ФорумКазино888 Casino - загальне обговорення

888 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від aflorio97
|
3120 переглядів 14 відповідей |
|
2 р. тому
Тут ви можете обговорити 888 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому





Під час гри в слот мій обліковий запис з незрозумілих причин тимчасово вимкнено.

Цікаво, як це можливо.

Я вже знайшов подібні скарги, і сподіваюся, що моя ситуація скоро вирішиться, також тому, що я не зміг нічого відкликати.

Йдеться про казино 888casino.

Чекаю на відповідь.

Автоматичний переклад.
aflorio97
2 р. тому

Привіт, я відповів вам тут (просто натисніть на посилання):

https://casino.guru/forum/casinos/account-temporarily-disabled-on-888casino#post-25964

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго вечора, вибачте за незручності. Я побачив, що в мене забрали 300 євро, і перебрав картку Evolution Pay Post. Зазвичай для підтвердження платежу він просить у мене відбиток пальця або код для здійснення платежу. Я хотів запитати вас, чи можете ви повернути свої гроші. Дуже дякую, доброго вечора

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Доброго вечора, вибачте за незручності. Я побачив, що в мене забрали 300 євро, і перебрав картку Evolution Pay Post. Зазвичай для підтвердження платежу він просить у мене відбиток пальця або код для здійснення платежу. Я хотів запитати вас, чи можете ви повернути свої гроші. Дуже дякую, доброго вечора

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Sergiomorena25, вибачте за незручності. Якщо у вас виникнуть проблеми з казино, я рекомендую подати скаргу тут, на нашому веб-сайті . Я помітив, що у вас їх досі немає. Там ви можете просто описати свою ситуацію з усіма подробицями. Деякі з представників нашої групи розгляду скарг подбають про вас пізніше. Скарга дає можливість порівняти докази та можливі дебати з казино. Скарга - це не погано, і добре використовувати її.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я завжди запитую, а чи можна так програвати? Тоді ви говорите про RTP і програмне забезпечення та удачу. Ми знаємо, що удача повертається і трапляється час від часу, але з вами цього ніколи не трапляється, особливо коли ми говоримо про майже 60 тисяч євро ігор,,,,добре. але хіба інші сайти не використовують ту саму систему? Це трапляється лише з вами ... і коли я звертаюся в службу підтримки, вони відповідають погано або ніхто не відповідає, на інших сайтах ви програєте і виграєте, але з вами тільки втрати

Автоматичний переклад.
morsi
2 міс. тому

Мушу визнати, що зараз ти збив мене з пантелику своєю публікацією.🤷‍♀️

Я не розумію, для кого ви це написали. Казино?🤔

У вас є якась проблема, з якою ми могли б вам допомогти? Будь ласка, розкажіть нам про це більше, і ми разом знайдемо рішення.🙏

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Для казино я написав це так. До речі, тут не можна написати більше одного відгуку?

Автоматичний переклад.
morsi
2 міс. тому

Я просто не впевнений, чи є у нас активні представники казино, щоб вони могли прочитати ваш допис, знаєте.🤷‍♀️

Якщо ви хочете отримати допомогу, ми тут для вас.

На кожного гравця можна написати один огляд на казино. Чи виникали у вас проблеми з цим?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

божевільний! 590 євро заблоковано на 20 днів!!! Кілька разів просять документи але НЕ ПЛАЧАЮТЬ!!! ОБЕРЕЖНО ШАХРАЙСЬКОГО САЙТУ!!

Автоматичний переклад.
goldmetal67
1 місяць тому

Гей, я вважаю, що основною причиною блокування вашого виведення є перевірка. Ви завжди повинні завершити його успішно, щоб мати можливість зняти кошти.

Але мене цікавить, у чому конкретно справа. Ваші документи не приймають? Чому казино просить їх кілька разів?

Будь ласка, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Двічі відправляли документи!!

Автоматичний переклад.
goldmetal67
1 місяць тому

Гаразд, але не могли б ви відповісти на мої запитання?

Мені також спало на думку, що було б гарною ідеєю повторно відкрити вашу скаргу , я маю на увазі цю, а не подавати нову, тому що вона потім оцінюється як дублікат, якщо ви знову напишете про те саме. Там, де ви перестали відповідати, було б добре, якби ви знову відкрили.

Чи можливо це, якщо ви все ще не можете підтвердити?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони мені не заплатили!

Автоматичний переклад.
goldmetal67
1 місяць тому

Я вже дізнався про це з попередніх відповідей, але ви все ще не відповіли мені, і я бачу, що ви навіть не зробили те, що я рекомендував.

Тому я не знаю, як я можу допомогти більше. Тож спробуйте ще раз прочитати мій пост і продовжуйте відповідно.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого