ГоловнаФорумКазино24CasinoBet - загальне обговорення

24CasinoBet - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Anonymized436
|
10 103 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Radka

Це, безумовно, дуже довго.

Чесно кажучи, я зовсім не очікував цього.

Я написав їм 2 тижні тому, що спробую попросити IBAS або когось подібного взяти участь у вирішенні цього, можливо, це трохи допоможе.

У будь-якому випадку, тримаємо пальці за вас, хлопці.

Автоматичний переклад.
AMIRALOVE

Вибачте, перекладений текст не має для мене особливого сенсу.

Я б дочекався скарги і потім залучив адвоката, але це, звичайно, на ваш розсуд.

Я закликаю вас грати лише в казино з принаймні хорошою репутацією, ви завжди можете переглянути огляд казино тут, на нашому веб-сайті, і вирішити, чи безпечно вносити свої гроші.

Цей сайт НЕ є гарним вибором, якщо можна сказати:

file



Автоматичний переклад.

Привіт, я хотів повідомити вам про свою справу, яку ви, на жаль, класифікували як нерозкриту. 30 червня 2022 року я попросив зняти 1800 євро, і після 3 місяців вибачень і брехні я отримав електронний лист (додається) сьогодні, 30 вересня 2022 року, у якому було відхилено мій запит на зняття коштів, без вказівки причини відмови та запрошення спробувати знову, щоб знову зняти кошти. Вважайте, що мій рахунок було підтверджено, і IBAN мого банківського рахунку вказано лише на моє ім’я та належить тому самому рахунку, за допомогою якого я зробив кілька депозитів на цій поганій платформі. Сьогодні я повторив відкликання, повідомивши їх, що буде вжито судових заходів, якщо вони знову відмовляться обробити мій платіж. Я прошу вас у гуру казино за додатковою порадою, і якщо з вашого досвіду ви вважаєте, що вони ніколи не зроблять платіж. Дякую за увагу.

file

Автоматичний переклад.
Primiera

Вітаю! Вибачте, ми не змогли допомогти вам подати скаргу . Казино було нагороджено чорними балами, на жаль, поточна репутація досить низька, тому зв’язуватися з такими казино стає складніше. 🙁 Цитата зі скарги:

«Ми надіслали численні електронні листи та спробували поспілкуватися з представниками онлайн-чату, а також з членами афілійованої команди. На жаль, усі спроби вирішити будь-яку проблему загинули, оскільки кількість скарг зросла. Ми настійно рекомендуємо триматися подалі від 24CasinoBet. Я хотів би, щоб я міг більше допомогти".

Автоматичний переклад.

Я знову зняв 1800 євро, надіславши документи електронною поштою, і чудово те, що мені сказали, що це займе 7–21 робочий день, як це було 30 червня, коли я вперше подав запит на зняття. Я боюся, що з цією грою я відмовлюся від зняття коштів після 90 днів очікування і запрошу його, а потім чекаю хтозна скільки, у мене ніколи не буде грошей. Я збираюся шукати їх особисто, якщо в мене не буде грошей, і мені шкода, що я вам це кажу, але це несправедливо, що ви виступаєте посередником із цим онлайн-сайтом, який довів, що він є шахрайством. Ви повинні занести його в чорний список, без сумніву, я знаю, що ви рекламуєте його в негативному ключі і не рекомендуєте, але навіть погана реклама - це завжди реклама. Однак, якщо у вас є якісь поради для мене, я завжди вислухаю і дякую за вашу увагу. З повагою

Автоматичний переклад.
Primiera

Привіт, мені шкода, що це сталося з тобою. Зараз я далекий від того, щоб навчати вас, але я вважаю, що було б непогано, якби ви могли заздалегідь перевірити кожне казино наступного разу, коли забажаєте грати. Ми намагаємося перевіряти особливо погані казино, щоб гравці втомилися заздалегідь. Це конкретне казино навіть надає підроблені ігри і на даний момент не має ліцензії, особисто я б сказав, що 1,5 бали з 10 - це не реклама:

file

Зазвичай ми пропонуємо звернутися до органу ліцензування, але, як я вже згадував, це казино наразі не має жодної ліцензії.

Мені щиро шкода.

Автоматичний переклад.
Primiera

Так, ви не перший, хто не зміг отримати свій виграш. Шкода, що такі казино ще існують...

Автоматичний переклад.

Привіт Радка, дякую за відповідь. Я буду тримати вас в курсі, якщо будуть якісь новини. Вітання

Автоматичний переклад.

Так, ви не перший, хто не зміг отримати свій виграш. Шкода, що такі казино ще існують...

Автоматичний переклад.

Привіт,

що сталося, будь ласка? Ви відчуваєте, що вам потрібна допомога? Надішліть скаргу , і ми спробуємо провести розслідування. Якщо казино не співпрацюватиме, воно буде винагороджено принаймні чорними балами.

Змінено
Автоматичний переклад.

Привіт Радка, дякую за відповідь. Я буду тримати вас в курсі, якщо будуть якісь новини. Вітання

Автоматичний переклад.

Привіт,

це було б дуже люб'язно.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого