2 р. тому
Тут ви можете обговорити 7Signs Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино обманює 7 ознак. Я виграв більше 3000 євро, вони відмовилися платити і заблокували мій рахунок. Коли я їм написав, оператор чату відповів, що ви не пройшли верифікаційну перевірку, порушили пункт 9.1. Хоча я нічого не порушував, але всі документи, які їм надали на перевірку, були достовірними. Коли я запитав, на якій підставі я не пройшов перевірку, мені ніхто не відповів. Пишуть тільки те саме, а ви не пройшли перевірку. Я вперше стикаюся з таким казино, що якщо не пройти верифікацію, ваш акаунт блокують.
The casino is deceiving 7 signs. I won the amount of money more than 3000 euros, they refused to pay me and blocked my account. When I wrote to them, the chat operator answered that you did not pass the verification check, you violated paragraph 9.1. Although I did not violate anything, all the documents submitted to them for verification were reliable. When I asked on what basis I didn’t pass verification, no one answered me. They only write the same thing and you didn’t pass verification. This is the first time I come across such a casino that if you don’t pass verification, your account is blocked.
Привіт,
Сумно, що казино не змогло пояснити, що сталося. Іноді причиною є питання безпеки, і казино більше не зацікавлене надавати свої послуги гравцеві. Однак для того, щоб отримати виграш, гравець повинен пройти перевірку. Я не збираюся міркувати про те, що пішло не так, натомість, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, тому що ви не знаєте нічого незвичайного, і ви грали та поводилися відповідно до умов і правил, скарга зараз є вашим найкращим виходом.
Будь ласка, надайте Ніку все, що ви отримали від казино, і будьте готові, що, ймовірно, знадобиться деякий час для просування. 🙏
Hello,
It's sad that the casino failed to explain what was wrong. Sometimes, the reason is kind of a security matter, and the casino is not interested to provide its services to the player anymore. It stands still that in order to get the winnings, the player must pass the verification though. I'm not going to speculate what went wrong, instead if you feel that you need help because you are not aware of anything unusual and you played and behaved according to terms and rules, the complaint is your best shot now.
Please provide Nick with everything you've got from the casino, and be prepared that it will probably take some time to advance. 🙏
У мене є рахунок, відкритий більш ніж в одному казино. У мене ніколи не було таких проблем, якби я відразу не пройшов верифікацію, казино повторно надіслало запит на необхідні документи. Але обліковий запис ніхто ніколи не блокував. Я не міг нічого зламати. Так, я відправляла Ніку все, що приходило мені на пошту.
I have an account opened in more than one casino. I never had such problems if I didn’t go through verification right away, the casino re-sent a request for the necessary documents. But no one ever blocked the account. I couldn’t break anything. Yes, I sent Niku everything that came to my mail.
Не запитуючи казино, я вважаю, що це просто відкритий простір для уяви, тепер настав час дізнатися більше про це питання. Подивимося, що принесе нам ця скарга.
Without asking the casino, I guess it's just an open space for imagination, now it's time to find out more about that issue. Let's see what the complaint brings us.
Я подав скаргу
скаргу відхилено
Казино звинувачує мене в тому, що я вніс гроші від друга
У мене є підтверджені банківські виписки, які показують, що на моєму банківському рахунку були гроші для внесення
і я пояснив їм, що цей друг винен мені гроші, і я довів їм, що друг повертає мені гроші
Ось чому мій рахунок заблокували, а мої 1000 євро утримали
Гуру казино не дав мені жодних інших варіантів, вони повірили казино та закрили мою скаргу
Я надав кілька доказів, з яких видно, що я на 100% правий, але вони ігнорують мою скаргу
вони не хочуть повторно відкривати мою скаргу
Якщо ця справа буде з’ясована щодо моїх прав, я приношу вибачення цьому казино та Casino Guru. До того часу я почекаю і побачу
I have filed a complaint
the complaint was rejected
The casino accuses me of having deposited money from a friend
I have confirmed bank statements that show that I had money in my bank account to deposit
and I explained to them that this friend owes me money and I proved it to them that the friend pays the money back to me
That's why my account was blocked and my €1000 was withheld
Casino Guru didn't give me any further option they believed the casino and they closed my complaint
I have presented several pieces of evidence where it is clear that I am 100% in the right but they ignore my complaint
they don't want to reopen my complaint
If this case is clarified to my rights I will apologize to this casino and to Casino Guru. Until then I will wait and see
Ich habe eine Beschwerde eingereicht
die Beschwerde wurde abgelehnt
das Casino wirft mir vor Geld von einem Freund eingezahlt zu haben
ich habe Kontoauszüge bestätigt die zeigen das ich selber auf mein Bank Konto Geld gehabt habe um einzuzahlen
und ich habe ihnen erklärt das dieser Freund Geld an mich schuldet und ich habe es ihnen bewiesen das der Freund das Geld an mich zurück zahlt
deswegen wurde mein Konto gesperrt und meine 1000€ einbehalten
Casino Guru hat mir keine weitere Möglichkeit gegeben sie haben das Casino geglaubt und sie haben meine Beschwerde geschlossen
ich habe mehrere Beweise vorgelegt wo deutlich zu sehen ist das ich zu 100% im Recht stehe aber sie ignorieren meine Beschwerde
sie wollen meine Beschwerde nicht wieder öffnen
wenn dieser Fall zu meinem Recht geklärt wird werde ich mich bei diesem Casino und bei Casino Guru entschuldigen bis dahin warte ich noch ab
Мені прикро бачити вас у цій неприємній ситуації. Якщо я можу дати пораду, ніколи не використовуйте нічий спосіб оплати. Однак, згідно зі скаргою, головне ускладнення полягає в іншому.
Цитую зі скарги :
«Шановна Sabrina61 , я спілкувався з представником казино і отримав докази того, що ви використали кошти з раніше закритого рахунку, який належав іншій особі, для внесення депозиту в одному з казино . Це заборонено згідно з умовами обслуговування казино, тому ми не зможемо надалі допомогти вам у цьому питанні. З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. Дякуємо за розуміння, мені шкода, що ми не можемо допомогти вам у цьому випадку. Будь ласка, не вагайтеся зв’яжіться з нами, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино».
Це те, чого ви ніколи не повинні повторювати. Чи згодні ви, що це далека від звичайної поведінки звичайного гравця? Особливо з точки зору казино?
I'm sorry to see you in this unpleasant situation. If I may provide a piece of advice, never ever use anyone else's payment option. According to the complaint, however, the main complication lies elsewhere.
Quoting from the complaint:
"Dear Sabrina61, I was in contact with a casino representative and was shown evidence that you used funds from a previously closed account belonging to a different person to deposit at one of the casinos. This is prohibited as per the casino's terms of service and therefore we will be unable to help you further in this matter. Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
This is something you should never do again. Do you agree this is far from ordinary behavior a casual player would express? Especially from the casino's point of view?
Якщо на той момент у мене є 300 євро на моєму рахунку, я отримую 100 євро від людини та вношу 50 плюс 50 в казино
Звідки ти тепер знаєш, які гроші я використав?
це не має сенсу
розрахувати дуже легко
Я також можу сказати вам, що живий чат є найбільшим шахраєм і брехуном
Я завантажив кілька доказів, які підтверджують це, виплачено сьогодні, виплачено завтра, все добре, ми їх переплутали, будь ласка, підтвердьте свій обліковий запис, будь ласка, підтвердьте, будь ласка, напишіть електронний лист, я більше не можу вам допомогти , просто категорично заборонений у цій компанії
на жаль, гуру казино після такої кількості поганих коментарів від рейтингу клієнтів усе ще так добре сприймає компанію
допомога, допомога
Я б не радив нікому грати тут, у цій адміністрації
у них будуть тільки проблеми
Я мав найгірший досвід роботи з цією адміністрацією
вони ніколи не дадуть вам відповіді, якщо виникнуть проблеми з виведенням або верифікацією
можливо, дуже пощастить, якщо вони подадуть скаргу до Casino Guru
шанси 95%-5%
це не залежить від Casino Guru, це залежить від компанії цих казино
If at that time I have 300€ in my account and I receive 100€ from the person and deposit 50 plus 50 in casinos
How do you now know what money I used?
this does not make sense
it is very easy to calculate
I can also tell you that the live chat is the biggest scammer and liar
I have uploaded several pieces of evidence that testify to this, paid out today, paid out tomorrow, everything is fine, we mixed them up, please confirm your account, please verify, please write an email, I can't help you any further, just absolutely banned from this company
sad the casino guru after so many bad comments from the customers rating still gives such a good reception the company
help, help
I wouldn't advise anyone to play here in this administration
they will only have problems
I have had my worst experience with this administration
they will never answer you if there are any issues with withdrawal or verification
maybe with very good luck if they file a complaint with Casino Guru
the chances are 95%-5%
it's not up to Casino Guru it's up to the company of these casinos
Wenn ich zu dieser Zeit 300€ auf mein Konto habe und ich 100€ von der Person erhalte und 50 plus 50 in Casinos einzahle
woher wollen sie Jetzt wissen welches Geld ich verwendet habe
das macht kein Sinn
es ist ganz einfach zu rechnen
ich kann ihnen auch sagen das der Live Chat die Größten Betrüger und Lügner sind
ich habe mehrere Beweise hochgeladen die das bezeugen heute ausgezahlt morgen ausgezahlt alles in Ordnung wir haben sie verwechselt bitte bestätigen sie ihr Konto bitte verifizieren sie sich bitte schreiben sie email ich kann ihnen nicht weiter helfen einfach absolut Verboten dieses Unternehmen
traurig das Casino Guru nach so vielen schlechten Kommentaren der Kunden Bewertung immer noch so eine gute Rezeption das Unternehmen gibt
Hilfe Hilfe
ich würde niemand raten hier in dieser Verwaltung zu spielen
sie werden nur Probleme bekommen
ich habe meine schlimmste Erfahrungen mit dieser Verwaltung gemacht
sie werden ihnen nie antworten wenn es Probleme bei der Auszahlung oder Verifizierung gibt
vielleicht mit sehr viel Glück wenn sie eine Beschwerde bei Casino Guru einreichen
die Chancen sind 95%-5%
das liegt nicht an Casino Guru das liegt an das Unternehmen von diesen Casinos
Якщо на той момент у мене є 300 євро на моєму рахунку, я отримую 100 євро від людини та вношу 50 плюс 50 в казино
Звідки ти тепер знаєш, які гроші я використав?
це не має сенсу
розрахувати дуже легко
Я також можу сказати вам, що живий чат є найбільшим шахраєм і брехуном
Я завантажив кілька доказів, які підтверджують це, виплачено сьогодні, виплачено завтра, все добре, ми їх переплутали, будь ласка, підтвердьте свій обліковий запис, будь ласка, підтвердьте, будь ласка, напишіть електронний лист, я більше не можу вам допомогти , просто категорично заборонений у цій компанії
на жаль, гуру казино після такої кількості поганих коментарів від рейтингу клієнтів усе ще так добре сприймає компанію
допомога, допомога
Я б не радив нікому грати тут, у цій адміністрації
у них будуть тільки проблеми
Я мав найгірший досвід роботи з цією адміністрацією
вони ніколи не дадуть вам відповіді, якщо виникнуть проблеми з виведенням або верифікацією
можливо, дуже пощастить, якщо вони подадуть скаргу до Casino Guru
шанси 95%-5%
це не залежить від Casino Guru, це залежить від компанії цих казино
If at that time I have 300€ in my account and I receive 100€ from the person and deposit 50 plus 50 in casinos
How do you now know what money I used?
this does not make sense
it is very easy to calculate
I can also tell you that the live chat is the biggest scammer and liar
I have uploaded several pieces of evidence that testify to this, paid out today, paid out tomorrow, everything is fine, we mixed them up, please confirm your account, please verify, please write an email, I can't help you any further, just absolutely banned from this company
sad the casino guru after so many bad comments from the customers rating still gives such a good reception the company
help, help
I wouldn't advise anyone to play here in this administration
they will only have problems
I have had my worst experience with this administration
they will never answer you if there are any issues with withdrawal or verification
maybe with very good luck if they file a complaint with Casino Guru
the chances are 95%-5%
it's not up to Casino Guru it's up to the company of these casinos
Wenn ich zu dieser Zeit 300€ auf mein Konto habe und ich 100€ von der Person erhalte und 50 plus 50 in Casinos einzahle
woher wollen sie Jetzt wissen welches Geld ich verwendet habe
das macht kein Sinn
es ist ganz einfach zu rechnen
ich kann ihnen auch sagen das der Live Chat die Größten Betrüger und Lügner sind
ich habe mehrere Beweise hochgeladen die das bezeugen heute ausgezahlt morgen ausgezahlt alles in Ordnung wir haben sie verwechselt bitte bestätigen sie ihr Konto bitte verifizieren sie sich bitte schreiben sie email ich kann ihnen nicht weiter helfen einfach absolut Verboten dieses Unternehmen
traurig das Casino Guru nach so vielen schlechten Kommentaren der Kunden Bewertung immer noch so eine gute Rezeption das Unternehmen gibt
Hilfe Hilfe
ich würde niemand raten hier in dieser Verwaltung zu spielen
sie werden nur Probleme bekommen
ich habe meine schlimmste Erfahrungen mit dieser Verwaltung gemacht
sie werden ihnen nie antworten wenn es Probleme bei der Auszahlung oder Verifizierung gibt
vielleicht mit sehr viel Glück wenn sie eine Beschwerde bei Casino Guru einreichen
die Chancen sind 95%-5%
das liegt nicht an Casino Guru das liegt an das Unternehmen von diesen Casinos
Я розумію, що ви все ще маєте рацію, стверджуючи, що ваше пояснення охоплює всі запитання. Але ви повинні зосередитися на головному: ви порушили умови казино абсолютно неприйнятним способом:
«Мені показали докази того, що ви використовували кошти з раніше закритого рахунку, що належав іншій особі, для внесення коштів в одне з казино»
Таким чином решта типу "Звідки ти тепер знаєш, які гроші я використав?" насправді не має значення.
Ви це бачили?
Будь ласка, ознайомтеся з умовами 9 - 9,1.
I understand you feel you are still right to claim your explanation covers all questions. But you should focus on the main point: You breached the casino's terms and conditions in a way that is absolutely nonacceptable:
"I was shown evidence that you used funds from a previously closed account belonging to a different person to deposit at one of the casinos"
Thus the rest like "How do you now know what money I used?" does not actually matter.
Have you seen this?
Check out the terms 9 - 9,1, please.
Я знаю, що ви цього хочете, але чи вважаєте ви право бути правим, коли йдеться про відшкодування ваших депозитів?
Боюся, це питання справедливості, а не бажання. 🙁
I know you want to, but do you feel entitled to be right - when it comes to refunds of your deposits?
This is a question of fairness, not wishes, I'm afraid. 🙁
Для отримання додаткової інформації ви завжди можете переглянути відгуки користувачів для кожного казино. Ось посилання для цього .
Щоб бути поінформованим, читання скарг може допомогти багато разів. Для цього казиноу нас їх 14.
Сподіваюся, це якось допоможе.
Чи можемо ми чимось допомогти? Можливо, ви відчуваєте якусь проблему?
For more information, you can always browse the user reviews for each casino. Here is the link for this one.
To be informed, reading complaints could help many times. For this casino, we have 14 of them here.
I hope it'll help somehow.
Is there anything we could do to be of any help? Do you experience some kind of issue, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.