2 р. тому
Тут ви можете обговорити 24VIP Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, будь ласка, який код ви маєте на увазі? Якщо це бонус, ось список бонусів .
Ви знайшли те, що шукали?
Hello, what code are you referring to, please? If it's a bonus, here is the list of bonuses.
Have you found what you were looking for?
Ніяких проблем взагалі. Не соромтеся запитувати, якщо вас щось цікавить 🙂
No problem at all. Feel free to ask if you're wondering about something 🙂
Привіт! Я не можу зняти 75 євро або зв’язатися з помічником у чаті. як я маю
Hi, I can't withdraw the €75, nor can I get in touch with an assistant in the chat. How do I do?
Olá, não consigo levantar os 75€, nem entrar em contacto com um assistente no chat. Como faço?
Привіт,
будь ласка, як саме ти не можеш зняти? Будь ласка, ви коли-небудь виходили з цього сайту раніше?
Чи пробували ви зв'язатися з казино електронною поштою?
Hello,
how exactly you can't withdraw, please? Have you ever withdrawn from this site before, please?
Have you tried to contact the casino by email?
Пробував зв'язатися тільки в чаті, але помічники не з'являються, або виходять в офлайн на початку розмови, не з'ясовуючи проблему
I tried to get in touch only by chat, but the assistants didn't appear, or they go offline at the beginning of the conversation, without clarifying the problem
Tentei entrar em contacto apenas por chat, mas os assistente não apareciam, ou ficam offline a inicio da conversa, sem esclarecer o problema
Привіт,
окрім того факту, що ви не можете зв’язатися з чатом, чи можете ви відповісти на інші запитання?
Будь ласка, ви коли-небудь виходили з цього сайту раніше? Точніше, чи повністю верифікований наш обліковий запис на даний момент?
Чи пробували ви зв'язатися з казино електронною поштою?
Спасибі заздалегідь.
Hello,
aside from the fact that you can't get in touch with the live chat, can you answer the other questions, please?
Have you ever withdrawn from this site before, please? To be more precise, is our account fully verified, at the moment?
Have you tried to contact the casino by email?
Thank you in advance.
Я спробую пояснити це англійською. Я закінчив бездепозитний бонус, усі ставки. Я намагаюся зв'язатися з цим казино, щоб перевірити мої документи, щоб вивести виграш. Однак до цього дня казино не відповіло. Тож я прошу вас, Guru Casino, допомогти мені зв’язатися з 24VIPCASINO. Дякую за всі ваші зусилля.
I will try to explain it in english. I have finished the no desposit bonus, all the wagering. I am trying to communicate with this casino in order to verify my documents, to withdrawal the winnings. However, the casino hasn't respond to this day. So, I ask you, Guru Casino, to help me get in touch with 24VIPCASINO. Thank you for all your effort.
Я спробую пояснити це англійською. Я закінчив бездепозитний бонус, усі ставки. Я намагаюся зв'язатися з цим казино, щоб перевірити мої документи, щоб вивести виграш. Однак до цього дня казино не відповіло. Тож я прошу вас, Guru Casino, допомогти мені зв’язатися з 24VIPCASINO. Дякую за всі ваші зусилля.
I will try to explain it in english. I have finished the no desposit bonus, all the wagering. I am trying to communicate with this casino in order to verify my documents, to withdrawal the winnings. However, the casino hasn't respond to this day. So, I ask you, Guru Casino, to help me get in touch with 24VIPCASINO. Thank you for all your effort.
Привіт і дякую.
Отже, ваш обліковий запис ще не повністю перевірено. Чи отримали ви інструкції щодо підтвердження свого облікового запису?
Чи є певний документ, який вам важко надати?
Дозвольте сказати, що у разі першого зняття коштів ми надаємо казино 14 повних днів для завершення перевірки та продовження виплат. Будь ласка, коли почалася перевірка?
Hello and thank you.
So your account has not been fully verified yet. Have you received instructions on how to verify your account?
Is there any particular document you find hard to provide, maybe?
Allow me to say that in case of the first withdrawal, we allow casinos 14 full days to complete the verification and proceed with the payouts. When did the verification start, please?
Я бачу, бо я не можу надати вам прямий контакт.
Якщо 14-денний період закінчився, і казино не в змозі розібратися,
лише тоді я пропоную вам подати скаргу, тобто наша команда скарг спробує вам допомогти.
Зараз буду чекати ваших відповідей.
I see, well I can't provide you with some direct contact, I'm afraid.
If the 14 full days period runs out, and the casino is not able to sort things out,
only then I would suggest you submit a complaint, meaning that our Complaint Team will try to help you.
I will wait for your answers now.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.