ФорумКазино7Signs Casino - загальне обговорення

7Signs Casino - загальне обговорення

1 рік тому від cgutiereez319
|
2189 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити 7Signs Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Казино обманює 7 ознак. Я виграв більше 3000 євро, вони відмовилися платити і заблокували мій рахунок. Коли я їм написав, оператор чату відповів, що ви не пройшли верифікаційну перевірку, порушили пункт 9.1. Хоча я нічого не порушував, але всі документи, які їм надали на перевірку, були достовірними. Коли я запитав, на якій підставі я не пройшов перевірку, мені ніхто не відповів. Пишуть тільки те саме, а ви не пройшли перевірку. Я вперше стикаюся з таким казино, що якщо не пройти верифікацію, ваш акаунт блокують.

Автоматичний переклад.
SERZ15
1 рік тому

Привіт,

Сумно, що казино не змогло пояснити, що сталося. Іноді причиною є питання безпеки, і казино більше не зацікавлене надавати свої послуги гравцеві. Однак для того, щоб отримати виграш, гравець повинен пройти перевірку. Я не збираюся міркувати про те, що пішло не так, натомість, якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, тому що ви не знаєте нічого незвичайного, і ви грали та поводилися відповідно до умов і правил, скарга зараз є вашим найкращим виходом.

Будь ласка, надайте Ніку все, що ви отримали від казино, і будьте готові, що, ймовірно, знадобиться деякий час для просування. 🙏


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є рахунок, відкритий більш ніж в одному казино. У мене ніколи не було таких проблем, якби я відразу не пройшов верифікацію, казино повторно надіслало запит на необхідні документи. Але обліковий запис ніхто ніколи не блокував. Я не міг нічого зламати. Так, я відправляла Ніку все, що приходило мені на пошту.

Автоматичний переклад.
SERZ15
1 рік тому

Не запитуючи казино, я вважаю, що це просто відкритий простір для уяви, тепер настав час дізнатися більше про це питання. Подивимося, що принесе нам ця скарга.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав скаргу

скаргу відхилено

Казино звинувачує мене в тому, що я вніс гроші від друга


У мене є підтверджені банківські виписки, які показують, що на моєму банківському рахунку були гроші для внесення

і я пояснив їм, що цей друг винен мені гроші, і я довів їм, що друг повертає мені гроші

Ось чому мій рахунок заблокували, а мої 1000 євро утримали


Гуру казино не дав мені жодних інших варіантів, вони повірили казино та закрили мою скаргу

Я надав кілька доказів, з яких видно, що я на 100% правий, але вони ігнорують мою скаргу


вони не хочуть повторно відкривати мою скаргу

Якщо ця справа буде з’ясована щодо моїх прав, я приношу вибачення цьому казино та Casino Guru. До того часу я почекаю і побачу




Автоматичний переклад.
Sabrina61
1 рік тому

Мені прикро бачити вас у цій неприємній ситуації. Якщо я можу дати пораду, ніколи не використовуйте нічий спосіб оплати. Однак, згідно зі скаргою, головне ускладнення полягає в іншому.

Цитую зі скарги :

«Шановна Sabrina61 , я спілкувався з представником казино і отримав докази того, що ви використали кошти з раніше закритого рахунку, який належав іншій особі, для внесення депозиту в одному з казино . Це заборонено згідно з умовами обслуговування казино, тому ми не зможемо надалі допомогти вам у цьому питанні. З огляду на вищезазначені причини цю скаргу буде відхилено. Дякуємо за розуміння, мені шкода, що ми не можемо допомогти вам у цьому випадку. Будь ласка, не вагайтеся зв’яжіться з нами, якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино».


Це те, чого ви ніколи не повинні повторювати. Чи згодні ви, що це далека від звичайної поведінки звичайного гравця? Особливо з точки зору казино?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо на той момент у мене є 300 євро на моєму рахунку, я отримую 100 євро від людини та вношу 50 плюс 50 в казино


Звідки ти тепер знаєш, які гроші я використав?

це не має сенсу

розрахувати дуже легко


Я також можу сказати вам, що живий чат є найбільшим шахраєм і брехуном


Я завантажив кілька доказів, які підтверджують це, виплачено сьогодні, виплачено завтра, все добре, ми їх переплутали, будь ласка, підтвердьте свій обліковий запис, будь ласка, підтвердьте, будь ласка, напишіть електронний лист, я більше не можу вам допомогти , просто категорично заборонений у цій компанії

на жаль, гуру казино після такої кількості поганих коментарів від рейтингу клієнтів усе ще так добре сприймає компанію


допомога, допомога

Я б не радив нікому грати тут, у цій адміністрації

у них будуть тільки проблеми

Я мав найгірший досвід роботи з цією адміністрацією


вони ніколи не дадуть вам відповіді, якщо виникнуть проблеми з виведенням або верифікацією


можливо, дуже пощастить, якщо вони подадуть скаргу до Casino Guru

шанси 95%-5%

це не залежить від Casino Guru, це залежить від компанії цих казино



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ВСІ МОЇ ДЕПОЗИТИ, ЩО Я СПЛАТИВ КОМПАНІЇ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ЗВІДКЛАД ВИ ЗНАЄТЕ, ЩО ЦЕ ЗАБЛОКУВАНА ОСОБА ЧИ Є У ВАС ЦЬОМУ ДОКАЗИ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо на той момент у мене є 300 євро на моєму рахунку, я отримую 100 євро від людини та вношу 50 плюс 50 в казино


Звідки ти тепер знаєш, які гроші я використав?

це не має сенсу

розрахувати дуже легко


Я також можу сказати вам, що живий чат є найбільшим шахраєм і брехуном


Я завантажив кілька доказів, які підтверджують це, виплачено сьогодні, виплачено завтра, все добре, ми їх переплутали, будь ласка, підтвердьте свій обліковий запис, будь ласка, підтвердьте, будь ласка, напишіть електронний лист, я більше не можу вам допомогти , просто категорично заборонений у цій компанії

на жаль, гуру казино після такої кількості поганих коментарів від рейтингу клієнтів усе ще так добре сприймає компанію


допомога, допомога

Я б не радив нікому грати тут, у цій адміністрації

у них будуть тільки проблеми

Я мав найгірший досвід роботи з цією адміністрацією


вони ніколи не дадуть вам відповіді, якщо виникнуть проблеми з виведенням або верифікацією


можливо, дуже пощастить, якщо вони подадуть скаргу до Casino Guru

шанси 95%-5%

це не залежить від Casino Guru, це залежить від компанії цих казино



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, що ви все ще маєте рацію, стверджуючи, що ваше пояснення охоплює всі запитання. Але ви повинні зосередитися на головному: ви порушили умови казино абсолютно неприйнятним способом:

«Мені показали докази того, що ви використовували кошти з раніше закритого рахунку, що належав іншій особі, для внесення коштів в одне з казино»

Таким чином решта типу "Звідки ти тепер знаєш, які гроші я використав?" насправді не має значення.

Ви це бачили?

file

Будь ласка, ознайомтеся з умовами 9 - 9,1.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

ЗВІДКЛАД ВИ ЗНАЄТЕ, ЩО ЦЕ ЗАБЛОКУВАНА ОСОБА ЧИ Є У ВАС ЦЬОМУ ДОКАЗИ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як зазначено в скарзі: нам показали ці докази.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ВСІ МОЇ ДЕПОЗИТИ, ЩО Я СПЛАТИВ КОМПАНІЇ

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що ви цього хочете, але чи вважаєте ви право бути правим, коли йдеться про відшкодування ваших депозитів?

Боюся, це питання справедливості, а не бажання. 🙁

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, комусь вдалося вивести гроші з цього казино?

Автоматичний переклад.
MRN93
3 міс. тому

Для отримання додаткової інформації ви завжди можете переглянути відгуки користувачів для кожного казино. Ось посилання для цього .

Щоб бути поінформованим, читання скарг може допомогти багато разів. Для цього казиноу нас їх 14.

Сподіваюся, це якось допоможе.

Чи можемо ми чимось допомогти? Можливо, ви відчуваєте якусь проблему?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого