1 рік тому
Привіт!
Новий тиждень, можливо, нові шанси? Як ви тримаєтеся з 21 Bets?
Hello!
New week new chances, perhaps? How are you holding up with 21 Bets?
0
Привіт!
Новий тиждень, можливо, нові шанси? Як ви тримаєтеся з 21 Bets?
Hello!
New week new chances, perhaps? How are you holding up with 21 Bets?
Минуло 3 дні та 15 годин після того, як я зробив запит на зняття коштів, але вони мені не заплатили. Їм потрібно або зібратися, або закрити свою службу.
It's been 3 days and 15 hours since I made a withdrawal request and they haven't paid me. They need either get their act together or shut down their service.
Мій запит на зняття було щойно скасовано без видимих причин. Агент живого чату закрив чат, не відповівши на жодне запитання. Радка, мені потрібно діяти, а я не знаю, як. Як я можу це зробити?
My withdrawal request was just cancelled for no apparent reason. A live chat agent closed the chat without answering a single question. Radka I need to take action and don't know how to. How can I do this?
Розумію.
Знаєш, ти вже зробив те, що міг. Подавши скаргу, ви дійшли до остаточного варіанту, я б сказав.
Ніколи більше не грайте в казино з таким жахливим рейтингом, щоб запобігти таким неприємностям 🙁 - боюся, це моя найкраща порада.
Ви бачили цю записку? Гарно підходить, правда?
I see.
You know, you've already done what you could. By submitting the complaint, you reached the final option, I'd say.
Never again play in a casino with such a terrible rating to prevent such troubles 🙁 - that's my best advice, I'm afraid.
Have you seen this note? Pretty fits, right?
Усе казино – це шахрайство. Я випадково зайшов сюди грати, тому що воно мало назву більш відомого казино😭. Я помітив, що коли я випадково зіграв кілька разів у шахрайському казино, я отримую багато «виграшів». Чи керують вони цими іграми, щоб люди думали, що буде багато грошей?
The whole casino is a scam. I accidentally went to play here because it had such a similar name to a better-known casino😭. I have noticed that when I accidentally played a couple of times at a scam casino, I get a lot of "winnings". Do these guide these games so that people think that there will be a lot of money?
Привіт, яке казино тобі більше знайоме? Я не впевнений, що знаю відповідь на ваше запитання, але ви бачили індекс безпеки казино? Я думаю, що це переконало б мене бути обережним.
У будь-якому випадку, у вас є якісь особливі проблеми в цьому казино?
Hi, which casino is more familiar to you ? I'm not sure I know the answer to your question, but have you seen the casino safety index? I think that would convince me to be cautious.
Anyway, do you have any particular problem in this casino ?
Така сама проблема, як у Supacasi.io
Вони буквально закрили мій рахунок на 6 місяців без жодної причини.
Я отримав гроші на свій рахунок і надсилаю документи для перевірки.
Коли я запитую, чи можу я зняти кошти, коли мій рахунок закрито, вони повністю ігнорують мене.
Чи отримали інші люди свої гроші?
Same problem as Supacasi.io
They litterly closed my account for 6 months for no reason.
I got money on my account and send documents for verification.
When i ask can i withdraw when my account is closed they litterly ignore me.
Did the other people got their money?
Така сама проблема, як у Supacasi.io
Вони буквально закрили мій рахунок на 6 місяців без жодної причини.
Я отримав гроші на свій рахунок і надсилаю документи для перевірки.
Коли я запитую, чи можу я зняти кошти, коли мій рахунок закрито, вони повністю ігнорують мене.
Чи отримали інші люди свої гроші?
Same problem as Supacasi.io
They litterly closed my account for 6 months for no reason.
I got money on my account and send documents for verification.
When i ask can i withdraw when my account is closed they litterly ignore me.
Did the other people got their money?
Привіт. Вибачте за вашу ситуацію. Дозвольте запитати, ви маєте на увазі обліковий запис у 21bets ? Я бачу, що ви ще не подали жодної скарги, тому я трохи збентежений. 🤔 Буду чекати вашої відповіді.
Hello. I'm sorry about your situation. May I just ask you, are you referring to an account in 21bets? I see that you have not submitted any complaint yet, That is why I'm a bit confused. 🤔 I will wait for your reply.
Я не впевнений, чи можу я вже подати його, але це дуже дивно
Im not sure if i can file one already but its very strange
Привіт, судячи з того, що ви пишете, ви чекаєте своїх грошей, так? 3 дні – це ще не так вже й багато, тому я не став би скептично ставитися відразу. З іншого боку, якщо я подивлюся на його індекс безпеки , я можу трохи хвилюватися, оскільки він дуже низький.
У будь-якому випадку, ви писали в чат чи службу підтримки, коли ви повинні отримати гроші? Ви підтвердили свій рахунок казино?
Заздалегідь дякую за відповідь.
Hello, according to what you write, you are waiting for your money yes ? 3 days isn't that long yet so I wouldn't be skeptical right away. On the other hand, if I look at his safety index, I might be a bit worried because it is very low.
Anyway, did you write to live chat or support, when you should get the money ? Have you verified your casino account ?
Thank you in advance for your reply.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.