2 р. тому
Тут ви можете обговорити 888 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Я вже стикався з таким VIP-рівнем раніше. Ідея полягає в тому, що якщо вам пощастить, вам не потрібно отримувати бонуси, тому ці бонуси будуть запропоновані гравцям, яким пощастило.
Чи означає це, що ви нічого не отримуєте від підвищення? Якийсь кращий кешбек чи свого роду «скриня зі скарбами»?
Hello,
I have already come across this kind of VIP level before. The idea is that f you are lucky enough you do not need to get boosted by bonuses so those bonuses will be offered to players not so fortunate.
Does it mean that you gain nothing from being promoted? Some better cashback or kind of a "treasure chest"?
Я можу зрозуміти, що ти відчуваєш себе обділеним.
Але враховуючи пояснення, я можу зрозуміти повідомлення. Ви просто можете стати певним гравцем, якого вони більше не хочуть «спонсувати», тому що ви в основному скористалися різними бонусами. Можливо, якщо ви деякий час граєте лише на свої гроші, ви знову отримаєте нагороду.
Якщо вони закривають ваш обліковий запис з метою перевірки, це цілком нормально, але про це потрібно повідомити, це точно.
I can understand that you feel deprived.
But considering the explanation, I can understand the message. You simply may became a certain kind of player they don't want to "sponsor" anymore because you mainly took advantage of a variety of bonuses. Maybe if you play only with your money for some time you'll get awarded again.
If they close your account for some verification purpose it's quite normal, but should be notified, that's for sure.
19 грудня було здійснено банківський переказ мого зняття на суму 650 доларів США, але на сьогоднішній день цей переказ не надійшов на мій банківський рахунок, на сайті вказано, що це 7 днів, щоб він надійшов, але минуло більше часу, це нормально?
On December 19, the bank transfer of my withdrawal for $650 was made but to date said transfer has not arrived in my bank account, the site says that it is 7 days for it to arrive but more time has passed, is that normal?
El día 19 de diciembre se realizo La transferencia bancaria de mi retiro por $650 pero a la fecha no llegado dicha transferencia a mi cuenta bancaria, el sitio dice que son 7 días de plazo para que llegue pero ya pasó más tiempo, es normal eso?
Привіт, я б ще трохи потерпів. Як відомо, причиною затримки в ці дні можуть бути різдвяні та новорічні свята. Можлива деяка затримка з боку постачальника платежів. Якщо протягом 14 днів після запиту на зняття коштів на ваш рахунок нічого не надійде, зв’яжіться з нами знову.
Hi, I'd stay patient a little longer. As you know Christmas and New year holidays can be cause of this delay in these days. There might be some delay on payment provider side. In case nothing arrive to your account within 14 days since you asked for the withdrawal, please contact us again.
Було б корисно знати, як довго ви чекали, крім того, ми завжди хочемо почути хороші новини, тому повідомте нам, щойно отримаєте виграш. 🤞
Міжнародні банківські перекази можуть тривати до кількох днів, тому я вважаю, що Магда права щодо ймовірності затримки. 🤔
Would be useful to know how long you have been waiting, plus we always like to hear good news, so let us know as soon as you get the winnings. 🤞
International banking transfers can take up to a few days, so I would assume that Magda is correct about the probability of delay though. 🤔
Вже 4 січня, а переказ досі не надійшов на мій рахунок, що тут відбувається?
It's already January 4th and the transfer still hasn't reached my account, what happens here?
Ya es 4 de enero y aún la transferencia no llega a mi cuenta, que procede aquí?
Ааа, значить грошей не прийшло? Ну, найпростішим поясненням є те, що транзакція ще не була продовжена. Вибачте, але тільки казино може пояснити більше.
На жаль, я починаю думати, що скарга вже під рукою.
Якщо ви відчуваєте те саме, надішліть скаргу прямо тут.
Aaah, so no money has arrived? Well, the easiest explanation is that the transaction has not been proceeded with yet. Sorry to say that, but only the casino can explain further.
Sadly, I'm beginning to think that the complaint is now at hand.
If you feel the same, submit the complaint right here.
Він ще не надійшов, і живий сервіс 888casino залишає бажати кращого, я буду скаржитися.
It still hasn't arrived yet and 888casino's live service leaves a lot to be desired, I'll complain.
Sigue sin llegar aún y el servicio en vivo de 888casino deja mucho que desear, levantaré la queja.
Не потрібно більше вагатися, дайте групі розгляду скарг трохи часу, щоб розглянути скаргу, і незабаром з вами зв’яжуться.
Давайте залишатися на позитиві 🤞👍
No need to hesitate further, now give the complaint team some time to review the complaint, and you'll be contacted soon.
Let's stay positive 🤞👍
Привіт, я перемістив ваш пост під казино, про яке ви пишете.
У будь-якому випадку, яка у вас проблема, якщо ви не можете увійти в казино? Я помітив, що згідно з нашим веб-сайтом казино не приймає гравців із США. Отже, як ви зареєструвалися?
Hi, I have moved your post under the casino you are writing about.
Anyway, what's your problem if you can't log in to the casino ? I noticed that according to our website the casino does not accept players from the US. So how did you sign up ?
Вони не платять, я намагався зняти свої гроші більше 30 днів і нічого, вони навіть видалили мій обліковий запис, і тепер я маю доступ лише через електронну пошту і нічого.
They don't pay, I've been trying to withdraw my money for over 30 days and nothing, they even deleted my account and now I only have access via email and nothing.
Não pagam estou a mais de 30 dias tentando retirar meu dinheiro e nada,chegarem a excluir minha conta e agora só tenho acesso por email e nada.
Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться. Мені шкода, що ви так довго чекали на відкликання, і, судячи з того, що я бачив, на нашому сайті є попередження про те, що процес відкликання іноді займає невиправдано довго. Ти це бачив ?
Що стосується видалення вашого облікового запису, чи повідомило казино якусь причину, чому вони це зробили?
Однак я бачив, що ви вже подали скаргу , що, з моєї точки зору, є хорошим кроком. Подивимося, куди нас приведе команда. Чи можна було б відповісти на запитання Крістін, щоб вона могла рухатися далі?
Сподіваюся, що ситуацію можна вирішити без проблем.
Hi, I've moved your post under the casino in question. I'm sorry you've been waiting so long for your withdrawal and from what I've seen, we have a warning on our site that the withdrawal process sometimes takes an unreasonably long time. Did you see that ?
As far as your account being deleted, did the casino give any reason why they did that ?
However, I saw that you have already filed a complaint, which is a good step from my point of view. Let's see where the team gets us. Would it be possible to answer Kristine's questions so she can move on ?
I hope the situation can be resolved without any problems.
Вони навіть видалили мій обліковий запис, і тепер я отримую лише автоматичні електронні листи, тобі справді важко щось виграти і не мати змоги це зняти
They even deleted my account, and now I only receive automatic emails, it's really difficult for you to win something and not be able to withdraw it
Chegaram a excluir minha conta, e agora só recebo email automático realmente difícil você ganhar uma coisa e não conseguir sacar
Я відповів на всі запитання і ще раз надіслав дані, тому що вони стверджували, що сталася помилка, я запитав, у чому помилка, але вони мені не сказали, я знову надіслав дані, як просили, і тепер я сподіваюся, що виграли ще 30 днів не погоджуюсь на ту саму історію помилок. в даних.
Оскільки ви сказали, що процес виведення коштів довгий, гаразд, зараз це довго, майже 60 днів, щоб мати можливість отримати приз, чи не здається це забагато? Коли йдеться про отримання нашого вкладу, то такої бюрократії немає.
I answered all the questions and once again sent the data because they claimed that there was an error, I asked what the error was and they didn't tell me, I sent the data again as requested and now I hope that another 30 days won't pass for the same error story. in the data.
As you say that the withdrawal process is long, ok, it's a long thing now, almost 60 days to be able to claim a prize, doesn't that seem like too much? When it comes to receiving our deposit, there is no such bureaucracy.
Respondi todas as perguntas e mais uma vez enviei os dados pois alegaram que constava um erro,perguntei qual era o erro não me relataram enviei os dados novamente como solicitado e agora espero que não se passe mais 30 dias, para vir a mesma história de erro nos dados.
Referente você dizer que o processo para saque é demorado ok ,demorado é uma coisa agora quase 60 dias para conseguir retirar um prêmio não tem parece demais ? Na hora de receber nosso depósito não existe essa burocracia
Я чітко розумію і, звичайно, вважаю, що це займає надто багато часу.
Але щодо того, що казино заблокувало ваш рахунок, вони сказали, чому?
Я також дуже хвилююся, коли казино повідомляє вам, що у них сталася помилка, але вони нічого більше не повідомляють про це, і ви не знаєте, скільки часу це займе. Сподіваюся, ще не місяць.
Чи можна повідомити нам, якщо ви почуєте щось нове?
I clearly understand and I am certainly of the opinion that it is taking too long.
However, as for the casino blocking your account, did they say why?
I'm also quite worried when the casino told you that they had a error, but they don't tell you anything more about it and you don't know how long it will take. I hope it won't be another month.
Would it be possible to update us if you hear something new please ?
Привіт, я отримав електронний лист із повідомленням, що мої дані неправильні, я надіслав свої дані ще раз і запитав, що неправильно? Я не отримав відповіді про помилку, лише електронний лист, подібний до попереднього, про те, що я отримаю свій депозит протягом 2–7 робочих днів, як і раніше. Сподіваюся, що цього разу блокування облікового запису точно, я ні отримати будь-які пояснення, враховуючи, що їх у мене більше немає. як спілкуватися через онлайн-чат лише електронною поштою часи, коли я намагався з’ясувати причину блокування, я отримував лише автоматичні електронні листи і нічого більше.
Я чекаю принаймні отримати те, що належить мені по праву, оскільки я виграв у казино
Hi, I received an email saying my details were incorrect, I sent my details again and asked what was incorrect? I didn't receive a response about the error, just an email like the previous one saying that I would receive my deposit in 2 to 7 business days as before, I hope that this time it's certain about blocking the account, I didn't receive any explanation considering that I no longer have one. how to communicate via online chat only via email the times I tried to find out the reason for the block I only received automatic emails and nothing else.
I'm waiting to at least receive what is rightfully mine since I won at the Casino
Olá, recebi um e-mail dizendo que meus dados estavam incorretos, enviei meus dados novamente e perguntei em que estava incorreto? Não recebi resposta sobre o erro somente um e-mail como o anterior dizendo que receberia meu depósito de 2 a 7 dias úteis como anteriormente, espero que dessa vez de certo quanto ao bloqueio da conta não recebi nenhuma explicação tendo em vista que não tenho mais como me comunicar por chat online somente por email as vezes que tentei saber o motivo do bloqueio só recebo email automáticos e nada mais.
Estou no aguardo para pelo menos receber o que é meu por direito já que ganhei no Casino
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.