2 р. тому
Тут ви можете обговорити 5Gringos Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хлопчики та дівчата, будь ласка, будь ласка, не грайте в цю гру, ваші гроші для виведення грошей не дають цьому веб-сайту, будь ласка, гуру казино ваш сайт видаліть цей веб-сайт дуже ліжко
Boys and girls please please please don't play this game your withdrawal money is not give this website please guru casino your website remove this website is very bed
Привіт, якщо ми видалимо всі "погані" казино з нашого вибору, як хтось міг знати, що їх найкраще уникати, мені цікаво... Що з тобою трапилося, будь ласка?
Hello, if we remove all the "bad" casinos from our selection, how could anybody know these are the best to be avoided, I wonder... What's happened to you, please?
Проходячи через ту саму BS з 5gringos, знадобилося майже три тижні постійних електронних листів, завантаження підтверджень ідентифікації та змін адрес, рахунків за комунальні послуги, щоб просто дістатися до, ми раді повідомити вам, що ваш запит на зняття коштів зараз на завершальній стадії процесу і буде виплачено нашим фінансовим відділом якомога швидше, а через день я отримую ще один електронний лист із повідомленням, що ваш обліковий запис має пройти додаткову перевірку, що BS залишив роздратований, розчарований і обірваний. Вони можуть отримати мої депозити миттєво, але це займає від 24 до 48 годин для половини відповіді та місяця для підтвердження, яке закінчується renag через 24 години, абсолютні шахраї! Це мій чесний огляд, 5GRINGOS отримує для мене оцінку 0/10.
Going through the same BS with 5gringos, took almost three weeks of constant emails, uploading of Confirmation of identification and Varifications of addresses, Utility Bills just to get to the, we are pleased to inform you that your withdrawal request is currently at its final stage of process and will be paid out by our financial department as soon as possible, then a day later, I get another email saying, your account has to pass additional verification, what BS left feeling Annoyed, Disappointed and Ripped off. They can receive my deposits instantly, yet it takes 24 to 48 hours for a half asre response and a month for a Confirmation that ends up being a renag 24 hours later, Absolute SCAMMERS! That's my Honest review, 5GRINGOS gets 0/10 Rating for me.
Привіт, це, звичайно, звучить не дуже добре. Було б непогано, якби ви могли написати власні відгуки користувачів – для цього у нас є спеціальна сторінка, щоб інші могли зрозуміти вашу думку. Ви можете зробити це тут . Ви також можете подати скаргу, якщо хочете.
Hello, it certainly does not sound good at all. It would be nice if you could write your own user reviews - we have a special page for that, so the others may see your point. You can do so here. You can submit a complaint as well if you feel like it.
Будь ласка, хлопці, не звертайте увагу на гру 5Gringos, яку ви вносите після того, як ваш обліковий запис заблоковано, не грайте, будь ласка, нікому
Please guys don't paly 5Gringos game you deposit after your account is balck me don't play please anyone
Обійди його широким причалом, гроші звідти не витягнеш!!! Жоден спосіб оплати не працює!!! Вони всі корумповані і просто змушують чекати нескінченно довго. Скасовані зняття зараховуються як депозити і змушують вас повертати їх знову!!! Місяць чекаю на виплату і не можу дочекатися! Цей сайт не повинен існувати, а співробітники повинні сидіти в тюрмі!!!
Avoid it with a wide berth, you will not be able to withdraw money from there!!! No payment method works!!! They are all corrupt and just make you wait indefinitely. Canceled withdrawals count as deposits and make you turn them over again!!! I've been waiting a month for my payment and I can't wait! This site should not exist and the employees should be in jail!!!
Omijać to szerokim łukiem nieda sie z tamtąd wypłacić pieniędzy!!! Nie dziala zadna metoda wyplaty!!! Wszyscy sa skorumpowani i tylko każą czekac w nieskończoność anulowane wyplaty zaliczają jako wpłaty i każą je na nowo obracać!!! Czekam miesiac na wyplate i dalej nie mogę sie doczekac! Ta witryna nie powinna istnieć a pracownicy powinni siedzieć w więzieniu!!!
Я почав працювати в цьому казино, зробив перший депозит у розмірі 50 євро, і все пройшло добре. Я намагався внести другий депозит у розмірі 50 євро, і було сказано, що його скасовано. Я намагався зробити це досить довго, поки не попросив видалити свій обліковий запис. Наступного дня на моїй картці не було 50 євро, а картку було заблоковано через зловмисне програмне забезпечення.
Я надіслав повідомлення в службу підтримки на електронну пошту, надіслав їм фото, хто зняв гроші через мою картку. Наступного дня мені повернули гроші на картку.
Будьте обережні з цим казино
I started at this casino & made a first deposit of €50 & everything went fine. I tried to make & second deposit of €50 & it said it was cancelled, I tried for quite some time, until I asked to delete my account. The next day I was missing €50 from my card & the card was locked due to malware.
I sent a message to their support via email, I sent them a photo of who withdrew the money through my card. The next day they sent my money back to the card.
Be careful with this casino
Ξεκίνησα σε αυτό το καζίνο & έκανα πρώτη κατάθεση 50€ & όλα πήγαν μια χαρά. Προσπάθησα να κάνω & δεύτερη κατάθεση των 50€ & μου έλεγε ότι ακυρώθηκε, προσπαθούσα για αρκετή ώρα, ώσπου ζήτησα να γίνει διαγραφή του λογαριασμού μου. Την επόμενη ημέρα μου έλειπαν τα 50€ από την κάρτα μου & η κάρτα κλειδώθηκε λόγω κακόβουλο λογισμικού.
Έστειλα μήνυμα στο support τους μέσω email , τους έστειλα φωτογραφία ποιός τράβηξε τα λεφτά μέσω της κάρτα μου. Την επόμενη ημέρα μου έστειλαν τα λεφτά μου πίσω στην κάρτα.
Προσέχετε με το συγκεκριμένο καζίνο
Хм, можливо, я б зв’язався з постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, що трапилося та чому виникла така ситуація. Я не дуже розумію ці речі, але якщо ви намагалися кілька разів, чи не може це бути проблемою, чому виникла ця ситуація?
У будь-якому випадку, я радий, що у вас більше немає проблем зі зняттям грошей, і ви це отримали. 🙂
Hmm, I would probably contact the payment provider to find out what happened and why this situation occurred. I don't really understand these things, but if you've tried several times, couldn't it be a problem of why this situation arose ?
Anyway, I'm glad you do not have further issues with withdrawing money and you got it. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.