ФорумКазиноA Big Candy Casino - загальне обговорення

A Big Candy Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Radka
|
21452 переглядів 187 відповідей |
|
1...5 6 7...10
Додати публікацію
Corona42
7 міс. тому

О, це досить довго чекати, я б сказав.

Однак мені цікаво, чи зможете ви врешті-решт отримати свої гроші, чи казино просто проігнорує вас. Що казино дає вам як причину відсутності ваших грошей? Це ті самі шаблони?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Це різні шаблони залежно від репутації, але вони говорять те саме.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

чи люди справді отримували там гроші раніше? це наближається близько 10 днів, і я ще нічого не отримав

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Це різні шаблони залежно від репутації, але вони говорять те саме.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я бачу, значить, ти все ще крутишся по колу. В такому випадку не залишається нічого робити, як сподіватися, хоч і скептично, але хочеться вірити, що все вийде добре.

Якщо у вас буде щось нове, обов’язково повідомте мені. Я думаю, що це точно допоможе іншим гравцям.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

чи люди справді отримували там гроші раніше? це наближається близько 10 днів, і я ще нічого не отримав

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Якщо ви прочитаєте всю цю тему, ви обов’язково отримаєте відповідь на своє запитання. Востаннє я бачив вирішення подібної ситуації , згідно зі скаргами, у грудні минулого року

Однак ви все ще нічого не чули, і казино не має з вами справи чи ігнорує вас? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, тому, якщо ви все ще будете на тому ж місці, я рекомендую вам подати скаргу. 😕

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони постійно кажуть, що в моєму запиті на зняття коштів відсутні банківські реквізити, і повертають мій запит на зняття коштів. Але я повинен заповнити всю інформацію.

Тож я вважаю, що вони – дурна павутина, і не дадуть вам жодного вилучення за реальні гроші. Далеко від цієї мережі

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
wwprince
7 міс. тому

Привіт. Шкода це чути, і ви добре зробили, що подали скаргу 👈 тут. Я також бачу, наша команда хотіла б, щоб ви надали їм додаткову інформацію. Ви можете легко зробити це, натиснувши/торкнувшись посилання вище 👆.

Ваш обліковий запис підтверджено в цьому казино? Ви раніше робили успішне виведення коштів? Було б добре спробувати інший спосіб оплати, якщо це можливо. Ви дійсно можете запитати службу підтримки про цю можливість.

Незважаючи на низький індекс безпеки цього казино, я впевнений, що наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб цю справу вирішити. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-яку нову інформацію щодо.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чому ніхто не реагує на мою скаргу??

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Мій рахунок підтверджено в цьому казино. Це моє перше відкликання, і це важко. Тож я пропоную іншим австралійцям далеко від цього сміттєвого казино. Не вкладайте жодних коштів.

Автоматичний переклад.
dinobrown
7 міс. тому

З якою проблемою ви стикаєтесь?

Автоматичний переклад.
wwprince
6 міс. тому

Мій запит на скаргу, оскільки я не отримав гроші з казино abigcandy

Автоматичний переклад.
dinobrown
6 міс. тому

Якщо ви не внесли жодних коштів, Забули, це сміття. Повідомте про це ACMA. Якщо у вас є депозит, вибачте, вони повністю втрачені

Автоматичний переклад.
wwprince
6 міс. тому

Хм, хто ти?

Автоматичний переклад.
dinobrown
6 міс. тому

Це питання? І ти все ще мрієш про свої гроші?

Автоматичний переклад.
Опубліковано dinobrown видалено
dinobrown
6 міс. тому

І що? Ви витрачаєте на це час? Я не знаю, як вони позначили мою скаргу як очікування 24 місяці. Я звітую ACMA

Автоматичний переклад.
wwprince
6 міс. тому

люди зрештою отримали гроші

Автоматичний переклад.
dinobrown
6 міс. тому

Отже, звідки ти знаєш? Чому ти цього не зробив? Просто тому, що тобі не пощастило?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чому ніхто не реагує на мою скаргу??

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,

оскільки вони над цим працюють, зверніть увагу на таймер 🙏

file

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мій рахунок підтверджено в цьому казино. Це моє перше відкликання, і це важко. Тож я пропоную іншим австралійцям далеко від цього сміттєвого казино. Не вкладайте жодних коштів.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я можу лише погодитися, його індекс безпеки 👈 є свого роду попередженням. Ви б не сказали?

«Дуже високе значення утриманих виграшів у скаргах гравців по відношенню до розміру казино»


Автоматичний переклад.
1...5 6 7...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.