ФорумКазино31bet Casino - загальне обговорення

31bet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від ktm79
|
3192 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити 31bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Виплата щоразу відхиляється!!! Тому що адреса електронної пошти не повинна збігатися!?!?! Тоді я доводжу цим шахраям, що все підходить, вони вибачаються і кажуть мені спробувати ще раз, а потім через кілька годин/днів перевірки у них знову виникає та сама проблема!!!! Абсолютні шахраї!!

Зараз я пробую інший спосіб оплати, мені цікаво, яке у них тоді виправдання

Автоматичний переклад.
ktm79
1 рік тому

Привіт, я розумію ваше розчарування, але дозвольте мені лише зауважити та запитати вас кілька слів. У якій країні ви зареєструвалися, будь ласка? Згідно з нашою інформацією, це казино не приймає гравців з Австрії та не дозволяє використовувати VPN, як ви можете бачити тут . Чи не може цей факт пов’язаний із вашою проблемою? Чи правильно я вгадав, що ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено?

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Акаунт перевірено!!! Перегляньте скріншот і Австрії немає в списку заблокованих країн!!! filefilefile


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тому не давайте цьому сумнівному казино таких ідей!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file В наявності в Австрії!!!

Автоматичний переклад.
ktm79
1 рік тому

Дякую за швидку відповідь і скріншоти. Ти абсолютно правий. Я щойно перевірив країни з обмеженнями на їх веб-сайті, і версія T&C від 2 серпня. Ту саму дату, що й оновлення на нашому веб-сайті. Я поінформую про це наших колег. Перепрошую, можливо, помилково пропустили.

Ну, я бачу, ви вже подали скаргу , що чудово. Зачекайте, будь ласка, на відповідь Крістіни, я сподіваюся, що вона зможе вам допомогти. Бажаю тобі удачі!✨

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Спасибі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене проблема з виведенням коштів у цьому казино. Я правильно повідомляю всі дані, а вони відмовляють, посилаючись на те, що я неправильно вводжу дані або що я скасовую вихід. обліковий запис перевірено, але вони продовжують відмовляти мені у знятті.

Автоматичний переклад.
nandinmendes
1 рік тому

Привіт,

Я прочитав скаргу , і мені здається, що новому казино не вистачає досвідченого персоналу, принаймні, коли справа доходить до обробки коштів. Я думаю, що за цією проблемою немає дійсно серйозної причини.

Сподіваюся, незабаром ми зможемо вам допомогти. 🤞



Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене проблеми з цим казино, коли справа доходить до виведення моїх грошей, вони відмовляються без будь-яких обґрунтувань і не дають мені жодної інформації, я думаю, що вони витрачають час і не збираються платити мені, якесь рішення?

Автоматичний переклад.
Jorcafer
1 рік тому

Ви вже зробили крок до вирішення, подавши скаргу .

Однак я вважаю, що вам слід бути більш конкретним і докладніше пояснити проблему, щоб ми могли адекватно відреагувати.

Будь ласка, коли саме ви зробили зняття? Це ваше перше зняття коштів із цього казино? Ваш обліковий запис повністю перевірено?

У будь-якому випадку, казино оновило вашу тему скарг лише кілька годин тому, сказавши, що вони працюють над цим.

Гарна спроба, я б сказав.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Остерігайтеся цього казино 31bet, виводячи кошти, воно не відповідає узгодженим умовам, вони намагаються оббрехати вам і ніколи не платять, повідомте про це казино, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, я зареєструвався вчора в цьому казино, але якщо відгуки та відгуки говорять, що вони не платять, я думаю, що я не збираюся нічого вкладати.

Якщо вони не платять, це погано, хоча Гуру дає хорошу оцінку.

Що нам залишилося: в хорошому казино чи це погане казино, яке не платить?

Автоматичний переклад.
canaberto
1 рік тому

Привіт і ласкаво просимо назад!

Чи пробували ви переглядати відгуки та скарги користувачів ? Я думаю, що це найкращий спосіб заповнити прогалину між індексом безпеки та вашими запитаннями. 🙂

Ви також повинні пам’ятати, що казино вважається новим, тому немає «хорошого рейтингу». Натомість:

«Ми ретельно перевірили 31bet Casino та відзначили його як свіже онлайн-казино. Воно не працює досить довго, тому ще занадто рано для нас давати йому нормальний рейтинг безпеки, який ми надаємо відомим казино.»

Ніхто не може передбачити майбутнє нового казино. Ви б не погодилися?

Я був би обережний, особисто я віддаю перевагу добре відомим і перевіреним казино.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт всім,

Мене звати Франциско, у мене на рахунку 807 євро, і я хочу їх зняти. Я роблю всі перевірки, які вони від мене вимагають, але спосіб оплати не проходить перевірку, оскільки я використовував віртуальну картку мого банку. Вони запитують у мене виписку про сплату 200 євро, яку я зробив 16.12.23, і я відправляю їх без жодних проблем, але це не має користі для джентльменів, оскільки моє ім’я не з’являється, (яке моє помилка в тому, що в банківських виписках Сантандер не вказано ім’я?) тому я надіслав їм у pdf-файлі скріншот, де ви можете побачити список усіх моїх переміщень, включаючи оплату, на їх веб-сайті, де вказано моє ім’я, прізвище, номери карток тут... але здається, що теж не працює, тому я попросив у банку свідоцтво про право власності на картку, де вказана вся моя інформація та інформація на картці, але це їм теж не допомогло, я нічого не відмовлявся надіслати, насправді вони можуть просити мене про все, що завгодно, чи то з моєї картки, чи що завгодно, якщо є така річ, я негайно її надішлю.

Я не знаю, до кого звернутися за допомогою, оскільки я новачок тут, велике вам спасибі за цей форум, я сподіваюся, що ви зв’яжетеся зі мною, будь ласка, я буду оновлювати більше інформації, коли я просуваюсь, дякую.

вітаю

Франциско

Автоматичний переклад.
travonig25
10 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема з підтвердженням облікового запису. Але з того, що я прочитав у вас, схоже, ви намагалися зробити все можливе, щоб переконатися, що документ, який вимагає казино, у порядку. Ви писали, що першою проблемою було те, що не було видно вашого імені та прізвища. Коли ви доставили документ там, де його було видно, у чому була проблема казино? Вам сказали, чому ваш документ відхилили? Як довго триває весь процес підтвердження облікового запису?

У будь-якому випадку, я бачив, що ви подали скаргу, і я не думаю, що це був поганий крок, якщо ви не маєте жодної відповіді, чому казино не приймає ваші документи. Відповідь, безумовно, буде корисною, щоб ви знали, що робити. Крім того, пам’ятайте, що ось посібник щодо того, що ви можете очікувати від скарги, якщо ви зацікавлені.

Що ж, наша команда спробує допомогти вам у цій ситуації, і, сподіваємось, ви зрештою досягнете успіху та отримаєте свої гроші.

Якщо у вас буде щось нове, обов'язково оновіть мене, я буду чекати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого