Так, ми пишемо всі пости вручну. Ми не сприймаємо це як нісенітницю від гравців, як ви це назвали, ми сприймаємо це як «недостатньо знань», я міг би сказати. Ми завжди намагаємося допомогти з кожною проблемою в онлайн-казино, навіть якщо іноді це насправді неможливо. Як відомо, для розмови і розслідування, скажімо, завжди потрібна друга частина. Щоразу, коли казино не зв’язується з нами, ми не можемо вирішити цю проблему.
Радка не розглядає скарги, оскільки вона не є частиною нашої команди зі скарг. Звичайно, це ваша точка зору, як ви бачите всі наші публікації, і ніхто не збирається приймати вашу думку, просто зрозумійте, будь ласка, що ми тут, щоб допомогти та поінформувати всіх користувачів про все, що стосується онлайн-світу казино, але ми не фокусники. Сподіваюся, ви розумієте мою думку. Крім того, гравцям не потрібно говорити англійською мовою, оскільки ми використовуємо автоматичний перекладач на нашому веб-сайті.
Well, yes, we do write all the posts manually. We do not see it as a nonsense from the players, as you called it, we see it as "not enough knowledge", I could say. We always try to help with every issue at online casino, even though sometimes it is not really possible. As you know there is always the second part needed to the conversation and investigation, let's say. Whenever a casino doesn't communicate with us, we are unable to get the issue, any issue solved.
Radka doesn't solve complaints, as she is not a part of our complaint team. It is your point of view, how you see all of our posts, of course, and no one is going to take your opinion, just understand please, that we are here to help and inform all the users about everything regarding the online world of casinos, we are not a magicians, though. I hope you can understand my meaning. And also, players do not need to speak any English, actually, as we use an auto translator on our website.
Автоматичний переклад.