ФорумКазино777onfire Casino - загальне обговорення

777onfire Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від iiisarockss
|
1561 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити 777onfire Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Я зробив депозит зі 100% бонусом за перший депозит і бонусом 50 безкоштовних обертань, але з невідомої причини, коли я повернув слот, мені було заблоковано гру. Мені сказали, що я перевищив суму, яку планував використати, і я більше не можу грати. Я звернувся в службу підтримки, і вони сказали, що змогли вирішити проблему, але я не зміг грати знову і знову.


У такому випадку існує обмеження за часом для 50 безкоштовних обертань, і якщо я не хочу грати, я прошу повернути гроші, але не отримую швидкої відповіді.

Якщо у вас ще залишилися гроші, але ви не можете грати, я б хотів повернути їх якомога швидше. file

Автоматичний переклад.
iiisarockss
9 міс. тому

Гей, це виглядає як досить складна ситуація.

У будь-якому випадку, коли ви говорите, що написали в службу підтримки, і вони сказали, що їм вдалося вирішити, але ви все одно не можете грати, ви писали їм ще раз і запитували їх, у чому проблема? Ваш бонус за перший депозит ще активний чи термін його дії вже закінчився?

У будь-якому випадку, я вважаю, що ви зробили правильний крок, звернувшись до нас зі скаргою, і наша команда спробує допомогти вам розібратися. Повідомте мене, якщо ви дізнаєтеся щось нове і зможете нормально розіграти свій бонус або якщо ви отримали відшкодування.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я багато разів надсилав електронні листи, але не отримав жодної відповіді від служби підтримки.


Я увійшов і багато разів намагався перевірити, чи можу я грати, але все одно не можу.

Термін дії 50 безкоштовних обертань закінчився.

До закінчення терміну дії бонусу на перший депозит залишилося 5 днів.


Автоматичний переклад.
iiisarockss
9 міс. тому

Ну, по-перше, я думав, що ви просто досягли встановлених лімітів азартних ігор, що, до речі, є чудовим інструментом для безпеки гри. Але зараз я не дуже впевнений.

Згідно зі скаргою , ви ніколи не встановлювали такі обмеження самі; чи правильно я зрозумів, будь ласка?

Так чи інакше, мені неприємно бачити таку відсутність підтримки. Як ви думаєте, чи є інший варіант, яким ви можете спробувати зв’язатися з ними?

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Так, обмежень немає,

Після цього я перевірив і нічого не було встановлено.


Є інші способи зв’язатися з нами, але наразі я не знаю інших.


Автоматичний переклад.
iiisarockss
9 міс. тому

Це збиває з пантелику, і мені шкода, що вам доводиться через це пройти. Такі ситуації вчать нас, що хороший канал зв’язку має найбільше значення. Незважаючи на те, що хтось інший за межами системи казино готовий вам допомогти, ми не можемо зробити це без їхньої підтримки.

Як щодо їхніх каналів у соціальних мережах? Вони запускають щось корисне?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

@ casino.guru


У вашій презентації бонусів цього казино ви відображаєте лише бонуси "хай-ролла", де мінімальний депозит становить 200 євро. Вони також мають регулярні вітальні бонуси, починаючи від 20 євро:


file

Автоматичний переклад.
SCATT3R
8 міс. тому

Дякую за ваш інтерес, але цього разу я змушений вас трохи виправити. Насправді ці бонуси включені в наш повний огляд цього казино. Перегляньте це тут 👈, будь ласка. 😉

Ви пробували якісь із них, можливо, хотіли б поділитися досвідом?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я вже деякий час користуюся 777onfire, і зараз у мене виникла проблема. Служба підтримки не відповідає на електронні листи з минулого четверга, і ніхто не доступний у чаті. Хтось може сказати мені, що відбувається?

Автоматичний переклад.
mariabottoni1993
2 міс. тому

Привіт, будь ласка, що ви хотіли вирішити за допомогою служби підтримки? Коли ви відкриваєте живий чат, ніхто не може зв’язатися з вами або навіть немає значка чату? Я не знаю, що може статися, тому, ймовірно, найкраще почати з опису проблеми.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я теж чекав відповіді вже добрі 2 тижні, на виплату


Досі це завжди працювало чудово, цього разу ні

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Тому для мене все без змін. З моменту публікації цього допису я не отримав жодної реакції. Живий чат взагалі не видно. Шкода, я був дуже щасливий з 777onfire. Але добре.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Ви щось з цим зробили?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я звернувся до Casino Guru. Вони також не змогли вирішити проблему для мене. Я надіслав принаймні 15 електронних листів на адресу 777onfire, але вже 2 місяці немає відповіді. До цього все було гладко, у мене ніколи не було проблем, завжди хтось був у чаті. Я не знаю, що тепер робити.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Наразі мені щось виплачували 5 разів, і це завжди йшло гладко; через банківський переказ іноді він був на моєму рахунку в той же день.

Підтримка від 777onfire взагалі не відповідає, але добре, якщо у вас схоже, то я взагалі не маю надії.

На жаль, я завжди був дуже задоволений досі.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я теж чекав відповіді вже добрі 2 тижні, на виплату


Досі це завжди працювало чудово, цього разу ні

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, казино вам нічого не сказало, чому у вас ще немає виграшів? Ви грали з бонусом? Якщо ви отримували кошти раніше, скільки часу це зайняло?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Я не отримую відповіді від казино

Ні, гроші абсолютно безкоштовні, тому що я граю лише без бонусу

останні платежі були на мій рахунок того ж дня

Автоматичний переклад.
Jonsi17
2 дн. тому

Тоді я спробував би бути терплячим і подивитися, що ви можете зробити. Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо нічого не зміниться, ми спробуємо вам допомогти. Коли казино не відповідає, це важко, і їм обов’язково слід повідомити своїх гравців, коли йдеться про гроші.

Але іноді від гравців також потрібне терпіння, і було багато випадків, коли вони непотрібно хвилювалися, бо врешті-решт отримали гроші.

Отже, ви думаєте, що можете почекати і побачити, чи щось зміниться?

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Так, я б почекав і побачив, що станеться

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого