ГоловнаФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Radka
|
38 341 переглядів 189 відповідей |
|
1...5 6 7...10

Вони постійно кажуть, що в моєму запиті на зняття коштів відсутні банківські реквізити, і повертають мій запит на зняття коштів. Але я повинен заповнити всю інформацію.

Тож я вважаю, що вони – дурна павутина, і не дадуть вам жодного вилучення за реальні гроші. Далеко від цієї мережі

Змінено автором
Автоматичний переклад.
wwprince

Привіт. Шкода це чути, і ви добре зробили, що подали скаргу 👈 тут. Я також бачу, наша команда хотіла б, щоб ви надали їм додаткову інформацію. Ви можете легко зробити це, натиснувши/торкнувшись посилання вище 👆.

Ваш обліковий запис підтверджено в цьому казино? Ви раніше робили успішне виведення коштів? Було б добре спробувати інший спосіб оплати, якщо це можливо. Ви дійсно можете запитати службу підтримки про цю можливість.

Незважаючи на низький індекс безпеки цього казино, я впевнений, що наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб цю справу вирішити. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-яку нову інформацію щодо.

Автоматичний переклад.

Чому ніхто не реагує на мою скаргу??

Автоматичний переклад.
Romi

Мій рахунок підтверджено в цьому казино. Це моє перше відкликання, і це важко. Тож я пропоную іншим австралійцям далеко від цього сміттєвого казино. Не вкладайте жодних коштів.

Автоматичний переклад.
dinobrown

З якою проблемою ви стикаєтесь?

Автоматичний переклад.
wwprince

Мій запит на скаргу, оскільки я не отримав гроші з казино abigcandy

Автоматичний переклад.
dinobrown

Якщо ви не внесли жодних коштів, Забули, це сміття. Повідомте про це ACMA. Якщо у вас є депозит, вибачте, вони повністю втрачені

Автоматичний переклад.
wwprince

Хм, хто ти?

Автоматичний переклад.
dinobrown

Це питання? І ти все ще мрієш про свої гроші?

Автоматичний переклад.

І що? Ви витрачаєте на це час? Я не знаю, як вони позначили мою скаргу як очікування 24 місяці. Я звітую ACMA

Автоматичний переклад.
wwprince

люди зрештою отримали гроші

Автоматичний переклад.
dinobrown

Отже, звідки ти знаєш? Чому ти цього не зробив? Просто тому, що тобі не пощастило?

Автоматичний переклад.

Чому ніхто не реагує на мою скаргу??

Автоматичний переклад.

Привіт,

оскільки вони над цим працюють, зверніть увагу на таймер 🙏

file

Автоматичний переклад.

Мій рахунок підтверджено в цьому казино. Це моє перше відкликання, і це важко. Тож я пропоную іншим австралійцям далеко від цього сміттєвого казино. Не вкладайте жодних коштів.

Автоматичний переклад.

Я можу лише погодитися, його індекс безпеки 👈 є свого роду попередженням. Ви б не сказали?

«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»


Автоматичний переклад.

І що? Ви витрачаєте на це час? Я не знаю, як вони позначили мою скаргу як очікування 24 місяці. Я звітую ACMA

Автоматичний переклад.

Вибачте, але я, напевно, не розумію вашої думки.

Будь ласка, що ви хочете цим висловити? «Я не знаю, як вони позначили мою скаргу як очікування 24 місяці».

Наскільки я можу сказати, такої «відмітки» немає:

file

https://casino.guru/a-big-candy-casino-player-struggles-with-withdrawal


Автоматичний переклад.
AusPlayer15

Привіт, приятелю, ти отримав свої кошти пізніше?

Автоматичний переклад.
wwprince

Немає товариша. Оцінка все ще очікує.

Автоматичний переклад.

Чесно кажучи, я не думаю, що хтось отримує гроші в цьому казино. Мої зняття коштів очікують на розгляд 3 місяці (навіть не торкалися)..... Скарга була відкрита тут, казино залишилося без відповіді. Усі казино VIP Wins є шахраями.

Автоматичний переклад.

Погодьтеся, але вони платять гроші за рекламний бонусний оберт. Або вони можуть змінити ім’я та знову обдурити

Автоматичний переклад.
AusPlayer15

Привіт, друже, я бачу, що мій запит на зняття 2500 доларів США схвалено сьогодні після майже місяця.

Я щодня зв’язуюсь із їхнім онлайн-сервісом, а також щодня пишу електронною поштою їхній платіжній команді.

Я зачекаю та побачу, чи кошти надійдуть на рахунок через два тижні, і опублікую вам оновлення.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого