ФорумКазино7Bets.io Casino - загальне обговорення

7Bets.io Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

3 міс. тому від Teddc675
|
14870 переглядів 308 відповідей |
|
1...15 16
Додати публікацію
3 тиж. тому

Я твердо вірю, що цей випадок розглядатиметься так само, як і всі інші ... вони заблокують його гру та призупинять перевірку, поки вони шукатимуть або додадуть порушення в T&C точно так само, як вони зробили зі мною та всіма іншими .. все ці справи просто затягуються з тим самим кінцевим результатом

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

На жаль, ми не можемо багато чого зробити, коли казино не бажає спілкуватися. Якщо скаргу не буде розглянуто, це призведе до зниження індексу безпеки казино, і ми вважаємо, що таким чином гравці намагатимуться уникати гри в ньому. Це, власне, і мета нашого сайту, щоб якось проінформувати і попередити гравців.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Це правильно, вони керують фірмою. Якщо фірма означає компанію. Firma -> сленгове слово для компанії фінською мовою. Фірмі необхідно діяти на користь фірми з ввічливими манерами, навіть якщо вони мають справу зі злодіями.

Я знайшов відповіді Radkas дещо агресивними не лише щодо цієї теми, а й щодо всіх скарг загалом.


З огляду на це, усі співробітники Guru пишуть дуже довгі відповіді, і якщо вони дійсно роблять це вручну, це дуже багато роботи.


Крім того, їм доводиться читати всю нісенітницю від когось, хто погано розмовляє англійською. Щоб робити це щодня, потрібні коров’ячі або сталеві нерви.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Так, ми пишемо всі пости вручну. Ми не сприймаємо це як нісенітницю від гравців, як ви це назвали, ми сприймаємо це як «недостатньо знань», я міг би сказати. Ми завжди намагаємося допомогти з кожною проблемою в онлайн-казино, навіть якщо іноді це насправді неможливо. Як відомо, для розмови і розслідування, скажімо, завжди потрібна друга частина. Щоразу, коли казино не зв’язується з нами, ми не можемо вирішити цю проблему.

Радка не розглядає скарги, оскільки вона не є частиною нашої команди зі скарг. Звичайно, це ваша точка зору, як ви бачите всі наші публікації, і ніхто не збирається приймати вашу думку, просто зрозумійте, будь ласка, що ми тут, щоб допомогти та поінформувати всіх користувачів про все, що стосується онлайн-світу казино, але ми не фокусники. Сподіваюся, ви розумієте мою думку. Крім того, гравцям не потрібно говорити англійською мовою, оскільки ми використовуємо автоматичний перекладач на нашому веб-сайті.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони заблокували мій акаунт разом з усіма моїми депозитами. Пояснень я ніяких не отримав. На жаль я натрапив на шахраїв.

xray200
2 тиж. тому

Привіт, я бачив, що ви вже деякий час скаржитесь на це. Я впевнений, що ви могли б знайти якусь відповідь, чому казино це зробило, але, судячи з того, що ви сказали, ви її не отримали.

Ми також чекаємо на відповідь від казино, тому я хотів би почути від них інформацію про поточну ситуацію.

Крім того, я повинен сказати, що це казино не є найкращим вибором, бачачи, наскільки низький індекс безпеки , тому я сподіваюся, що це можна вирішити, а не ви засвоїте урок.

Не соромтеся повідомляти мені, якщо з’явиться щось нове.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Кожен, хто виграв і не отримує грошей. Ви не отримаєте своїх грошей. Вони нікому не обробляють зняття коштів. Вони просто тролять. Дивіться фото. Жодного разу нікому не виплатили. Це просто шахрайська операція.

file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Сперечаються в 1 випадку, тому що вони вважають, що мають рацію. І все ще ігноруючи всі кейси, які збили їхні оцінки на підлогу. Не можна захищати незахищене. Навіть їхні відповіді досить грубі. Я сподіваюся, що цим людям багато платять за те, що вони ставляться до них як до сміття

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Представник 7 ставок Я впевнений, що ви читаєте весь цей форум. Ви шахрай. Ваші представники служби підтримки брешуть і ігнорують. Ви обмежуєте доступ до ігор , покладаючись на те , що люди грають у ваш величезний список " заборонених ігор , знаючи , що ймовірність того , що вони зустрінуть одну з них , і якщо вони цього не зроблять , ви додасте її . Ви відкладаєте перевірку , покладаючись на той факт , що до того моменту , коли вони будуть перевірені , вони вже будуть Витратили їхні кошти. Коли ти не шукав іншого способу, тижнями я досяг найвищого рівня VIP, а коли ти більше не міг утримати мене, ти заморозив мій рахунок. " порушення і навіть не надіслав мені електронного листа , щоб повідомити , чому мої кошти залишили мій рахунок . Я ходжу на роботу щодня і чесно заробляю гроші . Я працював усе своє життя . Але , здається , деякі люди щасливі сидіти й брати гроші чесних людей, тому що я думаю, що брехуни і шахраї повинні десь працювати.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Кожен, хто виграв і не отримує грошей. Ви не отримаєте своїх грошей. Вони нікому не обробляють зняття коштів. Вони просто тролять. Дивіться фото. Жодного разу нікому не виплатили. Це просто шахрайська операція.

file

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Хм, я бачу, що ви все ще стежите за ситуацією щодо цього казино. Я також бачу цю скаргу , і я б не сказав, що це цілком чесно з боку казино по відношенню до гравця, тому мені цікаво дізнатися, як вони розглядають цю справу. Я буду стежити за цим, і мені шкода всіх, хто втратив тут свої гроші. Ймовірно, краще уникати їх.

Автоматичний переклад.
1...15 16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого