ГоловнаФорумКазино888 Casino - загальне обговорення

888 Casino - загальне обговорення

 від aflorio97
|
7 727 переглядів 100 відповідей |
|
1 2...6
Тут ви можете обговорити 888 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.





Під час гри в слот мій обліковий запис з незрозумілих причин тимчасово вимкнено.

Цікаво, як це можливо.

Я вже знайшов подібні скарги, і сподіваюся, що моя ситуація скоро вирішиться, також тому, що я не зміг нічого відкликати.

Йдеться про казино 888casino.

Чекаю на відповідь.

Автоматичний переклад.
aflorio97

Привіт, я відповів вам тут (просто натисніть на посилання):

https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, вибачте за незручності. Я побачив, що в мене забрали 300 євро, і перебрав картку Evolution Pay Post. Зазвичай для підтвердження платежу він просить у мене відбиток пальця або код для здійснення платежу. Я хотів запитати вас, чи можете ви повернути свої гроші. Дуже дякую, доброго вечора

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, вибачте за незручності. Я побачив, що в мене забрали 300 євро, і перебрав картку Evolution Pay Post. Зазвичай для підтвердження платежу він просить у мене відбиток пальця або код для здійснення платежу. Я хотів запитати вас, чи можете ви повернути свої гроші. Дуже дякую, доброго вечора

Автоматичний переклад.

Привіт Sergiomorena25, вибачте за незручності. Якщо у вас виникнуть проблеми з казино, я рекомендую подати скаргу тут, на нашому веб-сайті . Я помітив, що у вас їх досі немає. Там ви можете просто описати свою ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи розгляду скарг подбають про вас пізніше. Скарга дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її.

Автоматичний переклад.

Я завжди запитую, а чи можна так програвати? Тоді ви говорите про RTP і програмне забезпечення та удачу. Ми знаємо, що удача повертається і трапляється час від часу, але з вами цього ніколи не трапляється, особливо коли ми говоримо про майже 60 тисяч євро ігор,,,,добре. але хіба інші сайти не використовують ту саму систему? Це трапляється лише з вами ... і коли я звертаюся в службу підтримки, вони відповідають погано або ніхто не відповідає, на інших сайтах ви програєте і виграєте, але з вами тільки втрати

Автоматичний переклад.
morsi

Мушу визнати, що зараз ти збив мене з пантелику своєю публікацією.🤷‍♀️

Я не розумію, для кого ви це написали. Казино?🤔

У вас є якась проблема, з якою ми могли б вам допомогти? Будь ласка, розкажіть нам про це більше, і ми разом знайдемо рішення.🙏

Автоматичний переклад.
Romi

Для казино я написав це так. До речі, тут не можна написати більше одного відгуку?

Автоматичний переклад.
morsi

Я просто не впевнений, чи є у нас активні представники казино, щоб вони могли прочитати ваш допис, знаєте.🤷‍♀️

Якщо ви хочете отримати допомогу, ми тут для вас.

На кожного гравця можна написати один огляд на казино. Чи виникали у вас проблеми з цим?

Автоматичний переклад.

божевільний! 590 євро заблоковано на 20 днів!!! Кілька разів просять документи але НЕ ПЛАЧАЮТЬ!!! ОБЕРЕЖНО ШАХРАЙСЬКОГО САЙТУ!!

Автоматичний переклад.
goldmetal67

Гей, я вважаю, що основною причиною блокування вашого виведення є перевірка. Ви завжди повинні завершити його успішно, щоб мати можливість зняти кошти.

Але мене цікавить, у чому конкретно справа. Ваші документи не приймають? Чому казино просить їх кілька разів?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro

Двічі відправляли документи!!

Автоматичний переклад.
goldmetal67

Гаразд, але не могли б ви відповісти на мої запитання?

Мені також спало на думку, що було б гарною ідеєю повторно відкрити вашу скаргу , я маю на увазі цю, а не подавати нову, тому що вона потім оцінюється як дублікат, якщо ви знову напишете про те саме. Там, де ви перестали відповідати, було б добре, якби ви знову відкрили.

Чи можливо це, якщо ви все ще не можете підтвердити?

Автоматичний переклад.

Вони мені не заплатили!

Автоматичний переклад.
goldmetal67

Я вже дізнався про це з попередніх відповідей, але ви все ще не відповіли мені, і я бачу, що ви навіть не зробили те, що я рекомендував.

Тому я не знаю, як я можу допомогти більше. Тож спробуйте ще раз прочитати мій пост і продовжуйте відповідно.

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис у 888casino заблоковано без причини. Вчора грав без проблем, сьогодні спробував увійти, але написано, що мій обліковий запис тимчасово деактивовано. Єдиний депозит був початковим, коли я створив обліковий запис близько 10 днів тому, і я навіть не знімав жодних коштів. Як я можу це вирішити?

Автоматичний переклад.
justzack12

Привіт.

Я вважаю, що казино має працювати над рішенням. У подібних ситуаціях гравцеві зазвичай надсилають подробиці електронною поштою. Щоб уникнути найпоширенішої проблеми, чи можете ви перевірити свою поштову скриньку? Перегляньте папку bin, рекламний розділ або просто кожну папку. Можливо, ми зможемо щось придумати без процесу подання скарг.

Думаю, спробувати варто.


Автоматичний переклад.

Чекаю майже місяць 955 євро!!

Автоматичний переклад.
goldmetal67

Я бачу, нарешті вам вдалося відкрити скаргу. Чи є причина, чому ви так довго чекаєте? Ви контактуєте з казино чи ні? Крім того, моє запитання: чому ви продовжували грати тут, коли раніше у вас були проблеми? Чи воно того варте?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я більше не граю з ними! Даремно чекаю своїх 955 євро!!

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого