ГоловнаФорумКазино21bets Casino - загальне обговорення

21bets Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Radka
|
8 456 переглядів 50 відповідей |
|
1 2 3
1 рік тому

Так, зрозумійте, якщо їхній рейтинг знизиться. Але все ж власником цієї компанії є великий власник ліцензії на Кюрасао famagousta bv. Репутація власника ліцензії на лайках тут, а не на 21bets. Тож рішенням буде зв’язатися з фамагустою та обговорити з ними це питання стосовно виплати моїх коштів, які серйозно затримуються. Я маю на увазі, що ліцензія Кюрасао – це не те, що має використовуватися незаконно

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблема в тому, що отримання ліцензії – це лише гроші, а ліцензії, а особливо субліцензії – це просто інший товар для продажу 🙁.

Тому технічно власник казино просто купує субліцензію в однієї з компаній, що займаються цим бізнесом на Кюрасао. Дозвольте мені сказати, що всі субліцензії Кюрасао вважаються досить слабкими. Регулятор зазвичай не дбає про проблеми гравців.

Що мені здається надзвичайно цікавим, так це той факт, що азартні ігри самі по собі заборонені на Кюрасао, ці продавці субліцензій мають на меті лише надавати свої послуги іноземним компаніям. З моєї точки зору, справа лише в грошах.

Щоб надати повну інформацію, у цьому випадку постачальником ліцензії є Antillephone NV:

file


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую ❤️

Автоматичний переклад.
malinhallberg86
1 рік тому

Радий трохи допомогти. На жаль, я не можу допомогти із самою скаргою. Наразі не виглядає добре. 🙁

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи міг би хтось люб’язно повідомити мені, як я можу змусити їх прийняти мою «тимчасову» ліцензію, яка перетворилася на масовий галас без будь-якої причини. Я надав кілька банківських виписок і зображення моєї ліцензії. У них повинні бути достатні підстави для перевірки моєї особи. Я просто хотів би знятися, і якщо вони мають намір сподіватися, що я здамся, я не буду. Більшість їхніх відповідей електронною поштою ніколи не відповідають на мої запитання чи стосуються конкретних проблем.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так абсолютно. І, зрештою, вони все ще продовжують відмовлятися від перевірки. Я втрачаю віру.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ååå я чекаю більше місяця 🥺

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи безпечно надавати моє свідоцтво про народження цьому казино?

Автоматичний переклад.
malinhallberg86
1 рік тому

Я з тобою в цьому. Скільки документів вони думають, що можуть продовжувати вимагати від вас? Не хвилюйтеся, я визначив, які вони. Вони затяті брехуни. Вони докладають усіх зусиль, щоб не платити, сподіваючись, що ви здастеся. Ми пройдемо це разом. І якщо і коли це станеться, ми знайдемо інше місце з більшою репутацією.

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Точно в точку. Це 100% навмисно. Вони сподіваються, що ви здастеся, втратите виграш і тоді вам не доведеться платити. Це дуже неетично.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я думаю, це саме те, що чекає на мене, плюс у них, здається, не вистачає готівки???

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я з тобою в цьому. Скільки документів вони думають, що можуть продовжувати вимагати від вас? Не хвилюйтеся, я визначив, які вони. Вони затяті брехуни. Вони докладають усіх зусиль, щоб не платити, сподіваючись, що ви здастеся. Ми пройдемо це разом. І якщо і коли це станеться, ми знайдемо інше місце з більшою репутацією.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я так суворо ставився до них, щодня писав у чаті чи їхній паршивій підтримці цілодобово, без вихідних, правда!!!! Вони ненавидять мене, тобі слід робити те саме


Автоматичний переклад.
malinhallberg86
1 рік тому

О, так. Тепер це проблема.

Автоматичний переклад.
malinhallberg86
1 рік тому

Шановний або дорогий. Живий чат не існує.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оскільки я не можу дати оцінку, оскільки негативні записи завжди занадто короткі, хоча я пишу докладно, я роблю це таким чином і раджу Casino Guru перевірити його надзвичайно погану систему оцінювання.


Сміття!!! Це казино та його оператори явно обманюють, і всі виглядають просто дурними, і ніхто нічого не робить. Тримайтеся подалі від цього шахрайського казино та казино всіх операторів

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, буває. Вас неодноразово просили надати деякі документи? Ось що мені самому було дуже незручно.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Радако, будь ласка, мене зараз просять сфотографувати, як я тримаю в руках свідоцтво про народження. Це нормально і чи варто продовжувати? Вони мають фотографію мого попереднього водійського посвідчення, яке було прийнято, але хочуть, щоб я тримав у руках свідоцтво про народження. Це нормально?

Автоматичний переклад.
eghanem
1 рік тому

Радька у відпустці, але не хвилюйтеся. Це нормально. Я не кажу, що вони вимагають цього від кожної гри в кожному казино, але це все ще стандартна процедура, яку деякі казино використовують для перевірки гравців.

Ви ніколи не знаєте, чому вони цього вимагають, але це може бути просто тому, що у вас таке ж ім’я, як і в іншого гравця в їхньому казино тощо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оскільки я не можу дати оцінку, оскільки негативні записи завжди занадто короткі, хоча я пишу докладно, я роблю це таким чином і раджу Casino Guru перевірити його надзвичайно погану систему оцінювання.


Сміття!!! Це казино та його оператори явно обманюють, і всі виглядають просто дурними, і ніхто нічого не робить. Тримайтеся подалі від цього шахрайського казино та казино всіх операторів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ви маєте на увазі? Ви навіть можете надіслати відгук користувача, не заповнюючи жодних позитивів чи негативів. Просто текст відгуку користувача має бути довшим за 60 символів.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Безперечно, жодна інша не має такого імені. У мене є фото. Тільки моє обличчя і свідоцтво про народження. Вони намагаються підтвердити, що це я як гравець, чи використовують будь-який можливий привід, щоб відкласти виведення. Що, на мою думку, може бути й так. Але чи зрештою це казино зробить щось незаконне або шкідливе для моєї особи та даних?

Автоматичний переклад.
eghanem
1 рік тому

Блін, важко сказати. Я дивлюся на репутацію казино на нашому сайті. Показує 2,7/10. Чи можу я вас запевнити, що вони не можуть якось зловживати вашими даними? я не можу Я навіть не можу вас запевнити, що ви отримаєте відкликання, коли надішлете їм те, що вони просили 🙁 Я просто кажу, що вони на 100% не схвалять ваше відкликання, якщо ви його не надішлете.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Блін, важко сказати. Я дивлюся на репутацію казино на нашому сайті. Показує 2,7/10. Чи можу я вас запевнити, що вони не можуть якось зловживати вашими даними? я не можу Я навіть не можу вас запевнити, що ви отримаєте відкликання, коли надішлете їм те, що вони просили 🙁 Я просто кажу, що вони на 100% не схвалять ваше відкликання, якщо ви його не надішлете.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це правда. Вони не віддадуть гроші, доки не буде дано те, що потрібно. І оскільки я це зробив, я чекаю на результат запиту на зняття коштів. Але вони продовжують кидати перешкоди.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого