1 рік тому
Тут ви можете обговорити 31bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Виплата щоразу відхиляється!!! Тому що адреса електронної пошти не повинна збігатися!?!?! Тоді я доводжу цим шахраям, що все підходить, вони вибачаються і кажуть мені спробувати ще раз, а потім через кілька годин/днів перевірки у них знову виникає та сама проблема!!!! Абсолютні шахраї!!
Зараз я пробую інший спосіб оплати, мені цікаво, яке у них тоді виправдання
Payout is rejected every time!!! Because the email address should not match!?!?! Then I prove to these scammers that everything fits, they apologize and tell me to try again and then after hours/days of checking they suddenly have the same problem again!!!! Absolute scammers!!
Now I'm trying another means of payment, I'm curious what excuse they have then
Auszahlung wird jedesmal abgelehnt!!! Weil die Email Adresse nicht passen soll!?!?! Dann Beweise ich diesen Betrügern das alles passt, die Entschuldigungen sich und sagen ich soll es wieder probieren und dann nach Stunden/Tagen der Überprüfung haben sie plötzlich wieder das selbe Problem!!!! Absolute Betrüger!!
Jetzt versuche ich es mit einem anderen Zahlungsmittel, bin gespannt welche Ausrede sie dann haben
Привіт, я розумію ваше розчарування, але дозвольте мені лише зауважити та запитати вас кілька слів. У якій країні ви зареєструвалися, будь ласка? Згідно з нашою інформацією, це казино не приймає гравців з Австрії та не дозволяє використовувати VPN, як ви можете бачити тут . Чи не може цей факт пов’язаний із вашою проблемою? Чи правильно я вгадав, що ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено?
Hello, I understand your frustration but let me just note and ask you a few words. Under which country did you register, please? Via our information this casino doesn't accept players from Austria and doesn't allow using the VPN as you can see here. Couldn't be this fact connected to your issue? Do I guess right, that you account hasn't been fully verified yet?
Акаунт перевірено!!! Перегляньте скріншот і Австрії немає в списку заблокованих країн!!!
Account is verified!!! See screenshot and Austria is not on the list of blocked countries!!!
Konto ist verifiziert!!! Siehe Screenshot und Österreich ist nicht auf der Liste der gesperrten Länder!!!
Дякую за швидку відповідь і скріншоти. Ти абсолютно правий. Я щойно перевірив країни з обмеженнями на їх веб-сайті, і версія T&C від 2 серпня. Ту саму дату, що й оновлення на нашому веб-сайті. Я поінформую про це наших колег. Перепрошую, можливо, помилково пропустили.
Ну, я бачу, ви вже подали скаргу , що чудово. Зачекайте, будь ласка, на відповідь Крістіни, я сподіваюся, що вона зможе вам допомогти. Бажаю тобі удачі!✨
Thank you for quick reply and the screenshots. You are absolutely right. I've just checked restricted countries on their website and the version of T&C is from 2nd August. Same date as the update on our website. I'll inform our colleagues about that. I apologize, they probably missed it by mistake.
Well, I see you have already submitted the complaint, what is great. Please wait for Kristina's reply now, I hope she will be able to help you. I wish you a good luck!✨
У мене проблема з виведенням коштів у цьому казино. Я правильно повідомляю всі дані, а вони відмовляють, посилаючись на те, що я неправильно вводжу дані або що я скасовую вихід. обліковий запис перевірено, але вони продовжують відмовляти мені у знятті.
I have a problem with withdrawing from this casino. I am informing all the data correctly and they are refusing stating that I am entering the data incorrectly or that I am canceling the withdrawal. the account is verified and still they continue to deny my withdrawal.
Привіт,
Я прочитав скаргу , і мені здається, що новому казино не вистачає досвідченого персоналу, принаймні, коли справа доходить до обробки коштів. Я думаю, що за цією проблемою немає дійсно серйозної причини.
Сподіваюся, незабаром ми зможемо вам допомогти. 🤞
Hello there,
I read the complaint and to me, it seems that the casino, as a fresh one is lacking experienced personnel at least when it comes to withdrawal handling. I think that there is not a really serious reason behind the issue.
I hope we will be able to help you soon. 🤞
У мене проблеми з цим казино, коли справа доходить до виведення моїх грошей, вони відмовляються без будь-яких обґрунтувань і не дають мені жодної інформації, я думаю, що вони витрачають час і не збираються платити мені, якесь рішення?
I have problems with this casino when it comes to withdrawing my money, they reject it without any justification and they do not give me any information, I think they are wasting time and they are not going to pay me, any solution?
Tengo problemas con este casino a la hora de retirar mi dinero, me lo rechazan sin justificación alguna y no me dan información alguna, yo creo que están haciendo tiempo y no van a pagarme, alguna solución?
Ви вже зробили крок до вирішення, подавши скаргу .
Однак я вважаю, що вам слід бути більш конкретним і докладніше пояснити проблему, щоб ми могли адекватно відреагувати.
Будь ласка, коли саме ви зробили зняття? Це ваше перше зняття коштів із цього казино? Ваш обліковий запис повністю перевірено?
У будь-якому випадку, казино оновило вашу тему скарг лише кілька годин тому, сказавши, що вони працюють над цим.
Гарна спроба, я б сказав.
You already made a step toward the solution by submitting your complaint.
However, I believe you should be more specific and explain the issue in more detail to allow us to respond adequately.
When exactly did you place the withdrawal, please? Is it your first withdrawal from this casino? Have your account been fully verified?
Anyway, the casino updated your complaint thread just a few hours ago - saying they're working on it.
Good effort, I'd say.
Остерігайтеся цього казино 31bet, виводячи кошти, воно не відповідає узгодженим умовам, вони намагаються оббрехати вам і ніколи не платять, повідомте про це казино, будь ласка.
Beware of this 31bet casino, when making a withdrawal it does not comply with the agreed terms, they try to lie to you and never pay you, report this casino please.
Cuidado con este casino 31bet, a la hora de hacer una retirada no cumple con los términos acordados, te intentan mentir y jamás te pagan, denunciad a este casino por favor.
Ну, я зареєструвався вчора в цьому казино, але якщо відгуки та відгуки говорять, що вони не платять, я думаю, що я не збираюся нічого вкладати.
Якщо вони не платять, це погано, хоча Гуру дає хорошу оцінку.
Що нам залишилося: в хорошому казино чи це погане казино, яке не платить?
Well, I registered yesterday in this casino but if the opinions and reviews say that they don't pay, I think I'm not going to deposit anything.
If they don't pay, bad thing, although Guru gives it a good score.
What are we left with, in a good casino or is it a bad casino that doesn't pay?
Pues me registre ayer en este casino pero si en la opiniones y reseñas dicen que no pagan creo que no voy a depositar nada.
Si no pagan , mala cosa , aunque Guru le da buena puntuación.
¿ En que quedamos, en un buen casino o es un mal casino que no paga ?
Привіт і ласкаво просимо назад!
Чи пробували ви переглядати відгуки та скарги користувачів ? Я думаю, що це найкращий спосіб заповнити прогалину між індексом безпеки та вашими запитаннями. 🙂
Ви також повинні пам’ятати, що казино вважається новим, тому немає «хорошого рейтингу». Натомість:
«Ми ретельно перевірили 31bet Casino та відзначили його як свіже онлайн-казино. Воно не працює досить довго, тому ще занадто рано для нас давати йому нормальний рейтинг безпеки, який ми надаємо відомим казино.»
Ніхто не може передбачити майбутнє нового казино. Ви б не погодилися?
Я був би обережний, особисто я віддаю перевагу добре відомим і перевіреним казино.
Hello, and welcome back!
Have you tried to browse user reviews and complaints? I think it is the best way to fill the gap between the safety index and your questions. 🙂
You should also mind the casino is considered a fresh one, hence there is no "good rating" Instead:
"We've thoroughly reviewed 31bet Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal Safety Index rating we give to established casinos. "
No one can foretell the future of a fresh casino. Wouldn't you agree?
I would be careful, I prefer well-established and proven casinos, personally.
Привіт всім,
Мене звати Франциско, у мене на рахунку 807 євро, і я хочу їх зняти. Я роблю всі перевірки, які вони від мене вимагають, але спосіб оплати не проходить перевірку, оскільки я використовував віртуальну картку мого банку. Вони запитують у мене виписку про сплату 200 євро, яку я зробив 16.12.23, і я відправляю їх без жодних проблем, але це не має користі для джентльменів, оскільки моє ім’я не з’являється, (яке моє помилка в тому, що в банківських виписках Сантандер не вказано ім’я?) тому я надіслав їм у pdf-файлі скріншот, де ви можете побачити список усіх моїх переміщень, включаючи оплату, на їх веб-сайті, де вказано моє ім’я, прізвище, номери карток тут... але здається, що теж не працює, тому я попросив у банку свідоцтво про право власності на картку, де вказана вся моя інформація та інформація на картці, але це їм теж не допомогло, я нічого не відмовлявся надіслати, насправді вони можуть просити мене про все, що завгодно, чи то з моєї картки, чи що завгодно, якщо є така річ, я негайно її надішлю.
Я не знаю, до кого звернутися за допомогою, оскільки я новачок тут, велике вам спасибі за цей форум, я сподіваюся, що ви зв’яжетеся зі мною, будь ласка, я буду оновлювати більше інформації, коли я просуваюсь, дякую.
вітаю
Франциско
Hello everyone,
My name is Francisco, I have 807 euros in my account and I would like to withdraw them. I do all the verifications they ask of me but the payment method does not pass the test, since the card I used is virtual, from my bank. They ask me for the statement of the payment of 200 euros that I made on 12/16/23, and I send them without any problem, but it is of no use to the gentlemen because my name does not appear, (what is my fault that in the bank statements Santander, the name does not appear?) so I sent them with a pdf the screenshot where you can see the list of all my movements including the payment on their website, where my name, surname, card numbers appear here... but it seems which doesn't work either, so I asked the bank for a certificate of ownership of the card, which shows all my information and the information on the card, but it hasn't helped them either, I haven't refused to send anything, in fact, they can ask me for whatever they want , be it from my card or whatever, as long as there is such a thing I will send it immediately.
I don't know who to ask for help, since I'm new here, thank you very much for this forum, I hope you contact me please, I will update more information as I progress, thank you.
Greetings
Francisco
Hola a todos,
Mi nombre es Francisco, tengo 807 euros en mi cuenta y quisiera retirarlos. hago todas la verificaciones que me piden pero la del método de pago no pasa la prueba, ya que la targeta que utilicé es virtual, de mi banco. Me piden el extracto del pago de 200 euros que hice el dia 16/12/23, y les mando sin ningún problema, pero a los señores no les sirve porque no sale mi nombre, (que culpa tengo yo que en los extractos del banco santander no salga el nombre?) así que les mandé con pdf la captura donde se ve la lista de todos mis movimientos incluidos el pago en su web, donde aquí si que aparece mi nombre, apellidos, números de la targeta... pero parece que tampoco sirve, así que pedí al banco un certificado de titularidad de la targeta, donde aparece todos mis datos y los de la targeta, pero tampoco les ha servido, no me he negado a enviar nada, es más, pueden pedirme lo que quieran, sea de mi targeta o de lo que sea, siempre que exista tal cosa que lo mandaré de inmediato.
No se a quien pedir ayuda, ya que soy nuevo aquí, muchas gracias por este foro, espero que me contacten por favor, voy a actualizar más información conforme avance, gracias.
Saludos
Francisco
Привіт, я бачу, що у вас проблема з підтвердженням облікового запису. Але з того, що я прочитав у вас, схоже, ви намагалися зробити все можливе, щоб переконатися, що документ, який вимагає казино, у порядку. Ви писали, що першою проблемою було те, що не було видно вашого імені та прізвища. Коли ви доставили документ там, де його було видно, у чому була проблема казино? Вам сказали, чому ваш документ відхилили? Як довго триває весь процес підтвердження облікового запису?
У будь-якому випадку, я бачив, що ви подали скаргу, і я не думаю, що це був поганий крок, якщо ви не маєте жодної відповіді, чому казино не приймає ваші документи. Відповідь, безумовно, буде корисною, щоб ви знали, що робити. Крім того, пам’ятайте, що ось посібник щодо того, що ви можете очікувати від скарги, якщо ви зацікавлені.
Що ж, наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації, і, сподіваємось, ви зрештою досягнете успіху та отримаєте свої гроші.
Якщо у вас буде щось нове, обов'язково оновіть мене, я буду чекати.
Hello, I see you have a problem with the account verification. But from what I read from you, it looks like you tried to do everything you could to make sure the document the casino wants is in order. You wrote that the first problem was that your name and surname were not visible. When you delivered the document where it was visible, what was the casino's problem then ? Did they tell you why your document was rejected ? How long has this whole account verification process been going on ?
Anyway, I saw that you opened a complaint and I don't think it was a bad move at all if you don't have any answer why the casino doesn't accept your documents. A reply would certainly be useful so you know what to do. Also, not to forget, here is a guide on what you can expect from the complaint if you are interested.
Well, our team will try to help you in this situation and hopefully you will be successful in the end and get your money.
If you have something new, be sure to update me, I'll be waiting.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.