2 р. тому
Тут ви можете обговорити 888 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Під час гри в слот мій обліковий запис з незрозумілих причин тимчасово вимкнено.
Цікаво, як це можливо.
Я вже знайшов подібні скарги, і сподіваюся, що моя ситуація скоро вирішиться, також тому, що я не зміг нічого відкликати.
Йдеться про казино 888casino.
Чекаю на відповідь.
While playing a slot, my account was inexplicably disabled temporarily.
I wonder how this is possible.
I have already found similar complaints and I hope my situation will be resolved soon, also because I have not been able to withdraw anything.
The casino in question is 888casino.
I await a reply.
Durante il gioco di una slot, mi è stato disabilitato temporaneamente il conto inspiegabilmente.
Mi chiedo come sia possibile.
Ho già trovato lamentele simili e spero si risolva presto la mia situazione, anche perché non ho avuto modo di prelevare nulla.
Il casino in questione è 888casino.
Attendo una risposta.
Привіт, я відповів вам тут (просто натисніть на посилання):
https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964
Hello, I replied to you here (just click the link):
https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964
Доброго вечора, вибачте за незручності. Я побачив, що в мене забрали 300 євро, і перебрав картку Evolution Pay Post. Зазвичай для підтвердження платежу він просить у мене відбиток пальця або код для здійснення платежу. Я хотів запитати вас, чи можете ви повернути свої гроші. Дуже дякую, доброго вечора
Good evening, sorry for the inconvenience. I saw that € 300 was taken away from me and I went through the Evolution Pay Post card. Usually, to confirm the payment, he asks me for the fingerprint or code to make the payment. I wanted to ask you if you could get your money back. Thank you so much good evening
Buona sera scusate il disturbo. Ho visto che mi sono stati tolti 300€ e passa dalla carta poste pay Evolution. Di solito per la co ferma del pagamento mi chiede l impronta o il codice per effettuare il pagamento. Volevo chiedervi se si poteva riavere i soldi indietro. Grazie mille buona sera
Доброго вечора, вибачте за незручності. Я побачив, що в мене забрали 300 євро, і перебрав картку Evolution Pay Post. Зазвичай для підтвердження платежу він просить у мене відбиток пальця або код для здійснення платежу. Я хотів запитати вас, чи можете ви повернути свої гроші. Дуже дякую, доброго вечора
Good evening, sorry for the inconvenience. I saw that € 300 was taken away from me and I went through the Evolution Pay Post card. Usually, to confirm the payment, he asks me for the fingerprint or code to make the payment. I wanted to ask you if you could get your money back. Thank you so much good evening
Buona sera scusate il disturbo. Ho visto che mi sono stati tolti 300€ e passa dalla carta poste pay Evolution. Di solito per la co ferma del pagamento mi chiede l impronta o il codice per effettuare il pagamento. Volevo chiedervi se si poteva riavere i soldi indietro. Grazie mille buona sera
Привіт Sergiomorena25, вибачте за незручності. Якщо у вас виникнуть проблеми з казино, я рекомендую подати скаргу тут, на нашому веб-сайті . Я помітив, що у вас їх досі немає. Там ви можете просто описати свою ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи розгляду скарг подбають про вас пізніше. Скарга дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її.
Hello Sergiomorena25, I am sorry for your inconvenience. In case you face some troubles with the casino I recommend you to submit a complaint here on our website. I noticed you have not any up to now. There you can simply describe your situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you afterwards. Complaint gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used.
Я завжди запитую, а чи можна так програвати? Тоді ви говорите про RTP і програмне забезпечення та удачу. Ми знаємо, що удача повертається і трапляється час від часу, але з вами цього ніколи не трапляється, особливо коли ми говоримо про майже 60 тисяч євро ігор,,,,добре. але хіба інші сайти не використовують ту саму систему? Це трапляється лише з вами ... і коли я звертаюся в службу підтримки, вони відповідають погано або ніхто не відповідає, на інших сайтах ви програєте і виграєте, але з вами тільки втрати
I always ask but can you lose like this? Then you talk about RTP and software and luck we know that luck turns and happens every now and then but with you it never happens and especially when we are talking about almost 60 thousand euros of games,,,,well. but don't other sites use the same system? It only happens with you ... and when I contact customer service they answer badly or nobody answers, on other sites you lose and you win but with you only losses
chiedo sempre ma si può perdere cosi?poi parlate di RTP e software e fortuna sappiamo che la fortuna gira e capita ogni tanto ma da voi non capita mai e sopratutto quando se parla di quasi 60 mila euro di giocate ,,,,mah.ma gli altri siti non usano le stessi sistema ? succede solo da voi ... e quando contatto l assistenza cliente rispondono male o non risponde nessuno , sugli altri siti si perde e si vince ma da voi solo perdite
Мушу визнати, що зараз ти збив мене з пантелику своєю публікацією.🤷♀️
Я не розумію, для кого ви це написали. Казино?🤔
У вас є якась проблема, з якою ми могли б вам допомогти? Будь ласка, розкажіть нам про це більше, і ми разом знайдемо рішення.🙏
I have to admit that you got me confused with your post now.🤷♀️
I do not understand who you wrote it for. The casino?🤔
Do you have any kind of issue we could help you with? Please tell us about it more, and together we could find a solution.🙏
Для казино я написав це так. До речі, тут не можна написати більше одного відгуку?
For the casino I wrote it yes. By the way, can't you write more than one review here?
Per il casinò l ho scritto si .a proposito ma qui non si può scrivere di più di un recensione ?
Я просто не впевнений, чи є у нас активні представники казино, щоб вони могли прочитати ваш допис, знаєте.🤷♀️
Якщо ви хочете отримати допомогу, ми тут для вас.
На кожного гравця можна написати один огляд на казино. Чи виникали у вас проблеми з цим?
I'm just not sure if we have any active casino representatives here, so they can read your post, you know.🤷♀️
If you'd like to get some help, we are here for you, though.
It is possible to write one review per casino per player. Did you experience some kind of issue with that?
божевільний! 590 євро заблоковано на 20 днів!!! Кілька разів просять документи але НЕ ПЛАЧАЮТЬ!!! ОБЕРЕЖНО ШАХРАЙСЬКОГО САЙТУ!!
Crazy! 590 euros blocked for 20 days!!! They ask for documents several times but THEY DON'T PAY!!! BEWARE SCAM SITE!!
Allucinante! 590 euro bloccati da 20 giorni!!! Chiedono i documenti piu' volte ma NON PAGANO!!! ATTENZIONE SITO TRUFFA!!
Гей, я вважаю, що основною причиною блокування вашого виведення є перевірка. Ви завжди повинні завершити його успішно, щоб мати можливість зняти кошти.
Але мене цікавить, у чому конкретно справа. Ваші документи не приймають? Чому казино просить їх кілька разів?
Будь ласка, дайте мені знати.
Hey, the main reason why your withdrawal is blocked is verification I suppose. You always need to complete it successfully to be able to withdraw.
But I'm interested in what the specific issue is. Your documents are not accepted? Why does the casino ask for them several times?
Please let me know.
Гаразд, але не могли б ви відповісти на мої запитання?
Мені також спало на думку, що було б гарною ідеєю повторно відкрити вашу скаргу , я маю на увазі цю, а не подавати нову, тому що вона потім оцінюється як дублікат, якщо ви знову напишете про те саме. Там, де ви перестали відповідати, було б добре, якби ви знову відкрили.
Чи можливо це, якщо ви все ще не можете підтвердити?
Okay, but could you answer my questions please?
It also occurred to me that it might be a good idea to reopen your complaint, I mean this one and not file a new one, because it is then evaluated as a duplicate if you wrote about the same thing again. Where you stopped replying, it would be good if you gave a reopen.
Would that be possible if you still can't verify?
Я вже дізнався про це з попередніх відповідей, але ви все ще не відповіли мені, і я бачу, що ви навіть не зробили те, що я рекомендував.
Тому я не знаю, як я можу допомогти більше. Тож спробуйте ще раз прочитати мій пост і продовжуйте відповідно.
I have already learned this from previous replies, but you still have not answered me, and I see that you have not even done what I recommended.
So I don't know how I can help more. So try to read my post again and proceed accordingly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.