ГоловнаФорумКазино888 Casino - загальне обговорення

888 Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від aflorio97
|
8 267 переглядів 100 відповідей |
|
1...3 4 56
Опубліковано mandacheramona22 видалено
Опубліковано mandacheramona22 видалено

Вважайте себе ошуканим! Відправив документи 3 дні тому...нічого. Вони пограбували мене на 955 євро. ТЕПЕР ВИЗНАНО, ЦЕ САЙТ ШАХРАЯ!!

Автоматичний переклад.

Привіт, дякую за відповідь...

Тож на веб-сайті казино 888 мої документи все ще перевіряються з 28.01.2025... на сьогоднішній день перевірки ще немає!

Звичайно, насправді я поклав документи до того, як вони мене запитали, після того як вони запитали документи, вони поставили дату 01/28.

Я виграв 27.01.

Я робив усе з обліковим записом PayPal на моє ім’я... ніколи не мав облікового запису 888 в Італії, ніколи не грав жодного бонусу, окрім вітального при поповненні, але, судячи з того, що я бачив, виграші реальні, тому що вони не розігруються з бонусом... і зняття коштів відбувається як у процесі обробки, оскільки, якщо вони не приймуть підтвердження, вони ніколи їх не візьмуть!

Я намагався написати електронний лист, але нічого, жодних слідів... це здається кошмаром... Я змінив виграш вище, тому що ми говоримо про 31 тисячу...

Не знаю, що ще робити, ніхто нічого не сказав, просто привітали з перемогою, вимагали документи і все, а далі ніякої інформації!

У мене є всі скріншоти, навіть ті до перемоги, як історія, а також після гри... Я хотів би вірити, що це питання часу... ну, я прочитав так багато негативних відгуків, що це змушує мене почекати максимум 1 місяць, після чого я вживу заходів, щоб захистити себе та отримати свої гроші!

Тому що це неприйнятно, щоб таке казино мало тут ліцензію ... а якщо ні. Вони заплатять, я піду далеко ...

Я не знаю що ще сказати!!

Автоматичний переклад.

Ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з KYC і зняттям коштів, тож якщо до того часу проблему не буде вирішено, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти. Можливо, вони ще не зможуть надати вам оновлену інформацію, якщо вони ще перевіряють документи, тож запасіться терпінням.

Якщо у вас є скріншоти та докази, це, безумовно, добре, тому збережіть їх на випадок, якщо вам не повернуть гроші.

Я думаю, що тільки час покаже, як це буде далі, і, сподіваюся, більше не буде проблем.

Тримаю за вас кулаки.🤞


Автоматичний переклад.

привіт Третій раз відправила документи і НІЧОГО!! ВОНИ БІЛЬШЕ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ!! file

Автоматичний переклад.

Привіт, коли ви відправили документи? Казино все ще перевіряє їх або на якому саме етапі? Коли ви кажете, що казино вкрало ваші гроші, у вас їх навіть немає на вашому ігровому рахунку?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Через 14 днів ви можете чи враховуючи весь час??

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт. Гроші в обробці, 955 євро з 9 січня! Вони більше не відповідають, я надіслав документи, вони мене не питали електронною поштою, вони НІКОМУ не платять!!

Автоматичний переклад.

Через 14 днів ви можете чи враховуючи весь час??

Автоматичний переклад.

Що ж, справа в тому, що наша група розгляду скарг не може втрутитися в жодному випадку до того, як мине 14-денний період з дати, коли гравець подав запит на вилучення.

Звичайно, ви завжди можете подати скаргу в будь-який час. З нашого досвіду можна сказати, що часто проблему вирішує казино протягом цього періоду без нашого втручання.

Будь ласка, як ваша справа зараз?

Автоматичний переклад.

Привіт. Гроші в обробці, 955 євро з 9 січня! Вони більше не відповідають, я надіслав документи, вони мене не питали електронною поштою, вони НІКОМУ не платять!!

Автоматичний переклад.

Це нормально, дякую, але чи не могли б ви ще раз відповісти на свою скаргу? Інакше його буде відхилено, якщо ви не зробите цього протягом таймера, як пояснювалося раніше.

Тільки так наша команда зможе вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
Romi

відбувається так, що ніхто нічого не говорить

немає відповіді нічого!! але в Інтернеті є 100 тисяч випадків, коли казино 888 не платить !!! ну в мене немає слів

Автоматичний переклад.
Romi

але ви розумієте, що тут мова навіть не про виведення, а про kyc після виведення, який, очевидно, обробляється!!!

про відкликання подано 27.01

документи завжди надсилалися в той день ... але вони все скасували, і мені довелося повторно надіслати все, що kyc від 28 січня під перевіркою ... насправді завтра буде 14 днів після вилучення!!!!

Автоматичний переклад.
Romi

Я тобі відповів, що ще сказати....

Автоматичний переклад.
Jaro

На сьогодні вже 5 днів як я відправив документи!

Автоматичний переклад.
mandacheramona22

Це зламаний сайт, вони тепер шахраї!!

Автоматичний переклад.

Я не знаю, чи варто мені вибачатися перед ними, але після звіту, зробленого іншим форумом і доброго оператора, який вчора знайшов, мій платіж було переведено, і у мене не виникло проблем!

зробили все за 1 день документи + виведення 31к без додавання дивних речей!!

Я мав рацію і дотримувався вказівок казино, тож вони терпляче все зробили!

file



все пройшло добре ... kyc схвалено без інших запитів, таких як зняття коштів на paypal!

вчора ввечері я хвилювався, тому що завжди бачив, що гроші все ще обробляються, і оскільки я ніколи не писав в онлайн-чаті, я сказав, що спробую... хлопці, я можу лише сказати вам, що я розмовляв з Клаудією, це її ім'я, вона сказала мені почекати, я люб'язно попросив її переконатися, що гроші оброблено, і вона поставила мене на утримання... через кілька хвилин вона сказала мені, що передала все до відповідного відділу... через кілька хвилин вона сказала мені, що максимум через 24 години я зроблю мати гроші!! Я був трохи збентежений, але я кажу, давай, я довіряю тобі... і дякую!

фактично через кілька годин я бачу статус моїх грошей як процес обробки.....через 4 години починають надходити сповіщення PayPal із сумами!

врешті заплатив собі 19,5 тис. минулої ночі опівночі та 11 тис. сьогодні вранці.

Тоді казино 888 платить, якщо ви чесні та дотримуєтеся правил, які вони хочуть, тепер я дізнався одну річ, що ви повинні бути терплячими, кожне казино різне!


Змінено автором
Автоматичний переклад.

але ви розумієте, що тут мова навіть не про виведення, а про kyc після виведення, який, очевидно, обробляється!!!

про відкликання подано 27.01

документи завжди надсилалися в той день ... але вони все скасували, і мені довелося повторно надіслати все, що kyc від 28 січня під перевіркою ... насправді завтра буде 14 днів після вилучення!!!!

Автоматичний переклад.

Тоді я б подала скаргу і не чекала більше. Нашій команді доведеться зібрати від вас важливу інформацію, щоб зв’язатися з казино, тож, ймовірно, нема чого чекати, якщо вам не дадуть відповіді.

Відкрити скаргу можна зацим посиланням .

Ви тут?

Автоматичний переклад.

На сьогодні вже 5 днів як я відправив документи!

Автоматичний переклад.

Ромі хотіла, щоб ви відповіли на вашу скаргу.

Просто натисніть на це посилання. ⬅️

Це форум, і речі, які ви обговорюєте про казино, тут не вирішуються за допомогою експертів. Ми є адміністраторами, тому ви можете сказати, що з вами трапилося тут, але весь процес подання скарги тут не розглядається.

Автоматичний переклад.

Я не знаю, чи варто мені вибачатися перед ними, але після звіту, зробленого іншим форумом і доброго оператора, який вчора знайшов, мій платіж було переведено, і у мене не виникло проблем!

зробили все за 1 день документи + виведення 31к без додавання дивних речей!!

Я мав рацію і дотримувався вказівок казино, тож вони терпляче все зробили!

file



все пройшло добре ... kyc схвалено без інших запитів, таких як зняття коштів на paypal!

вчора ввечері я хвилювався, тому що завжди бачив, що гроші все ще обробляються, і оскільки я ніколи не писав в онлайн-чаті, я сказав, що спробую... хлопці, я можу лише сказати вам, що я розмовляв з Клаудією, це її ім'я, вона сказала мені почекати, я люб'язно попросив її переконатися, що гроші оброблено, і вона поставила мене на утримання... через кілька хвилин вона сказала мені, що передала все до відповідного відділу... через кілька хвилин вона сказала мені, що максимум через 24 години я зроблю мати гроші!! Я був трохи збентежений, але я кажу, давай, я довіряю тобі... і дякую!

фактично через кілька годин я бачу статус моїх грошей як процес обробки.....через 4 години починають надходити сповіщення PayPal із сумами!

врешті заплатив собі 19,5 тис. минулої ночі опівночі та 11 тис. сьогодні вранці.

Тоді казино 888 платить, якщо ви чесні та дотримуєтеся правил, які вони хочуть, тепер я дізнався одну річ, що ви повинні бути терплячими, кожне казино різне!


Автоматичний переклад.

ідеально Я не можу передати вам, як я радий, що вам вдалося отримати гроші. Як ви сказали, кожне казино відрізняється, і поки триває перевірка, ви не зможете зняти гроші в жодному казино. Це має бути успішним.

Я вірю, що з цього моменту все піде тільки на краще і у вас буде все краще.

Успіхів і гарних вражень. ☘️😊

Автоматичний переклад.
Jaro

Тисяча спасибі!


Автоматичний переклад.

file божевільний! ВОНИ ПЕРЕВІРИЛИ МЕНЕ ДОКУМЕНТИ, АЛЕ ПРОСИТЬ ЇХ НАДИСЛАТИ!! ТРАВМА ДО ТРАВМИ ДОДАЄТЬСЯ!!888 КАЗИНО!!!

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.