Це звучить як дзен, і я ревнивий. Я сам користувач. Зепра ніколи не може позбутися своїх смуг.
Можливо, коли я справді постарію, але можливо. Я радий, що зміг впоратися з усіма іншими гріхами, крім азартних ігор.
Thats sounds like Zen and im jealous. Im a user myself. A zepra cant get off his stripes ever.
Maybe when im really freaking old, but just maybe. Im glad i have been able to handle every other sin other than gambling.
Так, зрештою я поклав лише 30 фунтів стерлінгів, але бачив, як мій баланс досяг 4000 фунтів стерлінгів. Подумки я мав це зменшити. Якби це був законний сайт .. можливо, я б дозволив собі 1 або 200 для гри, але 4000 фунтів стерлінгів для мене майже як виграш у лотерею, але я думав, що колись це зробив .. але вони грають на вашому мисленні .. азартні гравці просто зіграють у нього, чекаючи на перевірку, тоді нам все одно не доведеться виплачувати, тому для більшості ви маєте рацію, і саме на це покладаються казино, подібні до цього..
Yes in the end I only actually deposited £30 but I watched my balance reach £4000 . Mentally I had to play it down . Had it been a legitimate site .. mayb would of allowed myself 1 or 200 to play with but £4000 is almost like winning a lottery to me but in my mind I had the thought I did it once .. but they play on your mindset .. gamblers will just play it down while waiting to be verified then we wont have to pay out anyway so for most you are correct and its what casinos like this one rely on ..
Мені подобається чекати виведення грошей, і я не скасовував їх, не подумавши про це.
4000 фунтів стерлінгів – це величезні гроші для бідної людини, яка знає, як поводитися з 4000 фунтів стерлінгів, що робить істотну різницю на цілий рік. Але це важко. Як тільки ви одягнете штани, 4000 фунтів вистачить на 2-3 місяці навіть для звичайної людини.
I like waiting for cashouts, and havent canceled them wihtout giving it a thought first.
4000£ is huge money for poor person who knows how to deal with 4000£ makes dramatic difference for the whole year. But its hard. Once you get the spending pants on, the 4000£ last for 2-3months even for normal person.
Більше не можна скасувати на легальних сайтах. Приєднався до інших сайтів без жодних проблем із перевіркою та виведенням готівки завершено протягом кількох годин .. така спокуса продовжити, але гонилася за виграшем у 4000, що мені не принесло користі 😒 вже почуваюся краще ... для мене немає нерегульованих сайтів ..
Cant cancel anymore in legitimate sites . Joined other sites with no verification issues and cash out completed within hours .. so tempted to continue but chasing that 4000 win which doing me no good 😒 feel better already ... no unregulated sites for me ..
Вам дуже не пощастило, і ви натрапили на чисту аферу. Існує не так багато шахраїв, які виявляють шахрайство. Існує багато шахрайства, але його легше помітити.
Я хочу сказати, що якщо ви продовжуєте грати в азартні ігри онлайн. Я пропоную перевірити казино DAMA. Вони виплачують виграші, мають найбільш конкурентоспроможні бонуси та люблять 50-60 сайтів, які є надійними.
Казино DAMA, Hollycorn розташовані на Кюрасао + їхній материнський сайт N1 interactive, який є іграми на Мальті.
Б'юся об заклад, ви можете використовувати DAMA та Hollycorn.
You were very unfortunate and ran into pure scam. There are not too many scams that turn out the scams. There are scams alot, but they are more easily spottable.
My point is, if you continue your gambling online. I suggest checking DAMA casinos. They pay winnings, have the most competitive bonuses, and like 50-60 sites, that are all solid.
DAMA casinos, Hollycorn are curacao + their mother site is N1 interactive, which is Malta gaming.
I bet you can use DAMA and Hollycorn.
Просто хотілося б, щоб їхній представник мав коментар до мене, тому що мій червоний і тисячі чорних плям ... Я думаю, вони не мають розумної відповіді
Just wish their rep had a comment for mine because mine is red and thousands of black marks ... I guess they dont have a reasonable response
Вони в Індії, працюють на свого боса, вони просто виконують свою роботу, будь то Microsoft чи Paypal, вони просто виконують свою роботу.
Як ви думаєте, Олександр з Нідерландів зв'яжеться з вами з 7bets і розбереться з цим.
Його санджай і тікка масала і нульовий інтерес до реальності. Може бути Бангладеш.
Я не приручаю індійців чи бангладешців, їхнє населення вдвічі перевищує весь ЄС, навіть більше
They are in india, working for for their boss, they are just doing their job, whether its Microsoft or Paypal, they just do their job.
Do you think that Alexander from netherlands will contact you from 7bets and sort this out.
Its sanjay and tikka masala and zero interest in reality. Could be bangladesh.
Im not taming Indians or Bangladeshies, they have population 2x the whole EU, more
я теж, не можу більше використовувати DAMA, або hollycorns, або N1.
Знадобилося одне повідомлення, і все закрилося. День, коли я програв свій виграш у Собачій будці.
Я сказав GA.. І ось так. Заборонено всі їхні ліцензії.
me too, unable to use DAMAs anymore, or hollycorns, or N1.
It took one message and everything closed. The day when i lost my winnings back the Dog house.
I said GA.. And there you go. Banned from all their licences.
Тому вони коментують, коли відчувають, що мають законну відповідь, і ігнорують, коли цього не роблять 🤣 принаймні вони читають .. байдуже, але читають ... Я думаю, що вони мене люблять 🤣😍
So they comment when they feel they have a legitimate answer and ignore when they dont 🤣 at least they are reading .. dont care but reading ... I think they must love me 🤣😍
Когось обманули, а потім, коли клієнт втратив надію отримати свої кошти через деякий час, він повернув виграш. Тоді профіль Winsmania відповів: «гравець втратив свої кошти назад, тому ми нічого не можемо зробити». Насправді вони б нічого не відповіли, якби гравець просто зберігав виграш на своєму балансі.
Перегляньте це в розділі Winsmania та в оглядах.
Someone was scammed, and then once the customer lost hope of getting his funds after sometime, he played the winnings back. Then the Winsmania profile replied "player lost his funds back so there is nothing we can do". Where in reality, they wouldnt have answered anything if the player had just kept winnings on his balance.
Check it from Winsmania section and Reviews.
Так, я читав, що 1 ... мій тривав протягом 4 тижнів, і я просто продовжував вигравати .. порушення було виявлено в той самий час, коли я пройшов повну перевірку ... представник навіть погодився, що я не повинен втратити все, а потім перестав відповідати, але де чи йдуть вони звідти?. Я намагаюся зняти кошти і починаю ще одну скаргу, тому...
Yes I read that 1 ... mine went on for 4 weeks and I just kept winning .. violation was found same time as I was fully verified...representative even agreed I shouldn't of lost it all then stopped responding but where do they go from there.. I attempt a withdrawal and begin another complaint so ...
Керрі, залишаючи в магазині перекусити в суботу. Зберігай прохолоду, до побачення.
Kerry, leaving out for store for some late saturday snacks. Keep it cool, bye.
Можливо, його керівництво вибірково розглядає скарги. Якщо я не помиляюся, ми не маємо прямого зв’язку, щоб підтримувати зв’язок. Це не така рідкість для таких казино з досить низьким індексом безпеки.
Загалом кажучи, я б припустив, що їхня основна увага полягає в просуванні та рекламі платформи, з іншого боку, і, згідно з вашим досвідом, вирішення проблем є їхньою слабкою стороною. 🙁
Maybe its management is selective when it comes to dealing with complaints. If I'm not mistaken, though, we do not have any direct contact to stay in touch. It's not that uncommon for such casinos with quite a low safety index.
Generally speaking, I would guess their primary focus lies in promoting and advertising the platform, on the other hand, and according to your experience, addressing issues is their weak side. 🙁
Скарга на 2313 фунтів стерлінгів. Два дні тому представник Guru написав, що спілкувався з шахраями через Skype.
«І чекаємо додаткової інформації». Ви можете надіслати SMS або зателефонувати по Skype. Текстове повідомлення, телефонний або відеодзвінок.
Представник Guru не може мати справу з одним конкретним клієнтом через Skype, якщо він дійсно має зв'язок з цими шахраями. Жоден гравець ніколи не отримував грошей за те, що ми знаємо. Яка інформація може чекати? Єдине, що можна почекати, це зв’язатися з постачальником ігор, але це стосується звичайних казино.
Це не сцена пограбування банку, де команда 7bets захопила заручників. Але вони ставляться до цих шахраїв, як до нас.
Керібелль?
The 2,313£ complaint guy. Guru representative wrote two days ago that he has talked to the scammers via Skype..
"And waiting for more information". You can text message or call on Skype. Text, phonecall, or a videocall.
Guru representative cant deal with one certain customer via Skype, if he really has connection to these scammers. No player has gotten paid ever for what we know. What information could be waiting? Only real thing could be for wait is if you have to contact game provider, but its for normal casinos.
This is not a bank robbery scene, were 7bets crew has taken hostages. But they treat these scammers like we are in such situation.
Kerrybelle?
Я думаю, що деякі представники гуру казино встановлюють певні контакти з казино, як це було в моєму випадку, але, як і клієнти, я думаю, що вони припиняють контакт, коли знають, що не можуть виправдати свої дії або не хочуть вирішити
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Я думаю, що деякі представники гуру казино встановлюють певні контакти з казино, як це було в моєму випадку, але, як і клієнти, я думаю, що вони припиняють контакт, коли знають, що не можуть виправдати свої дії або не хочуть вирішити
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Побачимо, як воно в такому випадку вийде. Я був би радий, якби це було не погано, але я б не поклав руку в вогонь за це казино. Шкода, що деякі казино розглядають деякі скарги, а деякі відхиляються. Я пам’ятаю, коли ми говорили про вашу ситуацію, і я побачив, як це вийшло. мені шкода 😕
We'll see how it turns out in that case. I would be happy if it wasn't bad, but I wouldn't put my hand in the fire for this casino. It's a shame that some casinos handle some complaints and some are dropped. I remember when we talked about your situation and I saw how it turned out. I'm sorry. 😕
Дякую . Я знаю, що ви всі вболівали за мене і сподівалися, що результат буде іншим. Я думаю, що мій був один із перших випадків у цьому казино, але тепер я бачу, що є багато інших, майже таких самих. Я все ще дуже розчарований і просто хвилююся, що одного дня хтось не сприйме це так добре. Це просто нечесно, але що поробиш? 😒 Я просто чекаю, коли їхня оцінка перетвориться на мінус 😊
Thankyou . I know you guys were all rooting for me and hoped it would have a different result . I think mine was one of the first cases at this casino but now I see there are so many more almost exactly the same . I am still very disappointed and just worried that someday someone wont take it so well. Its just not fair but what can you do ? 😒 Am just waiting for their score to turn into a minus 😊
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.