4 міс. тому
Тут ви можете обговорити 24Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Гей, я бачу, що це казино тебе не вразило. У вас немає досвіду з іншими речами тут? Чи немає слотів з вищим RTP?
Hey, I see you're very unimpressed with this casino. You have no experience with other things here ? Are there no slots that have a higher RTP ?
Я завантажив своє посвідчення особи, селфі з посвідченням особи та аркушем паперу, банківські документи, ще одне селфі, платіжну відомість та інші документи. Я неодноразово вимагав своєчасної відповіді, оскільки термін дії мого бонусу скоро закінчиться — рівно через 10 годин. Тепер, для остаточної перевірки, вони попросили дзвінок по Skype, на що я погодився, знову попросивши зробити це сьогодні, оскільки інакше мій бонус закінчиться.
Тепер 24 Casino запланувало дзвінок на завтра. Мені здається, що це зроблено навмисно, і якщо це справді казино DAMA, я також прошу допомоги тут, тому що це неприпустимо, щоб мені доводилося чекати до 22 годин на відповіді, а тепер, з їхньої, а не з моєї вини , мій баланс під загрозою.
Я запропонував їм наступне:
Або ви дозволите мені увійти до свого облікового запису та завершити ставку, або ви зробите дзвінок сьогодні, або ви запевните мене, що весь мій баланс, 3400 євро бонусного балансу, включаючи 2400 євро, які залишилися для ставки, буде на моєму рахунку після ви завершите свою перевірку та розморозите мій обліковий запис.
Я вимагав те ж саме в чаті, і там мені сказали, що мій рахунок не можна розморозити і що мені потрібно набратися терпіння. Отже, це, ймовірно, призведе до закінчення терміну дії мого бонусу. Що я повинен зробити?
I have uploaded my ID card, a selfie with my ID and a piece of paper, my bank documents, another selfie, my payslip, and other documents. I have repeatedly requested timely responses because my bonus will expire soon—in exactly 10 hours. Now, for the final verification, they have asked for a Skype call, to which I agreed, again asking for it to be done today because otherwise my bonus will expire.
24 Casino has now scheduled the call for tomorrow. It seems to me that this is intentional, and if this really is a DAMA Casino, I ask for help here as well because it is unacceptable that I have to wait up to 22 hours for responses and now, due to their fault and not mine, my balance is at risk.
I offered them the following:
Either you let me log in to my account and finish the wager, or you make the call today, or you assure me that my whole balance, 3,400 Euro in bonus balance, including the 2,400 Euro left to wager, will be on my account after you complete your verification and unfreeze my account.
I have demanded the same thing in the live chat, and there I was told that my account cannot be unfrozen and that I need to be patient. So, it will likely result in my bonus expiring. What should I do?
Вибачте, але я не розумію, чому ваш обліковий запис заморожено.🤔 Скажіть, будь ласка, точніше?
Тим часом, якщо це можливо, надайте додаткову інформацію щодо вашої скарги .
Sorry but I do not understand the reason your account is frozen.🤔 Could you be more specific, please?
In the meantime, please provide some additional information about your complaint whenever possible.
Я хочу оновити всю ситуацію. Моя справа була розглянута Askgamblers з дуже, дуже компетентним і дуже швидким співробітником, який реагував у будь-який час і надзвичайно відповідально та професійно подбав про всю ситуацію. За їх заявою я отримаю весь свій виграш. Якщо це виявиться так, окрім вищезазначених негативних моментів, які я згадав раніше, тепер я можу також дуже позитивно повідомити про казино, багато в чому завдяки співробітнику, який завжди був доступний для мене під час моєї скарги.
I want to update the whole situation. My case was reviewed by Askgamblers with a very, very competent and very fast employee who responded at all times and took extremely responsible and professional care of the entire situation. According to their statement, I will receive my entire winnings. If this turns out to be the case, apart from the aforementioned negative points I mentioned earlier, I can now also report very positively about the casino, thanks in large part to the employee who was always available to me during my complaint.
Чудово, тож це хороші новини, які мене радують.
Сподіваюся, ви отримаєте свої гроші якнайшвидше, а коли отримаєте, повідомте нас у своїй скарзі, а також тут, на форумі.
Гарного дня. 🙏
Great, so that's the good news I'm excited about.
I hope you will get your money as soon as possible and when you do let us know in your complaint and also here on the forum.
Have a nice day. 🙏
Оновлення: гроші перераховано. Тому, окрім тривалої верифікації рахунку, я можу сказати про казино лише позитивні речі.
Update: Money was transferred. So, apart from the long account verification, I can only say positive things about the casino.
Update: Geld wurde überwiesen. Kann also, bis auf die lange Konto verifikation, nur positives über das casino berichten.
Це чудово. Отже, що ти збираєшся робити зараз, продовжувати грати там чи переїхати кудись ще?🤔
That is great. So, what are you going to do now, continue playing there or move somewhere else?🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.