2 р. тому
Тут ви можете обговорити 24CasinoBet, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я прошу, щоб Casino Guro негайно вніс казино в чорний список.
Він не буде виплачуватися
Якщо ви не хочете показувати рекламу і натискаєте опцію «Без реклами», ви отримаєте спам
I ask that Casino Guro blacklist the casino immediately.
It will not be paid out
If you don't want ads and click on no ads you'll get spammed
Ich bitte darum das Casino seitens Casino Guro sofort auf die Blackliste zu setzen.
Es wird nicht Ausgezahlt
Wenn man ,keine Werbung haben möchte und drauf klickt keine Werbung wird man zu gespammt
Ми вносимо казино в чорний список, коли вони роблять щось надзвичайно жахливе з кимось із нашого веб-сайту. Вони мають рейтинг 2,4/10. Ми також показуємо 5 попереджень і оцінюємо різні фактори як дуже погані та дуже негативні. Я вважаю, що цього достатньо, щоб кожен читач зрозумів, що казино дуже погане і грати в ньому не варто.
We blacklist casinos when they do something extremely terrible to someone from our website. They have the rating of 2.4/10. We also display 5 warnings and rate different factors as very bad and very negative. I believe that's enough for every reader to realise that the casino is very bad and you shouldn't play there.
Його більше не видно, тому він у чорному списку 🙂
It's no longer visible so it's on the black list 🙂
Es ist nicht mehr sichtbar also ist es auf der black list 🙂
«Видимість» казино та чорний список не працюють таким чином. Ми хочемо, щоб особливо погане казино було видно 🙂 тому
це все ще там:
Ми не будемо цього приховувати, сподіваємося, ви розумієте.
Casino's "visibility" and blacklisting don't work this way. We want especially a bad casino to be visible 🙂 so
it's still there:
We will not hide it, hope you understand.
Привіт, гуру казино. Я вже надіслав вам скаргу щодо цього безладу в казино. Коли мені не вдається отримати свій виграш через ваше люб’язне посередництво, чи можете ви дати ще якусь пораду мені та іншим користувачам із такою ж проблемою? Однак, при всій повазі, невиплата виграшу для мене є частиною чогось надзвичайно жахливого, що може бути зроблено на шкоду гравцеві, і тому карається в чорному списку. Крім того, є кілька підроблених слотів, і ті, хто їх добре знає, можуть помітити це за лічені секунди. Безумовно, реклама, яку ви робите, безумовно, виставляє його в поганому світлі в очах гравця, і це добре, але, на мою думку, таке казино не повинно навіть ставитися перед очима гравця як можливий вибір гри, навіть якщо це неправильно. як ви правильно пропонуєте. У будь-якому разі дякую за вашу доступність і сподіваюся, що скоро побачимось.
Hi Casino Guru. I have already sent you a complaint about this mess of the casino. What time I fail to get my winnings through your kind mediation, do you have some further advice to give to me and other users with the same problem. However, with all due respect, not paying the winnings for me is part of something extremely terrible that can be done to the detriment of a player and therefore punishable on the blacklist. In addition there are several counterfeit slots and those who know them well can notice it in seconds. Certainly advertising it as you do certainly puts it in a bad light in the eyes of a player, and this is good, but in my opinion such a casino should not even come before the eyes of a player as a possible choice of game, even if it is wrong. as you rightly suggest. Anyway thanks for your availability and see you soon I hope.
Salve Casino Guru. Io vi ho gia’ mandato un reclamo riguardo questo scempio di casino’. Qual ora non riuscissi ad ottenere la mia vincita tramite la vostra gentile mediazione, avete qualche ulteriore consiglio da dare a me e agli altri utenti con il medesimo problema. Comunque, con tutto il rispetto, non pagare le vincite per me rientra in qualcosa di estremamente terribile che puo’ esser fatto ai danni di un giocatore e dunque sanzionabile nella lista nera. Inoltre ci sono diverse slots contraffatte e chi le conosce bene lo puo’ notare in pochi secondi. Certamente pubblicizarlo come fate voi lo mette di sicuro in cattiva luce agli occhi di un giocatore, e questo e’ un bene, ma secondo me un casino del genere non dovrebbe neanche arrivare davanti agli occhi di un giocatore come possibile scelta di gioco, seppur sbagliata come voi giustamente suggerite. Comunque grazie per la vostra disponibilita’ e a presto spero.
Привіт,
Сподіваюся, ми вам допоможемо.
Я вважаю, що кожен гравець повинен заздалегідь витратити деякий час на те, щоб ознайомитися з казино, в якому він / вона хоче зробити депозит.
Кожен гравець може отримати доступ до панелі огляду казино або, краще, до вкладки з поясненнями репутації, щоб побачити, що це казино заслужило погану репутацію (2,0 з 10 балів), воно не має ліцензії та пропонує підроблені ігри на дуже несправедливих умовах. .. Ну, я думаю, що це добре і справедливе попередження.
Ми маємо намір надавати чесну інформацію, а не перераховувати тільки хороші казино. Як би ви дізналися, що це казино погане, якби його просто проігнорували й взагалі не внесли до списку?
Натомість ми надаємо скарги та відгуки користувачів, щоб кожен міг висловити свій досвід і проблеми, а також позитивні моменти.
Я сподіваюся, ви розумієте.
Hi there,
I hope we'll help you.
I think that each player should invest some time beforehand into getting to know the casino he/she wishes to deposit in.
Every player can access the casino's overview panel or better the reputation explained tab to see, that this casino has earned a bad reputation so far (2.0 out of 10 points), it has no license and provides fake games under very unfair terms and conditions... Well, I think that this is a good and fair warning.
We intend to provide honest information, not to list only good casinos. How would you know that this casino is bad if it was simply ignored, not listed at all?
Instead, we provide complaints and user reviews so everybody can express their experiences and issues, as well as positives.
I hope you understand.
Привіт, Радко, я абсолютно згоден з вами попереджати користувачів через погану рекламу, а також беру на себе відповідальність за те, що раніше не повідомляв про казино, про яке йдеться. Сказавши це, я хотів запитати вас, чи маєте ви якусь пораду мені та іншим користувачам, якщо не жертвам цього ганьби казино, отримати свої виграші, якщо вам не вдасться завдяки вашому люб’язному посередництву.
Дякую і всього найкращого
Hi Radka I absolutely agree with you to warn users through bad advertising and I also take responsibility for not having previously informed about the casino in question. Having said that, I wanted to ask you if you had any advice to give to me and other users if not victims of this casino shame to get their winnings if you do not succeed with your kind mediation.
thanks and best regards
Ciao Radka sono assolutamente d accordo con te sul fatto di mettere in guardia gli utenti tramite una cattiva pubblicita’ e anch io mi prendo la responsabililita’ di non essermi informato in precedenza riguardo il casino’ in questione. Detto questo, volevo chiederti se avevi qualche consiglio da dare a me e ad altri utenti se non vittime di questa vergogna di casino per ottenere le proprie vincite qualora non ci si riuscisse con la vostra cortese mediazione.
grazie e cordiali saluti
Привіт,
У цьому конкретному випадку, на жаль, немає жодного органу ліцензування, до якого ви можете звернутися 🙁, тому найкраще було б проконсультуватися у вашій справі з юристом, щоб отримати певне уявлення про можливі юридичні кроки.
Будь ласка, не грайте в неліцензовані казино з поганою або найгіршою репутацією.
Я щиро сподіваюся, що ти знайдеш спосіб.
Hi there,
in this particular case, sadly there is no licensing authority you can reach out to 🙁, so the best shot would be to consult your case with a lawyer to get some idea about possible legal steps.
Please, do not play in unlicensed casinos with a bad or worst reputation.
I truly hope you will find a way.
Привіт, Радко, дякую за повідомлення, і я ретельно перевірю ваш сайт, перш ніж заходити в казино.
З найкращими побажаннями
Hi Radka, thanks for the message and I will check your site carefully before entering a casino.
Best regards
Ciao Radka, grazie per il messaggio e controllero’ bene sul vostro sito prima di accedere ad un casino.
cordiali saluti
24casino.bet 😐
01/08/2022 я подав запит на зняття 3000£. Нік із служби підтримки постійно говорить одне й те саме, що мій запит усе ще обробляється. Це жахливо, я хочу прочитати всі відгуки раніше, але зараз занадто пізно. Очевидно, що мій обліковий запис перевірено. Бонусами я не користувався. Лише рахунок для ставок на спорт. Є пропозиції, що робити далі?
Дуже дякую,
Шимон
24casino.bet 😐
I requested a withdrawal on the 01/08/2022 of 3000£. Nick from customer service keep saying the same line all the time, that my request still being processed. This is terrible, I wish to read all reviews before, but it's far too late now. My account obviously is verified. I didn't use any bonuses. Sports betting account only. Any suggestions what to do next?
Many thanks,
Szymon
Привіт Шимон,
Мені шкода, що ви вибрали таке жахливе казино, перевірте його репутацію тут !
Згідно з останніми скаргами , це казино навіть не піклується про ті чорні бали, які ми нараховуємо за кожне невирішене.
На жаль, «казино» працює без будь-якої ліцензії, тому розвернутися зараз немає куди.
Ми тут не займаємося ставками на спорт, але я припускаю, що навіть якби ми займалися, казино не співпрацювало б з нами.
Мені щиро шкода - завжди перевіряйте репутацію казино перед першим депозитом.
Hello Szymon,
I'm sorry you picked up such a terrible casino, check its reputation here!
According to the latest complaints this casino does not even care about those black points we reward for each unresolved one.
Sadly, the "casino" operates without any license so there is no place to turn at the moment.
We do not deal with sports betting here, but I would guess that even if we did the casino would not cooperate with us.
I'm truly sorry - always check the casino's reputation before the first deposit.
Добре, я зняв 1600 євро за місяць, і вони не хочуть мені платити, вони дають мені виправдання, що вони повинні підтвердити, і тому вони витратили більше місяця, я витратив багато грошей, і вони не хочуть зробіть виведення коштів, якщо вони шахрайство, я буду доносити на вас, куди мені доведеться піти, шахраї, це не робиться, більше місяця чекаю щось моє, і вони не хочуть це мені віддавати (вони кажуть мене вони повинні підтвердити)? Привіт? Найсильніша, найнекомпетентніша сторінка – це перший раз, коли це трапляється зі мною, і востаннє, але я збираюся повідомити про вас за шахрайство
Good, I have withdrawn 1600e for a month and they do not want to pay me, they give me an excuse that they have to corroborate and so they have spent more than a month I have spent a lot of money and they do not want to make the withdrawal, if they are a scam myself I will denounce you wherever I have to go, scammers, this is not done, more than a month waiting for something that is mine and they do not want to give it to me (they tell me they have to corroborate)? Hello? Strong most incompetent page is the first time this happens to me and the last but I'm going to report you for fraud
Buenas eh retirado 1600e desde hace un mes y no me lo quieren pagar,me sauelta como escusa de que tienen que corroborar y así llevan más de un mes eh gastado dinero mucho dinero y no me quieren hacer el retiro,si son una estafa yo misma os denunciare a donde tenga que ir,estafadores esto no se hace,mas de un mes esperando por algo que es mío y no me lo quieren dar(me dicen que tienen que corroborar)? Hola? Fuerte página más incompetente es la primera vez que me pasa esto y la última pero a ustedes los voy a denunciar por estafa
Вони не хочуть платити мені виведення, і я чекаю 1600e більше місяця, з виправданням, що потрібно чекати 21 день, це було два місяці очікування
They do not want to pay me the withdrawal and I have been waiting for 1600e for more than a month, with the excuse that you have to wait 21 days, it has been two months of waiting
No quieren pagarme el retiro y llevo esperando 1600e desde hace más de un mes,con la escusa de que tiens que esperar 21 días se ha hecho dos meses de espera
Це ганьба. Спочатку він каже мені, що я не користувач, після того, як я кажу йому, що збираюся подати позов, він каже мені, що це була помилка…? Привіт? Які вони некомпетентні і як вам соромно, ви думаєте, вони збираються наді мною сміятися? Чи на людей, які залишають свої гроші? Що ж, у мене для вас погані новини: ці скріншоти я передам своїм юристам, і вони мають заплатити частину всього цього. Очікуйте 1600 євро протягом двох місяців, тоді як більшість казино надсилають вам гроші за 2 робочі дні. Сподіваюся, вони все це вирішать. Тому що у них будуть серйозні проблеми
This is a shame. First, he tells me that I am not a user, after I tell him that I am going to take legal action, he tells me that it was a mistake…? Hello? How incompetent they are and how embarrassing you are, do you think they are going to laugh at me? Or at the people who leave their money? Well, I have bad news for you, with these screenshots I will give them to my lawyers, and some of all this they have to pay. Waiting for 1600e for two months, when most casinos send you withdrawals in 2 business days. I hope they solve it all this. Because they will have serious problems
Esto es una vergüenza .me dice primero que no soy usuario,después que le digo que voy a tomar medidas judiciales me dice que ,que era una equivocación…?Hola? Que incompetentes que son y que vergüenza dais ,os pensareis que se van a reír de mi,?o de la gente que deja su dinero? Pues les tengo malas noticias con estas capturas de pantalla se las daré a mis abogados, y algo de todo esto tienen que pagar.esperando 1600e para dos meses,cuando la mayoría de los casinos te envían los retiros en 2 días hábiles.Espero que solucionen todo esto.Porque tendrán graves problemas
Нарешті мені заплатили.
Мені знадобилося 8 тижнів, щоб повернути гроші.
I've finally got paid.
I took 8 weeks to get the money back.
Це ганьба. Спочатку він каже мені, що я не користувач, після того, як я кажу йому, що збираюся подати позов, він каже мені, що це була помилка…? Привіт? Які вони некомпетентні і як вам соромно, ви думаєте, вони збираються наді мною сміятися? Чи на людей, які залишають свої гроші? Що ж, у мене для вас погані новини: ці скріншоти я передам своїм юристам, і вони мають заплатити частину всього цього. Очікуйте 1600 євро протягом двох місяців, тоді як більшість казино надсилають вам гроші за 2 робочі дні. Сподіваюся, вони все це вирішать. Тому що у них будуть серйозні проблеми
This is a shame. First, he tells me that I am not a user, after I tell him that I am going to take legal action, he tells me that it was a mistake…? Hello? How incompetent they are and how embarrassing you are, do you think they are going to laugh at me? Or at the people who leave their money? Well, I have bad news for you, with these screenshots I will give them to my lawyers, and some of all this they have to pay. Waiting for 1600e for two months, when most casinos send you withdrawals in 2 business days. I hope they solve it all this. Because they will have serious problems
Esto es una vergüenza .me dice primero que no soy usuario,después que le digo que voy a tomar medidas judiciales me dice que ,que era una equivocación…?Hola? Que incompetentes que son y que vergüenza dais ,os pensareis que se van a reír de mi,?o de la gente que deja su dinero? Pues les tengo malas noticias con estas capturas de pantalla se las daré a mis abogados, y algo de todo esto tienen que pagar.esperando 1600e para dos meses,cuando la mayoría de los casinos te envían los retiros en 2 días hábiles.Espero que solucionen todo esto.Porque tendrán graves problemas
Привіт,
дозвольте мені підсумувати свої відповіді в цій одній публікації:
По-перше, мені шкода, що ви не отримали виграш навіть протягом місяця.
Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? На жаль, я не можу читати ці екрани, тому я не знаю, про що була розмова. Ви можете переписати текст, щоб його можна було автоматично перекласти англійською, будь ласка?
Ви коли-небудь отримували пояснення? У казино дуже погана репутація , тому я сподіваюся, що ви отримаєте гроші.
Дозвольте сказати, що інший гравець чекав 8 тижнів 🙁
Сподіваюся , скарга допоможе.
Hello,
allow me to summarize my answers in this single post:
Firstly I'm sorry that you have not received the winnings even within the month.
May I know whether your account has been fully verified yet? Sadly I can't read those print screens so I have no idea what was the conversation about, can you rewrite the text so it can be auto-translated to English, please?
Have you ever received any explanation? The casino has a very bad reputation so I hope you will get paid.
Allow me to say that the other player has waited for 8 weeks 🙁
Hope the complaint will help.
Ну 8 тижнів я заповню два місяці те саме що? І якщо я чекаю, поки вони надішлють мені мої гроші, якщо ні, як я вже сказав, я віддаю все в руки своїх юристів і будьте певні, що цю сторінку я видалю. Зараз я здаюся, мені байдуже, тож якщо я програю, ти теж програєш, бо те, що ти робиш, соромно
Well 8 weeks I fill two months is the same what? And if I wait for them to send me my money, if not, as I said, I put everything in the hands of my lawyers and rest assured that I will have this page removed. I'm giving up now I don't care so if I lose, you will too because what you're doing is embarrassing
Bueno 8 semanas yo lleno dos meses es lo mismo lo? Y si espero que me envíen mi dinero si no como dije pongo de manos todo a mis abogados y tenlo por seguro que hago que eliminen esta página.eso segurísimo una cosa no se,pero si se que a los estafadores por internet duran poco así que ya.me rindo ya me da igual así que si pierdo yo,ustedes también porque esto que hacen es vergonzoso
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.