1 рік тому
Тут ви можете обговорити 711 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Гарне казино, і якщо ви зайшли. Майже прямий рахунок.
дуже рекомендую.
Дейв
Good casino , and if you in. Almost direct on account .
highly recommend.
dave
Прямий банк .. з моїм банківським додатком .. у них є всі голландські банки.
перевірка пройшла нормально. У мене є знімок екрана, на якому вони кажуть, що все гаразд. Отже, банківський переказ. Але найсмішніше грають весь вечір з банківською справою. Тож я надіслав їм усі скріншоти депозиту, що очікує на розгляд, тепер вони хочуть його знову. Відправили їм уже все. Вони тільки кажуть, не хвилюйтеся.. спецвідділ. Жодних пояснень, нічого…вони дали мені 40 спінів лояльності (я зазвичай не роблю бонуси з усіма тими спеціальними речами.. і я ніколи не вигравав жодного бонусу. Отже, дивна річ… скарги від клієнтів дуже актуальні !!! "І зазвичай я пишу відгук .. але казино не було в списку. Тож так, давайте подивимося, де закінчиться 🙁 .....
з повагою, Дейв
Bank direct .. with my banking app .. they have all the Dutch banks on there side .
they verification went ok. I have a screen shot of them telling me it was ok . So yes bank transfer . But the funny thing is played the whole eve with banking . So I sent them all the screenshots of pending deposit, now they want it again . Sent them already everything. They only say , no worries.. special department. No explanation nothing ….they gave me 40 loyalty spins ( I don’t do bonus normally with all those special things .. and I never won with any bonus . So the strange thing is … the complaints from customer are very current !!!’ And normally I write a review .. but casino was not in the list . So yeah let’s see where is ending 🙁 …..
kind regards , Dave
Привіт ,
просто щоб побачити, чи є виграш 183 євро …. Але про втрату вкладу не відповідають.
навіть по електронній пошті нічого.
так ми знову все втратили!
їм справді байдуже, на жаль
Hi ,
just to see if there is wining €183 …. But they don’t give any answers about lost deposit.
even on e-mail nothing .
so we lost everything again !
they really don’t care unfortunately
Оновлення : вони не дають оновлень самі по собі ... тому я знову зробив ..
але це старі новини... ще так багато незавершених. Потім запитують знову всі скріншоти. Це як розмова з комп’ютером.
тому, будь ласка, GuRu подивіться на це казино!!!! будь ласка Не вибачте чи нічого. Оновлено 5 травня 2023 року
Update : they don’t give updates by themselves … so again I did ..
but that’s old news ….. there are still so many pending. Then they ask again all the screenshots. It’s like talking to a computer.
so please GuRu have a look at this casino !!!! Please . No sorry or anything. Update is 5 may 2023
Радько , ти ще можеш дізнатися , чи дозволено ще працювати казино чи воно закрите ? Вони уникають усіх моїх питань, це справді як розмова з комп’ютером,
дякую, гарного дня
Radka , can you still find out if the casino is still allowed to operate or is it closed ? They avoid all my questions Abd it’s really like talking to computer,
thanks have a good day
Спочатку все знову про Voltslot. Воно розглядається – я не знаю жодних деталей, його слід відкрити, оскільки ви добровільно сплутали його з Volt Casino – яке закрито. 🙂
Будь ласка, будь-ласка, будь-яка ваша публікація про 711 Casino?
At first, this is all about the Voltslot again. It's under review - I don't know any details, should be opened because you mistook it willingly with Volt Casino - which is closed. 🙂
Is any of your posts about 711 Casino, please?
Так, старі, вони дуже хороші з виплатами... Я грав у 711, і вони дуже хороші з виплатами та спілкуванням.
Yes old ones , that they are very good with payout … I played 711 and they are very good with payout and communication.
Я вважаю, що ви допомогли багатьом гравцям відстежувати ваші поточні проблеми з VoltSlot.
Кому цікаво - тема тут:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/any-one-problems-with-volslot-casino
I believe you helped many players keep track of your current issues with VoltSlot.
For anyone interested - the thread is right here:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/any-one-problems-with-volslot-casino
Привіт ,
Я закрив рахунок. але мої компліменти щодо казино 711… у мене були деякі труднощі, але виплати надходять майже безпосередньо до вашого банку. Минулого тижня я виграв 1000 € Abd, я думаю, через 2 хвилини вже на рахунку. Я змінив казино, тому що, на жаль, я досяг свого ліміту азартних ігор у 711… інакше я б не пішов до іншого .
тому спробуйте 711casino
гарного дня
Hi ,
I closed the account . but my compliments about 711 casino … I had some struggles but there pay outs are almost directly to you’re bank . Last week I won a 1000 € Abd I think in 2 min already at account. I changed casino because unfortunately I reached my gambling limit at 711 … otherwise I wouldn’t have gone to the other .
so please try 711casino
have a great day
Привіт!
Це цікавий момент. Якби тільки всі зняття були такими швидкими! 🙂
Я також радий бачити, що обмеження на азартні ігри працюють!
Якщо говорити про це, чи часто ви їх зустрічаєте? 🤔
Hi there!
That's an interesting point. If only all withdrawals would be so quick! 🙂
I'm also happy to see the gambling limits are working!
Speaking of which, do you meet those quite often? 🤔
Привіт,
так, обмеження працюють ідеально для мене! Особливо в казино 711 .. навіть коли ви хочете відпочити .... Я багато граю на гроші, я можу докладати зусиль. Крім того, у них є приємні додаткові переваги… не впевнений щодо VIP-подібних речей… без виплат 👍
що ти маєш на увазі під часто зустрічаються?
Hi there ,
yes the limits are working perfect for me ! Especially at 711 casino .. also when you want a break …. I play a lot with money I can effort . And they have nice extras also … not sure about VIP sort of thing … no payout is 👍
what do you mean with meet often ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.