Привіт, я правильно розумію, що вони закрили ваш обліковий запис на час, який знадобився для успішного проходження перевірки? Ви кажете, що надали документи, але ще не отримали від казино, чи все в порядку, чи ще потрібно щось зробити, це правильно?
Думаю, якби ви так довго чекали, я бподав скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує провести розслідування та перевірити, чи можна якось допомогти вам.
Я не думаю, що перевірка документів триватиме так довго, тому я б однозначно пішла на це.
Дайте мені знати, як ви вирішили.
Hi, so do I understand correctly that they closed your account for the time it would take you to pass the verification successfully ? You say that you have provided the documents and you have not yet heard from the casino if everything is okay or if there is still something to be done, is that correct ?
I think if you have been waiting so long, I would file a complaint here on this link and our team will try to investigate and see if something can be done to help you.
I don't think the document check should take that long, so I would definitely go for it.
Let me know how you decide.
Автоматичний переклад.