ФорумКазино888 Casino - загальне обговорення

888 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Mutairi33
|
7563 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
juroberta33
12 міс. тому

Я знаю, що ви вже подали скаргу на нашому веб-сайті, тому наразі нічого більше ви не можете зробити. Будь ласка, будьте терплячі, і я сподіваюся, що це вирішиться. На жаль, зазвичай це займає деякий час.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, чи знаєте ви, що 888 приймає виписку з банківського рахунку в цифровому форматі як підтвердження місця проживання (я маю на увазі онлайн-виписку з домашнього банківського обслуговування банку)? Або ви приймаєте його лише в паперовому вигляді? Вони попросили рахунок або виписку з банківського рахунку, не вказуючи, паперовий чи цифровий. На жаль, я живу з батьками і не маю рахунків на своє ім'я. Я повинен надіслати цей документ, і я не хочу помилитися, інакше я повинен попросити банк надіслати мені паперовий. Заздалегідь спасибі

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
Alessio123
7 міс. тому

Зазвичай, наскільки мені відомо, правильний формат – .pdf. Найкраще, однак, завжди перевіряти таку інформацію в самому казино. Спробуйте звернутися до служби підтримки, вони зможуть відповісти на такі запитання.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго вечора, я пишу, щоб дізнатися, як повторно активувати свій ігровий обліковий запис. Коротше кажучи, вони тимчасово деактивували мій обліковий запис. Згодом я отримав електронний лист із повідомленням, що вони хочуть отримати всю документацію, яку я, очевидно, надав. Після більш ніж 1 місяця все ще нічого.

Автоматичний переклад.
minutaf
5 міс. тому

Привіт, я правильно розумію, що вони закрили ваш обліковий запис на час, який знадобився для успішного проходження перевірки? Ви кажете, що надали документи, але ще не отримали від казино, чи все в порядку, чи ще потрібно щось зробити, це правильно?

Думаю, якби ви так довго чекали, я бподав скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує провести розслідування та перевірити, чи можна якось допомогти вам.

Я не думаю, що перевірка документів триватиме так довго, тому я б однозначно пішла на це.

Дайте мені знати, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Він навіть не дозволяє мені відкрити надане вами посилання. Неможливо увійти

Автоматичний переклад.
minutaf
5 міс. тому

Привіт, не могли б ви надіслати знімок екрана, будь ласка?

Нехай буде видно URL-адресу сторінки та помилку. Дійсно, краще увійти в систему, перш ніж намагатися подати скаргу.

Ми будемо тут для оновлення. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

file це посилання, яке мені надіслали, щоб подати заяву про відкликання

Автоматичний переклад.
minutaf
5 міс. тому

Дякую тобі! Оскільки з дня п’ятниці ми постійно зазнаємо DDoS-атак, це може бути причиною цієї проблеми. Спробуйте створити скаргу, коли ви зможете отримати доступ до сайту.

Я справді думаю, що це може бути пов’язано. На жаль, мало що з цим зробити. 🙁

Будь ласка, дайте мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Якщо ви можете надіслати мені посилання, тому що воно просто не дозволяє мені зайти

Автоматичний переклад.
minutaf
5 міс. тому

Ви можете знайти його врозділі скарг , загальний тут 👈

Це працює, будь ласка?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ні, це теж не працює

Автоматичний переклад.
minutaf
5 міс. тому

Будь ласка, спробуйте також очистити файли cookie та кеш, а потім спробуйте відкрити посилання, щоб подати скаргу тут .

Будь ласка, дайте нам знати, чи все це допоможе.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ні, це теж не працює

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я хотів би допомогти вам, але для цього мені потрібно зрозуміти, що здається не так. Чи можете ви описати проблему чи принаймні надати знімок екрана?

У будь-якому випадку, якщо ви використовуєте мобільний пристрій, спробуйте також переключитися на комп’ютер, будь ласка. Відкрийте консоль розробника та надайте знімок екрана, на якому показано проблему, коли чітко видно вкладку під назвою «консоль».

Лише таким чином наша технічна команда зможе визначити проблему та вирішити її.

Я ціную, що ви знайшли час, щоб відповісти.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого