5 міс. тому
Тут ви можете обговорити 32Red Casino UK, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Минулого року я грав у турнірі, вигравши 2000 фунтів стерлінгів (я думав), ніж через 2 місяці вони сказали, що це технічна проблема, вони хочуть повернути гроші, вони навіть пішли на мій рахунок, щоб повернути їх. Я зв’язався з ними і сказав їм, що думаю, що виграв у Турнірі, вони зателефонували мені та сказали, що я маю повернути 1500 фунтів стерлінгів замість 2000 фунтів стерлінгів. Тепер через місяць я виграв £182,00, вони відмовляються платити мені, і мені написано, що вони візьмуть це з балансу, який я їм маю. Я зв’язався з ними і сказав їм, що я щиро вірю, що я виграв ці гроші, я не знаю, що я можу зробити, чи можете ви допомогти, будь ласка. Я інвалід, мені 70 років, я божевільний, будь ласка, чи можете ви дати мені пораду, будь ласка
Last year I played tournament won 2000£ (i thought)than 2 month later they said it was a technical problem, they want the money back , they even gone to my account to reclaim it. i contacted them told them i thought I won it in the Tournament, they phoned me and told me I have to pay 1500£ back insted of the £2000. Now month later I won £182.00 they refuse to pay me and written to me they will take it of the balance I own them. I have contacted them and told them it was my honest believe that I have won this money, I do not know what I can do , can you help please.I am disabled , 70 years old going crazy,please can you give me advice please
Привіт. Чи правильно я розумію, що ви виграли турнір, потім зняли гроші зі свого рахунку, а тепер казино хоче повернути гроші?🤷♀️
Вибачте, але це здається мені дуже дивним.
Я бачив, що ви подали скаргу сюди разом із нашою командою, тому я з нетерпінням чекаю, що станеться з цією справою. Я впевнений, що вони зроблять все можливе, щоб допомогти вам.
Будь ласка, залишайтеся на місці, і незабаром ви отримаєте повідомлення про те, що станеться далі. Повідомляйте нас про будь-які оновлення, будь ласка.
Hello. Do I understand correctly that you have won the tournament, then withdrawn the money from your account, and now the casino wants the money back?🤷♀️
Sorry, but this seems really strange to me.
I have seen that you submitted a complaint here with our team, so I'm eager to see what will happen with this case. I am sure that they will do everything possible to help you out.
Just please stay put, and soon you will get notified about what will happen next. Keep us informed about any updates, please.
Доброго ранку Ромі
Я не знімав, вони поклали на мій акаунт,
Мені потрібно йти до лікарні незабаром, я повернуся, зв’яжусь, знову добре
Будьте в безпеці, і дякую, що написали повідомлення,
З повагою
Good morning Romi
I did not withdrawn it, they put it into my Account,
Have to go to Hosptal now soon I be back will get in touch , again ok
Stay safe out there, and thank you for writting ur messege,
Regards
Отже, усі гроші з турніру та £182, які ви виграли останнім часом, все ще на рахунку казино, чи не так? Чому ви досі не зняли гроші з турніру, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?🤔
Не хвилюйтеся, ми будемо тут чекати на вашу відповідь.
So all the money from the tournament and the £182 you've won lately is still in the casino's account, right? How come that you haven't withdrawn the tournament money by now, if you don't mind me asking?🤔
Do not worry, we'll be here waiting for your reply.
Привіт Ромі
Ні, я вже віддав гроші, переведені ними в мій банк, минулого 2023 року
£182. Минулого тижня я виграв цього року, і вони притримали від мене, оскільки я винен їм 2000 фунтів стерлінгів, які вони поклали в мій банк, і вони не повинні потрапити в нього, оскільки це була технічна помилка з їхнього боку
Hi Romi
No, i hav already givren the Money by them transfered into my Bank,last year 2023
the £182. I won this year last week, which they with holding from me as the said I owe them the £2000 they put into my Bank and it should not get into it as it was a technical fauld from their side
Вся ця ситуація здається мені досить заплутаною, чесно кажучи. Ви вчинили правильно, подавши скаргу , і я впевнений, що наша команда глибше розгляне цю проблему. Вони зроблять усе можливе, щоб її вирішити, і, сподіваюся, незабаром казино пояснить, що стоїть за всім цим.
Наразі, будь ласка, наберіться терпіння та не вкладайте гроші в казино. Я дуже хочу побачити результат цього.
Будь ласка, надсилайте будь-які оновлення.
This whole situation looks pretty messy to me, to tell you the truth. You have done the right thing to submit a complaint and I am sure that our team will look deeper into this issue. They will do everything possible to get it solved, and hopefully soon the casino will explain what is behind all this.
For now, please, try to stay patient and do not deposit any money to the casino. I really want to see the outcome of this.
Come forward with any updates, please.
Привіт Ромі.
Дякуємо за вашу відповідь, вибачте, що це зайняло стільки часу після того, як лікарня завжди вичерпувала. так, я хочу це зробити, я довіряю GURU і чекаю
З повагою
Янтар57
Hi Romi.
Thank you for your Reply , sorry took so long after Hospital always exhaust . yes , i want do it , I trust GURU and wait
Regards
Amber57
ПРИВІТ, У МЕНЕ ПРОБЛЕМА НЕ З КАЗИНО, А З ТЕХНІЧНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, ЩО В НЬОМУ БАГАТО ІГОР ТА КОНКУРЕНЦІЇ. БАЖАЮ ТОБІ УДАЧІ
HI, ITS NOT THE CASINO I HAVE A ISSUE, ITS THE TECH PAY ORGANISATION, SURE ITS LOTS OF GAMES AND COMPETITION ON IT . WISH YOU GOOD LUCK
Привіт Ромі.
Дякуємо за вашу відповідь, вибачте, що це зайняло стільки часу після того, як лікарня завжди вичерпувала. так, я хочу це зробити, я довіряю GURU і чекаю
З повагою
Янтар57
Hi Romi.
Thank you for your Reply , sorry took so long after Hospital always exhaust . yes , i want do it , I trust GURU and wait
Regards
Amber57
привіт Не проблема взагалі. Сподіваюся, незабаром у нас будуть хороші новини. Залишайтеся терпінням, будь ласка.🙏
Ви випадково отримали якісь оновлення від казино?
Hey. No problem at all. I hope we'll have some good news soon. Stay patient, please.🙏
Have you gotten any updates from the casino, by any chance?
вони лише надсилають мені запрошення для нової гри, нових банківських ідей
they only sending me invites for ,new game new banking ideas
Отже, якщо вони не мають Paypal як варіант, що б ви вибрали для зняття грошей?
So if they do not have Paypal as an option, what would you choose to withdraw the money?
Привіт Ромі
Jackpotjoy, на якому я граю протягом 20 років, все ще приймає Paypal, потрібен час, щоб отримати відмову в усіх казино, вилучити Paypal зі свого рахунку, також є netteller/
Оновлення – це лише запрошення грати, навіть безкоштовно, але краще майте банківський чек, ніж одного разу покусаний, більше не довіряйте
Гарного дня і велике спасибі, що намагаєтеся мені допомогти
З повагою
Hi Romi
The Jackpotjoy I play on it for 20 years is still accepting Paypal, it will take time to get it refused by all the Casinos to , withdraw Paypal from their account, also there is nettelller/
The updates are only invites to play, even for free,But rather Have a Bankerscheque than -once bitten none trust again
Have a good Day and thank you so much trying to help me
Regards
Я сам великий шанувальник Paypal. Але чому ви думаєте, що вони видалять це зі способів оплати? Сподіваюся, так і залишиться.🙂
Завжди рада допомогти, нічого страшного.
I am a big fan of Paypal my self. Why would you think that they will remove it from the payment methods, though? I hope it will stay.🙂
I'm always glad to help, no worries.
ПРИВІТ РОМІ
Я ЩОЙНО НАПИСАЛА АДАМА, СКАЗАЛА ЇМ ТОЧНУ ДАТУ, КОЛИ ЦЕ НАДІШЛО НА МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС.
ТЕ, ЩО ЗМОШЛО МЕНЕ ДУМАТИ, ЦЕ ВСІ ВИГРАШИ, ЯКІ ПЕРЕД ПЕРЕХОДИЛИ НА МІЙ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС PAYPAL З НАЗВОЮ КАЗИНО ТА НОМЕРОМ БЕЗПЕКИ
АЛЕ ЦЯ ТРАНЗАКЦІЯ НАДІШЛА НА МІЙ БАНКІВСЬКИЙ РАХУНОК НІ НАЗВИ КАЗИНО, НІ БЕЗПЕЧНОГО НОМЕРУ НЕЧ.
HI ROMI
JUST WRITTEN TO ADAM TOLD THEM THE EXACT DATE , WHEN IT GONE INTO MY ACCOUNT.
WHAT MADE ME THINK , IS ALL WINNING I HAD BEFORE ALL GONE TO MY PAYPAL ACCOUNT, WITH THE NAME OF THE CASINO AND SECURITY NUMBER
BUT THIS TRANSACTION GONE INTO MY BANKACCOUNT NO CASINO NAME NOR SECURITY NUMBER ODD
ТАКОЖ ТОГО, PAYPAL ЦЕ НАЙКРАЩИЙ БЕЗПЕКА ДЛЯ ПОКУПОК, АЗАРТНИХ ІГР І СПРАВЖНІЙ БЕЗПЕКИ, ТАКЖЕ НЕ МОЖЕ СТАТИСЯ ЖОДНИХ ПОМИЛОК, ТАКОЖ ЗВ'ЯЖІТЬСЯ ЗА ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ, ЯКЩО МЕНІ ВИПЛАТЯТЬ ГРОШІ В ЇХНІЙ БЕЗПЕЦІ ОСКІЛЬКИ ВИ НЕ РОЗУМІЄТЕ, ЧОМУ ЇЇ БУДЕ ВИДАЛЕНО З CAS ІНОС
З повагою
ALSO , PAYPAL IS THE BEST SECURITY ONLINE FOR SHOPPING , GAMBLING AND REAL SECURE SOO NONE MISTAKES CAN OCCURE , ALSO GET CONTACTED BY EMAIL IF I GOT MONEY PAYED IN THEIR SECURITY IS EXELENT O AS U CAN NOT UNDERSTAND WHY IT WILL BE REMOVED FROM CASINOS
REGARDS
Дякую, що звернулися до мене. Тепер нам потрібно почекати, щоб побачити, чи казино пояснить всю ситуацію Адаму у вашій скарзі, і, сподіваюся, найближчим часом буде знайдено найкраще вирішення вашої справи. Вам просто потрібно бути терплячими, оскільки таймер встановлено, як ви бачите у своїй скарзі .
Thank you for getting back to me. We now need to wait to see if the casino will explain the whole situation to Adam in your complaint, and hopefully there will be the best resolution to your case soon. You just need to be more patient as the timer is set, as you can see in your complaint.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.