Привіт. Шкода це чути, і ви добре зробили, що подали скаргу 👈 тут. Я також бачу, наша команда хотіла б, щоб ви надали їм додаткову інформацію. Ви можете легко зробити це, натиснувши/торкнувшись посилання вище 👆.
Ваш обліковий запис підтверджено в цьому казино? Ви раніше робили успішне виведення коштів? Було б добре спробувати інший спосіб оплати, якщо це можливо. Ви дійсно можете запитати службу підтримки про цю можливість.
Незважаючи на низький індекс безпеки цього казино, я впевнений, що наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб цю справу вирішити. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-яку нову інформацію щодо.
Hello. Sorry to hear that, and you have done well to submit a complaint 👈 here. I can also see, our team would like you to give them some more information. You can easily do so by clicking/tapping on the link above 👆.
Has your account been verified at this casino? Have you made any successful withdrawal before? It could be good to try some other payment option, if possible, perhaps. You could actually ask the support about this possibility.
Despite the low safety index of this casino, I am sure our complaint team will do everything possible to get this case resolved. Please keep us updated about any new information regarding.
Автоматичний переклад.