ГоловнаФорумКазино777Crypto Casino - загальне обговорення

777Crypto Casino - загальне обговорення

 від dmitry87
|
2 832 переглядів 19 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити 777Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я виграв 41LTC в цьому казино, близько 2 місяців тому, за весь цей час я отримав від них 11 LTC, вони мене годують обіцянками, що виплатять решту суми, але так і не заплатили

Автоматичний переклад.
dmitry87

Привіт, чи дало вам казино часові рамки щодо виплати залишку, чи чому це займає так багато часу? Ти постійно з ними спілкуєшся? Я думаю, якщо минуло 2 місяці, було б розумно подати скаргу, що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт Яро, я подав скаргу місяць тому на іншому сайті, скарга відкрита

Автоматичний переклад.
Jaro

Не дають рамок, коли будуть платити, кажуть чекайте

Автоматичний переклад.

Відповідають приблизно раз на 3-4 дні

Автоматичний переклад.
dmitry87

О Я бачу. Після такого тривалого часу я насправді не здивований, що вони не можуть дати вам жодних рамок.

Однак, коли вони відповідають раз на 3-4 дні, вони просто говорять вам те саме? Казино повідомило вам якусь відповідну причину, чому це займає так багато часу?

Автоматичний переклад.

Привіт, я зареєструвався, написано, верифікація не потрібна, просто заповніть дані в профілі. Як тільки я виграв 41 LTC, відразу була потрібна верифікація. Верифікація проходить в 3 етапи по черзі до перший етап пройшов, для другого етапу неможливо завантажити фото. На першому етапі вони запитали паспорт, я їм його відправив, вони не прийняли мій паспорт, тому що він російською, а не англійською. пояснив ситуацію, що я живу в Росії, а документи у нас російськомовні. Після довгих розмов паспорт прийняли, і суму 11,6 Ltc я отримав. Щоб отримати решту суми, мені довелося пройти 3-й етап верифікації. Я відправив банківський документ, де були вказані підтвердження моєї адреси проживання. Мене запевнили, щойно я пройду третій етап верифікації, гроші мені будуть виплачені. Через пару тижнів, 3-й етап перевірки завершився, і мені сказали, що протягом 48-72 годин я отримаю виграш

Автоматичний переклад.

Виграш не отримав, сказали, що виписка з банку вже не підходить для перевірки. Потрібна рахунка за комунальні послуги обов'язково англійською. Попросили селфі з паспортом, і прислали код з ієрогліфами, який я повинен був їм надіслати .Відіслала їм через тиждень пишуть що нічого не прийшло.Знову відправила пройшло 2 тижні ще все перевіряють

Автоматичний переклад.

Вся ця ситуація триває 2 місяці, скарга на іншому сайті постійно продовжується

Автоматичний переклад.

Трохи неправильно написав. Перевірка 3 етапу. Перший етап - заповнення анкетних даних, 2 етап, фото паспорта, 3 етап підтвердження адреси filefile

Автоматичний переклад.

filefilefile

Автоматичний переклад.

filefile

Автоматичний переклад.
dmitry87

Привіт, я бачу, що це те саме знову і знову, якщо чесно. Ви пройшли 3 етапи перевірки, але не змогли зняти решту. Ви згадали, що документ з банку вже не підходить. Чи сказали в казино, чому це так? Я також вважаю досить дивним, що вони надіслали вам код з ієрогліфами, а ви сказали, що надіслали його двічі, а казино каже, що вони нічого не отримали. Мабуть, це засмучує бігати по колу.

Крім того, я бачу, що чат надіслав вам лише одну відповідь про те, що ваше відкликання розглядається, і з тих пір він нічого не писав.

Однак я думаю, що ви надто довго чекали. Я знаю, що ви згадали, що у вас уже є скарга, подана в іншому місці, але якщо ви хочете скористатися нашими послугами, ви можете це зробити.

Я твердо вірю, що ваша ситуація вирішиться, і ви зрештою отримаєте решту. Тримайте нас в курсі, якщо у вас є ще якісь новини. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.

filefilefilefilefile До середини жовтня писали і запевняли в оплаті. Після закінчення термінів оплати все вийшло, сказали, що документ з банку їх не влаштовує, причину не назвали. Код з ієрогліфами і моє селфі, отримали 2 тижні тому, минулого тижня написали, що фото на розгляді, після цього не відповіли.

Автоматичний переклад.
dmitry87

Я не розумію, як завжди може бути проблема з чимось. Згідно зі скріншотами, як тільки все добре, і ви повинні очікувати відкликання, потім через два дні вони повинні знову переглянути KYC, потім документи підтверджуються, а потім те саме знову і знову. Мені здається, що це досить несправедливо, адже це не малий час. Я сподіваюся, що ваша скарга врешті-решт буде прийнята, і ви отримаєте свої гроші. Якщо це станеться, я б сказав, що це «Піррова перемога», тому що єдине, що гравець може сказати після такого досвіду, швидше за все, буде недобрим.

Якщо можливо, будь ласка, інформуйте нас про розвиток ситуації. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Вони не виплачують мені мої кошти вже місяць! І це при тому що верифікація успішно завершена!

xray200

привет, я 21 сентября выиграл 40LTC, далее в течении недели выплатили 11,6LTC, после этого начали сначала душить верификацией, и кормить обещаниями, последний ответ от них был 15 ноября. У меня подана жалоба еще на другом сайте, примерно в середине февраля, из менеджер ответил там и написал что моим вопросом займется лично, по итогу вопрос не сдвинулся, менеджер перестал выходить на связь, страну из которой я регался, они отключили, а несколько дней назад заблокировали мой аккаунт, думаю что остаток выигрыша я не получу, кидалово

И еще у них каждая транзакция при выводе идет с номером, первая в сентябре была 423, через пять месяцев я перепоставил вывод , транзакция была за номером 482, это мои догадки, но за пять месяцев получается у них запрос на вывод делали 61 человек, что очень мало, когда еще в октябре они мне кое как отвечали, из той инфы что они дали, у них просто не было денег что бы заплатить, да и аккаунт в инсте у них купленный.

Вони не виплачують мені мої кошти вже місяць! І це при тому що верифікація успішно завершена!

Привіт, мені прикро чути, що ви так довго не могли отримати свої гроші. Казино пояснило вам, чому їм знадобилося так багато часу чи ні? Чи були у вас тут якісь успішні зняття коштів? Ви грали з бонусом чи ні?

Крім того, я бачив, що ви вже подали скаргу , і Міхал тепер спробує зв’язатися з казино, тож ми побачимо, чи дадуть відповідь чи ні.

Треба чекати на це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого