1 рік тому
Тут ви можете обговорити 500 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, дуже добре, будьте обережні з 500.casino, я вносив гроші на кілька рахунків протягом місяців без проблем, і вони не блокували мене, поки я програвав, доки кілька днів тому я не виграв ставку на спорт і не досяг 2700 євро прибутку та Який тут збіг За їхніми словами, вони виявляють мої рахунки, блокують мене, конфіскують усе і навіть не повертають мої попередні депозити, вас попередили.
Hello, very good, be careful with 500.casino, I have been depositing in several accounts for months without problem and they did not block me while I lost, until a few days ago when I won a sports bet and reached 2700 eur profit and what a coincidence right there According to them, they detect my accounts, they block me, they confiscate everything and they don't even return my previous deposits, you have been warned.
Hola , muy buenas , cuidado con 500.casino , he estado depositando en varias cuentas durante meses sin problema y no me bloqueaban mientras perdía, hasta que hace unos días según gane una apuesta deportiva y llegue a 2700 eur de ganancia y qué casualidad justo ahí según ellos, detectan mis cuentas, me bloquean , me confiscan todo y ni me devuelven los depósitos previos,, avisados estais
Гм, технічно вас звинуватили у створенні кількох облікових записів, тому ваші виграші були анульовані, чи не так?
Зазвичай це підтверджується під час процесу перевірки, який зазвичай ініціюється вилученням. Можливо, ви підтвердили свій обліковий запис раніше?
Крім того, ви коли-небудь створювали більше одного облікового запису? Вибачте, мені довелося запитати...
Почекай - я знайшов твою скаргу ! Раніше ви самовиключилися, але змогли створити новий обліковий запис із тими самими особистими даними... Це вже щось! 🙁
Uhm, so technically you were accused of creating multiple accounts, thus your winnings were voided, correct?
This is usually confirmed during the verification process, which is normally triggered by withdrawal. Had you verified your account sooner, maybe?
Also, have you ever created more than one account? Sorry, I had to ask...
Hold on - I found your complaint! You self-excluded in the past, yet were able to create a new account with the very same personal details,... That's something! 🙁
Протягом місяців і місяців я без проблем вносив кошти на рахунки, вони заблокували мене саме тоді, коли я виграв найбільшу суму 2700 євро, поки я програв, проблем не було, вони діяли недобросовісно
For months and months I deposited without problems in the accounts, they blocked me just when I won the highest amount 2700 euros, while I lost there were no problems, they acted in bad faith
Якщо я створив більше облікових записів, щоб пропустити 3 місяці самовиключення, я пошкодував про це, оскільки виключив себе, казино порушило свої правила, коли я програвав, оскільки я сильно виграв, вони забанили та конфіскували мене, добросовісно вони не діяли , навіть припускаючи мою помилку.
If I created more accounts to skip the 3 months of self-exclusion, I regretted it as I excluded myself, the casino broke its rules while I was losing, as I won heavily they banned and confiscated me, in good faith they did not act, even assuming my mistake.
Si cree más cuentas para saltarme los 3 meses de autoexclusion, me arrepentía según me autoexcluia, el casino se salta sus normas mientras perdía, según gane fuerte me banean y confiscan, muy de buena fe no actuaron, aún asumiendo también mi error
Я розумію, чому ти так почуваєшся, це справді неприємна ситуація, у якій ти опинився. Можливо, ти правий, і помилок було допущено з обох сторін. На даний момент це виглядає так.
Але дайте Крістіні трохи часу. До речі, вона повернеться до вас через 3 дні. Прошу терпіння.
Я також помітив щось про ставки на спорт, ви теж коли-небудь грали в ігри казино?
I understand why you feel like this, it is indeed a troublesome situation you find yourself in. Maybe you're correct and mistakes have been made on both sides. At this moment it looks like this.
Give Kristina some time, though. She'll get back to you in 3 days by the way. I ask you to be patient.
I also spotted something about sports betting, have you ever played casino games too?
Привіт, велике дякую, так, я грав у ставки на спорт і в казино, особливо в «Ловець снів», «Блек Джек» і іноді у фанки та божевільні часи, вітаю
Hello, thank you very much, yes, I played sports betting and casino, especially dreamcatcher, black Jack and sometimes funkytimes and crazy times, greetings
Hola, muchas gracias, si, jugaba a apuestas deportivas y a casino, sobre todo dreamcatcher, black Jack y a veces funkytimes y crazy times, un saludo
Привіт!
Я ціную ваш відгук. Насправді є одна проблема: ми не займаємося ситуаціями, пов’язаними зі ставками на спорт; тому я сподіваюся, що Крістіна знайде спосіб передати вашу скаргу далі. Я думаю, ми обидва вважаємо, що ваша скарга складніша, тому давайте подивимося, як вона розвиватиметься. Я просто подумав, що ти маєш знати.
Hi there!
I appreciate your feedback. There is actually one issue, we do not deal with sports-betting-related situations; thus, I hope Kristina will find a way to escalate your complaint further. I think we both feel your complaint is more complex, so let's see how it develops. I just thought you should know.
Дуже дякую, як я вже сказав, я роблю ставки в казино та на спортивні ставки, насправді гроші, які я ставлю в казино, набагато більше, ніж на спорт, вітаю
Thank you very much, as I told you, I bet in the casino and in sports betting, in fact the money I bet in the casino is much more than in sports, greetings
Muchas gracias, como te dije apostaba en el casino y en apuestas deportivas, de hecho es mucho más el dinero que aposte en el casino que en deportes, saludos
Привіт!
Це, звичайно, гарна новина щодо скарги. Я щиро сподіваюся, що є спосіб вирішити це справедливо! На даний момент нам просто потрібно дати цьому трохи часу. Хоча я ненавиджу чекати себе, це неминуче.
Будьмо на позитиві!🤞🤞🤞
Hi!
That's certainly good news regarding the complaint. I truly hope there is a way to resolve it fairly! For the moment, we just need to give it some time. Even though I hate waiting for myself, it is inevitable.
Let's be positive!🤞🤞🤞
Мою скаргу відхилено, дві ноти,
Ви кажете, що я визнав, що відкрив більше облікових записів, щоб пропустити ліміти ставок, це неправда, я лише визнав час самовиключення, по-друге, зі скріншотів, які я вам надіслав, цілком зрозуміло, що казино не застосовувало своїх правило кількох облікових записів протягом багатьох місяців, і він застосовував його лише тоді, коли це було вигідно йому, щоб виправдати крадіжку моїх грошей, якщо крадіжка у мене – це правильне слово, якщо це справедливо для вас, ви мене розчарували,
Все ж дякую за ваш час, вітаю
My complaint has been rejected, two notes,
You say that I have admitted that I opened more accounts to skip betting limits, that is false, I have only admitted the self-exclusion time, second, it seems very clear from the screenshots that I sent you that the casino did not apply its multi-account rule during many months, and he only applied it when it benefited him to justify the theft of my money, if stealing from me is the right word, if that is fair to you, you have disappointed me,
Still, thank you for your time, greetings
Mi queja ha sido rechazada, dos apuntes,
decis que yo he admitido q abrí más cuentas para saltarme límites de apuesta, eso es falso, solo he admitido lo del tiempo de autoexclusion, segundo, parece muy claro por las capturas que os mandé que el casino no aplicó su norma de las multicuentas durante muchos meses , y solo la aplicó cuando le beneficiaba para justificar el robo de mi dinero si robarme es la palabra adecuada, si eso es justo para vosotros me habéis decepcionado,
Aún así gracias x vuestro tiempo, saludos
Привіт.
Ви знаєте, що це форум, члени групи розгляду скарг тут не відповідають. Тому я хотів би запитати вас, чи можете ви надіслати цю відповідь обробнику скарги.
Я знайшов це:
«Привіт, добре, я відкрив 9 рахунків, деякі з яких я надіслав вам історію депозитів протягом цього року, як я вже казав вам, я виключав себе, коли програв, але оскільки я пошкодував про це, і я не хотів чекати 3 місяців, я відкривав все більше і більше, бачачи, що вони не поставили жодних проблем",
Чому, на вашу думку, вам потрібно повернути гроші, які ви втратили? Я думаю, досить очевидно, що це ви порушили правила, щоб мати можливість грати знову.
Чи є щось більше, будь ласка? У такому разі надайте нову інформацію та попросіть повторно розглянути скаргу .
Hello.
You know this is a forum, the members of the Complaint Team do not respond here. Thus, I'd like to ask you whether you can send this response to the complaint handler.
I found this:
"Hello, well, I opened 9 accounts, some of which I sent you the deposit history during this year, as I told you, I was excluding myself when I lost but since I regretted it and I didn't want to wait the 3 months, I opened more and more seeing that they didn't put any problem,"
Why do you think you should be refunded now for the money you've lost? I think it is rather obvious that it was you who broke the rules to be able to play again.
Is there something more to that, please? In such a case, provide new information and ask for the complaint to be reopened, please.
Привіт, я зрозумів, що в цих випадках депозити повертаються, і тим більше, враховуючи, що з тими заробленими 2700 євро я в цілому отримав прибуток між усіма рахунками.
Днями ви сказали, що це складна скарга, і раптом ви приходите до мене і говорите мені: ти порушив правило і накрутився, що змінилося? Ви навіть сказали, що, можливо, я мав рацію і що помилки були мої та казино, але гравець бере на себе всю шкоду, дуже смішно
Чому ви повторюєте мене, як казино, яке порушило правила? Я знаю це дуже добре, але казино також порушило це, застосувавши своє правило ТІЛЬКИ тоді, коли ви виграєте значну суму, я думаю, що це ДОВОЛЬКО ОЧЕВИДНА ПОГАНА СУМІРНІСТЬ 500.CASINO, ЗАСТОСОВУЮЧИ ЙОГО ПІСЛЯ МІСЯЦІВ ДЕПОЗИТУ НА ВСІ РАХУНКИ БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ ПРОБЛЕМ , подивимось, чи так воно з великої літери дізнаєшся раз і назавжди про скаргу, дякую, вітаю
PS: Скажіть особі, відповідальній за скаргу, написати її правильно, оскільки в ній сказано, що я зізнався у створенні облікових записів для пропуску лімітів ставок. ЦЕ НЕПРАВИЛЬНО, І Я НЕ ВВАЖУ, ЩО ЦЕ ВИПРАВЛЯТЬ
Hello, I understood that in these cases the deposits are returned and even more so taking into account that with those 2700 euros earned, overall I came out with profits between all the accounts.
The other day you said that it was a complex complaint and suddenly you come to me and tell me: you broke the rule and screw yourself, what has changed? You even said that maybe I was right and that the mistakes were mine and the casino's, but it is the player who takes on all the damage, really funny
Why do you repeat me like the casino that broke the rules? I know this very well, but the casino also broke it by applying its rule ONLY when you win a substantial sum, I think it is PRETTY OBVIOUS THE BAD FAITH OF 500.CASINO BY APPLYING IT AFTER MONTHS DEPOSITING IN ALL THE ACCOUNTS WITHOUT ANY PROBLEM, let's see if that's the case in capital letters you find out once and for all about the complaint, thank you, greetings
PS: Tell the person in charge of the complaint to write it correctly since it says in it that I admitted to creating accounts to skip the betting limits. THAT IS FALSE AND I DON'T SEE IT CORRECTING
hola, tenia entendido que en estos casos se devuelven los depositos y mas teniendo en cuenta que con esos 2700 euros ganados, globalmente salia con ganancias entre todas las cuentas.
el otro dia decias que era una queja compleja y de repente me vienes a decir : te saltaste la norma y te jodes, Que es lo que ha cambiado? llegaste a decir que quizas tenia razon incluso y que los errores fueron mio y del casino, pero es el jugador el que asume todo el daño, realmente divertido
por que me repites como el casino que rompi las reglas? lo se de sobra , pero el casino tambien la rompio aplicando su norma SOLO cuando gane una suma sustancial, creo que es BASTANTE OBVIA LA MALA FE DE 500.CASINO AL APLICARLA DESPUES DE MESES DEPOSITANDO EN TODAS LAS CUENTAS SIN PROBLEMA ALGUNO, aver si asi en mayuscula os enterais de una vez de la queja, gracias, saludos
PD: dile al encargado/a de la queja que la escriba correctamente ya que dice en ella qur yo admiti crear cuentas para saltarme los limites de apuesta. ESO ES FALSO Y NO VEO QUE RECTIFIQUE
Я думаю, що це було написано досить чітко. Якщо виникла проблема під час спілкування і щось було неправильно зрозуміло командою розгляду скарг або якщо ви хочете щось додати, у вас є можливість повторно відкрити скаргу. З того, що написала Радка, я б також зрозумів, що у вас було відкрито 9 рахунків у казино, що є явним порушенням правил.
Я розумію ваше розчарування, але якщо щось було неправильно витлумачено, ми лише адміністратори форуму і не беремо безпосередньої участі в процесі розгляду скарги. Сподіваюся, ви розумієте ситуацію.
I think it was written quite clearly. If there was a problem in communication and something was misunderstood by the complaint team or if you would like to add something, you have the possibility to reopen the complaint. From what Radka wrote, I would also understand that you had 9 accounts open in the casino, which is a clear violation of the rules.
I understand your frustration, but if something has been misinterpreted, we are just admins on the forum and not directly involved in the complaint process. I hope you understand the situation.
Дата: 26.11.2023
CSGO500
Привіт! У мене проблема з виведенням. Я зробив депозит у розмірі 2300 доларів, і мені негайно заборонили робити ставки на спорт. 26 листопада 2023 року я спробував зняти свій депозит і отримав відмову. У чаті підтримки мені сказали, що мені потрібно повернути суму депозиту. Я зробив це в розділі казино, як мені сказали в чаті. Мій прибуток склав 1600 доларів. Після повторного вилучення мене попросили про перевірку. Коли я пройшов його, мені сказали, що мене підозрюють у шахрайстві та наявності інших акаунтів. Я ніколи не шахраював і грав чесно. У мене ніколи не було інших акаунтів, після цього мені спочатку перестали відповідати, а потім мій акаунт заблокували і баланс скасували. Вони заблокували мій чат із підтримкою та не відповідають на мій електронний лист. Я думаю, що мене заблокували помилково, і я хочу повернути свої гроші
Date: 26/11/2023
CSGO500
Hello! I have a problem with the output. I made a deposit of $2300 and was immediately banned from betting on sports. On November 26, 2023, I tried to withdraw my deposit and was refused. In the support chat they told me that I need to win back the deposit amount. I did this in the casino section as they told me in the chat. My profit was $1600. After the repeated withdrawal, I was asked for verification. When I passed it, I was told that I was suspected of fraud and having other accounts. I never cheated and played honestly. I never had other accounts, after that at first they stopped responding to me and then my account was blocked and my balance was canceled. They blocked my chat with support and they don't respond to my email. I think I was blocked by mistake and I want my money back
Привіт, вибачте за ситуацію, у якій ви опинилися. Я бачу, що ваш обліковий запис заблоковано, тож якщо ви вважаєте, що це не помилка з вашого боку, ми спробуємо вам допомогти.
Тим не менш, ваша справа стосується лише ставок на спорт?
Hi, I'm sorry for the situation you're in. I see that you have a blocked account, so if you think it's not a mistake on your part, we'll try to help you.
Nevertheless, is your case only related to sports betting ?
Мій обліковий запис повністю заблоковано. Мені не дали можливості зняти гроші. Спочатку закрили спортивний розділ, я повернув свій депозит в казино, а потім закрили всі розділи і мій баланс обнулили
My account is completely blocked. I was not given the opportunity to withdraw money. First, the sports section was closed, I won back my deposit in the casino and after that all sections were closed and my balance was reset to zero
Вам слід подати скаргу на нашому веб-сайті.
They you should consider submitting a complaint on our website.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.