3 р. тому
Тут ви можете обговорити 5Gringos Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хлопчики та дівчата, будь ласка, будь ласка, не грайте в цю гру, ваші гроші для виведення грошей не дають цьому веб-сайту, будь ласка, гуру казино ваш сайт видаліть цей веб-сайт дуже ліжко
Boys and girls please please please don't play this game your withdrawal money is not give this website please guru casino your website remove this website is very bed
Привіт, якщо ми видалимо всі "погані" казино з нашого вибору, як хтось міг знати, що їх найкраще уникати, мені цікаво... Що з тобою трапилося, будь ласка?
Hello, if we remove all the "bad" casinos from our selection, how could anybody know these are the best to be avoided, I wonder... What's happened to you, please?
Проходячи через ту саму BS з 5gringos, знадобилося майже три тижні постійних електронних листів, завантаження підтверджень ідентифікації та змін адрес, рахунків за комунальні послуги, щоб просто дістатися до, ми раді повідомити вам, що ваш запит на зняття коштів зараз на завершальній стадії процесу і буде виплачено нашим фінансовим відділом якомога швидше, а через день я отримую ще один електронний лист із повідомленням, що ваш обліковий запис має пройти додаткову перевірку, що BS залишив роздратований, розчарований і обірваний. Вони можуть отримати мої депозити миттєво, але це займає від 24 до 48 годин для половини відповіді та місяця для підтвердження, яке закінчується renag через 24 години, абсолютні шахраї! Це мій чесний огляд, 5GRINGOS отримує для мене оцінку 0/10.
Going through the same BS with 5gringos, took almost three weeks of constant emails, uploading of Confirmation of identification and Varifications of addresses, Utility Bills just to get to the, we are pleased to inform you that your withdrawal request is currently at its final stage of process and will be paid out by our financial department as soon as possible, then a day later, I get another email saying, your account has to pass additional verification, what BS left feeling Annoyed, Disappointed and Ripped off. They can receive my deposits instantly, yet it takes 24 to 48 hours for a half asre response and a month for a Confirmation that ends up being a renag 24 hours later, Absolute SCAMMERS! That's my Honest review, 5GRINGOS gets 0/10 Rating for me.
Привіт, це, звичайно, звучить не дуже добре. Було б непогано, якби ви могли написати власні відгуки користувачів – для цього у нас є спеціальна сторінка, щоб інші могли зрозуміти вашу думку. Ви можете зробити це тут . Ви також можете подати скаргу, якщо хочете.
Hello, it certainly does not sound good at all. It would be nice if you could write your own user reviews - we have a special page for that, so the others may see your point. You can do so here. You can submit a complaint as well if you feel like it.
Будь ласка, хлопці, не звертайте увагу на гру 5Gringos, яку ви вносите після того, як ваш обліковий запис заблоковано, не грайте, будь ласка, нікому
Please guys don't paly 5Gringos game you deposit after your account is balck me don't play please anyone
Обійди його широким причалом, гроші звідти не витягнеш!!! Жоден спосіб оплати не працює!!! Вони всі корумповані і просто змушують чекати нескінченно довго. Скасовані зняття зараховуються як депозити і змушують вас повертати їх знову!!! Місяць чекаю на виплату і не можу дочекатися! Цей сайт не повинен існувати, а співробітники повинні сидіти в тюрмі!!!
Avoid it with a wide berth, you will not be able to withdraw money from there!!! No payment method works!!! They are all corrupt and just make you wait indefinitely. Canceled withdrawals count as deposits and make you turn them over again!!! I've been waiting a month for my payment and I can't wait! This site should not exist and the employees should be in jail!!!
Omijać to szerokim łukiem nieda sie z tamtąd wypłacić pieniędzy!!! Nie dziala zadna metoda wyplaty!!! Wszyscy sa skorumpowani i tylko każą czekac w nieskończoność anulowane wyplaty zaliczają jako wpłaty i każą je na nowo obracać!!! Czekam miesiac na wyplate i dalej nie mogę sie doczekac! Ta witryna nie powinna istnieć a pracownicy powinni siedzieć w więzieniu!!!
Я почав працювати в цьому казино, зробив перший депозит у розмірі 50 євро, і все пройшло добре. Я намагався внести другий депозит у розмірі 50 євро, і було сказано, що його скасовано. Я намагався зробити це досить довго, поки не попросив видалити свій обліковий запис. Наступного дня на моїй картці не було 50 євро, а картку було заблоковано через зловмисне програмне забезпечення.
Я надіслав повідомлення в службу підтримки на електронну пошту, надіслав їм фото, хто зняв гроші через мою картку. Наступного дня мені повернули гроші на картку.
Будьте обережні з цим казино
I started at this casino & made a first deposit of €50 & everything went fine. I tried to make & second deposit of €50 & it said it was cancelled, I tried for quite some time, until I asked to delete my account. The next day I was missing €50 from my card & the card was locked due to malware.
I sent a message to their support via email, I sent them a photo of who withdrew the money through my card. The next day they sent my money back to the card.
Be careful with this casino
Ξεκίνησα σε αυτό το καζίνο & έκανα πρώτη κατάθεση 50€ & όλα πήγαν μια χαρά. Προσπάθησα να κάνω & δεύτερη κατάθεση των 50€ & μου έλεγε ότι ακυρώθηκε, προσπαθούσα για αρκετή ώρα, ώσπου ζήτησα να γίνει διαγραφή του λογαριασμού μου. Την επόμενη ημέρα μου έλειπαν τα 50€ από την κάρτα μου & η κάρτα κλειδώθηκε λόγω κακόβουλο λογισμικού.
Έστειλα μήνυμα στο support τους μέσω email , τους έστειλα φωτογραφία ποιός τράβηξε τα λεφτά μέσω της κάρτα μου. Την επόμενη ημέρα μου έστειλαν τα λεφτά μου πίσω στην κάρτα.
Προσέχετε με το συγκεκριμένο καζίνο
Хм, можливо, я б зв’язався з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, що трапилося та чому виникла така ситуація. Я не дуже розумію ці речі, але якщо ви намагалися кілька разів, чи не може це бути проблемою, чому виникла ця ситуація?
У будь-якому випадку, я радий, що у вас більше немає проблем зі зняттям грошей, і ви це отримали. 🙂
Hmm, I would probably contact the payment provider to find out what happened and why this situation occurred. I don't really understand these things, but if you've tried several times, couldn't it be a problem of why this situation arose ?
Anyway, I'm glad you do not have further issues with withdrawing money and you got it. 🙂
Доброго ранку, 19.09.2024 я зробив запит на виведення коштів із сайту https://5gringos6.com/it/. Я хотів би зазначити, що я вже робив зняття, і вони завжди були успішними, але, на жаль, цей був скасований і більше не зараховувався на мій баланс.
Я звернувся до свого VIP-МЕНЕДЖЕРА, який відповів мені електронною поштою так:
"VIP команда (5Gringos)
21 вересня 2024, 14:44 EEST
Шановна Алесія
Дякуємо, що звернулися до нас!
Ми щиро перепрошуємо за незручності, але, на жаль, ваш запит на зняття коштів було скасовано через оновлення від Постачальника платежів, яке вплинуло на зняття кредитних/дебетових карток. Просимо вибачення за незручності.
На майбутнє ми пропонуємо вам скористатися опцією «Національний банківський переказ» і вказати банківські реквізити, пов’язані з карткою, яку ви використовували в нашому казино.
Ми підтверджуємо, що надіслали ваше повідомлення до відповідного відділу, ви отримаєте відповідь електронною поштою якнайшвидше!
Заздалегідь дякуємо за вашу цінну співпрацю!
Тим часом ми користуємося нагодою, щоб побажати вам гарного дня.
з повагою,
VIP-команда - 5Gringos.com "
Після численних електронних листів від мене VIP-МЕНЕДЖЕР ЗНИК..він так і не відповів на мій електронний лист, а баланс продовжує дорівнювати нулю, а зняття більше не існує...
Я додаю знімок екрана свого запиту на зняття коштів, якщо потрібно. Я також надам вам усі електронні листи, які я надіслав і на які вони відповіли.
Ви можете мені допомогти?
дякую
Алесія
Good morning, on 09/19/2024 I made a withdrawal request from the site https://5gringos6.com/it/. I would like to point out that I have already made withdrawals and they have always been successful but unfortunately this one was cancelled and no longer credited to my balance.
I contacted my VIP MANAGER who replied to me by email as follows:
"VIP Team (5Gringos)
Sep 21, 2024, 2:44 PM EEST
Dear Alessia
Thank you for contacting us!
We are truly sorry for the inconvenience, but your withdrawal request has unfortunately been cancelled due to an update from the Payment Provider that affected credit/debit card withdrawals, we apologize for the inconvenience.
For the future we suggest you use the National Bank Transfers option, and indicate the bank details associated with the card you used on our Casino.
We confirm that we have forwarded your report to the relevant department, you will receive a reply by email as soon as possible!
We thank you in advance for your precious collaboration!
In the meantime, we take this opportunity to wish you a good day.
Cordially,
VIP Team - 5Gringos.com "
Well after numerous emails from me, the VIP MANAGER DISAPPEARED..he never responded to my email and the balance continues to be zero and the withdrawal no longer exists...
I attach a screenshot of my withdrawal request if needed I will also provide you with all the emails I sent and to which they responded.
Can you please help me?
Thank you
Alessia
Buongiorno, in data 19/09/2024 ho effettuato una richiesta di prelievo dal sito https://5gringos6.com/it/. Premetto che ho già fatto dei prelievi e sono sempre andati a buon fine ma questo purtroppo, mi è stato cancellato e non più riaccreditato nel mio saldo.
Ho contattato il mio VIP MANAGER che con una mail mi ha risposto quanto segue:
"VIP Team (5Gringos)
21 set 2024, 14:44 EEST
Gentile Alessia
Grazie per averci contattato!
Ci dispiace davvero per il disagio, ma la Sua richiesta di prelievo è stata nostro malgrado cancellata a causa di un aggiornamento del Provider di pagamento che ha coinvolto i prelievi tramite carta di credito/debito, ci scusiamo per l'inconveniente.
Per il futuro Le suggeriamo di utilizzare la modalità Bonifici Nazionali, ed indicare eventualmente i dati bancari collegati alla carta che ha utilizzato sul nostro Casino.
Le confermiamo comunque che abbiamo provveduto ad inoltrare la Sua segnalazione al dipartimento competente, riceverà riscontro via mail non appena possibile!
La ringraziamo anticipatamente per la preziosa collaborazione!
Cogliamo l'occasione per augurarLe nel frattempo una buona giornata.
Cordialmente,
VIP Team - 5Gringos.com"
Bene dopo numerose mie e-mail, il VIP MANAGER è SPARITO..non ha più dato riscontro alla mia mail e il saldo continua ad essere a zero e il prelievo non esiste più...
Allego screenshot della mia richiesta di prelievo se serve vi fornisco anche tutte le mail che ho inviato e a cui loro hanno risposto.
Potete per favore aiutarmi?
Grazie
Alessia
Звісно, ми постараємося допомогти вам у цьому вкрай неприємному прояві подій.
Мені здається, що це казино взагалі не має проблем з виплатою виграшів гравцям, тому що його огляд чудовий. Чесно кажучи, їм досі не вдається підтримати своїх гравців досить часто, і розіграші також затримуються через схожі ускладнення на досить тривалий час. Незважаючи на те, що я розумію, що вони, ймовірно, передають платіжні послуги сторонньому постачальнику, ставлення до своїх клієнтів у спосіб, який не тільки ви описали, викликає тривогу.
Будь ласка, скористайтеся цим зеленим посиланням 👈, надішліть скаргу та дозвольте нашому спеціальному фахівцю перевірити це питання ретельніше.
Ми також були б вдячні, якби ви інформували нас навіть тут, на форумі. Ви будете?
Surely we will try to help you out with this highly unpleasant display of events.
To me, it seems this casino generally has no issue paying out players winnings because its review is great. Frankly, they still fail to support their players quite often, and the drawals have also been delayed due to similar complications for quite some time. Even though I understand they probably outsource payment services to a third-party provider, treating their customers the way not only you have described is alarming.
Kindly use this green link 👈, submit a complaint, and let our dedicated specialist inspect the matter more thoroughly.
We would also appreciate it if you kept us updated even here on the forum. Will you?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.