you want to ask if it is possible to play in this currency ?
Хм, усе ще нічого не відбувається з вашим виведенням, так? Я бачив, що в минулому у вас була скарга, яка не була вирішена, оскільки казино її проігнорувало. Мені дуже шкода, і я почуваюся за вас жахливо, і я не знаю, чи зможете ви повернути свої гроші, хоча я був би дуже радий, якби це вдалося. Я бачив деякі скарги на початку цього року, які були вирішені, тому було б добре, якби казино продовжувало працювати.
Я думаю, це казино буде внесено вами до чорного списку.
Hm, still nothing happening with your withdrawal yes ? I saw that in the past you had a complaint which was not resolved because the casino ignored it. I'm sorry and I feel terrible for you and I don't know if you'll be able to get your money back, although I would be very happy if you did. I have seen some complaints from earlier this year that have been resolved, so it would be good if the casino would continue.
I guess this casino will be blacklisted by you.
На жаль, немає.
Але вони відхилили мій запит на банківський переказ 30 квітня, що принаймні добре, що вони щось зробили.
Мій знятий баланс все ще становить 2500 доларів.
Буде надано підтримку. Ці люди, чесно кажучи. Ха-ха-ха
Unfortunately, no.
But they did deny my wire transfer request on April 30, which is at least nice they've done something.
My withdrawal balance still reads $2500.
Will follow up with support. These people, honestly. Hahaha
Служба підтримки сказала, що я можу повторно надіслати свій запит на зняття коштів, але їм потрібні деякі деталі.
Щось на зразок команди з питань платежів потребувало підтвердження платіжних деталей. Потім він сказав мені, що мені потрібно надати деталі про біткойни тощо, хоча я спочатку запитував зняття коштів.
У будь-якому разі я повторно надіслав банківський переказ. Такий жарт.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Так, вони зробили те саме лайно зі мною. Я хочу підтвердити деталі біткойнів. Я щойно зіграв свій баланс у секторі 777. За останні кілька тижнів я також кілька разів проклинав живий чат.
Також я не можу використати ЖОДНІ купони. Навіть ті погані з вимогою 60-кратного проходження, лол.
Я заношу цю групу казино в чорний список.
Yep they did the same crap with me. Wanting me to reconfirm bitcoin details. I just played through my Sector 777 balance. I also have cursed out live chat a few times in the past few weeks.
Also I cannot use ANY coupons. Even those crappy ones with the 60x playthrough requirement lol.
I’m blacklisting this group of casinos.
Служба підтримки сказала, що я можу повторно надіслати свій запит на зняття коштів, але їм потрібні деякі деталі.
Щось на зразок команди з питань платежів потребувало підтвердження платіжних деталей. Потім він сказав мені, що мені потрібно надати деталі про біткойни тощо, хоча я спочатку запитував зняття коштів.
У будь-якому разі я повторно надіслав банківський переказ. Такий жарт.
Support said I could resubmit my withdrawal request but they needed some details.
Something along the lines of the payments team needed confirmation about payment details. Then proceeded to tell me I needed to provide Bitcoin details etc even though I requested a wire withdrawal in the first place.
Anyway, I've resubmitted a bank wire transfer. Such a joke.
Ну принаймні щось, як ви сказали, просунулося вперед. Може хоч щось позитивне. Ви дали все, що вимагало казино?
Обов’язково дайте мені знати, якщо вам вдасться отримати гроші. Я думаю, що після такого тривалого часу це буде великим успіхом.
Well at least something as you said has moved forward. Maybe at least something positive. Did you give everything the casino asked for ?
Definitely let me know if you manage to get the money out. I think it would be a great success after so long time.
Чи можу я запитати, чи це ваше перше виведення коштів у цьому казино, чи у вас були успішні раніше? Ваш обліковий запис там повністю перевірено?
Я також хотів би знати, чи включено певну інформацію про комісії, про яку ви говорите, у їхні умови.🤔 Чи читали ви це раніше?
May I ask if this is your first withdrawal at this casino, or did you have some successful ones before? Has your account been fully verified there?
I also would like to know if some information about the fee you are saying is included in their terms.🤔 Have you read it there before?
Привіт, мене звуть Йоццо Мері Хелен, я грав в онлайн-казино, розташованому в Австралії, назва казино www.abigcandy.com, я виграв у них 4000 доларів 31 березня, я спілкувався з ними, і вони сказали мені, що все нормально, і що гроші надійдуть на мій банківський рахунок у найкоротший термін, а 30 квітня кошти були видалені. Я зв’язався з ними в чаті, і вони сказали мені, що я переплутав кошти і що гроші більше не надходитимуть до мене. Але протягом цього періоду я не робив іншого депозиту чи зняття. Це велике шахрайство не грати в цьому казино.
Hello, my name is Iozzo Mary Helen, I played at an online casino located in Australia, the name of the casino is www.abigcandy.com, I won $4000 with them on March 31st, I chatted with them and they told me that everything is ok and that the money will reach my bank account in the shortest time, and on April 30 the funds were deleted. I contacted them on chat and they told me that I mixed up the funds and that the money will no longer reach me. But I have not made another deposit or withdrawal during this period. It is a big SCAM not to play at this casino.
Привіт, це означає, що ви грали з деякими бонусами, коли у вас були змішані кошти? Мені цікаво, чому казино взяло їх і сказало, що вони вам нічого не платять. Вони не коментували це?
Я також бачив, що у вас є скарга , і Пітер спробує вам допомогти, і, мабуть, зараз спілкується з казино. Сподіваюся, незабаром ви отримаєте оновлення, і ми дізнаємося більше.
Hi, does it mean that you played with some bonus when you had mixed funds ? I'm wondering why the casino would take them and say they won't pay you anything. They didn't comment on that ?
I also saw that you have a complaint and Peter will try to help you and is apparently communicating with the casino at the moment. I hope you will have an update soon and we will know more.
28 березня я отримав бонус у розмірі 10 доларів, який я грав до 31 березня, коли подав заявку. На їхньому сайті в умовах та положеннях сказано, що під час внесення бонусного депозиту на вашому рахунку не повинно бути більше 5 доларів США. Коли я зробив депозит, на моєму рахунку було 0,20 доларів США. Так, це правда, я отримав бонус на депозит 31 березня, у мене було 5 тисяч доларів, щоб повернути, тому я зробив це, і все було законно, я не зробив нічого поганого з ними. Дякую
I had a bonus on March 28th worth $10 which I played until March 31st when I filed the issue. On their site, they say in the terms and conditions that you must not have more than $5 in your account when you make a bonus deposit. When I made the deposit, I had $0.20 in my account. Yes it's true, I got a deposit bonus on March 31st, I had $5k to roll over, so I did it and everything was legal, I didn't do anything wrong with them. Thank you
Я розумію та припускаю, що Пітер уже все знає, тому мені цікаво, чи казино розповіло йому все, що йому потрібно знати, і з чим він прийшов до скарги, яку ви подали. Я був би дуже радий, якби це вийшло справедливо, але поки що не хочу забігати наперед. З того, що ви описуєте, схоже, що ви, мабуть, не зробили нічого поганого та виконали умови.
Тож ми будемо дотримуватися того, що вам скаже Пітер. Сподіваюся, він прийде з хорошими новинами.
I understand and I assume that Peter already knows everything, so I wonder if the casino has told him everything he needs to know and with what he comes to the complaint you have filed. I would be very happy if it turns out fair but I don't want to get ahead of myself yet. From what you describe, it looks like you've probably done nothing wrong and you've met the conditions.
So we'll stick to what Peter tells you. I hope he comes with good news.
Привіт, народ
Це мій перший раз, коли вони вже заплатили мені. Потрібен був 1 тиждень, щоб отримати схвалення депозиту, потім мені доведеться чекати 10 днів без урахування вихідних.
Так мені вже заплатили. ЗАРАЗ я сподіваюся, що це вийде за 3 тижні ще 3500.
Hi guys
This is my first time withdrawal they did paid me already. It took 1 week to get deposit approval then I have to wait 10 days no weekend count.
So they paid me already. NOW i another 3500 hope it hit in 3 weeks.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.