Привіт.
Я сподіваюся, теж. Але чесно кажучи, надії недостатньо. Я хотів продемонструвати, що гравці повинні бути обережними, щоб не опинитися у вашій ситуації. Якщо пощастить, багато інших гравців побачать цю розмову, перш ніж зробити неправильний вибір.
Вибачте, але я, мабуть, пропустив те, що здається невиправданим.
все одно
Я перевірив вашу скаргу, і я думаю, що ви повинні зосередитися на проходженні перевірки зараз.
Це неминучий крок, і виходячи з багатьох ваших відповідей у ланцюжку скарг, я думаю, ви повинні знати, що це не чат. Боюся, ніхто не зможе порадити вам крок за кроком. Що ще важливіше, я також відчуваю, що ви не правильно зрозуміли запитання.
Нік запитував про перевірку облікового запису казино (KYC):
«Ви повинні бачити, чи підтверджено ви чи ні в обліковому записі казино . Чи надсилали ви в казино будь-які документи для підтвердження – посвідчення особи, паспорт, підтвердження чи адресу?
Коли востаннє казино вам відповідало?"
У той час як ви відповіли запитанням: «Як я можу підтвердити банківський рахунок, якщо я не знаю, як це зробити?»
Ви бачите різницю?
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис підтверджено? Попросіть казино підтримати вас. Зазвичай це найпростіший спосіб.
Я лише хочу тобі допомогти.
Hello there.
I hope too. But honestly, hope is not enough. I wanted to demonstrate players should be cautious to avoid being in your situation. With luck, many other players will see this conversation before making a bad choice.
Pardon me, but I probably missed what seems to be indefensible.
Anyway,
I checked your complaint and I think you should focus on passing the verification now.
It's an inevitable step and based on your many replies in the complaint thread, I think you should know this is not a chat. I fear no one can advise you step by step. More importantly, I also feel you didn't understand the question correctly.
Nick was asking about the casino's account verification (KYC):
"You should be able to see whether you are verified or not within your casino account. Did you send the casino any kind of verification documents - ID, passport, proof or address?
When was the last time the casino responded to you?"
While you responded with the question: "How am I going to verify the bank account if I have no idea how to do it? "
Do you see the difference?
May I know whether your account is verified? Ask the casino to support you. That's usually the easiest way.
I only aim to help you.
Автоматичний переклад.