ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від Radka
|
21567 переглядів 187 відповідей |
|
1...7 8 910
Додати публікацію
5 міс. тому

Запитання: чи є у вас VIP-статус для тих із вас, у кого є незавершені зняття коштів, які не були виплачені з A Big Candy? Крім того, ті, хто отримував виплати з цього казино, чи мали ви статус VIP, коли ви надсилали запит на зняття?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що гравець досить добре описав вам свій графік, за який він отримав гроші.

Однак під час останнього нашого листування ви сказали мені про біткойн-адресу, яку вам потрібно було підтвердити. Чи вдалося вам це зробити? У вас є якась нова інформація про відкликання? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я не думаю, що перевірка адреси Bitcoin є проблемою. Оскільки я вибрав біткойн як один із варіантів виведення 1000 доларів США, але вони все ще обробляються через банківський переказ. Коли я зв’язався з ними, вони сказали, що їхня команда платежів визначить метод

Автоматичний переклад.
wwprince
5 міс. тому

Так, я розумію, але останнього разу, коли я листувався з гравцем, якому я відповідав, це було в основному про біткойн-адресу, тому я запитав, як у нього справи, чи все вирішилося, чи все гаразд, чи він все ще має проблеми.

Ти все ще тут граєш чи ні? 🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вважаю, що повторний запит на мою адресу біткойн — це не що інше, як димова завіса. Я не очікую жодних платежів від цих людей.

Автоматичний переклад.
Corona42
5 міс. тому

Спробуйте банківський переказ. Ви надали свої банківські реквізити та отримали схвалення?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене була низка розмов із цими хлопцями щодо зняття коштів у розмірі 2500 доларів США, яке очікується з середини грудня банківським переказом.


У мене повністю підтверджений рахунок, банківські реквізити правильні, і я отримав виплату за інше зняття ще в червні чи липні минулого року.


Вважаю, що максимум, який я міг би виграти з цим конкретним купоном, становить близько 1700 доларів, і це нормально. Це чітко прописано в правилах.


Я повернусь до того, щоб надіслати їм електронний лист, оскільки я дуже сумніваюся, що Live Support щось робить, незважаючи на те, наскільки вони чуйними.


Знову ж таки, якщо ви отримали гроші від цих хлопців, беріть їх і біжіть.

Автоматичний переклад.
AusPlayer15
5 міс. тому

Я згоден, отримай гроші і біжи

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я вважаю, що повторний запит на мою адресу біткойн — це не що інше, як димова завіса. Я не очікую жодних платежів від цих людей.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

На жаль, наша команда з розгляду скарг не змогла отримати жодної інформації з цього казино.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

У мене була низка розмов із цими хлопцями щодо зняття коштів у розмірі 2500 доларів США, яке очікується з середини грудня банківським переказом.


У мене повністю підтверджений рахунок, банківські реквізити правильні, і я отримав виплату за інше зняття ще в червні чи липні минулого року.


Вважаю, що максимум, який я міг би виграти з цим конкретним купоном, становить близько 1700 доларів, і це нормально. Це чітко прописано в правилах.


Я повернусь до того, щоб надіслати їм електронний лист, оскільки я дуже сумніваюся, що Live Support щось робить, незважаючи на те, наскільки вони чуйними.


Знову ж таки, якщо ви отримали гроші від цих хлопців, беріть їх і біжіть.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я бачив вашу скаргу , у якій наша команда також не змогла зв’язатися з казино, і мені дуже шкода. Можливо, відтоді ситуація змінилася?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я можу вносити в євро та знімати в євро

Автоматичний переклад.
riccigiordana438
4 міс. тому

У цій компанії ви можете внести криптовалюту, AUD буде зараховано. Проблема в тому, що компанія ніколи не знімає гроші, на мій погляд, не вносьте жодного євро, ви отримаєте психологічні проблеми з цими шахраями

Автоматичний переклад.
riccigiordana438
4 міс. тому

Не вкладайте в це казино ні шматка вугілля. Вони не виплачують. Що завгодно.

Автоматичний переклад.
wwprince
4 міс. тому

Я зробив два банківські перекази 3 тижні тому. Все ще очікує. Ці бовдури не збираються платити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я можу вносити в євро та знімати в євро

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Гей, ти хотів відповісти комусь конкретному чи що це означає?

У вас є досвід роботи з казино або ви хотіли запитати, чи можна грати в цій валюті?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я зробив два банківські перекази 3 тижні тому. Все ще очікує. Ці бовдури не збираються платити.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хм, усе ще нічого не відбувається з вашим виведенням, так? Я бачив, що в минулому у вас була скарга, яка не була вирішена, оскільки казино її проігнорувало. Мені дуже шкода, і я почуваюся за вас жахливо, і я не знаю, чи зможете ви повернути свої гроші, хоча я був би дуже радий, якби це вдалося. Я бачив деякі скарги на початку цього року, які були вирішені, тому було б добре, якби казино продовжувало працювати.

Я думаю, це казино буде внесено вами до чорного списку.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

На жаль, немає.


Але вони відхилили мій запит на банківський переказ 30 квітня, що принаймні добре, що вони щось зробили.


Мій знятий баланс все ще становить 2500 доларів.


Буде надано підтримку. Ці люди, чесно кажучи. Ха-ха-ха

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Служба підтримки сказала, що я можу повторно надіслати свій запит на зняття коштів, але їм потрібні деякі деталі.

Щось на зразок команди з питань платежів потребувало підтвердження платіжних деталей. Потім він сказав мені, що мені потрібно надати деталі про біткойни тощо, хоча я спочатку запитував зняття коштів.

У будь-якому разі я повторно надіслав банківський переказ. Такий жарт.

Автоматичний переклад.
AusPlayer15
4 міс. тому

Так, вони зробили те саме лайно зі мною. Я хочу підтвердити деталі біткойнів. Я щойно зіграв свій баланс у секторі 777. За останні кілька тижнів я також кілька разів проклинав живий чат.

Також я не можу використати ЖОДНІ купони. Навіть ті погані з вимогою 60-кратного проходження, лол.

Я заношу цю групу казино в чорний список.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Служба підтримки сказала, що я можу повторно надіслати свій запит на зняття коштів, але їм потрібні деякі деталі.

Щось на зразок команди з питань платежів потребувало підтвердження платіжних деталей. Потім він сказав мені, що мені потрібно надати деталі про біткойни тощо, хоча я спочатку запитував зняття коштів.

У будь-якому разі я повторно надіслав банківський переказ. Такий жарт.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ну принаймні щось, як ви сказали, просунулося вперед. Може хоч щось позитивне. Ви дали все, що вимагало казино?

Обов’язково дайте мені знати, якщо вам вдасться отримати гроші. Я думаю, що після такого тривалого часу це буде великим успіхом.

Автоматичний переклад.
Опубліковано pituodemongtero видалено
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого