ФорумКазино21.RED не виплачується після підтвердження рахунку

21.RED не виплачується після підтвердження рахунку

1 рік тому від Boyke123
|
1765 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Більше 9 днів я чекаю обробки мого виведення коштів. Усі мої документи перевірено, але казино не виплачує грошей через напружені дні, як вони сказали.


це нове казино має ліцензію MGA, і я вважав, що грати там безпечно. Хтось знає, що я можу зробити, щоб дозволити їм виплатити мої гроші?


З повагою,

Йоганнес

Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Привіт,

ти говориш про це казино?

https://casino.guru/21-red-casino-review#tab=js-tab-reputation

Я справді хочу пояснити це спочатку, тому що, згідно з оглядом, гравці з вашої країни не приймаються, казино взагалі не має ліцензії, і воно оцінюється як "зомбі-казино"...🤔

Я чекаю вашої відповіді, щоб бути впевненим.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Джонас, ти отримав гроші?


Автоматичний переклад.
Boyke123
1 рік тому

Ви отримали гроші?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виникла така ж проблема.


2000€ Очікує на зняття,



Вони мають ліміт 1000 євро за раз, щодня.


Але вони продовжують скасовувати....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

https://21.red/


це казино.


Вони ліцензовані

Автоматичний переклад.
makoooo
1 рік тому

Привіт і дякую, що написали це казино, тому що ми не маємо його в нашій базі даних, і я продав його нашій групі даних, яка подивиться на нього.

У будь-якому випадку, мені прикро чути, що у вас проблеми з казино. Чи можу я запитати, як довго триває ваша ситуація? Крім того, чи чули ви від казино, чому вони скасовують виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я намагався зняти з 3/9.


Спочатку вони перевірили всі документи, потім я зробив відкликання. Вони відхилили це і хотіли, щоб я надіслав фотографію разом зі своїм посвідченням особи. Я так і зробив,


Після цього вони відхиляли мої зняття, щоразу, коли я намагався їх здійснити без подальших пояснень, навіть не надсилаючи електронного листа, коли вони це роблять.


Я зв’язався з ними, потрібен принаймні 1 день, щоб вони відповіли, що інший відділ працює над цим.


Сьогодні, я думаю, це був п’ятий раз, коли вони відхилили його з будь-якими оновленнями щодо причини.



Автоматичний переклад.
makoooo
1 рік тому

Я б сказав, прикра ситуація. Ваше посвідчення особи з фотографією вже затверджено, і ви завершили перевірку?

Якщо так, то я не розумію, чому казино відхиляє ваше виведення коштів без пояснення причини.

Однак я повинен зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем із виведенням коштів і KYC.

Тим не менш, я думаю, що якщо ви будете продовжувати надсилати запити на виведення коштів, це, ймовірно, вийде так само. Чи можна ще трохи потерпіти, хоча я розумію, що в цьому випадку це непросто?

Якщо казино відповість, повідомте нам, чи змінилася ситуація. Поки що нам залишається чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони відповіли с.

Дякую за повідомлення.

Перш за все, дозвольте нам висловити наші щирі вибачення за будь-які спричинені незручності.

Звернувшись до відповідного відділу, ми змогли підтвердити, що ваш попередній запит на зняття коштів не вдалося успішно обробити через технічну проблему.

Вони порадили вам ініціювати новий запит на зняття коштів, і після перевірки вашого облікового запису ми можемо підтвердити, що ви вже зробили це.

Будьте впевнені, що відповідальний відділ незабаром розгляне його, і трансакцію буде завершено якомога швидше.

Дякуємо за ваше розуміння та терпіння, і ще раз прийміть наші вибачення.

Автоматичний переклад.
makoooo
1 рік тому

Хм, у нас все-таки будуть хороші новини? 🤔☘️ Електронна пошта виглядає багатообіцяючою, тож я на це сподіваюся, але я поки що не хочу наводити на неї настрій. Але, схоже, це на правильному шляху.

У будь-якому випадку, повідомте нам, якщо ви отримаєте свої гроші або якщо казино знову напише вам. Буду з нетерпінням чекати результату. Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Вони сьогодні заплатили.


Я надіслав їм електронний лист, щоб закрити мій рахунок, дуже погане казино.

Автоматичний переклад.
makoooo
1 рік тому

Справді чудові новини! Я маю на увазі оплату, звичайно. Щодо решти, ви маєте рацію; гра в казино повинна приносити задоволення. Хай удача супроводжує вас, де б ви не були! 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого