2 р. тому
Тут ви можете обговорити 20bets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Зареєстрований виграв десь 5000 руб. скорочення лімітів і підтвердження рахунку. Пройшов перевірку і поставив на вихід. десь через день не можу зайти в аккаунт) пишуть що заблокували на рік) типу якесь там розслідування
Шахраї!
Registered won somewhere 5000 rubles. cut limits and account verification. I passed the verification and put on the output. somewhere in a day I can’t log into my account) they write that they blocked for a year) like some kind of investigation they have there
Fraudsters!
зарегистрировался выйграл гдето 5000рублей. порезали лимиты и верификация аккаунта . я прошел верификацию и поставил на вывод. гдето через сутки не могу зайти в аккаунт) пишут что заблокировали на год) типа какойто там у них расследование
Мошенники!
Привіт,
Чи можете ви поділитися текстом (електронною поштою, розмовою з оператором чату), де згадується 1-річний період? Мені важко повірити, що будь-яке розслідування займе 1 рік. Для мене це звучить досить смішно.
Hello,
can you share some text (email, conversation with the live chat operator) where the 1 year period is mentioned, please? I find it hard to believe that any investigation would take 1 year. It sounds quite ridiculous to me.
Депозит займає близько п'яти хвилин.
Відкликання не приймається 7 днів.
Вони вимагають величезну кількість документів, вони вимагають те саме,
Я надав копію свого банківського рахунку, але стверджую, що номер рахунку неправильний.
Зрештою я за три дні подала всі документи, які міг видати банк.
З тих пір було багато запитів на зняття, тому мені кажуть почекати.
Мені не заплатили.
Якщо я не зможу зняти гроші, навіть якщо почекаю ще трохи, я повідомлю про це.
The deposit takes about five minutes.
The withdrawal has not been accepted for 7 days.
They're asking for a huge amount of documents, they're asking for the same thing,
I submitted a copy of my bank account, but I claim that the account number is wrong.
Eventually, I submitted all the documents that could be issued by the bank for three days.
Since then, there have been a lot of requests for withdrawal, so they are telling me to wait.
I didn't get paid.
If I can't withdraw even if I wait a little longer, I'll report it.
Привіт, у цьому випадку важливо зазначити, що вам спочатку потрібно буде успішно пройти перевірку, щоб отримати гроші, без цього ви не отримаєте гроші. Отже, ви кажете, що казино вимагає багато документів. Чи були якісь прийняті чи ні? Коли ви кажете, що номер рахунку неправильний, чи перевіряли ви його та намагалися з’ясувати, що з ним не так?
Hey, in this case it is important to note that you will first have to successfully pass verification to get paid, without that you will not get the money. So you are saying that the casino asks for a lot of documents. Have any been accepted or not ? When you say the account number is wrong, have you checked it and tried to find out what is wrong with it ?
Я поклав копію свого банківського рахунку та записав номер.
Я перевіряв це два і три рази.
Я навіть подумав, що це неправильно через символ «-», тож спробував вставити та вийняти його.
Після численних ітерацій він нарешті затверджений.
Але після цього виведення не відбувається.
З моменту останнього запиту на зняття коштів минуло 80 годин.
Кажуть просто механічно чекати.
Щодня надходить багато запитів на зняття коштів, тому мені сказали почекати.
Я чекаю.
У мене є всі докази та деталі ставок.
Якщо відкликання не буде здійснено протягом кількох днів, я опублікую ще раз у розділі скарг.
I put a copy of my bank account and wrote down the number.
I've checked it two and three times.
I even thought it was wrong because of the '-' symbol, so I tried putting it in and taking it out.
After numerous iterations, it is finally approved.
But after that, the withdrawal does not proceed.
80 hours have passed since the last withdrawal request.
They just say to wait mechanically.
There are a lot of withdrawal requests every day, so they told me to wait.
I am waiting.
I have all the evidence and betting details.
If the withdrawal is not made within a few days, I will post again in the complaint section.
Добре, я радий, що перевірка нарешті позаду.
Що стосується зняття коштів, ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити це питання, і я сподіваюся, що ви зможете впоратися з нею незабаром, і казино надішле гроші. Якщо вони повинні вводити його вручну, вони повинні мати певний порядок, тому це не повинно бути швидко, але це також не повинно займати надто багато часу.
Тож дайте мені знати, будь ласка, якщо щось зміниться.
Я буду тримати кулаки. 🤞
Well, I'm glad the verification is finally behind you.
As far as the withdrawal is concerned, we give casinos 14 days to resolve it and I hope that you will be able to deal with it soon and the casino will send the money. If they have to enter it manually, they must have some kind of order, so it doesn't have to be fast, but it shouldn't take too much time either.
So let me know if anything changes please.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Спасибі за ваш інтерес.
Сьогодні жодного вилучення не було зроблено.
Причиною такої відмови називають помилку в системі.
Мене попросили ще раз надіслати запит на зняття з секретного вікна, я це зробив і чекаю
Thank you for your interest.
No withdrawal has been made so far today.
The reason for this rejection is said to be an error in the system.
They asked me to request withdrawal from the secret window again, so I did so and I'm waiting
Я бачу, що в казино є деякі технічні проблеми, тож сподіваюся, що це скоро зміниться. Тепер, коли ви зробили зняття з анонімного вікна, воно все ще очікує на розгляд? Який спосіб оплати ви використовуєте? 🤔
I see that the casino has some technical problems, so hopefully this will change soon. Now that you have made a withdrawal from the anonymous window, is it still pending ? What payment method are you using ? 🤔
Спасибі за ваш інтерес. Я продовжував надсилати запити на зняття, використовуючи той самий метод, і це щойно вирішено. Я використовував переказ рахунку.
Thank you for your interest. I continued to request withdrawals using the same method, and it has just been resolved. I used account transfer.
당신의 관심에 감사드립니다. 동일한 방법으로 계속 출금을 요청하여, 지금 막 해결됐습니다. 계좌 이체를 이용하였습니다.
Наскільки я бачу, це хороші новини, це нарешті вирішено, і ви маєте свої гроші.
Після цього досвіду, ви відчуваєте бажання грати тут знову? Я думаю, ви вже знаєте, чого очікувати від зняття коштів, тому рішення можна прийняти.
Good news as I can see and it's finally resolved and you have your money.
After this experience, do you feel like playing here again ? I think you already know what to expect from the withdrawals, so the decision could be made.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.