3 р. тому
Тут ви можете обговорити 321CryptoCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго ранку
Сподіваюся, у вас все добре
У мене була проблема з 321cryptocasino.com. Я шукав найкраще крипто -казино і знайшов на вашому сайті 321cryptocasino з хорошою репутацією, крім гравців Великобританії. Ну я зареєстрував у них рахунок і двічі депонував. Я розмістив номер телефону своєї адреси у Великобританії тощо. До вчора все було нормально, я не міг увійти до свого облікового запису, який Великобританії не дозволив увійти або зареєструвався. Я звернувся до служби підтримки клієнтів і пояснюю все, але вони відмовляються повертати мені свої депозити. Їм заборонено користуватися британським клієнтом більше місяців, але на вашому веб -сайті написано, що вони заборонені для гравців Великобританії. Чи можете ви зв’язатися з ними або допомогти мені з поверненням коштів. Моє ім’я користувача Erhan88
З найкращими побажаннями
Ерхан Сучін
Good morning
Hope you are well
I have had issue with 321cryptocasino.com. I searched best crypto casino and find in your site 321cryptocasino with good reputation and except uk players. Well I registered account with them and deposits twice. I have put my uk address phone number etc.. everything was OK until yesterday, I couldn't login to my account which uk not allowed to login or registered. I have contacted customer service and explain everything but they are refusing to paying me my deposits back. They are not allowed uk customer for over months but in your website says they are except uk players. Can you please contact them or help me with my refund. My username Erhan88
Best Regards
Erhan Sucin
Привіт, мені шкода це чути. Щодо країн з обмеженим доступом - ми завжди використовуємо інформацію, яку знаходимо на веб -сайті казино. Ми оновлюємо наш огляд щороку, але цілком можливо, що вони оновили свої умови, але з того часу ми не оновлювали огляд. Я бачу, що останнє оновлення було зроблено у грудні 2020 року.
У всякому разі, я пропоную вам подати скаргу з цього приводу. Зробити це можна тут: https://casino.guru/complaints/create
Hi, I'm sorry to hear that. Regarding the restricted countries - we always use the information that we find on the casino's website. We update our review every year, but it's highly possible that they updated their terms and conditions, but we didn't update the review since then. I can see the last update was done in December 2020.
Anyway, I suggest you to submit a complaint regarding this. You can do it here: https://casino.guru/complaints/create
Привіт Даніель
Сподіваюся, у вас все добре
Я вже подавав офіційну скаргу з цього приводу.
З найкращими побажаннями
Ерхан Сучін
Hi Daniel
Hope you are well
I already made official complaint regarding this.
Best Regards
Erhan Sucin
Гаразд, сподіваюся, ми зможемо допомогти 🙂
Alright, I hope we'll be able to help 🙂
Не можу ввійти, і я запитав службу підтримки клієнтів, чи є у мене обліковий запис у казино, але вони не відповідають, і там написано, що ви повинні заплатити, якщо ви не ввійдете.
Я навіть не впевнений, чи маю я більше обліковий запис.
Чи ще працює казино?
Can't log in and I asked customer service if I have an account at the casino and they don't answer and it says you have to pay if you don't log in.
I'm not even sure if I have an account anymore.
Is the casino still open?
Man kann sich nicht einloggen, und ich habe den Kundendienst gefragt ob ich einen Account bei dem Casino habe, und der antwortet nicht, und es steht dass man da bezahlen muss wenn man sich nicht einloggt.
Ich bin mir gar nicht mehr sicher ob ich einen Account habe.
Ist das Casino noch offen?
Сайт працює для мене. Вам точно не доведеться нічого платити, якщо ви не авторизуєтеся в казино. У вас ще є баланс у казино?
The website works for me. You definitely don't have to pay anything if you don't log in to a casino. Do you still have some balance in the casino?
Привіт, здається, я зареєструвався...
Але чи потрібно мені щось платити, якщо я зареєструвався, але не авторизувався?
І ніколи нічого не платив!
Ви знаєте, що?
Hello, I think I registered...
But do I have to pay anything if I have registered but not logged in.
And never paid anything!
Do you know that?
Hallo, ich denke dass ich mich registriert habe...
Aber muss ich etwas bezahlen, wenn ich mich registriert habe, aber nicht eingeloggt bin.
Und nie etwas eingezahlt habe!
Weißt du das?
Привіт.
Я б не сказав, що ви повинні робити депозит, тому що ви зареєструвалися в казино. Просто зверніть увагу, щоб переконатися, що ви не створюватимете кілька облікових записів у майбутньому, коли будете готові зробити депозит.🙏
Однак, якщо я втрачу суть, дайте мені знати.
Hello there.
I wouldn't say you must deposit because you registered in the casino. Just make a note to make sure you will not create multiple accounts in the future when you're ready to deposit.🙏
If I miss the point, however, let me know.
Я хотів знати, чи потрібно вам щось платити, якщо ви не ввійдете.
Тому що в ньому сказано: "Сплячі рахунки повинні щось заплатити".
I wanted to know if you have to pay anything if you don't log in.
Because it says: The dormant accounts have to pay something.
Ich wollte wissen ob man was bezahlen muss, wenn man sich nicht einloggt.
Weil da steht: Das ruhende Konten etwas bezahlen müssen.
Служба підтримки не відповідає, і я не впевнений, чи створив обліковий запис.
Support doesn't answer and I'm not sure if I created an account.
Der Support antwortet nicht und ich weiß nicht mehr genau, ob ich einen Account angelegt habe.
Я хотів знати, чи потрібно вам щось платити, якщо ви не ввійдете.
Тому що в ньому сказано: "Сплячі рахунки повинні щось заплатити".
I wanted to know if you have to pay anything if you don't log in.
Because it says: The dormant accounts have to pay something.
Ich wollte wissen ob man was bezahlen muss, wenn man sich nicht einloggt.
Weil da steht: Das ruhende Konten etwas bezahlen müssen.
Тепер я розумію вашу стурбованість!
Отже, мова йде про попередження, воно говорить: «Це казино вираховує весь баланс (або дуже велику комісію за звичайний неактивний рахунок) з облікових записів гравців, які були неактивними протягом певного періоду часу (від 12 до 18 місяців)».
Оскільки ви ще не вносили депозит у казино, це правило до вас не застосовується, оскільки на вашому рахунку казино НЕМАЄ активного балансу. не хвилюйся
Це правило стосується лише гравців із неактивними обліковими записами з активним балансом.
По суті, щоб уникнути цього, вам слід завжди припиняти гру в казино, коли всі зняті або програні, щоб уникнути комісій. Чи краще зараз? 🙂
Now I understand your concern!
So, it's about the warning, well it says: "This casino deducts the entire balance (or a very large regular dormant account fee) from player accounts that have been inactive for a certain period of time (12 to 18 months)."
Since you have not deposited in the casino yet, this rule does not apply to you, because there is NO active balance in your casino account. Don't worry.
This rule only concerns players with dormant accounts with an active balance.
Basically, to avoid that you should always stop playing in the casino when all has been withdrawn or lost to avoid fees. Is it better now? 🙂
Щоб переконатися, я б перевірив вашу електронну скриньку, щоб знайти електронний лист із підтвердженням. Коли він там, кажучи щось на кшталт «Ви зареєстровані або Ласкаво просимо», я б сказав, що процес завершено.
Якщо ви не впевнені, дайте мені знати.
To make sure, I would check your email box to find the confirmation email. Once it's there, saying something like "you are now registered or welcome" I'd say the process was completed.
If you're unsure, let me know.
Я більше не можу знайти електронну пошту, але моє ім’я користувача xMichaelx, і я намагався ввійти, але також не можу ввійти з новим паролем.
I can't find an e-mail anymore, but my username is xMichaelx and I've tried logging in, but I can't log in with a new password either.
Ich finde keine E_Mail nicht mehr aber mein Nutzername ist xMichaelx und ich habe es probiert mich einzuloggen, aber auch mit einem neuen Passwort kann ich mich nicht mehr einloggen.
Я, звичайно, нічого туди не вкладав, не хвилюйтеся більше
Я дуже вдячний, що ви допомогли мені.
I certainly didn't deposit anything there, don't worry anymore
I am so thankful that you helped me.
Ich habe da sicherlich nichts eingezahlt, mache mir keine Sorgen mehr
Ich bin so dankbar, dass Sie mir geholfen haben.
Чудово, я б сказав, що хвилюватися нема про що. 🙂
Раді допомогти!
Якщо вам знову буде важко, прийдіть сюди та запитайте✨
Great, so there is nothing to be concerned about, I'd say. 🙂
Happy to help!
If you ever struggle again, come here and ask✨
Привіт Радка! Вони повністю видалили мій обліковий запис, я маю щось платити?
Hello Radka! They have completely deleted my account, do I have to pay anything?
Hallo Radka! Die haben mein Konto komplett gelöscht, muss ich etwas bezahlen?
Привіт!
Гадаю, ситуація така ж, чи не так? Якщо ви ніколи не робили депозит і обліковий запис було видалено, я б не хвилювався. 🙂
Чи можу я знати, що вас так хвилює? Можливо, все-таки я можу бути більш корисним.
Hello there!
I guess the situation is still the same, isn't it? If you have never made a deposit and the account has been deleted, I wouldn't worry. 🙂
May I know what makes you so concerned? Maybe I can be more helpful after all.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.