ФорумКазино24Casino - загальне обговорення

24Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від SCATT3R
|
515 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити 24Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Просто ще одне казино, на 94% якого працюють слоти, тут нічого не видно.

Автоматичний переклад.
SCATT3R
2 міс. тому

Гей, я бачу, що це казино тебе не вразило. У вас немає досвіду з іншими речами тут? Чи немає слотів з вищим RTP?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я завантажив своє посвідчення особи, селфі з посвідченням особи та аркушем паперу, банківські документи, ще одне селфі, платіжну відомість та інші документи. Я неодноразово вимагав своєчасної відповіді, оскільки термін дії мого бонусу скоро закінчиться — рівно через 10 годин. Тепер, для остаточної перевірки, вони попросили дзвінок по Skype, на що я погодився, знову попросивши зробити це сьогодні, оскільки інакше мій бонус закінчиться.


Тепер 24 Casino запланувало дзвінок на завтра. Мені здається, що це зроблено навмисно, і якщо це справді казино DAMA, я також прошу допомоги тут, тому що це неприпустимо, щоб мені доводилося чекати до 22 годин на відповіді, а тепер, з їхньої, а не з моєї вини , мій баланс під загрозою.


Я запропонував їм наступне:


Або ви дозволите мені увійти до свого облікового запису та завершити ставку, або ви зробите дзвінок сьогодні, або ви запевните мене, що весь мій баланс, 3400 євро бонусного балансу, включаючи 2400 євро, які залишилися для ставки, буде на моєму рахунку після ви завершите свою перевірку та розморозите мій обліковий запис.


Я вимагав те ж саме в чаті, і там мені сказали, що мій рахунок не можна розморозити і що мені потрібно набратися терпіння. Отже, це, ймовірно, призведе до закінчення терміну дії мого бонусу. Що я повинен зробити?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Saint90
2 міс. тому

Вибачте, але я не розумію, чому ваш обліковий запис заморожено.🤔 Скажіть, будь ласка, точніше?

Тим часом, якщо це можливо, надайте додаткову інформацію щодо вашої скарги .


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я хочу оновити всю ситуацію. Моя справа була розглянута Askgamblers з дуже, дуже компетентним і дуже швидким співробітником, який реагував у будь-який час і надзвичайно відповідально та професійно подбав про всю ситуацію. За їх заявою я отримаю весь свій виграш. Якщо це виявиться так, окрім вищезазначених негативних моментів, які я згадав раніше, тепер я можу також дуже позитивно повідомити про казино, багато в чому завдяки співробітнику, який завжди був доступний для мене під час моєї скарги.

Автоматичний переклад.
Saint90
2 міс. тому

Чудово, тож це хороші новини, які мене радують.

Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші якнайшвидше, а коли отримаєте, повідомте нас у своїй скарзі, а також тут, на форумі.

Гарного дня. 🙏

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Оновлення: гроші перераховано. Тому, окрім тривалої верифікації рахунку, я можу сказати про казино лише позитивні речі.

Автоматичний переклад.
Saint90
2 міс. тому

Це чудово. Отже, що ти збираєшся робити зараз, продовжувати грати там чи переїхати кудись ще?🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.