ГоловнаФорумКазино777Crypto Casino - загальне обговорення

777Crypto Casino - загальне обговорення

1 рік тому від dmitry87
|
2 292 переглядів 19 відповідей |
|
1 рік тому
Тут ви можете обговорити 777Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я виграв 41LTC в цьому казино, близько 2 місяців тому, за весь цей час я отримав від них 11 LTC, вони мене годують обіцянками, що виплатять решту суми, але так і не заплатили

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Привіт, чи дало вам казино часові рамки щодо виплати залишку, чи чому це займає так багато часу? Ти постійно з ними спілкуєшся? Я думаю, якщо минуло 2 місяці, було б розумно подати скаргу, що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро, я подав скаргу місяць тому на іншому сайті, скарга відкрита

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Не дають рамок, коли будуть платити, кажуть чекайте

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Відповідають приблизно раз на 3-4 дні

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

О Я бачу. Після такого тривалого часу я насправді не здивований, що вони не можуть дати вам жодних рамок.

Однак, коли вони відповідають раз на 3-4 дні, вони просто говорять вам те саме? Казино повідомило вам якусь відповідну причину, чому це займає так багато часу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я зареєструвався, написано, верифікація не потрібна, просто заповніть дані в профілі. Як тільки я виграв 41 LTC, відразу була потрібна верифікація. Верифікація проходить в 3 етапи по черзі до перший етап пройшов, для другого етапу неможливо завантажити фото. На першому етапі вони запитали паспорт, я їм його відправив, вони не прийняли мій паспорт, тому що він російською, а не англійською. пояснив ситуацію, що я живу в Росії, а документи у нас російськомовні. Після довгих розмов паспорт прийняли, і суму 11,6 Ltc я отримав. Щоб отримати решту суми, мені довелося пройти 3-й етап верифікації. Я відправив банківський документ, де були вказані підтвердження моєї адреси проживання. Мене запевнили, щойно я пройду третій етап верифікації, гроші мені будуть виплачені. Через пару тижнів, 3-й етап перевірки завершився, і мені сказали, що протягом 48-72 годин я отримаю виграш

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виграш не отримав, сказали, що виписка з банку вже не підходить для перевірки. Потрібна рахунка за комунальні послуги обов'язково англійською. Попросили селфі з паспортом, і прислали код з ієрогліфами, який я повинен був їм надіслати .Відіслала їм через тиждень пишуть що нічого не прийшло.Знову відправила пройшло 2 тижні ще все перевіряють

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вся ця ситуація триває 2 місяці, скарга на іншому сайті постійно продовжується

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Трохи неправильно написав. Перевірка 3 етапу. Перший етап - заповнення анкетних даних, 2 етап, фото паспорта, 3 етап підтвердження адреси filefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefile

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Привіт, я бачу, що це те саме знову і знову, якщо чесно. Ви пройшли 3 етапи перевірки, але не змогли зняти решту. Ви згадали, що документ з банку вже не підходить. Чи сказали в казино, чому це так? Я також вважаю досить дивним, що вони надіслали вам код з ієрогліфами, а ви сказали, що надіслали його двічі, а казино каже, що вони нічого не отримали. Мабуть, це засмучує бігати по колу.

Крім того, я бачу, що чат надіслав вам лише одну відповідь про те, що ваше відкликання розглядається, і з тих пір він нічого не писав.

Однак я думаю, що ви надто довго чекали. Я знаю, що ви згадали, що у вас уже є скарга, подана в іншому місці, але якщо ви хочете скористатися нашими послугами, ви можете це зробити.

Я твердо вірю, що ваша ситуація вирішиться, і ви зрештою отримаєте решту. Тримайте нас в курсі, якщо у вас є ще якісь новини. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefilefile До середини жовтня писали і запевняли в оплаті. Після закінчення термінів оплати все вийшло, сказали, що документ з банку їх не влаштовує, причину не назвали. Код з ієрогліфами і моє селфі, отримали 2 тижні тому, минулого тижня написали, що фото на розгляді, після цього не відповіли.

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Я не розумію, як завжди може бути проблема з чимось. Згідно зі скріншотами, як тільки все добре, і ви повинні очікувати відкликання, потім через два дні вони повинні знову переглянути KYC, потім документи підтверджуються, а потім те саме знову і знову. Мені здається, що це досить несправедливо, адже це не малий час. Я сподіваюся, що ваша скарга врешті-решт буде прийнята, і ви отримаєте свої гроші. Якщо це станеться, я б сказав, що це «Піррова перемога», тому що єдине, що гравець може сказати після такого досвіду, швидше за все, буде недобрим.

Якщо можливо, будь ласка, інформуйте нас про розвиток ситуації. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони не виплачують мені мої кошти вже місяць! І це при тому що верифікація успішно завершена!

xray200
9 міс. тому

привет, я 21 сентября выиграл 40LTC, далее в течении недели выплатили 11,6LTC, после этого начали сначала душить верификацией, и кормить обещаниями, последний ответ от них был 15 ноября. У меня подана жалоба еще на другом сайте, примерно в середине февраля, из менеджер ответил там и написал что моим вопросом займется лично, по итогу вопрос не сдвинулся, менеджер перестал выходить на связь, страну из которой я регался, они отключили, а несколько дней назад заблокировали мой аккаунт, думаю что остаток выигрыша я не получу, кидалово

9 міс. тому

И еще у них каждая транзакция при выводе идет с номером, первая в сентябре была 423, через пять месяцев я перепоставил вывод , транзакция была за номером 482, это мои догадки, но за пять месяцев получается у них запрос на вывод делали 61 человек, что очень мало, когда еще в октябре они мне кое как отвечали, из той инфы что они дали, у них просто не было денег что бы заплатить, да и аккаунт в инсте у них купленный.

9 міс. тому

Вони не виплачують мені мої кошти вже місяць! І це при тому що верифікація успішно завершена!

9 міс. тому

Привіт, мені прикро чути, що ви так довго не могли отримати свої гроші. Казино пояснило вам, чому їм знадобилося так багато часу чи ні? Чи були у вас тут якісь успішні зняття коштів? Ви грали з бонусом чи ні?

Крім того, я бачив, що ви вже подали скаргу , і Міхал тепер спробує зв’язатися з казино, тож ми побачимо, чи дадуть відповідь чи ні.

Треба чекати на це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого