ФорумКазино24VIP Casino - загальне обговорення

24VIP Casino - загальне обговорення

2 р. тому від sergioratosergio
|
4508 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити 24VIP Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

привіт який код

Автоматичний переклад.
sergioratosergio
2 р. тому

Привіт, будь ласка, який код ви маєте на увазі? Якщо це бонус, ось список бонусів .

Ви знайшли те, що шукали?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, дякую, ви вже отримали. вибачте за турботу

Автоматичний переклад.
sergioratosergio
2 р. тому

Ніяких проблем взагалі. Не соромтеся запитувати, якщо вас щось цікавить 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт! Я не можу зняти 75 євро або зв’язатися з помічником у чаті. як я маю

Автоматичний переклад.
atuamae12
2 р. тому

Привіт,

будь ласка, як саме ти не можеш зняти? Будь ласка, ви коли-небудь виходили з цього сайту раніше?

Чи пробували ви зв'язатися з казино електронною поштою?

file

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Пробував зв'язатися тільки в чаті, але помічники не з'являються, або виходять в офлайн на початку розмови, не з'ясовуючи проблему

Автоматичний переклад.
atuamae12
2 р. тому

Привіт,

окрім того факту, що ви не можете зв’язатися з чатом, чи можете ви відповісти на інші запитання?

Будь ласка, ви коли-небудь виходили з цього сайту раніше? Точніше, чи повністю верифікований наш обліковий запис на даний момент?

Чи пробували ви зв'язатися з казино електронною поштою?

Спасибі заздалегідь.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я спробую пояснити це англійською. Я закінчив бездепозитний бонус, усі ставки. Я намагаюся зв'язатися з цим казино, щоб перевірити мої документи, щоб вивести виграш. Однак до цього дня казино не відповіло. Тож я прошу вас, Guru Casino, допомогти мені зв’язатися з 24VIPCASINO. Дякую за всі ваші зусилля.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я раніше не знімав гроші з цього сайту. Я зробив бонус за реєстрацію.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я спробую пояснити це англійською. Я закінчив бездепозитний бонус, усі ставки. Я намагаюся зв'язатися з цим казино, щоб перевірити мої документи, щоб вивести виграш. Однак до цього дня казино не відповіло. Тож я прошу вас, Guru Casino, допомогти мені зв’язатися з 24VIPCASINO. Дякую за всі ваші зусилля.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт і дякую.

Отже, ваш обліковий запис ще не повністю перевірено. Чи отримали ви інструкції щодо підтвердження свого облікового запису?

Чи є певний документ, який вам важко надати?

Дозвольте сказати, що у разі першого зняття коштів ми надаємо казино 14 повних днів для завершення перевірки та продовження виплат. Будь ласка, коли почалася перевірка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я раніше не знімав гроші з цього сайту. Я зробив бонус за реєстрацію.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачу, бо я не можу надати вам прямий контакт.

Якщо 14-денний період закінчився, і казино не в змозі розібратися,

лише тоді я пропоную вам подати скаргу, тобто наша команда скарг спробує вам допомогти.

Зараз буду чекати ваших відповідей.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого