ФорумКазино24CasinoBet - загальне обговорення

24CasinoBet - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Anonymized436
|
6172 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Radka
1 рік тому

Це, безумовно, дуже довго.

Чесно кажучи, я зовсім не очікував цього.

Я написав їм 2 тижні тому, що спробую попросити IBAS або когось подібного взяти участь у вирішенні цього, можливо, це трохи допоможе.

У будь-якому випадку, тримаємо пальці за вас, хлопці.

Автоматичний переклад.
AMIRALOVE
1 рік тому

Вибачте, перекладений текст не має для мене особливого сенсу.

Я б дочекався скарги і потім залучив адвоката, але це, звичайно, на ваш розсуд.

Я закликаю вас грати лише в казино з принаймні хорошою репутацією, ви завжди можете переглянути огляд казино тут, на нашому веб-сайті, і вирішити, чи безпечно вносити свої гроші.

Цей сайт НЕ є гарним вибором, якщо можна сказати:

file



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я хотів повідомити вам про свою справу, яку ви, на жаль, класифікували як нерозкриту. 30 червня 2022 року я попросив зняти 1800 євро, і після 3 місяців вибачень і брехні я отримав електронний лист (додається) сьогодні, 30 вересня 2022 року, у якому було відхилено мій запит на зняття коштів, без вказівки причини відмови та запрошення спробувати знову, щоб знову зняти кошти. Вважайте, що мій рахунок було підтверджено, і IBAN мого банківського рахунку вказано лише на моє ім’я та належить тому самому рахунку, за допомогою якого я зробив кілька депозитів на цій поганій платформі. Сьогодні я повторив відкликання, повідомивши їх, що буде вжито судових заходів, якщо вони знову відмовляться обробити мій платіж. Я прошу вас у гуру казино за додатковою порадою, і якщо з вашого досвіду ви вважаєте, що вони ніколи не зроблять платіж. Дякую за увагу.

file

Автоматичний переклад.
Primiera
1 рік тому

Вітаю! Вибачте, ми не змогли допомогти вам подати скаргу . Казино було нагороджено чорними балами, на жаль, поточна репутація досить низька, тому зв’язуватися з такими казино стає складніше. 🙁 Цитата зі скарги:

«Ми надіслали численні електронні листи та спробували поспілкуватися з представниками онлайн-чату, а також з членами афілійованої команди. На жаль, усі спроби вирішити будь-яку проблему загинули, оскільки кількість скарг зросла. Ми настійно рекомендуємо триматися подалі від 24CasinoBet. Я хотів би, щоб я міг більше допомогти".

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знову зняв 1800 євро, надіславши документи електронною поштою, і чудово те, що мені сказали, що це займе 7–21 робочий день, як це було 30 червня, коли я вперше подав запит на зняття. Я боюся, що з цією грою я відмовлюся від зняття коштів після 90 днів очікування і запрошу його, а потім чекаю хтозна скільки, у мене ніколи не буде грошей. Я збираюся шукати їх особисто, якщо в мене не буде грошей, і мені шкода, що я вам це кажу, але це несправедливо, що ви виступаєте посередником із цим онлайн-сайтом, який довів, що він є шахрайством. Ви повинні занести його в чорний список, без сумніву, я знаю, що ви рекламуєте його в негативному ключі і не рекомендуєте, але навіть погана реклама - це завжди реклама. Однак, якщо у вас є якісь поради для мене, я завжди вислухаю і дякую за вашу увагу. З повагою

Автоматичний переклад.
Primiera
1 рік тому

Привіт, мені шкода, що це сталося з тобою. Зараз я далекий від того, щоб навчати вас, але я вважаю, що було б непогано, якби ви могли заздалегідь перевірити кожне казино наступного разу, коли забажаєте грати. Ми намагаємося перевіряти особливо погані казино, щоб гравці втомилися заздалегідь. Це конкретне казино навіть надає підроблені ігри і на даний момент не має ліцензії, особисто я б сказав, що 1,5 бали з 10 - це не реклама:

file

Зазвичай ми пропонуємо звернутися до органу ліцензування, але, як я вже згадував, це казино наразі не має жодної ліцензії.

Мені щиро шкода.

Автоматичний переклад.
Primiera
1 рік тому

Так, ви не перший, хто не зміг отримати свій виграш. Шкода, що такі казино ще існують...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка, дякую за відповідь. Я буду тримати вас в курсі, якщо будуть якісь новини. Вітання

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ви не перший, хто не зміг отримати свій виграш. Шкода, що такі казино ще існують...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

що сталося, будь ласка? Ви відчуваєте, що вам потрібна допомога? Надішліть скаргу , і ми спробуємо провести розслідування. Якщо казино не співпрацюватиме, воно буде винагороджено принаймні чорними балами.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка, дякую за відповідь. Я буду тримати вас в курсі, якщо будуть якісь новини. Вітання

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

це було б дуже люб'язно.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого