2 міс. тому
Мені вдалося підключитися до чату в прямому ефірі та пояснити, що моє відкликання триває майже 40 годин. Це була відповідь, яку я отримав...
вибачте за очікування. Я попрошу команду прискорити процес, щоб ви могли відмовитися сьогодні"
Тоді я сказав: "Сьогодні це буде визнано успішним?"
з відповіддю "так, команда обробить ваше зняття сьогодні"
Цікаво, як це вийде, не маючи великих надій.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Зробив це зі мною 10 разів!! Більше 4 тижнів!
НІКОЛИ НІЧОГО не було затверджено!
Це шахрайство, вони заплатять
Did this to me 10times !! Over 4 weeks!
NOTHING was ever approved !
Its a scam they will pay
Всі сидять?
Вони навіть не є ліцензованим казино, як зазначено на веб-сайті! Вони кажуть, що це з комісією за азартні ігри - Curaçao eGaming ("CEG")
АБСОЛЮТНА БРЕХНЯ
Шановний пане/пані!
Компанія Curaçao eGaming («CEG») отримала повідомлення через свою онлайн-платформу для подання скарг («Платформа»). На жаль, повідомлення не стосується веб-сайту (« 7bets.io »), яким керує оператор з ліцензією CEG («Оператор»). Тому ваше повідомлення було відхилено. Відповідь про зазначене звільнення надіслано лише на електронну адресу, з якої надійшло оригінальне повідомлення. Оскільки Оператор не був повідомлений, вам пропонується повторно надіслати своє повідомлення безпосередньо Оператору, оскільки CEG не зможе допомогти вам у цьому питанні.
На цьому спілкування у цьому питанні, яке CEG наразі вважає закритим, завершено.
З найкращими побажаннями,
Кюрасао eGaming | Відділ ADR
Якщо ви читаєте це, 7bets.io поверніть мої гроші - інакше це ніколи не буде видалено!
Is everyone sitting down ?
They are not even a licensed casino as they state on the website ! They say it’s with gambling commission - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTE LIES
Dear Sir / Madam,
Curaçao eGaming ("CEG") has received a message via its online complaint platform (the "Platform"). Unfortunately, the message does not relate to a website (the "7bets.io") that is operated by a CEG-licensed operator (the "Operator"). Your message has therefore been dismissed. A response of the said dismissal has only been sent to the email address from which the original message has been received. As the Operator was not notified, you are encouraged to resend your message directly to the Operator, as CEG shall not be able to assist you in this matter.
This concludes the communication in this matter, which CEG now considers closed.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
If you’re reading this 7bets.io pay my money back - or this won’t ever get deleted!
Привіт! Згідно з тим, що я бачив на самому сайті, це казино має ліцензію не на Кюрасао, а на Коста-Ріку. Ось чому ви отримали цю відповідь.
Щодо ліцензії, ми знаємо, що Коста-Ріка не найкраща.
Однак я помітив, що Стефан намагається зв’язатися з казино та вирішити ситуацію, тому мені цікаво, чи буде це успішно. 🤔
Hi, according to what I saw on the site itself, this casino does not have a Curacao license but a Costa Rica license. That's why you got this answer.
Regarding the license, we know that Costa Rica is not the best.
However, I noticed that Stefan is trying to contact the casino and resolve the situation, so I wonder if it will be successful. 🤔
Привіт… добре, я розклеїв це по всьому Trustpilot!
Якщо вони не повернуть мої гроші на мій рахунок, лише депозити, я зроблю все, що в моїх силах, щоб порушити щоденне шахрайство людей!
Я надіслав понад 50 електронних листів, і кожне з них було проігноровано!
Якщо вони читають це, у них є буквально 5 годин, інакше я опублікую більше відгуків в Інтернеті про те, що вони не мають ліцензії чи органу з азартних ігор!
Мені потрібно негайно виплатити мої депозити в розмірі £1600!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
усі мої зняття було відхилено протягом 2 годин приблизно 10 разів за останні 2 тижні, включаючи сьогодні вранці.
Насправді не має значення, очікує на розгляд чи відхилено, чи вони все одно нічого не надішлють.
Двоє гравців повернули лише депозити (можливо). Мені цікаво суми. Також Гуру позначив їх як «вирішені». Чи всі гравці, що програли, також отримали свої депозити... Однозначно ні.. Їх не слід позначати як розкриті.
all my withdraws have been rejected within 2 hours for like 10 times in the last 2 weeks, including this morning.
It really doesnt matter whether if its pending or rejected, if they wont send anything anyways..
Two players have gotten only deposits back(maybe).. I wonder the amounts. Also Guru has marked them as "solved". Did all the losing players also get their deposits back... Definetly not.. They shouldnt be marked as solved.
Я переглянув скарги, і одна стосується іншого казино, а скаргу, вирішену для 7Bets, було закрито правильно. Крістіна навіть запитала, чи вважає гравець скаргу вирішеною, оскільки вона отримала лише відшкодування, і вона сказала, що казино дотримало свого слова та дало їй те, що вона хотіла. Тому іншого способу закрити цю справу не було.
У будь-якому випадку, я бачив, що ви згадали у своїй скарзі , що казино повідомило вам, що ви зможете зняти гроші завтра. Тож мені цікаво, і я обов’язково оновлюю.
Я буду чекати з нетерпінням.
I've looked at the complaints and one is for another casino, and the one resolved for 7Bets was closed correctly. Kristina even asked if the player considered the complaint resolved because she only got refunds and she said that the casino kept their word and gave her what she wanted. So there was no other way to close this case.
Anyway, I saw that you mentioned in your complaint that the casino told you that you should be able to withdraw tomorrow. So I'm curious and definitely give an update.
I'll be eagerly waiting.
Чи є winmania дочірнім сайтом? Я щойно прочитав випадок, схожий на мій, коли "заборонену гру" було додано пізніше. Я перевірив списки заборонених сайтів-сестерів і виявив, що гра, у яку я грав, не відповідає жодному з цих умов. Я вважаю, що вони додали мою гру пізніше. Будь-хто достатньо ретельний, щоб зробити знімок екрана бонусні умови???
Is winmania a sister site ? I have just read a case like mine where the " forbidden game was added later . I have checked sister sites forbidden lists and the game I played is on none of these terms . I believe they added my game later . Anyone thorough enough to screen shot bonus terms ???
Привіт, я бачив, що ці казино мають одного власника, тому вони пов’язані. Звичайно, у таких випадках було б добре мати ці умови, щоб чітко довести, що гру було додано пізніше. У вас випадково є щось подібне чи ні?
Hi, I saw that these casinos have the same owner, so they are related. Of course in such cases it would be good to have these terms to clearly prove that the game was added later. Do you happen to have something like that or not ?
Мені вдалося підключитися до чату в прямому ефірі та пояснити, що моє відкликання триває майже 40 годин. Це була відповідь, яку я отримав...
вибачте за очікування. Я попрошу команду прискорити процес, щоб ви могли відмовитися сьогодні"
Тоді я сказав: "Сьогодні це буде визнано успішним?"
з відповіддю "так, команда обробить ваше зняття сьогодні"
Цікаво, як це вийде, не маючи великих надій.
I have managed to get on live chat and explained my withdrawal has been pending for nearly 40 hours. This was the response I got….
’sorry for the wait. I will ask the team to push the process so you can withdraw today’
i then said ‘so this will be actioned as successful today?’
with a response of ‘yes the team will process your withdrawal today’
Wonder how this one turns out, not holding much hope.
Дайте мені знати, чи вдалося вам зняти кошти, або казино просто повідомило, що це можливо, але нічого подібного не відбувається. Наразі більшість із вас мали досить негативний досвід. Але я був би радий, якби це змінилося і почалася низка позитивних новин.
Let me know if you were able to make a withdrawal or if the casino just said it would be possible but nothing like that happens. So far most of you have had rather negative experiences. But I would certainly be happy if that would change and a series of positive news would start.
"пояснення індексу безпеки" -> подати скаргу
"safety index explained" -> submit a complaint
У Коста-Ріці щойно настала 6 ранку, сподіваюся, протягом наступних кількох годин ми отримаємо певний «рух» у Trustpilot та сьогоднішніх електронних листах!!
It’s just turned 6am in Costa Rica hopefully we get some ‘movement’ on Trustpilot and todays emails over the next few hours!!
Я особисто зв’язався з нашою командою і можу підтвердити, що це, мабуть, більша група. Щойно ми знайдемо всі пов’язані казино, сторінку огляду буде оновлено для всіх цих казино.
Такий запит потребує багато спілкування, тому, будь ласка, запасіться терпінням. 🙏
I personally got in touch with our Team and I can confirm it's probably a bigger group. Once we find all related casinos, the overview page will be updated for all of those casinos.
Such inquiry requires a lot of communication, so please, be patient. 🙏
Привіт… добре, я розклеїв це по всьому Trustpilot!
Якщо вони не повернуть мої гроші на мій рахунок, лише депозити, я зроблю все, що в моїх силах, щоб порушити щоденне шахрайство людей!
Я надіслав понад 50 електронних листів, і кожне з них було проігноровано!
Якщо вони читають це, у них є буквально 5 годин, інакше я опублікую більше відгуків в Інтернеті про те, що вони не мають ліцензії чи органу з азартних ігор!
Мені потрібно негайно виплатити мої депозити в розмірі £1600!!!
Hello … well I have plastered this all over Trustpilot !
Unless they send my money back into my account only the deposits I will do everything in my power to disrupt there day in day out scamming people!
I have sent 50+ emails and every one has been ignored!
If they are reading this they have literally 5h or I post more reviews online about them not having a licence or gambling body!
Need to pay me my £1600 deposits immediately!!!
Я розумію ваше розчарування, але думаю, що вони й надалі ігноруватимуть це, навіть якщо я хотів би помилятися.
Що стосується ліцензії, то вона у них є, але ліцензія Коста-Ріки, тому сказати, що її немає, було б не зовсім правильно.
У будь-якому випадку, хочеться вірити, що все вирішиться, хоча точно сказати не можу і залишається тільки чекати. 😥
I understand your frustration, but I think they will probably continue to ignore it, even if I would like to be wrong.
As far as the license is concerned, they do have one, but Costa Rica licence, so it would not be quite correct to say that they don't have any.
Anyway, I would like to believe that everything will be resolved, although I can't say for sure and the only thing left to do is to wait. 😥
Звичайно, ви можете зробити це за цим посиланням . Якщо у вас виникли проблеми, зв’яжіться з нами, і ми постараємося вам допомогти.
Sure, you can do it via this link. If you have any problems, feel free to contact us and we will try to help you.
Добре, вони повинні повністю сказати ліцензію на азартні ігри, хто це! Згідно з їхнім веб-сайтом, вони вказують неправильний!
Виглядає погано - ніби вони намагаються щось приховати!!
Дякую за вашу допомогу ... Я зроблю все можливе, щоб повернути ці гроші!!
Well they should fully say the gambling license who it is! As per their website they are listing the wrong one!
It looks bad - like they are trying to hide something!!
Thanks for your help … I will do anything I can to get this money back!!
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.