ФорумКазино7Slots Casino - загальне обговорення

7Slots Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від carolmachadocm13
|
14982 переглядів 94 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
GuiGrossmann
1 рік тому

Я вам співчуваю, хоча ще надто рано продовжувати розгляд скарги. Залишилось ще 3 дні.

Подивимося, платить казино чи ні. Ще є шанс, що це просто затримка.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт GuiGrossmann !


Надішліть свої дані на support@7slots.casino

Це дозволить нам ідентифікувати вас і розглянути вашу проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт GuiGrossmann !


Надішліть свої дані на support@7slots.casino

Це дозволить нам ідентифікувати вас і розглянути вашу проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Користувач моєї платформи g******0


Моя електронна адреса gu*****@******.com

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: приховано з міркувань безпеки
Автоматичний переклад.
7Slots Casino
1 рік тому

Я надіслав вам кілька електронних листів, намагаючись вирішити це питання, але нічого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт GuiGrossmann !

Як ми бачимо, це успішно перевірено! Але з вашої історії ми бачимо, що ви скасували кандидатуру і створили нову. Будь ласка, не скасовуйте поточне замовлення, транзакція буде оброблена протягом 5 робочих днів , як зазначено в правилах обслуговування.

Дякуємо, що обираєте нас!

Автоматичний переклад.
7Slots Casino
1 рік тому

Я скасував через 15 днів без повернення, попереднє зняття я подав 3 квітня.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт GuiGrossmann !

Як ми бачимо, це успішно перевірено! Але з вашої історії ми бачимо, що ви скасували кандидатуру і створили нову. Будь ласка, не скасовуйте поточне замовлення, транзакція буде оброблена протягом 5 робочих днів , як зазначено в правилах обслуговування.

Дякуємо, що обираєте нас!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Коротке зауваження: найкраще використовувати кнопку відповіді, якщо гравець пропустить вашу відповідь, він отримає сповіщення, якщо використано кнопку відповіді. 🙂

Автоматичний переклад.
ana52130lidia
1 рік тому

Привіт!

Як бачите, представник казино чуйний тут, на форумі. Можливо, ви також отримаєте деякі відповіді.

Якщо ні, ми залишимо вашу відкриту скаргу .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На жаль, вчора минув ще один крайній термін, наразі слот7 нічого не вивільнив мої гроші. Казино багато інвестує в рекламу, але, на жаль, не приносить грошей! #переворот

Автоматичний переклад.
ana52130lidia
1 рік тому

Ну, я зняв 3500 реалів. Зараз би чекав! Я скасував через 15 днів і виправив одне з 200, оскільки згідно з правилами казино значення, нижчі за 1500, падають через 3 дні.

Автоматичний переклад.
ana52130lidia
1 рік тому

Так, я граю на кількох платформах, і всі вони займають не один день. Вони не будуть платити, мабуть, розорилися. Але гроші моїх підписників вони навіть не бачили кольору. #casino7slot афера

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, вчора минув ще один крайній термін, наразі слот7 нічого не вивільнив мої гроші. Казино багато інвестує в рекламу, але, на жаль, не приносить грошей! #переворот

Автоматичний переклад.
1 рік тому

О, я сподівався, що ви зможете зв’язатися з казино, як згадувалося раніше, і отримати певну інформацію.🙁

У будь-якому випадку, я думаю, ми спробуємо це зробити через скаргу...



Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано ana52130lidia видалено
1 рік тому

Давайте почекаємо відповідей, мушу сказати, що в таких випадках очікування зазвичай є найпоширенішою частиною 🙁.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино не виконує те, що каже, воно лише дає крайні терміни і ще більше, і нічого не платить, що добре!

Автоматичний переклад.
ana52130lidia
1 рік тому

Так, це те, що я сказав.. це шахрайство! Вони не хочуть платити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино не виконує те, що каже, воно лише дає крайні терміни і ще більше, і нічого не платить, що добре!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, у нього погана репутація . Чого ви очікували? Справедливі швидкі виплати? 🙁

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано ana52130lidia видалено
1 рік тому

Чи можу я знати, скільки зусиль ви доклали, щоб перевірити казино, перш ніж вирішили зробити там депозит? 🙏🤔

Ви це бачили? https://casino.guru/7slots-casino-review

Я боюся, що ви повинні бути готові до цього...

Автоматичний переклад.
ana52130lidia
1 рік тому

Привіт.

Я сподіваюся, теж. Але чесно кажучи, надії недостатньо. Я хотів продемонструвати, що гравці повинні бути обережними, щоб не опинитися у вашій ситуації. Якщо пощастить, багато інших гравців побачать цю розмову, перш ніж зробити неправильний вибір.

Вибачте, але я, мабуть, пропустив те, що здається невиправданим.

все одно

Я перевірив вашу скаргу, і я думаю, що ви повинні зосередитися на проходженні перевірки зараз.

Це неминучий крок, і виходячи з багатьох ваших відповідей у ланцюжку скарг, я думаю, ви повинні знати, що це не чат. Боюся, ніхто не зможе порадити вам крок за кроком. Що ще важливіше, я також відчуваю, що ви не правильно зрозуміли запитання.

Нік запитував про перевірку облікового запису казино (KYC):

«Ви повинні бачити, чи підтверджено ви чи ні в обліковому записі казино . Чи надсилали ви в казино будь-які документи для підтвердження – посвідчення особи, паспорт, підтвердження чи адресу?

Коли востаннє казино вам відповідало?"

У той час як ви відповіли запитанням: «Як я можу підтвердити банківський рахунок, якщо я не знаю, як це зробити?»

Ви бачите різницю?

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис підтверджено? Попросіть казино підтримати вас. Зазвичай це найпростіший спосіб.

Я лише хочу тобі допомогти.


Автоматичний переклад.
ana52130lidia
1 рік тому

Привіт Анна!

Нам шкода, що ви зіткнулися з цією проблемою на нашому веб-сайті. З моменту створення вашої скарги наші спеціалісти вивчають питання та докладають максимум зусиль для вирішення проблеми.

Ми зв’яжемося з вами в рамках вашої відкритої скарги, оскільки ми не можемо надати таку інформацію тут.

Команда 7Slots дякує вам за очікування! 💚

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано ana52130lidia видалено
1 рік тому

Так - на вашому рахунку в казино.

Просто для уточнення: ви скаржитеся на затримку зняття коштів, щоб правильно оцінити ситуацію, нам потрібно знати, чи підтверджено ваш обліковий запис казино - 7slots.

Ви можете відповісти на запитання, будь ласка? 🤔 Чи можете ви отримати доступ до свого облікового запису казино, щоб перевірити його?


Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого