ГоловнаФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Radka
|
39 123 переглядів 189 відповідей |
|
1...7 8 910
AusPlayer15

Я згоден, отримай гроші і біжи

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що повторний запит на мою адресу біткойн — це не що інше, як димова завіса. Я не очікую жодних платежів від цих людей.

Автоматичний переклад.

На жаль, наша команда з розгляду скарг не змогла отримати жодної інформації з цього казино.

Автоматичний переклад.

У мене була низка розмов із цими хлопцями щодо зняття коштів у розмірі 2500 доларів США, яке очікується з середини грудня банківським переказом.


У мене повністю підтверджений рахунок, банківські реквізити правильні, і я отримав виплату за інше зняття ще в червні чи липні минулого року.


Вважаю, що максимум, який я міг би виграти з цим конкретним купоном, становить близько 1700 доларів, і це нормально. Це чітко прописано в правилах.


Я повернусь до того, щоб надіслати їм електронний лист, оскільки я дуже сумніваюся, що Live Support щось робить, незважаючи на те, наскільки вони чуйними.


Знову ж таки, якщо ви отримали гроші від цих хлопців, беріть їх і біжіть.

Автоматичний переклад.

Я бачив вашу скаргу , у якій наша команда також не змогла зв’язатися з казино, і мені дуже шкода. Можливо, відтоді ситуація змінилася?

Автоматичний переклад.

Я можу вносити в євро та знімати в євро

Автоматичний переклад.
riccigiordana438

У цій компанії ви можете внести криптовалюту, AUD буде зараховано. Проблема в тому, що компанія ніколи не знімає гроші, на мій погляд, не вносьте жодного євро, ви отримаєте психологічні проблеми з цими шахраями

Автоматичний переклад.
riccigiordana438

Не вкладайте в це казино ні шматка вугілля. Вони не виплачують. Що завгодно.

Автоматичний переклад.
wwprince

Я зробив два банківські перекази 3 тижні тому. Все ще очікує. Ці бовдури не збираються платити.

Автоматичний переклад.

Я можу вносити в євро та знімати в євро

Автоматичний переклад.

Гей, ти хотів відповісти комусь конкретному чи що це означає?

У вас є досвід роботи з казино або ви хотіли запитати, чи можна грати в цій валюті?

Автоматичний переклад.

Я зробив два банківські перекази 3 тижні тому. Все ще очікує. Ці бовдури не збираються платити.

Автоматичний переклад.

Хм, усе ще нічого не відбувається з вашим виведенням, так? Я бачив, що в минулому у вас була скарга, яка не була вирішена, оскільки казино її проігнорувало. Мені дуже шкода, і я почуваюся за вас жахливо, і я не знаю, чи зможете ви повернути свої гроші, хоча я був би дуже радий, якби це вдалося. Я бачив деякі скарги на початку цього року, які були вирішені, тому було б добре, якби казино продовжувало працювати.

Я думаю, це казино буде внесено вами до чорного списку.

Автоматичний переклад.
Romi

На жаль, немає.


Але вони відхилили мій запит на банківський переказ 30 квітня, що принаймні добре, що вони щось зробили.


Мій знятий баланс все ще становить 2500 доларів.


Буде надано підтримку. Ці люди, чесно кажучи. Ха-ха-ха

Змінено
Автоматичний переклад.

Служба підтримки сказала, що я можу повторно надіслати свій запит на зняття коштів, але їм потрібні деякі деталі.

Щось на зразок команди з питань платежів потребувало підтвердження платіжних деталей. Потім він сказав мені, що мені потрібно надати деталі про біткойни тощо, хоча я спочатку запитував зняття коштів.

У будь-якому разі я повторно надіслав банківський переказ. Такий жарт.

Автоматичний переклад.
AusPlayer15

Так, вони зробили те саме лайно зі мною. Я хочу підтвердити деталі біткойнів. Я щойно зіграв свій баланс у секторі 777. За останні кілька тижнів я також кілька разів проклинав живий чат.

Також я не можу використати ЖОДНІ купони. Навіть ті погані з вимогою 60-кратного проходження, лол.

Я заношу цю групу казино в чорний список.

Автоматичний переклад.

Служба підтримки сказала, що я можу повторно надіслати свій запит на зняття коштів, але їм потрібні деякі деталі.

Щось на зразок команди з питань платежів потребувало підтвердження платіжних деталей. Потім він сказав мені, що мені потрібно надати деталі про біткойни тощо, хоча я спочатку запитував зняття коштів.

У будь-якому разі я повторно надіслав банківський переказ. Такий жарт.

Автоматичний переклад.

Ну принаймні щось, як ви сказали, просунулося вперед. Може хоч щось позитивне. Ви дали все, що вимагало казино?

Обов’язково дайте мені знати, якщо вам вдасться отримати гроші. Я думаю, що після такого тривалого часу це буде великим успіхом.

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, чи це ваше перше виведення коштів у цьому казино, чи у вас були успішні раніше? Ваш обліковий запис там повністю перевірено?

Я також хотів би знати, чи включено певну інформацію про комісії, про яку ви говорите, у їхні умови.🤔 Чи читали ви це раніше?

Автоматичний переклад.

Привіт, мене звуть Йоццо Мері Хелен, я грав в онлайн-казино, розташованому в Австралії, назва казино www.abigcandy.com, я виграв у них 4000 доларів 31 березня, я спілкувався з ними, і вони сказали мені, що все нормально, і що гроші надійдуть на мій банківський рахунок у найкоротший термін, а 30 квітня кошти були видалені. Я зв’язався з ними в чаті, і вони сказали мені, що я переплутав кошти і що гроші більше не надходитимуть до мене. Але протягом цього періоду я не робив іншого депозиту чи зняття. Це велике шахрайство не грати в цьому казино. file

Автоматичний переклад.
IozzoMaryHelen

Привіт, це означає, що ви грали з деякими бонусами, коли у вас були змішані кошти? Мені цікаво, чому казино взяло їх і сказало, що вони вам нічого не платять. Вони не коментували це?

Я також бачив, що у вас є скарга , і Пітер спробує вам допомогти, і, мабуть, зараз спілкується з казино. Сподіваюся, незабаром ви отримаєте оновлення, і ми дізнаємося більше.

Автоматичний переклад.

28 березня я отримав бонус у розмірі 10 доларів, який я грав до 31 березня, коли подав заявку. На їхньому сайті в умовах та положеннях сказано, що під час внесення бонусного депозиту на вашому рахунку не повинно бути більше 5 доларів США. Коли я зробив депозит, на моєму рахунку було 0,20 доларів США. Так, це правда, я отримав бонус на депозит 31 березня, у мене було 5 тисяч доларів, щоб повернути, тому я зробив це, і все було законно, я не зробив нічого поганого з ними. Дякую

Автоматичний переклад.
IozzoMaryHelen

Я розумію та припускаю, що Пітер уже все знає, тому мені цікаво, чи казино розповіло йому все, що йому потрібно знати, і з чим він прийшов до скарги, яку ви подали. Я був би дуже радий, якби це вийшло справедливо, але поки що не хочу забігати наперед. З того, що ви описуєте, схоже, що ви, мабуть, не зробили нічого поганого та виконали умови.

Тож ми будемо дотримуватися того, що вам скаже Пітер. Сподіваюся, він прийде з хорошими новинами.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую

Автоматичний переклад.

Привіт, народ


Це мій перший раз, коли вони вже заплатили мені. Потрібен був 1 тиждень, щоб отримати схвалення депозиту, потім мені доведеться чекати 10 днів без урахування вихідних.

Так мені вже заплатили. ЗАРАЗ я сподіваюся, що це вийде за 3 тижні ще 3500.

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого