1 місяць тому
Тут ви можете обговорити 7GOLD Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Тіньове казино...
Я відправив документи на перевірку тиждень тому і досі не отримав жодної відповіді. А без верифікації навіть не можна зробити запит на виведення коштів.
Це дуже довго, і невідомо, скільки це триватиме, і тепер у мене є великі сумніви щодо цілісності казино.
Поки можу сказати одне: я не рекомендую це казино, схоже на шахрайство
Shady casino...
I sent documents for verification a week ago and still haven't received any response. And without verification, you can't even make a request for withdrawal of funds.
This is very long and it is not known how long it will last and now I have big doubts about the integrity of the casino.
For now I can say one thing: I do not recommend this casino, it looks like a scam
Мутное казино...
Отправила документы для верификации неделю назад и до сих пор никакого ответа не получила. А без верификации даже запрос на вывод средств сделать нельзя.
Это очень долго и неизвестно на сколько времени ещё затянется и теперь у меня большие сомнения насчет порядочности казино.
Пока что могу сказать одно: не советую данное казино, похоже на мошенничество
Привіт, оскільки казино свіже, ми не маємо багато досвіду від гравців.
Звичайно, якщо ти тиждень ні від кого не чув, це досить тривожно. Жоден із ваших документів не відхилено чи затверджено? Якщо це займе ще тиждень, обов’язково повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти, якщо це можливо.
Я буду чекати.
Hi, since the casino is fresh, we don't have much experience from players.
Of course, if you haven't heard from anyone for a week, that's quite worrying. None of your documents have been rejected or approved? If it takes another week, by all means let us know and we will try to help you if possible.
I'll be waiting.
Ніхто не відповів мені протягом 8 днів, тому я не знаю, схвалено це чи відхилено. У чаті вибачаються за затримку, але нічого не змінилося. Перевірка займає до 5 робочих днів - минуло вже більше 5 робочих днів.
No one has responded to me in 8 days, so I don't know if it was approved or rejected. They apologize in the chat for the delay, but nothing has changed. Verification takes up to 5 business days - more than 5 business days have passed already.
За 8 дней мне никто так и не ответил, поэтому про одобрен или отклонен я не знаю. В чате просят прощения за задержку, но ничего не меняется. Верификация занимает до 5 рабочих дней - прошло уже больше 5 рабочих дней.
Хм, я чітко розумію, як це. Я б сказав, що ви знаєте про 14-денний період з нашого боку, і якщо нічого не зміниться і у вас немає жодного відповідного оновлення, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти. Але поки що я б трохи почекав.
як ти думаєш
Hmm I clearly understand how it is. I would say that you know the 14 day period from our side and if nothing changes and you don't have any relevant update, let us know and we will try to help. But for now I would wait for a while.
What do you think?
зрештою ми давно розібралися з верифікацією і я вже отримав виведення коштів
в принципі підтримка працює
кошти вилучаються
тому я думаю, що це хороший варіант для гри
in the end, we sorted out the verification a long time ago and I already received the withdrawal of funds
in principle, the support works
funds are withdrawn
so I think it's a good option for the game
в итоге уже давно разобрались с верификацией и я уже получила вывод средств
в принципе поддержка работает
средства выводят
так что думаю что это неплохой вариант для игры
Ну, це хороші новини. Все відсортовано, і я б сказав, що так має бути в кожному казино. Скільки часу потрібно для виведення коштів?🤔
Well, that's good news. All sorted and that's how it should be in every casino I would say. How long does it take to make a withdrawal?🤔
виведення коштів здійснюється по вівторках і п'ятницях, що зазвичай досить швидко
withdrawals are made on Tuesdays and Fridays, which is generally quite fast
выводы производятся по вторникам и пятницам, что в целом достаточно быстро
Я радий, що ти задоволений своїм вибором. Чи є щось у казино, що ви могли б покращити? 🤔
I'm glad you're happy with your choice. Is there anything in the casino that you could improve? 🤔
Ну, може просто для того, щоб нові слоти з'являлися швидше
І в мене все ідеально
Сьогодні я отримав свій черговий платіж (правда, очікував його в п'ятницю), що мене дуже порадувало
Загалом, я точно продовжу грати в цьому казино, мені дуже подобаються виплати та акції на слотах.
Well, maybe just so that new slots appear faster
And everything is perfect for me
I received my next payment today (although I was expecting it on Friday), which made me very happy
Overall, I will definitely continue playing at this casino, I really like the slot payouts and promotions.
Ну разве что только чтобы новинки слотов появлялись побыстрее
А так всё идеально как по мне
Получила очередную выплату сегодня (хотя рассчитывала на пятницу), что очень меня порадовало
В общем я точно продолжу играть в этом казино, отдача слотов и промо акции мне очень нравятся.
Це те, за що гравець не хвалив би казино, але я буду радий, якщо так залишиться якомога довше.
Якщо ви захочете поділитися чимось пізніше, не соромтеся це зробити.
This is something that doesn't seem like something a player would praise a casino for, but I'll be happy if it stays that way for as long as possible.
If you'd like to share something later, feel free to do so.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.