ФорумКазино24CasinoBet - загальне обговорення

24CasinoBet - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized436
|
8419 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити 24CasinoBet, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я прошу, щоб Casino Guro негайно вніс казино в чорний список.

Він не буде виплачуватися

Якщо ви не хочете показувати рекламу і натискаєте опцію «Без реклами», ви отримаєте спам

Автоматичний переклад.
Anonymized436
2 р. тому

Ми вносимо казино в чорний список, коли вони роблять щось надзвичайно жахливе з кимось із нашого веб-сайту. Вони мають рейтинг 2,4/10. Ми також показуємо 5 попереджень і оцінюємо різні фактори як дуже погані та дуже негативні. Я вважаю, що цього достатньо, щоб кожен читач зрозумів, що казино дуже погане і грати в ньому не варто.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Його більше не видно, тому він у чорному списку 🙂

Автоматичний переклад.
Anonymized436
2 р. тому

«Видимість» казино та чорний список не працюють таким чином. Ми хочемо, щоб особливо погане казино було видно 🙂 тому

це все ще там:

file

Ми не будемо цього приховувати, сподіваємося, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, гуру казино. Я вже надіслав вам скаргу щодо цього безладу в казино. Коли мені не вдається отримати свій виграш через ваше люб’язне посередництво, чи можете ви дати ще якусь пораду мені та іншим користувачам із такою ж проблемою? Однак, при всій повазі, невиплата виграшу для мене є частиною чогось надзвичайно жахливого, що може бути зроблено на шкоду гравцеві, і тому карається в чорному списку. Крім того, є кілька підроблених слотів, і ті, хто їх добре знає, можуть помітити це за лічені секунди. Безумовно, реклама, яку ви робите, безумовно, виставляє його в поганому світлі в очах гравця, і це добре, але, на мою думку, таке казино не повинно навіть ставитися перед очима гравця як можливий вибір гри, навіть якщо це неправильно. як ви правильно пропонуєте. У будь-якому разі дякую за вашу доступність і сподіваюся, що скоро побачимось.

Автоматичний переклад.
Primiera
2 р. тому

Привіт,


Сподіваюся, ми вам допоможемо.

Я вважаю, що кожен гравець повинен заздалегідь витратити деякий час на те, щоб ознайомитися з казино, в якому він / вона хоче зробити депозит.

Кожен гравець може отримати доступ до панелі огляду казино або, краще, до вкладки з поясненнями репутації, щоб побачити, що це казино заслужило погану репутацію (2,0 з 10 балів), воно не має ліцензії та пропонує підроблені ігри на дуже несправедливих умовах. .. Ну, я думаю, що це добре і справедливе попередження.

Ми маємо намір надавати чесну інформацію, а не перераховувати тільки хороші казино. Як би ви дізналися, що це казино погане, якби його просто проігнорували й взагалі не внесли до списку?

Натомість ми надаємо скарги та відгуки користувачів, щоб кожен міг висловити свій досвід і проблеми, а також позитивні моменти.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Радко, я абсолютно згоден з вами попереджати користувачів через погану рекламу, а також беру на себе відповідальність за те, що раніше не повідомляв про казино, про яке йдеться. Сказавши це, я хотів запитати вас, чи маєте ви якусь пораду мені та іншим користувачам, якщо не жертвам цього ганьби казино, отримати свої виграші, якщо вам не вдасться завдяки вашому люб’язному посередництву.

Дякую і всього найкращого

Автоматичний переклад.
Primiera
2 р. тому

Привіт,

У цьому конкретному випадку, на жаль, немає жодного органу ліцензування, до якого ви можете звернутися 🙁, тому найкраще було б проконсультуватися у вашій справі з юристом, щоб отримати певне уявлення про можливі юридичні кроки.

Будь ласка, не грайте в неліцензовані казино з поганою або найгіршою репутацією.

Я щиро сподіваюся, що ти знайдеш спосіб.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Радко, дякую за повідомлення, і я ретельно перевірю ваш сайт, перш ніж заходити в казино.


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Primiera
2 р. тому

Дозвольте мені вставити посилання зі списком рекомендованих казино для гравців з Італії + офіційна ліцензія.

Просто натисніть тут .


Автоматичний переклад.
2 р. тому

24casino.bet 😐

01/08/2022 я подав запит на зняття 3000£. Нік із служби підтримки постійно говорить одне й те саме, що мій запит усе ще обробляється. Це жахливо, я хочу прочитати всі відгуки раніше, але зараз занадто пізно. Очевидно, що мій обліковий запис перевірено. Бонусами я не користувався. Лише рахунок для ставок на спорт. Є пропозиції, що робити далі?

Дуже дякую,

Шимон file

Автоматичний переклад.
Szymon
2 р. тому

Привіт Шимон,

Мені шкода, що ви вибрали таке жахливе казино, перевірте його репутацію тут !

file

Згідно з останніми скаргами , це казино навіть не піклується про ті чорні бали, які ми нараховуємо за кожне невирішене.

На жаль, «казино» працює без будь-якої ліцензії, тому розвернутися зараз немає куди.

Ми тут не займаємося ставками на спорт, але я припускаю, що навіть якби ми займалися, казино не співпрацювало б з нами.

Мені щиро шкода - завжди перевіряйте репутацію казино перед першим депозитом.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, я зняв 1600 євро за місяць, і вони не хочуть мені платити, вони дають мені виправдання, що вони повинні підтвердити, і тому вони витратили більше місяця, я витратив багато грошей, і вони не хочуть зробіть виведення коштів, якщо вони шахрайство, я буду доносити на вас, куди мені доведеться піти, шахраї, це не робиться, більше місяця чекаю щось моє, і вони не хочуть це мені віддавати (вони кажуть мене вони повинні підтвердити)? Привіт? Найсильніша, найнекомпетентніша сторінка – це перший раз, коли це трапляється зі мною, і востаннє, але я збираюся повідомити про вас за шахрайство

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони не хочуть платити мені виведення, і я чекаю 1600e більше місяця, з виправданням, що потрібно чекати 21 день, це було два місяці очікування

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefilefile

Це ганьба. Спочатку він каже мені, що я не користувач, після того, як я кажу йому, що збираюся подати позов, він каже мені, що це була помилка…? Привіт? Які вони некомпетентні і як вам соромно, ви думаєте, вони збираються наді мною сміятися? Чи на людей, які залишають свої гроші? Що ж, у мене для вас погані новини: ці скріншоти я передам своїм юристам, і вони мають заплатити частину всього цього. Очікуйте 1600 євро протягом двох місяців, тоді як більшість казино надсилають вам гроші за 2 робочі дні. Сподіваюся, вони все це вирішать. Тому що у них будуть серйозні проблеми

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Нарешті мені заплатили.

Мені знадобилося 8 тижнів, щоб повернути гроші.

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Нарешті мені заплатили.

Мені знадобилося 8 тижнів, щоб повернути гроші.

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я б вас нормально привітав🙂, але 8 тижнів це забагато!

Ну, звичайно, краще, ніж нічого. 🤨

Автоматичний переклад.
2 р. тому

filefilefile

Це ганьба. Спочатку він каже мені, що я не користувач, після того, як я кажу йому, що збираюся подати позов, він каже мені, що це була помилка…? Привіт? Які вони некомпетентні і як вам соромно, ви думаєте, вони збираються наді мною сміятися? Чи на людей, які залишають свої гроші? Що ж, у мене для вас погані новини: ці скріншоти я передам своїм юристам, і вони мають заплатити частину всього цього. Очікуйте 1600 євро протягом двох місяців, тоді як більшість казино надсилають вам гроші за 2 робочі дні. Сподіваюся, вони все це вирішать. Тому що у них будуть серйозні проблеми

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

дозвольте мені підсумувати свої відповіді в цій одній публікації:

По-перше, мені шкода, що ви не отримали виграш навіть протягом місяця.

Чи можу я дізнатися, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? На жаль, я не можу читати ці екрани, тому я не знаю, про що була розмова. Ви можете переписати текст, щоб його можна було автоматично перекласти англійською, будь ласка?

Ви коли-небудь отримували пояснення? У казино дуже погана репутація , тому я сподіваюся, що ви отримаєте гроші.

Дозвольте сказати, що інший гравець чекав 8 тижнів 🙁

Сподіваюся , скарга допоможе.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну 8 тижнів я заповню два місяці те саме що? І якщо я чекаю, поки вони надішлють мені мої гроші, якщо ні, як я вже сказав, я віддаю все в руки своїх юристів і будьте певні, що цю сторінку я видалю. Зараз я здаюся, мені байдуже, тож якщо я програю, ти теж програєш, бо те, що ти робиш, соромно

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого