1 рік тому
Тут ви можете обговорити 777Crypto Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я виграв 41LTC в цьому казино, близько 2 місяців тому, за весь цей час я отримав від них 11 LTC, вони мене годують обіцянками, що виплатять решту суми, але так і не заплатили
I won 41LTC in this casino, about 2 months ago, during all this time I received 11 LTC from them, they feed me with promises that they will pay me the rest of the amount, but they never paid
Привіт, чи дало вам казино часові рамки щодо виплати залишку, чи чому це займає так багато часу? Ти постійно з ними спілкуєшся? Я думаю, якщо минуло 2 місяці, було б розумно подати скаргу, що ви думаєте?
Hi and did the casino give you a timeframe as to when you should be paid the balance, or why does it take so long ? Do you communicate with them all the time ? I think if it's been 2 months it would be wise to file a complaint, what do you think ?
Привіт Яро, я подав скаргу місяць тому на іншому сайті, скарга відкрита
Hi Jaro, I filed a complaint a month ago on another site, the complaint is open
Не дають рамок, коли будуть платити, кажуть чекайте
They do not give a framework when they will pay, they say wait
О Я бачу. Після такого тривалого часу я насправді не здивований, що вони не можуть дати вам жодних рамок.
Однак, коли вони відповідають раз на 3-4 дні, вони просто говорять вам те саме? Казино повідомило вам якусь відповідну причину, чому це займає так багато часу?
Oh, I see. After such a long time, I'm actually not surprised that they can't give you any framework.
However, when they answer once every 3-4 days, they just keep telling you the same thing ? Did the casino tell you any relevant reason why it takes so long ?
Привіт, я зареєструвався, написано, верифікація не потрібна, просто заповніть дані в профілі. Як тільки я виграв 41 LTC, відразу була потрібна верифікація. Верифікація проходить в 3 етапи по черзі до перший етап пройшов, для другого етапу неможливо завантажити фото. На першому етапі вони запитали паспорт, я їм його відправив, вони не прийняли мій паспорт, тому що він російською, а не англійською. пояснив ситуацію, що я живу в Росії, а документи у нас російськомовні. Після довгих розмов паспорт прийняли, і суму 11,6 Ltc я отримав. Щоб отримати решту суми, мені довелося пройти 3-й етап верифікації. Я відправив банківський документ, де були вказані підтвердження моєї адреси проживання. Мене запевнили, щойно я пройду третій етап верифікації, гроші мені будуть виплачені. Через пару тижнів, 3-й етап перевірки завершився, і мені сказали, що протягом 48-72 годин я отримаю виграш
Hi, I have registered, it is written, verification is not needed, just fill in the data in the profile.As soon as I won 41 LTC, verification was immediately needed.The verification takes place in 3 stages, in turn, until the first stage has passed, it is not possible to upload photos for the second stage.At the first stage they asked for a passport, I sent it to them, they did not accept my passport because it is in Russian and not in English.I explained the situation that I live in Russia , and our documents are in Russian.After long conversations, the passport was accepted, and the amount of 11.6 Ltc, I received.In order to get the remaining amount , I had to go through the 3rd stage of verification.I sent a bank document, where the confirmations of my residential address were indicated.I was assured as soon as I pass the third stage of verification , the money will be paid to me.After a couple of weeks, the 3rd stage of verification was completed, and I was told that within 48-72 hours I would receive a win
Виграш не отримав, сказали, що виписка з банку вже не підходить для перевірки. Потрібна рахунка за комунальні послуги обов'язково англійською. Попросили селфі з паспортом, і прислали код з ієрогліфами, який я повинен був їм надіслати .Відіслала їм через тиждень пишуть що нічого не прийшло.Знову відправила пройшло 2 тижні ще все перевіряють
I did not receive the winnings, they said that the bank statement was no longer suitable for verification.Need a utility bill necessarily in English.They asked for a selfie with a passport , and sent a code with hieroglyphs , which I had to send them.I sent it to them, a week later they write that nothing came to them.I sent it again, 2 weeks have passed, they are still checking everything
Трохи неправильно написав. Перевірка 3 етапу. Перший етап - заповнення анкетних даних, 2 етап, фото паспорта, 3 етап підтвердження адреси
I spelled it a little wrong.Verification of 3 stages. The first stage is filling in the profile data, stage 2, passport photo, stage 3 address confirmation
Привіт, я бачу, що це те саме знову і знову, якщо чесно. Ви пройшли 3 етапи перевірки, але не змогли зняти решту. Ви згадали, що документ з банку вже не підходить. Чи сказали в казино, чому це так? Я також вважаю досить дивним, що вони надіслали вам код з ієрогліфами, а ви сказали, що надіслали його двічі, а казино каже, що вони нічого не отримали. Мабуть, це засмучує бігати по колу.
Крім того, я бачу, що чат надіслав вам лише одну відповідь про те, що ваше відкликання розглядається, і з тих пір він нічого не писав.
Однак я думаю, що ви надто довго чекали. Я знаю, що ви згадали, що у вас уже є скарга, подана в іншому місці, але якщо ви хочете скористатися нашими послугами, ви можете це зробити.
Я твердо вірю, що ваша ситуація вирішиться, і ви зрештою отримаєте решту. Тримайте нас в курсі, якщо у вас є ще якісь новини. Я буду чекати.
Hello, I see it's the same thing over and over again if I'm honest. You went through 3 stages of verification and still failed to withdraw the rest. You mentioned that the document from the bank was no longer suitable. Did the casino also say why this was the case ? I also find it quite strange that they sent you a code with hieroglyphics and you say you sent it twice while the casino says they didn't receive anything. It must be frustrating to keep running around in circles.
Also, I see that the chat has only sent you one reply saying that your withdrawal is under review and it hasn't written anything since.
However, I think you've been waiting too long. I know you mentioned that you already have a complaint filed elsewhere, but if you would like to use our services, you can do so.
I firmly believe that your situation will be resolved and you will eventually get the rest. Keep us updated if you have any more news. I will be waiting.
До середини жовтня писали і запевняли в оплаті. Після закінчення термінів оплати все вийшло, сказали, що документ з банку їх не влаштовує, причину не назвали. Код з ієрогліфами і моє селфі, отримали 2 тижні тому, минулого тижня написали, що фото на розгляді, після цього не відповіли.
Until mid-October, they wrote and assured of payment.After the deadlines for payment all came out, they said that the document from the bank did not suit them, they did not name the reason.The code with hieroglyphs, and my selfie, they received 2 weeks ago, last week they wrote that the photos were being considered, after that they did not respond.
Я не розумію, як завжди може бути проблема з чимось. Згідно зі скріншотами, як тільки все добре, і ви повинні очікувати відкликання, потім через два дні вони повинні знову переглянути KYC, потім документи підтверджуються, а потім те саме знову і знову. Мені здається, що це досить несправедливо, адже це не малий час. Я сподіваюся, що ваша скарга врешті-решт буде прийнята, і ви отримаєте свої гроші. Якщо це станеться, я б сказав, що це «Піррова перемога», тому що єдине, що гравець може сказати після такого досвіду, швидше за все, буде недобрим.
Якщо можливо, будь ласка, інформуйте нас про розвиток ситуації. Удачі. ☘️
I don't understand how there can always be a problem with something. According to the screenshots, once everything is fine and you should expect a withdrawal, then two days later they have to look at the KYC again, then the documents are confirmed, and then the same thing again and again. It seems to me to be quite unfair, as it is not a short time. I hope your complaint will turn out well in the end and you will get your money. If that happens, I would say it's a "Pyrrhic victory" because the only thing a player can say after an experience like that is probably not going to be good.
If possible, please keep us updated on how the situation is going. Good luck. ☘️
привіт, я виграв 40LTC 21 вересня, потім протягом тижня вони заплатили 11,6LTC, після цього мене спочатку почали душити верифікацією і годувати обіцянками, остання відповідь від них була 15 листопада. Я подав скаргу на іншому сайті, десь в середині лютого, там відповів менеджер і написав, що він особисто займеться моїм питанням, в результаті питання не просунулося, менеджер перестав виходити, країна з якої я скаржився , вони вимкнули, і через кілька днів мій рахунок знову заблокували, я думаю, що я не отримаю решту виграшу, це шахрайство
hi, I won 40LTC on September 21, then within a week they paid 11.6LTC, after that they first started to choke me with verification and feed me with promises, the last response from them was on November 15th. I filed a complaint on another site, around mid-February, the manager responded there and wrote that he would deal with my issue personally, as a result the issue did not move forward, the manager stopped contacting, the country from which I was complaining, they turned it off, and a few days my account was blocked back, I think I won’t get the rest of the winnings, it’s a scam
привет, я 21 сентября выиграл 40LTC, далее в течении недели выплатили 11,6LTC, после этого начали сначала душить верификацией, и кормить обещаниями, последний ответ от них был 15 ноября. У меня подана жалоба еще на другом сайте, примерно в середине февраля, из менеджер ответил там и написал что моим вопросом займется лично, по итогу вопрос не сдвинулся, менеджер перестал выходить на связь, страну из которой я регался, они отключили, а несколько дней назад заблокировали мой аккаунт, думаю что остаток выигрыша я не получу, кидалово
І кожна транзакція зняття коштів має номер, перша у вересні була 423, через п’ять місяців я переробив зняття, транзакція була під номером 482, це мої припущення, але за п’ять місяців виявляється, що 61 людина зробила виведення запитів, яких дуже мало, коли ще в жовтні мені якось відповіли, то з тієї інформації, яку вони надали, у них просто не було грошей на оплату, а акаунт в інстаграмі був у них куплений.
And every withdrawal transaction they have comes with a number, the first one in September was 423, five months later I redid the withdrawal, the transaction was number 482, these are my guesses, but in five months it turns out that 61 people made withdrawal requests, which very little, when back in October they somehow answered me, from the information that they gave, they simply did not have the money to pay, and the account on Instagram was purchased from them.
И еще у них каждая транзакция при выводе идет с номером, первая в сентябре была 423, через пять месяцев я перепоставил вывод , транзакция была за номером 482, это мои догадки, но за пять месяцев получается у них запрос на вывод делали 61 человек, что очень мало, когда еще в октябре они мне кое как отвечали, из той инфы что они дали, у них просто не было денег что бы заплатить, да и аккаунт в инсте у них купленный.
Привіт, мені прикро чути, що ви так довго не могли отримати свої гроші. Казино пояснило вам, чому їм знадобилося так багато часу чи ні? Чи були у вас тут якісь успішні зняття коштів? Ви грали з бонусом чи ні?
Крім того, я бачив, що ви вже подали скаргу , і Міхал тепер спробує зв’язатися з казино, тож ми побачимо, чи дадуть відповідь чи ні.
Треба чекати на це.
Hi, I'm sorry to hear that you haven't been able to get your money for so long. Did the casino explain to you why it took them so long or not ? Have you had any successful withdrawals here ? Did you play with the bonus or not ?
Besides, I saw that you have already lodged a complaint and Michal will now try to contact the casino, so we'll see if they reply or not.
We have to wait now for it.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.