ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Radka
|
26657 переглядів 187 відповідей |
|
1...5 6 7...10
9 міс. тому

Вони постійно кажуть, що в моєму запиті на зняття коштів відсутні банківські реквізити, і повертають мій запит на зняття коштів. Але я повинен заповнити всю інформацію.

Тож я вважаю, що вони – дурна павутина, і не дадуть вам жодного вилучення за реальні гроші. Далеко від цієї мережі

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
wwprince
9 міс. тому

Привіт. Шкода це чути, і ви добре зробили, що подали скаргу 👈 тут. Я також бачу, наша команда хотіла б, щоб ви надали їм додаткову інформацію. Ви можете легко зробити це, натиснувши/торкнувшись посилання вище 👆.

Ваш обліковий запис підтверджено в цьому казино? Ви раніше робили успішне виведення коштів? Було б добре спробувати інший спосіб оплати, якщо це можливо. Ви дійсно можете запитати службу підтримки про цю можливість.

Незважаючи на низький індекс безпеки цього казино, я впевнений, що наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб цю справу вирішити. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-яку нову інформацію щодо.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Чому ніхто не реагує на мою скаргу??

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

Мій рахунок підтверджено в цьому казино. Це моє перше відкликання, і це важко. Тож я пропоную іншим австралійцям далеко від цього сміттєвого казино. Не вкладайте жодних коштів.

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

З якою проблемою ви стикаєтесь?

Автоматичний переклад.
wwprince
9 міс. тому

Мій запит на скаргу, оскільки я не отримав гроші з казино abigcandy

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

Якщо ви не внесли жодних коштів, Забули, це сміття. Повідомте про це ACMA. Якщо у вас є депозит, вибачте, вони повністю втрачені

Автоматичний переклад.
wwprince
9 міс. тому

Хм, хто ти?

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

Це питання? І ти все ще мрієш про свої гроші?

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

І що? Ви витрачаєте на це час? Я не знаю, як вони позначили мою скаргу як очікування 24 місяці. Я звітую ACMA

Автоматичний переклад.
wwprince
9 міс. тому

люди зрештою отримали гроші

Автоматичний переклад.
dinobrown
9 міс. тому

Отже, звідки ти знаєш? Чому ти цього не зробив? Просто тому, що тобі не пощастило?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Чому ніхто не реагує на мою скаргу??

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,

оскільки вони над цим працюють, зверніть увагу на таймер 🙏

file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мій рахунок підтверджено в цьому казино. Це моє перше відкликання, і це важко. Тож я пропоную іншим австралійцям далеко від цього сміттєвого казино. Не вкладайте жодних коштів.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я можу лише погодитися, його індекс безпеки 👈 є свого роду попередженням. Ви б не сказали?

«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»


Автоматичний переклад.
9 міс. тому

І що? Ви витрачаєте на це час? Я не знаю, як вони позначили мою скаргу як очікування 24 місяці. Я звітую ACMA

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вибачте, але я, напевно, не розумію вашої думки.

Будь ласка, що ви хочете цим висловити? «Я не знаю, як вони позначили мою скаргу як очікування 24 місяці».

Наскільки я можу сказати, такої «відмітки» немає:

file

https://casino.guru/a-big-candy-casino-player-struggles-with-withdrawal


Автоматичний переклад.
AusPlayer15
8 міс. тому

Привіт, приятелю, ти отримав свої кошти пізніше?

Автоматичний переклад.
wwprince
8 міс. тому

Немає товариша. Оцінка все ще очікує.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чесно кажучи, я не думаю, що хтось отримує гроші в цьому казино. Мої зняття коштів очікують на розгляд 3 місяці (навіть не торкалися)..... Скарга була відкрита тут, казино залишилося без відповіді. Усі казино VIP Wins є шахраями.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Погодьтеся, але вони платять гроші за рекламний бонусний оберт. Або вони можуть змінити ім’я та знову обдурити

Автоматичний переклад.
AusPlayer15
8 міс. тому

Привіт, друже, я бачу, що мій запит на зняття 2500 доларів США схвалено сьогодні після майже місяця.

Я щодня зв’язуюсь із їхнім онлайн-сервісом, а також щодня пишу електронною поштою їхній платіжній команді.

Я зачекаю та побачу, чи кошти надійдуть на рахунок через два тижні, і опублікую вам оновлення.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого