ФорумКазино500 Casino - загальне обговорення

500 Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від Radka
|
1557 переглядів 18 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити 500 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Опубліковано Radka видалено
11 міс. тому

Привіт, дуже добре, будьте обережні з 500.casino, я вносив гроші на кілька рахунків протягом місяців без проблем, і вони не блокували мене, поки я програвав, доки кілька днів тому я не виграв ставку на спорт і не досяг 2700 євро прибутку та Який тут збіг За їхніми словами, вони виявляють мої рахунки, блокують мене, конфіскують усе і навіть не повертають мої попередні депозити, вас попередили.

Автоматичний переклад.
loquitoo
11 міс. тому

Гм, технічно вас звинуватили у створенні кількох облікових записів, тому ваші виграші були анульовані, чи не так?

Зазвичай це підтверджується під час процесу перевірки, який зазвичай ініціюється вилученням. Можливо, ви підтвердили свій обліковий запис раніше?

Крім того, ви коли-небудь створювали більше одного облікового запису? Вибачте, мені довелося запитати...

Почекай - я знайшов твою скаргу ! Раніше ви самовиключилися, але змогли створити новий обліковий запис із тими самими особистими даними... Це вже щось! 🙁

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Протягом місяців і місяців я без проблем вносив кошти на рахунки, вони заблокували мене саме тоді, коли я виграв найбільшу суму 2700 євро, поки я програв, проблем не було, вони діяли недобросовісно

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо я створив більше облікових записів, щоб пропустити 3 місяці самовиключення, я пошкодував про це, оскільки виключив себе, казино порушило свої правила, коли я програвав, оскільки я сильно виграв, вони забанили та конфіскували мене, добросовісно вони не діяли , навіть припускаючи мою помилку.

Автоматичний переклад.
loquitoo
11 міс. тому

Я розумію, чому ти так почуваєшся, це справді неприємна ситуація, у якій ти опинився. Можливо, ти правий, і помилок було допущено з обох сторін. На даний момент це виглядає так.

Але дайте Крістіні трохи часу. До речі, вона повернеться до вас через 3 дні. Прошу терпіння.

Я також помітив щось про ставки на спорт, ви теж коли-небудь грали в ігри казино?


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, велике дякую, так, я грав у ставки на спорт і в казино, особливо в «Ловець снів», «Блек Джек» і іноді у фанки та божевільні часи, вітаю

Автоматичний переклад.
loquitoo
11 міс. тому

Привіт!

Я ціную ваш відгук. Насправді є одна проблема: ми не займаємося ситуаціями, пов’язаними зі ставками на спорт; тому я сподіваюся, що Крістіна знайде спосіб передати вашу скаргу далі. Я думаю, ми обидва вважаємо, що ваша скарга складніша, тому давайте подивимося, як вона розвиватиметься. Я просто подумав, що ти маєш знати.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дуже дякую, як я вже сказав, я роблю ставки в казино та на спортивні ставки, насправді гроші, які я ставлю в казино, набагато більше, ніж на спорт, вітаю

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
loquitoo
11 міс. тому

Привіт!

Це, звичайно, гарна новина щодо скарги. Я щиро сподіваюся, що є спосіб вирішити це справедливо! На даний момент нам просто потрібно дати цьому трохи часу. Хоча я ненавиджу чекати себе, це неминуче.

Будьмо на позитиві!🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Мою скаргу відхилено, дві ноти,

Ви кажете, що я визнав, що відкрив більше облікових записів, щоб пропустити ліміти ставок, це неправда, я лише визнав час самовиключення, по-друге, зі скріншотів, які я вам надіслав, цілком зрозуміло, що казино не застосовувало своїх правило кількох облікових записів протягом багатьох місяців, і він застосовував його лише тоді, коли це було вигідно йому, щоб виправдати крадіжку моїх грошей, якщо крадіжка у мене – це правильне слово, якщо це справедливо для вас, ви мене розчарували,

Все ж дякую за ваш час, вітаю

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
loquitoo
11 міс. тому

Привіт.

Ви знаєте, що це форум, члени групи розгляду скарг тут не відповідають. Тому я хотів би запитати вас, чи можете ви надіслати цю відповідь обробнику скарги.

Я знайшов це:

«Привіт, добре, я відкрив 9 рахунків, деякі з яких я надіслав вам історію депозитів протягом цього року, як я вже казав вам, я виключав себе, коли програв, але оскільки я пошкодував про це, і я не хотів чекати 3 місяців, я відкривав все більше і більше, бачачи, що вони не поставили жодних проблем",

Чому, на вашу думку, вам потрібно повернути гроші, які ви втратили? Я думаю, досить очевидно, що це ви порушили правила, щоб мати можливість грати знову.

Чи є щось більше, будь ласка? У такому разі надайте нову інформацію та попросіть повторно розглянути скаргу .


Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, я зрозумів, що в цих випадках депозити повертаються, і тим більше, враховуючи, що з тими заробленими 2700 євро я в цілому отримав прибуток між усіма рахунками.


Днями ви сказали, що це складна скарга, і раптом ви приходите до мене і говорите мені: ти порушив правило і накрутився, що змінилося? Ви навіть сказали, що, можливо, я мав рацію і що помилки були мої та казино, але гравець бере на себе всю шкоду, дуже смішно


Чому ви повторюєте мене, як казино, яке порушило правила? Я знаю це дуже добре, але казино також порушило це, застосувавши своє правило ТІЛЬКИ тоді, коли ви виграєте значну суму, я думаю, що це ДОВОЛЬКО ОЧЕВИДНА ПОГАНА СУМІРНІСТЬ 500.CASINO, ЗАСТОСОВУЮЧИ ЙОГО ПІСЛЯ МІСЯЦІВ ДЕПОЗИТУ НА ВСІ РАХУНКИ БЕЗ БУДЬ-ЯКИХ ПРОБЛЕМ , подивимось, чи так воно з великої літери дізнаєшся раз і назавжди про скаргу, дякую, вітаю


PS: Скажіть особі, відповідальній за скаргу, написати її правильно, оскільки в ній сказано, що я зізнався у створенні облікових записів для пропуску лімітів ставок. ЦЕ НЕПРАВИЛЬНО, І Я НЕ ВВАЖУ, ЩО ЦЕ ВИПРАВЛЯТЬ

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
loquitoo
11 міс. тому

Я думаю, що це було написано досить чітко. Якщо виникла проблема під час спілкування і щось було неправильно зрозуміло командою розгляду скарг або якщо ви хочете щось додати, у вас є можливість повторно відкрити скаргу. З того, що написала Радка, я б також зрозумів, що у вас було відкрито 9 рахунків у казино, що є явним порушенням правил.

Я розумію ваше розчарування, але якщо щось було неправильно витлумачено, ми лише адміністратори форуму і не беремо безпосередньої участі в процесі розгляду скарги. Сподіваюся, ви розумієте ситуацію.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому


Дата: 26.11.2023

CSGO500


Привіт! У мене проблема з виведенням. Я зробив депозит у розмірі 2300 доларів, і мені негайно заборонили робити ставки на спорт. 26 листопада 2023 року я спробував зняти свій депозит і отримав відмову. У чаті підтримки мені сказали, що мені потрібно повернути суму депозиту. Я зробив це в розділі казино, як мені сказали в чаті. Мій прибуток склав 1600 доларів. Після повторного вилучення мене попросили про перевірку. Коли я пройшов його, мені сказали, що мене підозрюють у шахрайстві та наявності інших акаунтів. Я ніколи не шахраював і грав чесно. У мене ніколи не було інших акаунтів, після цього мені спочатку перестали відповідати, а потім мій акаунт заблокували і баланс скасували. Вони заблокували мій чат із підтримкою та не відповідають на мій електронний лист. Я думаю, що мене заблокували помилково, і я хочу повернути свої гроші

Змінено Jaro 9 міс. тому
Причина: Приховування персональних даних
Автоматичний переклад.
vasilek25
9 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, у якій ви опинилися. Я бачу, що ваш обліковий запис заблоковано, тож якщо ви вважаєте, що це не помилка з вашого боку, ми спробуємо вам допомогти.

Тим не менш, ваша справа стосується лише ставок на спорт?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Мій обліковий запис повністю заблоковано. Мені не дали можливості зняти гроші. Спочатку закрили спортивний розділ, я повернув свій депозит в казино, а потім закрили всі розділи і мій баланс обнулили

Автоматичний переклад.
vasilek25
9 міс. тому

Вам слід подати скаргу на нашому веб-сайті.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

@Megahead , отпиши в лс по почте из профиля

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого