7 міс. тому
Добре для вас. Я не можу знайти нічого іншого, щоб сказати.
Good for you. I cant find anything else to say.
Добре для вас. Я не можу знайти нічого іншого, щоб сказати.
Good for you. I cant find anything else to say.
Дякую . Я знаю, що ви всі вболівали за мене і сподівалися, що результат буде іншим. Я думаю, що мій був один із перших випадків у цьому казино, але тепер я бачу, що є багато інших, майже таких самих. Я все ще дуже розчарований і просто хвилююся, що одного дня хтось не сприйме це так добре. Це просто нечесно, але що поробиш? 😒 Я просто чекаю, коли їхня оцінка перетвориться на мінус 😊
Thankyou . I know you guys were all rooting for me and hoped it would have a different result . I think mine was one of the first cases at this casino but now I see there are so many more almost exactly the same . I am still very disappointed and just worried that someday someone wont take it so well. Its just not fair but what can you do ? 😒 Am just waiting for their score to turn into a minus 😊
Якщо вони продовжуватимуть розглядати скарги, як ви, їхній індекс безпеки безперечно зміниться. Тож ми побачимо, чи винесуть вони уроки з таких ситуацій чи ні. Я сподіваюся, що вони повернуться до вас і спробують це вирішити.
Що стосується вашого тижня без азартних ігор, я думаю, що іноді це найкраще, що може зробити гравець, тож використовуйте це якнайкраще. 😉 ☘️😊
If they continue to handle complaints like you, their safety index will surely change. So we will see if they learn from situations like this or not. I hope they will come back to you and try to resolve it.
As for your no-gambling week, I think sometimes that's the best a player can do, so make the most of it. 😉 ☘️😊
Просто прочитайте тему скарги, на яку насправді відповіло казино .. по-перше, вони просили не називати казино шахраєм .. я кажу, якщо воно ходить, як качка, і крякає, як качка .... Я думаю, що проблеми тут те, що вони не хотіли відповідати, доводить, що у них немає захисту .. квак квак квак .. шкода, що вони, здається, не усвідомлюють, як правило, гравці витрачають більше, ніж виграють, тож якби вони були чесними щодо гравців, вони б заробляйте набагато більше грошей, ніж ті гроші, про які йдеться тут... якщо ви читаєте це, я вважаю, що це ознаки шахрайства, і я вважаю, що гуру казино слід перерахувати всі свої казино, з якими вони пов’язані, а не лише winsmania 😊
Just read the thread in a complaint that the casino has actually replied to .. firstly they requested not to call the casino a scam .. I say if it walks like a duck and quacks like a duck .... I think the issues here that they have not cared to respond to proves that they have no defence .. a duck quack quack .. it's a shame they dont seem to realise generally as a rule gamblers spend more than they win so if they were fair to the players they would make soo much more money than the money that is in issue here ... if you are reading this I think the signs are it is a scam and I feel casino guru should list all their casinos that they are affiliated with and not just winsmania 😊
Хм, шкода, що на деякі скарги казино відповідає, а на деякі ні. Я вважаю, що це досить дивна тактика, і я погоджуюся, що врешті-решт гравці, швидше за все, програють, і мало хто отримує позитивний прибуток.
Однак я думаю, що самі казино знають про такі речі, і якщо вони так само ставитимуться до гравців, це може закінчитися не дуже добре.
Я бачу, що вони вже мають дуже низький індекс безпеки, тому це не виглядає добре для них.
Що стосується деяких дочірніх казино, я виявив, що вони мають щось спільне лише з цим, тому я не знаю, які ще мають бути там. 🙁
Hmm, it's a pity that some complaints are answered by the casino and some are not. I find this to be quite a strange tactic and I agree that in the end, players are more likely to lose and there are few who are in any positive profit.
However, I think the casinos themselves know about this sort of thing and if they treat players similarly, it may not end well.
I see that they have a really low safety index already, so it doesn't look good for them.
As for some sister casinos, I found that they only have something in common with this one, so I don't know what other ones should be there. 🙁
Я отримував ті самі електронні листи від інших казино, і вони мають такий самий чат служби підтримки, як це. Все ті ж люди на кількох сайтах
I was receiving same emails from other casinos and they have the same support chat as this one . All the same people across a number of sites
I have not been paid my funds for a month. I deposited $500 into my account! But now I can't bet on sports, play slots, or withdraw funds. They deliberately do not verify my account, although I sent them all the documents a month ago. I am constantly blocked in the support chat! What shall I do??? How to withdraw funds from the account?
Мені не виплачують мені мої кошти вже місяць. Я вніс на рахунок 500$! Але не можу зараз зробити ставку на спорт, пограти в слоти, зняти кошти. Вони не верифікують навмисно мій рахунок, хоча всі документи я їм відправив місяць назад. В чаті підтримки мене постійно блокують! Що робити??? Як зняти з рахунку свої кошти?
Чи є у вас постійна скарга? На жаль, я не думаю, що хтось ще мав успішний результат або відкликання, і оскільки вони не регулюються належним чином, їх нема звідки взяти 😒 Я чекав більше місяця на перевірку, але вони виявили «порушення бонусу» рівно в той самий час, що й я було повністю перевірено. Повірте, буде порушення, якщо вони не зроблять його
Have you an ongoing complaint ? Unfortunately I dont think anyone yet has had a succesful result or withdrawal and because they are not properly regulated theres no where to take it 😒 I waited over a month to be verified but they found a " bonus violation" at exactly the same time as I was fully verified . Trust there will be a violation if not they will make one
Я хотів би мати сайт, де я міг би бачити бали багатьох сайтів з оглядами казино одночасно. Крім того, Guru повинен працювати з іншими сайтами оглядів казино, щоб закрити ці шахрайські казино.
Вибачте, що залишив це іншим
I would like to have a site where I can see the scores of many casino review sites at once. Alternatively, Guru should work with other casino review sites to shut down these scam casinos.
I'm sorry for leaving it to others
Відгуки корисні, і я спробував кілька з них із найвищими оцінками тут, і не мав жодних проблем, але ви можете використовувати це лише як орієнтир... також перевірте, чи є законний і хороший регулятор. Я вважаю, що від нас залежить належна обачність і зниження ймовірності того, що це станеться з нами самими. Коли я вперше приєднався до 7 bets.io, я не міг знайти в них нічого хорошого чи поганого, але я побачив слово curacao 😒 Я покинув gamstop і приєднався лише до належним чином регульованих сайтів. Тепер я повернувся на gamstop протягом 5 років і не буду ризикувати сайтами без gamstop. Я подумав, що виграв 2000 фунтів стерлінгів, перш ніж зможу зробити це знову, але я також вважаю, що це казино має високий rtp, покладаючись на те, що гравці витрачають їх до того, як вони будуть повністю перевірені
Reviews are helpful and I tried a few of the top score ones here and had no problems but you can only use this as a guide .. check they have a legitimate and good regulator also . I think it's pretty much on us to do our due diligence and lower the odds of this happening to ourselves . When I first joined 7 bets.io I could not find anything on them good or bad but I saw the word curacao 😒 I left gamstop and only joined properly regulated sites . Now I am back on gamstop for 5 years this time and wont risk non gamstop sites . I found myself thinking I won £2000 before i can do it again but i also think this casino has a high rtp relying on gamblers to spend it before they are fully validated
Я отримував ті самі електронні листи від інших казино, і вони мають такий самий чат служби підтримки, як це. Все ті ж люди на кількох сайтах
I was receiving same emails from other casinos and they have the same support chat as this one . All the same people across a number of sites
Це не обов'язково означає, що вони мають щось спільне. У нас є база даних, де ми бачимо таку інформацію, і коли казино є сестрами або мають зв’язок, ми завжди згадуємо це в огляді. 🙂
This does not necessarily mean that they have something in common. We have a database where we see such information and when casinos are sister or have a connection we always mention it in the review. 🙂
I have not been paid my funds for a month. I deposited $500 into my account! But now I can't bet on sports, play slots, or withdraw funds. They deliberately do not verify my account, although I sent them all the documents a month ago. I am constantly blocked in the support chat! What shall I do??? How to withdraw funds from the account?
Мені не виплачують мені мої кошти вже місяць. Я вніс на рахунок 500$! Але не можу зараз зробити ставку на спорт, пограти в слоти, зняти кошти. Вони не верифікують навмисно мій рахунок, хоча всі документи я їм відправив місяць назад. В чаті підтримки мене постійно блокують! Що робити??? Як зняти з рахунку свої кошти?
Привіт, я бачу не тільки у вас подібні турботи, що мене взагалі засмучує.
Я також помітив вашу скаргу , яку ви подали давно, тож давайте подивимося, що може вирішити наша команда, оскільки м’яч знаходиться на полі казино, яке має відповісти. Я не хочу забігати наперед, але я твердо вірю, що вони дадуть відповідь і все буде вирішено, а ваша скарга не залишиться без розгляду.
У будь-якому випадку, оскільки ви надіслали документи і сказали, що вас не перевірили, чи запитали ви тоді, що відбувається і чому це так?
Hi, I see you are not the only one who has similar worries, what saddens me in general.
I have also noticed your complaint which you have filed a long time ago, so let's see what our team can resolve, since the ball is in the court of the casino, which has to answer. I don't want to get ahead of myself, but I firmly believe that they will respond and everything will be settled and that your complaint will not remain unresolved.
Anyway, since you sent the documents and you say you have not been verified, did you ask at that time what is going on and why it is so ?
Мені все ще шкода себе, що я не можу отримати свій величезний виграш.
Правда в тому, що вони, ймовірно, накопичують статок.
Чи можуть вони очистити крипто. Чи можуть вони вільно використовувати валюту депозитів Visa.
Still feel pity for myself of not getting to cashout my huge win.
The truth is, they are probably banking a fortune.
Can they clean the cryptos. Can they use the Visa deposits currency freely.
I ask them this all the time. I have emailed them many times. I did not receive any answer. They keep blocking me in the support chat.
Я постійно в них це запитую. Я написав їм на пошту дуже багато разів. Жодної відповіді я не отримав. В чаті підтримки вони мене постійно блокують.
Цікаво, звідки береться оптимізм Яроша, коли вони не вирішили жодної скарги??
Wondering where Jaros optimism comes from when they have not resolved a single complaint ??
ви повна фігня. Можливо, через партнерські платежі. У майбутньому я не буду лайкати його пости.
ye complete bullshit. Probably though affiliate payments. In the future, i wont be liking his posts.
Я твердо вірю, що цей випадок розглядатиметься так само, як і всі інші ... вони заблокують його гру та призупинять перевірку, поки вони шукатимуть або додадуть порушення в T&C точно так само, як вони зробили зі мною та всіма іншими .. все ці справи просто затягуються з тим самим кінцевим результатом
I firmly believe the case will be treated the same as all the others ... they will have blocked his gaming and halted verification while they search or add a violation on the T&Cs exactly the same as they did to me amd everyone else .. all these cases are just being dragged out with the same end result
Це правильно, вони керують фірмою. Якщо фірма означає компанію. Firma -> сленгове слово для компанії фінською мовою. Фірмі необхідно діяти на користь фірми з ввічливими манерами, навіть якщо вони мають справу зі злодіями.
Я знайшов відповіді Radkas дещо агресивними не лише щодо цієї теми, а й щодо всіх скарг загалом.
З огляду на це, усі співробітники Guru пишуть дуже довгі відповіді, і якщо вони дійсно роблять це вручну, це дуже багато роботи.
Крім того, їм доводиться читати всю нісенітницю від когось, хто погано розмовляє англійською. Щоб робити це щодня, потрібні коров’ячі або сталеві нерви.
That is correct, they are running a firm. If firm means a company. Firma -> slang word for company in Finnish language. A firm needs to act in firms favour with polite manners, even if they are dealing with thiefs.
I have found Radkas responses somewhat aggressive, not on just this topic, but on all complaints in general.
That being said, all the staff from Guru writes really long replies, and if they really do it manually, its a lot of work.
Plus they have to read all the nonsense from someone who doesnt speak english very well. It takes nerves of the cow, or nerves of steel to do it everyday.
Мені все ще шкода себе, що я не можу отримати свій величезний виграш.
Правда в тому, що вони, ймовірно, накопичують статок.
Чи можуть вони очистити крипто. Чи можуть вони вільно використовувати валюту депозитів Visa.
Still feel pity for myself of not getting to cashout my huge win.
The truth is, they are probably banking a fortune.
Can they clean the cryptos. Can they use the Visa deposits currency freely.
Вибачте, ми не можемо відповісти на ваші запитання, запити. Насправді це могло зробити лише казино.🤷♀️
Sorry we're not able to answer your questions, requests. Only the casino could, actually.🤷♀️
I ask them this all the time. I have emailed them many times. I did not receive any answer. They keep blocking me in the support chat.
Я постійно в них це запитую. Я написав їм на пошту дуже багато разів. Жодної відповіді я не отримав. В чаті підтримки вони мене постійно блокують.
Вибачте за це, справді. Я просто сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з казино, хоча, на жаль, це не виглядає так.
Sorry for that, really. I just hope, our team will be able to get in touch with the casino, even though it doesn't look like that, unfortunately.
Ви тут дуже помиляєтеся. Ми точно не отримуємо жодних платежів від таких казино. Яро взагалі дуже оптимістична людина, він не любить бачити, як якесь казино робить такі речі з гравцями, знаєте.
You are very wrong here. We do not get any payments from casinos like this, for sure. Jaro is just a really optimistic person in general, he doesn't like to see any casino doing such things to players, you know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.