ФорумКазино888 Casino - загальне обговорення

888 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Mutairi33
|
7551 переглядів 33 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити 888 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Mutairi33
2 р. тому

Привіт,

Я вже стикався з таким VIP-рівнем раніше. Ідея полягає в тому, що якщо вам пощастить, вам не потрібно отримувати бонуси, тому ці бонуси будуть запропоновані гравцям, яким пощастило.

Чи означає це, що ви нічого не отримуєте від підвищення? Якийсь кращий кешбек чи свого роду «скриня зі скарбами»?

Автоматичний переклад.
Mutairi33
2 р. тому

Для мене це звучить дивно.

вони сказали / надіслали вам якісь пояснення, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Mutairi33
2 р. тому

Я можу зрозуміти, що ти відчуваєш себе обділеним.

Але враховуючи пояснення, я можу зрозуміти повідомлення. Ви просто можете стати певним гравцем, якого вони більше не хочуть «спонсувати», тому що ви в основному скористалися різними бонусами. Можливо, якщо ви деякий час граєте лише на свої гроші, ви знову отримаєте нагороду.

Якщо вони закривають ваш обліковий запис з метою перевірки, це цілком нормально, але про це потрібно повідомити, це точно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

19 грудня було здійснено банківський переказ мого зняття на суму 650 доларів США, але на сьогоднішній день цей переказ не надійшов на мій банківський рахунок, на сайті вказано, що це 7 днів, щоб він надійшов, але минуло більше часу, це нормально?

Автоматичний переклад.
jespinosagzz
1 рік тому

Привіт, я б ще трохи потерпів. Як відомо, причиною затримки в ці дні можуть бути різдвяні та новорічні свята. Можлива деяка затримка з боку постачальника платежів. Якщо протягом 14 днів після запиту на зняття коштів на ваш рахунок нічого не надійде, зв’яжіться з нами знову.

Автоматичний переклад.
jespinosagzz
1 рік тому

Було б корисно знати, як довго ви чекали, крім того, ми завжди хочемо почути хороші новини, тому повідомте нам, щойно отримаєте виграш. 🤞

Міжнародні банківські перекази можуть тривати до кількох днів, тому я вважаю, що Магда права щодо ймовірності затримки. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вже 4 січня, а переказ досі не надійшов на мій рахунок, що тут відбувається?


Автоматичний переклад.
jespinosagzz
1 рік тому

Ааа, значить грошей не прийшло? Ну, найпростішим поясненням є те, що транзакція ще не була продовжена. Вибачте, але тільки казино може пояснити більше.

На жаль, я починаю думати, що скарга вже під рукою.

Якщо ви відчуваєте те саме, надішліть скаргу прямо тут.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Він ще не надійшов, і живий сервіс 888casino залишає бажати кращого, я буду скаржитися.

Автоматичний переклад.
jespinosagzz
1 рік тому

Не потрібно більше вагатися, дайте групі розгляду скарг трохи часу, щоб розглянути скаргу, і незабаром з вами зв’яжуться.

Давайте залишатися на позитиві 🤞👍



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я можу отримати доступ до казино 888 і зняти свої гроші, якщо я живу в Оклахомі, добре. в Сполучених Штатах.

Автоматичний переклад.
trose1976
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви пишете.

У будь-якому випадку, яка у вас проблема, якщо ви не можете увійти в казино? Я помітив, що згідно з нашим веб-сайтом казино не приймає гравців із США. Отже, як ви зареєструвалися?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони не платять, я намагався зняти свої гроші більше 30 днів і нічого, вони навіть видалили мій обліковий запис, і тепер я маю доступ лише через електронну пошту і нічого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться. Мені шкода, що ви так довго чекали на відкликання, і, судячи з того, що я бачив, на нашому сайті є попередження про те, що процес відкликання іноді займає невиправдано довго. Ти це бачив ?

file

Що стосується видалення вашого облікового запису, чи повідомило казино якусь причину, чому вони це зробили?

Однак я бачив, що ви вже подали скаргу , що, з моєї точки зору, є хорошим кроком. Подивимося, куди нас приведе команда. Чи можна було б відповісти на запитання Крістін, щоб вона могла рухатися далі?

Сподіваюся, що ситуацію можна вирішити без проблем.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Вони навіть видалили мій обліковий запис, і тепер я отримую лише автоматичні електронні листи, тобі справді важко щось виграти і не мати змоги це зняти

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Тут, у Бразилії, казино має кілька звітів, подібних до мого, їхня допомога 0

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Я відповів на всі запитання і ще раз надіслав дані, тому що вони стверджували, що сталася помилка, я запитав, у чому помилка, але вони мені не сказали, я знову надіслав дані, як просили, і тепер я сподіваюся, що виграли ще 30 днів не погоджуюсь на ту саму історію помилок. в даних.

Оскільки ви сказали, що процес виведення коштів довгий, гаразд, зараз це довго, майже 60 днів, щоб мати можливість отримати приз, чи не здається це забагато? Коли йдеться про отримання нашого вкладу, то такої бюрократії немає.

Автоматичний переклад.
juroberta33
12 міс. тому

Я чітко розумію і, звичайно, вважаю, що це займає надто багато часу.

Але щодо того, що казино заблокувало ваш рахунок, вони сказали, чому?

Я також дуже хвилююся, коли казино повідомляє вам, що у них сталася помилка, але вони нічого більше не повідомляють про це, і ви не знаєте, скільки часу це займе. Сподіваюся, ще не місяць.

Чи можна повідомити нам, якщо ви почуєте щось нове?

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Привіт, я отримав електронний лист із повідомленням, що мої дані неправильні, я надіслав свої дані ще раз і запитав, що неправильно? Я не отримав відповіді про помилку, лише електронний лист, подібний до попереднього, про те, що я отримаю свій депозит протягом 2–7 робочих днів, як і раніше. Сподіваюся, що цього разу блокування облікового запису точно, я ні отримати будь-які пояснення, враховуючи, що їх у мене більше немає. як спілкуватися через онлайн-чат лише електронною поштою часи, коли я намагався з’ясувати причину блокування, я отримував лише автоматичні електронні листи і нічого більше.

Я чекаю принаймні отримати те, що належить мені по праву, оскільки я виграв у казино

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого