Я бачу, що подібні скарги накопичуються. Порушення бонусів, проблеми з перевіркою... Ще 1 день, щоб відповісти на мою скаргу, але я думаю, що навіть незважаючи на те, що вони погодилися на 1 бал, моя справа все одно залишиться невирішеною, і кожна справа буде невирішеною. Ми отримали важкий урок, але зараз я граю лише на регульованих сайтах, і моя перевірка була миттєвою, а зняття коштів простим, тому варто грати лише на сайтах, які мають високі результати та хороші регулятори. Важкий урок, але з часом подібні сайти закриються, оскільки все більше гравців звернуть увагу на форуми, такі як casino guru. Чекаємо, поки рахунок зменшиться, якщо з цього нічого не виникне.
I see similar complaints are piling up. Bonus violations, verification issues ... 1 more day to reply to my complaint but I think even though they agreed to 1 point my case will still be unresolved and each case will be unresolved . We learn a hard lesson but I now only play regulated sites and my verification has been instant and withdrawls simple so it's worth only playing with sites that have high scores and good regulators. A hard lesson but eventually sites like this will close down as more players take notice of forums like casino guru . Waiting for the score to lessen if nothing else comes from this.