ФорумКазино777onfire Casino - загальне обговорення

777onfire Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від iiisarockss
|
1574 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Jonsi17
учора

Чудово, будь-яку інформацію, яку ви дізнаєтесь, можете повідомити мені.

Буде їх чекати. 🙂

Автоматичний переклад.
учора

Мені просто дивно, що казино більше не надсилає мені електронних листів.

хотів змінити свої ліміти ставок, я не отримав електронного листа, коли я зробив депозит, я не отримав електронного листа, коли я подав запит на зняття коштів, я не отримав електронного листа... це було інше приблизно півроку тому мене завжди повідомляли електронною поштою

Автоматичний переклад.
Jonsi17
5 год. тому

Я вважаю, що завжди найкраще, коли гравець має інформацію про те, що все пройшло добре, і коли приходить електронний лист, ви можете це підтвердити. Ви пробували запитати в казино, чому це більше не так? 🤔

Автоматичний переклад.
5 год. тому

Звичайно, я написав близько 20 електронних листів, але так і не отримав відповіді

Автоматичний переклад.
Jonsi17
2 год. тому

От не пощастить, потім з ними важко зв'язатися, якщо вони нікуди не пишуть. Мені було цікаво, чи є у них якісь соціальні мережі, де можна їх запитати.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого