ФорумКазино5Gringos Casino - загальне обговорення

5Gringos Casino - загальне обговорення

3 р. тому від srishail898
|
4288 переглядів 11 відповідей |
|
3 р. тому
Тут ви можете обговорити 5Gringos Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Хлопчики та дівчата, будь ласка, будь ласка, не грайте в цю гру, ваші гроші для виведення грошей не дають цьому веб-сайту, будь ласка, гуру казино ваш сайт видаліть цей веб-сайт дуже ліжко

Автоматичний переклад.
srishail898
3 р. тому

Привіт, якщо ми видалимо всі "погані" казино з нашого вибору, як хтось міг знати, що їх найкраще уникати, мені цікаво... Що з тобою трапилося, будь ласка?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Проходячи через ту саму BS з 5gringos, знадобилося майже три тижні постійних електронних листів, завантаження підтверджень ідентифікації та змін адрес, рахунків за комунальні послуги, щоб просто дістатися до, ми раді повідомити вам, що ваш запит на зняття коштів зараз на завершальній стадії процесу і буде виплачено нашим фінансовим відділом якомога швидше, а через день я отримую ще один електронний лист із повідомленням, що ваш обліковий запис має пройти додаткову перевірку, що BS залишив роздратований, розчарований і обірваний. Вони можуть отримати мої депозити миттєво, але це займає від 24 до 48 годин для половини відповіді та місяця для підтвердження, яке закінчується renag через 24 години, абсолютні шахраї! Це мій чесний огляд, 5GRINGOS отримує для мене оцінку 0/10.

Автоматичний переклад.
Mzchief01
3 р. тому

Привіт, це, звичайно, звучить не дуже добре. Було б непогано, якби ви могли написати власні відгуки користувачів – для цього у нас є спеціальна сторінка, щоб інші могли зрозуміти вашу думку. Ви можете зробити це тут . Ви також можете подати скаргу, якщо хочете.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Будь ласка, хлопці, не звертайте увагу на гру 5Gringos, яку ви вносите після того, як ваш обліковий запис заблоковано, не грайте, будь ласка, нікому

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Обійди його широким причалом, гроші звідти не витягнеш!!! Жоден спосіб оплати не працює!!! Вони всі корумповані і просто змушують чекати нескінченно довго. Скасовані зняття зараховуються як депозити і змушують вас повертати їх знову!!! Місяць чекаю на виплату і не можу дочекатися! Цей сайт не повинен існувати, а співробітники повинні сидіти в тюрмі!!!

Автоматичний переклад.
Alladyn314
1 рік тому

Я розумію ваш гнів і сподіваюся, що ваша скарга буде успішно вирішена. 🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я почав працювати в цьому казино, зробив перший депозит у розмірі 50 євро, і все пройшло добре. Я намагався внести другий депозит у розмірі 50 євро, і було сказано, що його скасовано. Я намагався зробити це досить довго, поки не попросив видалити свій обліковий запис. Наступного дня на моїй картці не було 50 євро, а картку було заблоковано через зловмисне програмне забезпечення.

Я надіслав повідомлення в службу підтримки на електронну пошту, надіслав їм фото, хто зняв гроші через мою картку. Наступного дня мені повернули гроші на картку.

Будьте обережні з цим казино

Автоматичний переклад.
NikosEutuxia
3 міс. тому

Хм, можливо, я б зв’язався з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, що трапилося та чому виникла така ситуація. Я не дуже розумію ці речі, але якщо ви намагалися кілька разів, чи не може це бути проблемою, чому виникла ця ситуація?

У будь-якому випадку, я радий, що у вас більше немає проблем зі зняттям грошей, і ви це отримали. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго ранку, 19.09.2024 я зробив запит на виведення коштів із сайту https://5gringos6.com/it/. Я хотів би зазначити, що я вже робив зняття, і вони завжди були успішними, але, на жаль, цей був скасований і більше не зараховувався на мій баланс.

Я звернувся до свого VIP-МЕНЕДЖЕРА, який відповів мені електронною поштою так:

"VIP команда (5Gringos)

21 вересня 2024, 14:44 EEST

Шановна Алесія

Дякуємо, що звернулися до нас!

Ми щиро перепрошуємо за незручності, але, на жаль, ваш запит на зняття коштів було скасовано через оновлення від Постачальника платежів, яке вплинуло на зняття кредитних/дебетових карток. Просимо вибачення за незручності.

На майбутнє ми пропонуємо вам скористатися опцією «Національний банківський переказ» і вказати банківські реквізити, пов’язані з карткою, яку ви використовували в нашому казино.

Ми підтверджуємо, що надіслали ваше повідомлення до відповідного відділу, ви отримаєте відповідь електронною поштою якнайшвидше!

Заздалегідь дякуємо за вашу цінну співпрацю!


Тим часом ми користуємося нагодою, щоб побажати вам гарного дня.


з повагою,

VIP-команда - 5Gringos.com "


Після численних електронних листів від мене VIP-МЕНЕДЖЕР ЗНИК..він так і не відповів на мій електронний лист, а баланс продовжує дорівнювати нулю, а зняття більше не існує...

Я додаю знімок екрана свого запиту на зняття коштів, якщо потрібно. Я також надам вам усі електронні листи, які я надіслав і на які вони відповіли.

Ви можете мені допомогти?

дякую

Алесія file


Змінено Romi 1 місяць тому
Причина: Додано посилання на CG.
Автоматичний переклад.
alessiamavi
1 місяць тому

Звісно, ми постараємося допомогти вам у цьому вкрай неприємному прояві подій.

Мені здається, що це казино взагалі не має проблем з виплатою виграшів гравцям, тому що його огляд чудовий. Чесно кажучи, їм досі не вдається підтримати своїх гравців досить часто, і розіграші також затримуються через схожі ускладнення на досить тривалий час. Незважаючи на те, що я розумію, що вони, ймовірно, передають платіжні послуги сторонньому постачальнику, ставлення до своїх клієнтів у спосіб, який не тільки ви описали, викликає тривогу.

Будь ласка, скористайтеся цим зеленим посиланням 👈, надішліть скаргу та дозвольте нашому спеціальному фахівцю перевірити це питання ретельніше.

Ми також були б вдячні, якби ви інформували нас навіть тут, на форумі. Ви будете?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого