ФорумКазино321CryptoCasino - загальне обговорення

321CryptoCasino - загальне обговорення

3 р. тому від Erhan88
|
6033 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити 321CryptoCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Доброго ранку

Сподіваюся, у вас все добре

У мене була проблема з 321cryptocasino.com. Я шукав найкраще крипто -казино і знайшов на вашому сайті 321cryptocasino з хорошою репутацією, крім гравців Великобританії. Ну я зареєстрував у них рахунок і двічі депонував. Я розмістив номер телефону своєї адреси у Великобританії тощо. До вчора все було нормально, я не міг увійти до свого облікового запису, який Великобританії не дозволив увійти або зареєструвався. Я звернувся до служби підтримки клієнтів і пояснюю все, але вони відмовляються повертати мені свої депозити. Їм заборонено користуватися британським клієнтом більше місяців, але на вашому веб -сайті написано, що вони заборонені для гравців Великобританії. Чи можете ви зв’язатися з ними або допомогти мені з поверненням коштів. Моє ім’я користувача Erhan88

З найкращими побажаннями

Ерхан Сучін file

Автоматичний переклад.
Erhan88
3 р. тому

Привіт, мені шкода це чути. Щодо країн з обмеженим доступом - ми завжди використовуємо інформацію, яку знаходимо на веб -сайті казино. Ми оновлюємо наш огляд щороку, але цілком можливо, що вони оновили свої умови, але з того часу ми не оновлювали огляд. Я бачу, що останнє оновлення було зроблено у грудні 2020 року.

У всякому разі, я пропоную вам подати скаргу з цього приводу. Зробити це можна тут: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт Даніель

Сподіваюся, у вас все добре

Я вже подавав офіційну скаргу з цього приводу.

З найкращими побажаннями

Ерхан Сучін

Автоматичний переклад.
Erhan88
3 р. тому

Гаразд, сподіваюся, ми зможемо допомогти 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не можу ввійти, і я запитав службу підтримки клієнтів, чи є у мене обліковий запис у казино, але вони не відповідають, і там написано, що ви повинні заплатити, якщо ви не ввійдете.


Я навіть не впевнений, чи маю я більше обліковий запис.


Чи ще працює казино?

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Сайт працює для мене. Вам точно не доведеться нічого платити, якщо ви не авторизуєтеся в казино. У вас ще є баланс у казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, здається, я зареєструвався...


Але чи потрібно мені щось платити, якщо я зареєструвався, але не авторизувався?


І ніколи нічого не платив!


Ви знаєте, що?

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Привіт.

Я б не сказав, що ви повинні робити депозит, тому що ви зареєструвалися в казино. Просто зверніть увагу, щоб переконатися, що ви не створюватимете кілька облікових записів у майбутньому, коли будете готові зробити депозит.🙏

Однак, якщо я втрачу суть, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів знати, чи потрібно вам щось платити, якщо ви не ввійдете.


Тому що в ньому сказано: "Сплячі рахунки повинні щось заплатити".

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Служба підтримки не відповідає, і я не впевнений, чи створив обліковий запис.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів знати, чи потрібно вам щось платити, якщо ви не ввійдете.


Тому що в ньому сказано: "Сплячі рахунки повинні щось заплатити".

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тепер я розумію вашу стурбованість!

Отже, мова йде про попередження, воно говорить: «Це казино вираховує весь баланс (або дуже велику комісію за звичайний неактивний рахунок) з облікових записів гравців, які були неактивними протягом певного періоду часу (від 12 до 18 місяців)».

Оскільки ви ще не вносили депозит у казино, це правило до вас не застосовується, оскільки на вашому рахунку казино НЕМАЄ активного балансу. не хвилюйся

Це правило стосується лише гравців із неактивними обліковими записами з активним балансом.

По суті, щоб уникнути цього, вам слід завжди припиняти гру в казино, коли всі зняті або програні, щоб уникнути комісій. Чи краще зараз? 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Служба підтримки не відповідає, і я не впевнений, чи створив обліковий запис.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Щоб переконатися, я б перевірив вашу електронну скриньку, щоб знайти електронний лист із підтвердженням. Коли він там, кажучи щось на кшталт «Ви зареєстровані або Ласкаво просимо», я б сказав, що процес завершено.

Якщо ви не впевнені, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я більше не можу знайти електронну пошту, але моє ім’я користувача xMichaelx, і я намагався ввійти, але також не можу ввійти з новим паролем.

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Я, звичайно, нічого туди не вкладав, не хвилюйтеся більше


Я дуже вдячний, що ви допомогли мені.

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Чудово, я б сказав, що хвилюватися нема про що. 🙂

Раді допомогти!

Якщо вам знову буде важко, прийдіть сюди та запитайте✨

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка! Вони повністю видалили мій обліковий запис, я маю щось платити?

Автоматичний переклад.
xxrussingerxx
1 рік тому

Привіт!

Гадаю, ситуація така ж, чи не так? Якщо ви ніколи не робили депозит і обліковий запис було видалено, я б не хвилювався. 🙂

Чи можу я знати, що вас так хвилює? Можливо, все-таки я можу бути більш корисним.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я ніколи нічого не вносив у це казино!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що це значить?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого