учора
Чудово, будь-яку інформацію, яку ви дізнаєтесь, можете повідомити мені.
Буде їх чекати. 🙂
Great, any information you find out, you can let me know.
Will wait for them. 🙂
0
Чудово, будь-яку інформацію, яку ви дізнаєтесь, можете повідомити мені.
Буде їх чекати. 🙂
Great, any information you find out, you can let me know.
Will wait for them. 🙂
Мені просто дивно, що казино більше не надсилає мені електронних листів.
хотів змінити свої ліміти ставок, я не отримав електронного листа, коли я зробив депозит, я не отримав електронного листа, коли я подав запит на зняття коштів, я не отримав електронного листа... це було інше приблизно півроку тому мене завжди повідомляли електронною поштою
I just find it strange that the casino doesn't send me any emails anymore.
wanted to change my stake limits, I didn't get an email, when I made a deposit I didn't get an email, when I requested a withdrawal I didn't get an email...that was different about half a year ago, I was always informed by email
Ich finde es nur komisch, dass das casino mir gar keine mail mehr schreibt..
wollte meine einsatzlimits ändern, bekam ich keine mail, bei einzahlung bekomme ich keine mail, bei beantragung einer auszahlung bekomme ich keine mail...das war ca vor einem halben jahr noch anders, da wirde ich immer per mail informiert
Я вважаю, що завжди найкраще, коли гравець має інформацію про те, що все пройшло добре, і коли приходить електронний лист, ви можете це підтвердити. Ви пробували запитати в казино, чому це більше не так? 🤔
I think it's always best when the player has information that everything went well and when the email arrives you can confirm it. Have you tried asking the casino why it's not like that anymore? 🤔
От не пощастить, потім з ними важко зв'язатися, якщо вони нікуди не пишуть. Мені було цікаво, чи є у них якісь соціальні мережі, де можна їх запитати.
That's unlucky, then it's hard to contact them if they don't write anywhere. I was wondering if they have any socials where you could ask them.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.