2 р. тому
Тут ви можете обговорити 88cric Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
з вашої нещодавно поданої скарги я бачу лише те, що ваш виграш зменшено, а обліковий запис закрито.
Цікаво, ви отримали якісь пояснення?
Hello,
from your recently submitted complaint, I can only see that your winnings were reduced and the account closed.
Did you receive any explanation, I wonder?
Ні, вони лише сказали, що у мене є кілька облікових записів, і коли я запитав про деталі цих облікових записів, вони не надали жодного, оскільки іншого мого облікового запису немає. Я грав на їхньому веб-сайті протягом останніх 3 місяців, вони видавали невеликі кошти. Є й інші хлопці з такою ж проблемою.
No they only said I am having multiple accounts and when I asked about the details of those accounts they didn’t provided any as there is no other account of mine.I was playing on their website for past 3 months they were giving small withdrawals. There are other guys having the same issue .
Ну, гідне казино повинно надавати гравцям пояснення та докази, особливо у випадку звинувачення в порушенні правил із кількома обліковими записами або тими ж домашніми правилами.
Я впевнений, що наша команда по розгляду скарг попросить казино надати такий доказ. Подивимося, що ми зможемо отримати.
Well, a decent casino should provide players with an explanation and proof, especially in case of multi-account or same household rule breach accusation.
I'm sure our complaint team will ask the casino for such a piece of evidence. Let's see what we'll be able to get.
Найскладніше - це зв'язатися з ними, у них немає офіційної пошти чи контактного номера, і я навіть перевірив їх ліцензію, яка також здається підробкою
The most difficult part is to get in touch with them they don’t have any official mail or contact number and I even checked with their license that also seems to be fake
Привіт,
Я намагався зв’язатися з їхнім живим чатом і отримати якийсь контакт, але сторінка, здається, не працює 🙁.
Чесно кажучи, навіть наша репутаційна команда не змогла перевірити ліцензію.
Будемо сподіватися на краще...
Hello,
I tried to contact their live chat and get some contact but the page seems like it's not working 🙁.
Frankly, even our reputation team was not able to verify the license.
Let's hope for the best...
Тобто це шахрайський сайт, з яким важко зв’язатися
That is is it they are fraud website they are hard to get in touch with them
Є спосіб зв’язатися з ними, створити обліковий запис на їхній сторінці та зв’язатися через чат WhatsApp або зворотний дзвінок
There is a way to contact them , make a account on their page and contact through either WhatsApp chat or call back option
Що ж, ми побачимо, чи вдасться команді з розгляду скарг зв’язатися.
Чесно кажучи, це нове казино, що його репутацію ще потрібно довести.
Well, we shall see if the complaint team manages to get in touch.
It's a fresh casino so frankly, its reputation has to be proven yet.
Я знаю хлопців, яких обдурили більше ніж на 10 лакхів
I know guys who have been cheated more than 10 lakhs inr
Ну, він також може приєднатися до нашого форуму і відкрито обговорити свою проблему.
Чим більше думок, тим краще для громади.
Well, he can join our forum too and discuss his issue openly.
The more opinions the better for the community.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.