9 міс. тому
Тут ви можете обговорити 777onfire Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив депозит зі 100% бонусом за перший депозит і бонусом 50 безкоштовних обертань, але з невідомої причини, коли я повернув слот, мені було заблоковано гру. Мені сказали, що я перевищив суму, яку планував використати, і я більше не можу грати. Я звернувся в службу підтримки, і вони сказали, що змогли вирішити проблему, але я не зміг грати знову і знову.
У такому випадку існує обмеження за часом для 50 безкоштовних обертань, і якщо я не хочу грати, я прошу повернути гроші, але не отримую швидкої відповіді.
Якщо у вас ще залишилися гроші, але ви не можете грати, я б хотів повернути їх якомога швидше.
I made a deposit with the 100% First Deposit Bonus and 50 Free Spins Bonus, but for some unknown reason, when I turned the slot, I was blocked from playing. I was told that I had exceeded the amount I had planned to use, and I was no longer able to play. I contacted support and they said they were able to resolve the issue, but I ended up not being able to play over and over again.
In that case, there is a time limit for the 50 free spins, and if I don't want to play, I ask for a refund, but I don't get a quick reply.
If you still have money left but can't play, I would like a refund as soon as possible.
初回100% First Deposit Bonusと50回のフリースピンボーナスで入金しましたが、理由は、不明ですが、スロットを回すとプレーをブロックしました。使用予定額を超えていますと表示され、途中からあそべなくなりました。サポートに連絡し対処出来たと言われるんですが、結局遊べないを何度も繰り返しました。
それなら、フリースピンの50回も時間制限あるし、あそべないのなら、返金して欲しいと伝えると早かった返信もないままです。
お金が残っているのに遊べないなら、早急に返金して欲しいです。
Гей, це виглядає як досить складна ситуація.
У будь-якому випадку, коли ви говорите, що написали в службу підтримки, і вони сказали, що їм вдалося вирішити, але ви все одно не можете грати, ви писали їм ще раз і запитували їх, у чому проблема? Ваш бонус за перший депозит ще активний чи термін його дії вже закінчився?
У будь-якому випадку, я вважаю, що ви зробили правильний крок, звернувшись до нас зі скаргою, і наша команда спробує допомогти вам розібратися. Повідомте мене, якщо ви дізнаєтеся щось нове і зможете нормально розіграти свій бонус або якщо ви отримали відшкодування.
Схрещені пальці. 🤞
Hey, it looks like a pretty complicated situation.
Anyway, when you say that you wrote to support and they said that they managed to solve it, but you still couldn't play, did you write to them again and ask them what the problem is ? Is your first deposit bonus still active or has it already expired?
Either way, I think you made the right move to lodge a complaint with us and our team will try to help you sort it out. Update me if you find out anything new and you can play your bonus normally or if you have received a refund.
Fingers crossed. 🤞
Я багато разів надсилав електронні листи, але не отримав жодної відповіді від служби підтримки.
Я увійшов і багато разів намагався перевірити, чи можу я грати, але все одно не можу.
Термін дії 50 безкоштовних обертань закінчився.
До закінчення терміну дії бонусу на перший депозит залишилося 5 днів.
I have emailed many times, but I have not received any response from support.
I logged in and tried many times to see if I could play, but I still can't.
The 50 free spins have expired.
The first deposit bonus still has 5 days left to expire.
何度もメールしましたが、サポートからの返答が全くなくなりました。
ログインもして、プレー可能か何度も試しましたが、プレー出来ないままです。
50回のフリースピンは、有効期限切れです。
初回入金ボーナスはまだ有効期限が5日あります。
Ну, по-перше, я думав, що ви просто досягли встановлених лімітів азартних ігор, що, до речі, є чудовим інструментом для безпеки гри. Але зараз я не дуже впевнений.
Згідно зі скаргою , ви ніколи не встановлювали такі обмеження самі; чи правильно я зрозумів, будь ласка?
Так чи інакше, мені неприємно бачити таку відсутність підтримки. Як ви думаєте, чи є інший варіант, яким ви можете спробувати зв’язатися з ними?
Well, firstly, I thought you simply reached the set gambling limits, which is, by the way, a great tool to keep the game safe. But now, I'm not so sure.
According to the complaint, you have never set such limits yourself; did I get it correctly, please?
One way or another, I hate to see such a lack of support. Do you think there is any other option you may try to get in touch with them?
Так, обмежень немає,
Після цього я перевірив і нічого не було встановлено.
Є інші способи зв’язатися з нами, але наразі я не знаю інших.
Yes, there are no restrictions,
After that, I checked and nothing was set.
There are other ways to contact us, but I don't know of any other methods at this time.
はい、何も制限していませんし、
その後、確認しましたが何も設定していませんでした。
他の連絡方法ですが、現状では、わかりません。
Це збиває з пантелику, і мені шкода, що вам доводиться через це пройти. Такі ситуації вчать нас, що хороший канал зв’язку має найбільше значення. Незважаючи на те, що хтось інший за межами системи казино готовий вам допомогти, ми не можемо зробити це без їхньої підтримки.
Як щодо їхніх каналів у соціальних мережах? Вони запускають щось корисне?
This is confusing, and I'm sorry you have to go through this. Such situations teach us that a good communication channel matters the most. Despite anyone else outside the casino system being willing to help you, we can't do that without their support.
How about their social media channels? Do they run anything useful?
@ casino.guru
У вашій презентації бонусів цього казино ви відображаєте лише бонуси "хай-ролла", де мінімальний депозит становить 200 євро. Вони також мають регулярні вітальні бонуси, починаючи від 20 євро:
@ casino.guru
In your presentation of this casino's bonuses you only display the "high roller" bonuses, where the minimum deposit is 200 euros. They have the regular welcome bonuses as well, starting from 20 euros:
Дякую за ваш інтерес, але цього разу я змушений вас трохи виправити. Насправді ці бонуси включені в наш повний огляд цього казино. Перегляньте це тут 👈, будь ласка. 😉
Ви пробували якісь із них, можливо, хотіли б поділитися досвідом?
Thank you for your interest, I have to correct you a bit this time, though. We do have those bonuses included in our full review of this casino, actually. Check it out over here 👈, please. 😉
Have you tried any of them, would you like to share your experience, perhaps?
Привіт, я вже деякий час користуюся 777onfire, і зараз у мене виникла проблема. Служба підтримки не відповідає на електронні листи з минулого четверга, і ніхто не доступний у чаті. Хтось може сказати мені, що відбувається?
Hello, I've been with 777onfire for a while now and I'm having a current problem. Support hasn't responded to emails since last Thursday, nor is anyone available in the chat. Can anyone tell me what's going on?
Hallo, ich bin schon länger bei 777onfire und habe jetzt aktuelles Problem der Support antwortet seit letzter Woche Donnerstag weder auf Emails noch ist jemand im Chat verfügbar. Kann mir jemand sagen was da los ist ?
Привіт, будь ласка, що ви хотіли вирішити за допомогою служби підтримки? Коли ви відкриваєте живий чат, ніхто не може зв’язатися з вами або навіть немає значка чату? Я не знаю, що може статися, тому, ймовірно, найкраще почати з опису проблеми.
Hello, so what did you want to solve with support please ? When you open the live chat, nobody can reach you or the live chat icon is not even there ? I have no idea what could be going on, so it's probably best to start by describing the problem.
Я теж чекав відповіді вже добрі 2 тижні, на виплату
Досі це завжди працювало чудово, цього разу ні
I have also been waiting for a response for a good 2 weeks, for a payout
So far it has always worked great, this time not at all
Warte auch seit gut 2 wochen auf rückantwort, bei einer auszahlung
bisher klappte das immer super, diesmal gar nicht
Тому для мене все без змін. З моменту публікації цього допису я не отримав жодної реакції. Живий чат взагалі не видно. Шкода, я був дуже щасливий з 777onfire. Але добре.
So for me everything is unchanged. I haven't received any reaction since I published this post. There is no live chat to be seen at all. It's a shame, I was really happy with 777onfire. But oh well.
Also bei mir ist alles unverändert. Ich habe seitdem ich diesen Beitrag veröffentlicht habe, keine Reaktion erhalten. Es ist auch überhaupt kein LiveChat mehr zu sehen. Sehr schade ich war echt zufrieden mit 777onfire. Aber nunja.
Я звернувся до Casino Guru. Вони також не змогли вирішити проблему для мене. Я надіслав принаймні 15 електронних листів на адресу 777onfire, але вже 2 місяці немає відповіді. До цього все було гладко, у мене ніколи не було проблем, завжди хтось був у чаті. Я не знаю, що тепер робити.
I contacted Casino Guru. They couldn't resolve the issue for me either. I've sent at least 15 emails to 777onfire, no response for 2 months now. Before that everything went smoothly, I never had any problems, there was always someone in the live chat. I don't know what to do now.
Ich habe mich hier an das Casino Guru gewandt. Hier konnte es für mich auch nicht geklärt werden. Habe mindestens 15 Emails gesendet an 777onfire keine Reaktion seit 2 Monaten aktuell. Davor ging alles reibungslos, nie Probleme gehabt es war immer jemand im Livechat da. Wüsste jetzt auch nicht was ich da unternehmen sollte.
Наразі мені щось виплачували 5 разів, і це завжди йшло гладко; через банківський переказ іноді він був на моєму рахунку в той же день.
Підтримка від 777onfire взагалі не відповідає, але добре, якщо у вас схоже, то я взагалі не маю надії.
На жаль, я завжди був дуже задоволений досі.
So far I have had something paid out 5 times and it always went smoothly; via bank transfer it was sometimes in my account the same day.
Support from 777onfire doesn't respond at all, but well, if it's similar for you, I have no hope at all.
Too bad, I was always very satisfied until now.
Also habe mir bisher 5x was auszahlen lassen das ging immer reibungslos, per banküberweisung war es teilweise am selben tag noch auf dem konto.
Support von 777onfire reagiert gar nicht, aber gut, wenns bei dir ähnlich ist, habe ich da mal gar keine hoffnung.
schade, bisher war ich immer sehr zufrieden.
Я теж чекав відповіді вже добрі 2 тижні, на виплату
Досі це завжди працювало чудово, цього разу ні
I have also been waiting for a response for a good 2 weeks, for a payout
So far it has always worked great, this time not at all
Warte auch seit gut 2 wochen auf rückantwort, bei einer auszahlung
bisher klappte das immer super, diesmal gar nicht
Привіт, казино вам нічого не сказало, чому у вас ще немає виграшів? Ви грали з бонусом? Якщо ви отримували кошти раніше, скільки часу це зайняло?
Hi, the casino didn't tell you anything, why don't you have any winnings yet? Did you play with a bonus? If you've received withdrawals before, how long did it take?
Я не отримую відповіді від казино
Ні, гроші абсолютно безкоштовні, тому що я граю лише без бонусу
останні платежі були на мій рахунок того ж дня
I don't get a response from the casino
no the money is completely free, because I only play without a bonus
the last payments were on my account on the same day
Bekomme keine rückantwort vom casino
nein das geld ist komplett frei, da ich nur ohne bonus spiele
die letzten auszahlungen waren am selben tag auf meinem konto
Тоді я спробував би бути терплячим і подивитися, що ви можете зробити. Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти. Коли казино не відповідає, це важко, і їм обов’язково слід повідомити своїх гравців, коли йдеться про гроші.
Але іноді від гравців також потрібне терпіння, і було багато випадків, коли вони непотрібно хвилювалися, бо врешті-решт отримали гроші.
Отже, ви думаєте, що можете почекати і побачити, чи щось зміниться?
Then I would try to be a bit patient and see what you can do. We give the casinos 14 days to pay the player and if nothing changes we will try to help you. When a casino doesn't respond it's difficult and they should definitely inform their players when money is involved.
But sometimes patience is also needed from the players and there have been many cases where they were worried unnecessarily because they got the money in the end.
So do you think you can wait and see if something will change?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.