9 міс. тому
Це те, що вони зробили зі мною, це абсолютний обман
This is what they did to me it’s all an absolute con
0
Це те, що вони зробили зі мною, це абсолютний обман
This is what they did to me it’s all an absolute con
Дякуємо за вашу відповідь. Я розумію, але я не впевнений, чи краще я сподіваюся, що все піде як слід, чи усвідомлюю, що нічого не можна зробити, тому я вдячний усім за допомогу, і не думаю, що деякі коментарі, які я бачив, несправедливі чи виправдано. Люди просто повинні бути терплячими та розуміти, що люди можуть робити лише найкраще. Я збережу свій 🤞, тому що це були великі гроші для мене, як і для будь-кого. Сподівайся на краще, але чекай гіршого, як кажуть😊
Thankyou for your reply . I understand but I am not sure if I am best hoping it will go my way or realising that there isnt much that can be done tho I am grateful for everyone here for helping and dont think some of the comments I have seen are not fair or justified. People just have to be patient and realise people can only do their best . I will keep my 🤞 because this was a great deal of money to me as it is for anyone. Hope for the best but expect the worse as they say 😊
Так, як ви сказали, ми побачимо, як розвиватиметься вся ситуація і чи відреагує казино на вашу скаргу. Я був би радий, якби ваші гроші дісталися вам. Подивимося, що буде в найближчі кілька днів. 😊
Yes, just as you say, we'll see how the whole situation develops and whether the casino will respond to your complaint. I would be happy if your money got to you. We'll see what happens in the next few days. 😊
Мені все одно, я навіть надіслав електронного листа комісії з азартних ігор і скопіював 7bets.io!
Я зроблю все, що в моїх силах, щоб зруйнувати їхню аферистську операцію!
Я навіть отримав від юристів, які наказали 7bets.io надсилати їм електронні листи зі мною, скопіювавши інформацію про те, де мої гроші!!!
Це жахливий досвід, але ці маленькі перемоги роблять все це вартим!
Якщо ви читаєте це 7bets.io, Ана, яка там є менеджером… поверніть нам усі гроші!!!!!
I don’t care have even emailed the gambling commission and copied 7bets.io in!
I will do anything in my power to ruin their scam operation!
I have even got the lawyers that set 7bets.io sending them emails with me copied in saying where is my money!!!
It’s a horrible experience but those small wins make it all worth while!
If your reading this 7bets.io Ana who is the manager there … pay us all the money back!!!!!
Я бачу, що ви, крім поданої до нас скарги, зверталися і в інші інстанції. Якщо ви кудись пішли й отримали відповідь чи нову інформацію, чи могли б ви повідомити мені?
Звичайно, я розумію, що вся ця ситуація, звичайно, неприємна, але хочеться вірити, що все врешті-решт вирішиться.
Я сподіваюся, що так і буде. 😥
I see that you have turned to other instances in addition to the complaint you have filed with us. If you have moved on somewhere and got some answer or new information could you let me know ?
Of course I understand that this whole situation is certainly not pleasant but I want to believe that everything will eventually be resolved.
I hope it will. 😥
Ха-ха-ха, смішно, чи хтось із Великобританії заблокував обліковий запис!
У мене було 2000 фунтів стерлінгів, які чекали на схвалення, але я не збирався їх отримати, і 7bets.io закрив мій обліковий запис! Гроші мені не повертаються!
Повна афера! Немає електронних листів!
Комісія з азартних ігор, з якою вони працюють, також є шахраєм! Подивимося, чи зроблять вони щось!!!
Hahaha comical has anyone else from GB has their account blocked!
I had £2000 in there waiting for approval not that I was going to get it and 7bets.io have closed my account! No money back to me!
Complete scam! No emails back!
The gambling commission they are with is a fraud aswell! Let’s see if they do anything !!!
Привіт усім! Мені просто цікаво, чи знає хтось, хто коли-небудь отримував виграші на цьому сайті. Я бачу на їхньому сайті, що він стверджує, що зареєстрований на кілька років. Як і у вас, хлопці, я також маю проблеми зі зняттям. Я вніс 300 фунтів стерлінгів і отримав 1000 фунтів стерлінгів, і мені постійно відмовляють у знятті коштів, і для цього немає жодної причини, окрім «черги». Я також повідомив про це як про шахрайство з моїм банком. Хтось знає безпечні законні сайти, які не зареєстровані на gamstop і можуть надійно виплачувати виграші?
Hi all, I am just wondering if anyone knows of anyone ever receiving winnings from this site. I can see on their site it claims to be registered for a few years. Like you guys, I’m also having problems withdrawing. I deposited £300 and have got up for £1,000 and I keep getting withdrawal rejected and no reason behind it other than ‘queues’. I have reported this as fraud with my bank also. Does anybody know any safe legit sites that are not gamstop registered and can reliably pay winnings?
Привіт, як давно ви не могли зняти гроші? Я бачу єдину причину, чому вам сказали казино, це черги і нічого більше, так? Ваш банк уже сказав щось про це?
Дай мені знати.
Hello, how long has it been since you were unable to withdraw money ? I see the only reason the casino told you is queues and nothing else yes ? Has your bank said anything about it yet ?
Let me know.
Привіт! Після кількох жахливих днів роботи з цією компанією вони фактично повернули мої депозити та заблокували мій рахунок, що стало результатом. Довелося витратити багато часу на зміну vpn, щоб спілкуватися з учасниками чату, але, здається, наполегливість спрацювала. Сподіваюся, усі інші також зможуть повернути гроші
Hello, after an awful few days with this company they have actually refunded l my deposits and blocking my account which is a result. Had to spend a lot of time changing vpns to talk to live chat members but it’s seems like the persistence worked. Hope everyone else can get there money back too
Що ж, я дуже радий, що вам нарешті вдалося отримати відшкодування. Я припускаю, що ви будете уникати цього казино і більше не захочете мати з ним нічого спільного.
Я бажаю тобі досягти кращих результатів у майбутньому та мати кращий вибір казино. 😊🙂
Well, I'm very glad you finally managed to get a refund. I suppose you will probably avoid this casino and will not want to have anything to do with it anymore.
I wish you to do better in your future and have a better choice of casino. 😊🙂
Минуло близько тижня, і я постійно отримую ту саму відповідь
живий чат про черги на зняття, а потім, зрештою, проігнорований. Їхнє виправдання не має сенсу, якби були довгі черги, тоді, безсумнівно, зняття коштів просто залишалося б у стані очікування й діяло б, коли вони були б першими в списку🤷🏻♂️. Я повідомив у свій банк про шахрайство, вони не змогли відшкодувати мені самі, оскільки банківський переказ для депозиту пройшов їхню безпеку, але вони збираються спробувати отримати кошти з банку-партнера….я знову не тримаю велика надія.
It has been around a week now, I just keep getting the same response from
live chat about withdrawal queues and then eventually ignored. Their excuse makes no sense, if there was long queues then surely withdrawals would just stay in a pending state and get actioned when top of the list🤷🏻♂️. I reported a fraud report with my bank, they’ve been unable to reimburse me themselves as the bank transfer for the deposit passed their security but they’re going to try and retrieve funds from the counterpart bank….again I’m not holding much hope.
Тедді, мені потрібна допомога… що ти сказав, щоб повернути свої гроші???
Teddy I need some help … what did you say to get your money back ???
Будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді на дописі Тедді. Боюся, що Яро мало чим допоможе. Він мій колега, а не той гравець, якого ви шукаєте.
Please use the reply button on Teddy's post. Jaro won't help much with that, I'm afraid. He's my colleague, not the player you seek.
Минуло близько тижня, і я постійно отримую ту саму відповідь
живий чат про черги на зняття, а потім, зрештою, проігнорований. Їхнє виправдання не має сенсу, якби були довгі черги, тоді, безсумнівно, зняття коштів просто залишалося б у стані очікування й діяло б, коли вони були б першими в списку🤷🏻♂️. Я повідомив у свій банк про шахрайство, вони не змогли відшкодувати мені самі, оскільки банківський переказ для депозиту пройшов їхню безпеку, але вони збираються спробувати отримати кошти з банку-партнера….я знову не тримаю велика надія.
It has been around a week now, I just keep getting the same response from
live chat about withdrawal queues and then eventually ignored. Their excuse makes no sense, if there was long queues then surely withdrawals would just stay in a pending state and get actioned when top of the list🤷🏻♂️. I reported a fraud report with my bank, they’ve been unable to reimburse me themselves as the bank transfer for the deposit passed their security but they’re going to try and retrieve funds from the counterpart bank….again I’m not holding much hope.
Мені прикро це чути. Я б сказав, що я вперше бачу таке складне повернення коштів.
Дозвольте мені поставити запитання: чи можете ви замість участі в процедурі повідомлення про шахрайство попросити відкликання платежу безпосередньо?
Наскільки я знаю від інших британських гравців, це працює саме так.
🤷♀️
I'm sorry to hear that. I'd say this is the first time I've seen such a complicated chargeback, though.
Allow me a question: Can you, instead of getting involved in the fraud report procedure, ask for the chargeback directly?
As far as I know from other UK players, it works just like this.
🤷♀️
Тедді, мені потрібна допомога - як ти це зробив?
Крок за кроком, будь ласка... Скільки у вас було на рахунку? Які були ваші депозити?
Якомога більше інформації… користуються VPN, але все одно бачать! Це просто шок!
Teddy I need some help - how did you do this ?
Step by step please …. How much did you have in your account ? What was your deposits?
As much info as possible … have been using VPN but they can see still! It’s absolutely shocking!
Всі сидять?
Вони навіть не є ліцензованим казино, як зазначено на веб-сайті! Вони кажуть, що це з комісією за азартні ігри - Curaçao eGaming ("CEG")
АБСОЛЮТНА БРЕХНЯ
Шановний пане/пані!
Компанія Curaçao eGaming («CEG») отримала повідомлення через свою онлайн-платформу для подання скарг («Платформа»). На жаль, повідомлення не стосується веб-сайту (« 7bets.io »), яким керує оператор з ліцензією CEG («Оператор»). Тому ваше повідомлення було відхилено. Відповідь про зазначене звільнення надіслано лише на електронну адресу, з якої надійшло оригінальне повідомлення. Оскільки Оператор не був повідомлений, вам пропонується повторно надіслати своє повідомлення безпосередньо Оператору, оскільки CEG не зможе допомогти вам у цьому питанні.
На цьому спілкування у цьому питанні, яке CEG наразі вважає закритим, завершено.
З найкращими побажаннями,
Кюрасао eGaming | Відділ ADR
Якщо ви читаєте це, 7bets.io поверніть мої гроші - інакше це ніколи не буде видалено!
Is everyone sitting down ?
They are not even a licensed casino as they state on the website ! They say it’s with gambling commission - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTE LIES
Dear Sir / Madam,
Curaçao eGaming ("CEG") has received a message via its online complaint platform (the "Platform"). Unfortunately, the message does not relate to a website (the "7bets.io") that is operated by a CEG-licensed operator (the "Operator"). Your message has therefore been dismissed. A response of the said dismissal has only been sent to the email address from which the original message has been received. As the Operator was not notified, you are encouraged to resend your message directly to the Operator, as CEG shall not be able to assist you in this matter.
This concludes the communication in this matter, which CEG now considers closed.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
If you’re reading this 7bets.io pay my money back - or this won’t ever get deleted!
Сьогодні вранці я отримав від них точно таку саму відповідь, тому не знаю, куди ми йдемо далі. Мій нещодавній запит на зняття коштів зараз очікує на розгляд понад 30 годин, зазвичай його відхиляють протягом 24 годин. У когось було подібне?
I got exactly the same worded response from them this morning so not sure where we go from here. My recent withdrawal request has now been pending over 30 hours, usually gets rejected within 24 hours. Has anyone had similar?
усі мої зняття було відхилено протягом 2 годин приблизно 10 разів за останні 2 тижні, включаючи сьогодні вранці.
Насправді не має значення, очікує на розгляд чи відхилено, чи вони все одно нічого не надішлють.
Двоє гравців повернули лише депозити (можливо). Мені цікаво суми. Також Гуру позначив їх як «вирішені». Чи всі гравці, що програли, також отримали свої депозити... Однозначно ні.. Їх не слід позначати як розкриті.
all my withdraws have been rejected within 2 hours for like 10 times in the last 2 weeks, including this morning.
It really doesnt matter whether if its pending or rejected, if they wont send anything anyways..
Two players have gotten only deposits back(maybe).. I wonder the amounts. Also Guru has marked them as "solved". Did all the losing players also get their deposits back... Definetly not.. They shouldnt be marked as solved.
Я не знаю - у будь-якому випадку я збираюся спамити це по всьому Інтернету, доки вони не повернуть мені мої депозити!
Може тоді я його зніму!
I don’t know - either way I am going to SPAM this all over the internet until they pay me my deposits back!
Maybe then I will take it down !
Ви це зробите.. Я намагаюся зв’язатися з індійськими шахраями Microsoft, чи можуть вони також надіслати мені трохи грошей 🙂
Я теж збираюся помолитися. Заплющити очі, помолитися, а потім подивитись на мій банк, якщо вони надіслали виграш.
стукає вгору!
You will do that.. Im trying to get in touch with indian microsoft scammers if they could send me some money also 🙂
Im also going to pray.. Close my eyes, say a pray, and then look at my bank, if they have sent winnings.
Thumps up!
Не буду брехати .. Я не був впевнений у ліцензійному органі, оскільки не міг знайти це на їхньому сайті, тож я прочитав T&C і знайшов, де вони там це вказують... безсумнівно, така фальшива заява повинна вплинути на всі T&C, які вони там містять, і чи Кюрасао зможе щось зробити щодо сайтів, які неправдиво стверджують, що їх регулюють???
Not going to lie .. I wasnt sure of licensing authority as i couldnt find it on their site so i have read T&Cs and found where they state it there... surely a fake statement like that should affect every T&C they have on there and wouldnt curacao be able to do anything about sites falsely claiming to be regulated by them ???
Curcao не може нічого не робити, навіть якби у них там була ліцензія, якої вони не мають. Ліцензія Кюрасао є офіційною, але насправді це аркуш паперу, коли ви потрапляєте в біду. Ліцензії Curacao засновані лише на довірі між компанією казино та гравцями. Мальта та Великобританія різні.
З огляду на це.. Я точно не знаю.. Але були б десятки тисяч шахрайських казино, як це, якби було легко подолати фальшиві казино, які використовують подібні фіатні валюти.. Хлопці-гуру могли б краще знати, наскільки їм легко просто взяти гроші гравців і піти без збитків. Я поняття не маю, але в індустрії казино не надто багато чистого шахрайства, або це криптошахрайство.
Curcao cant either do nothing, even if they had licence there, which they dont. The curacao licence is official but its really a sheet of paper when you get in trouble. Curacao licences are only based on trust between casino company and players. Malta and UK different.
That being said.. I dont know surely.. But there would be tens of thousands of scam casinos like this if it was easy to get way with fake casinos using fiat currencies like this.. Guru guys might know better, how easy is them to just take players money and leave without consicuenses. I have no idea, but there are not too many pure scams in casino industry, or they are crypto scams.
Чи є winmania дочірнім сайтом? Я щойно прочитав випадок, схожий на мій, коли "заборонену гру" було додано пізніше. Я перевірив списки заборонених сайтів-сестерів і виявив, що гра, у яку я грав, не відповідає жодному з цих умов. Я вважаю, що вони додали мою гру пізніше. Будь-хто достатньо ретельний, щоб зробити знімок екрана бонусні умови???
Is winmania a sister site ? I have just read a case like mine where the " forbidden game was added later . I have checked sister sites forbidden lists and the game I played is on none of these terms . I believe they added my game later . Anyone thorough enough to screen shot bonus terms ???
Сьогодні вранці для них навіть немає можливості спілкуватися в прямому ефірі, а також не було вчора ввечері. Мені цікаво, чи не закривають вони живий чат через те, що всі ми чинимо на них тиск, на який вони заслуговують.
There Isn’t even a live chat option for them this morning and also wasn’t last night. I wonder if they’re closing the live chat due to all of us putting them under the pressure they deserve.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.