Привіт усім, я хочу представити свою справу і трохи поцікавитися своїм досвідом у цьому дивному казино 20Bet. Кілька днів тому я почав грати в цьому казино, спочатку зробив свій перший депозит, потім ще один; через дві кредитні картки. Я також вносив готівку через свої зареєстровані облікові записи Skrill і Netteller. Поки що все добре: раптом кілька днів тому я почав дуже сильно вигравати в рулетку, і за чотири дні я вже мав більше 25 300 швейцарських франків; тому я вирішив зняти 24 000. Перед цим перевірте мої картки, одна була відхилена, а інша прийнята. Я надіслав банківські виписки зі своїх кредитних карток, а потім сфотографував дві свої кредитні картки. З іншого боку, я надіслав скріншоти моїх зареєстрованих облікових записів Skrill і Netteller, після чого служба підтримки продовжила перевірку моїх документів, поки що добре. Проблема почалася тоді, коли я попросив зняти ті 24 000 франків, думаючи, що все йде добре, тобто розкіш, я залишився спокійним; Потім, через деякий час, служба підтримки надіслала мені кілька електронних листів, у яких без уточнення було сказано: ваш запит на зняття коштів відхилено, причина: на ваших картках має бути ім’я одержувача, цифри тощо. Я кажу: або це дурниці, або вони грають дурня; тому що спочатку вони перевірили мої акаунти, тому що все було чистіше води. Знаючи, що мої облікові записи повністю зареєстровані у зазначеному казино, я знову надіслав відповідні документи сьогодні, щоб побачити, яку нісенітницю я отримаю цього разу. Продовжуючи свою історію, деякий час тому я також зняв 23 000 швейцарських франків. Тепер можна лише чекати, поки вони виявляться розважливими та підкоряться, надіславши мені зняту готівку; інакше мені доведеться подати скаргу, щоб перевірити, чи зволить казино виконувати свою роботу, що наразі мені неприємно. Коротше кажучи, я просто чекаю, чи дотримаються вони свого девізу: виведення коштів у казино 20bet надзвичайно швидке протягом 24 годин. Панове казино 20bet, я знаю, що з тієї чи іншої причини ви прочитаєте зміст мого коментаря, я закликаю вас: виконуйте свій обов'язок і не обманюйте людей всюди, вже є тисячі негативних відгуків на різних веб-сайтах. Ви не знаєте, що самі завдаєте шкоди своїй і без того зіпсованій репутації; отримавши стільки негативних відгуків про нього. Зрештою, шахрайство переслідується у всьому світі і, звичайно,; найсміливіша риба рано чи пізно потрапляє в сіті.
Hello everyone, I want to present my case and inquire a little about my experience in this strange 20Bet casino. A few days ago, I started playing in this casino, first I made my first deposit and then another one; through two credit cards. I also deposited cash through my registered Skrill and Netteller accounts. So far so good: suddenly a few days ago I started to win hugely at roulette, and in four days I already had more than 25,300 Swiss francs won; so i decided to withdraw 24,000. Before that check my cards, one was rejected and the other accepted. I sent bank statements of my credit cards, then I took a photo of my two credit cards. On the other hand, I sent screenshots of my registered Skrill and Netteller accounts, with this the support proceeded to verify my documents, so far so good. The problem began then when I requested to withdraw those 24,000 francs, thinking that everything was going well, that is, luxury, I stayed calm; Then, after a while, support sent me a few emails telling me without specifying much: your withdrawal request has been rejected, the reason: your cards have to show the recipient's name, digit numbers, etc. I say: either these are stupid or they play stupid; because first they verified my accounts since everything was clearer than water. Knowing that my accounts are fully registered in said casino, I sent the pertinent documents again today to see what nonsense I get this time. Continuing with my story, a while ago I also made a withdrawal of 23,000 Swiss Francs. Now it is only possible to wait for them to be sensible and comply by sending me the cash withdrawn; otherwise I will have to file a complaint to see if the casino deigns to do its job, which at the moment is not pleasant for me. In short, I am just waiting to see if they comply with their motto: withdrawals at 20bet casino are extremely fast within 24 hours. Gentlemen of the 20bet casino, I know that for one reason or another you will read the content of my comment, I urge you: do your duty, and do not be scamming people everywhere, there are already thousands of negative reviews on different websites. You do not know that you yourself are damaging by affecting your already decayed reputation; by acquiring so many negative reviews against it. After all, the scam is persecuted worldwide and of course; the boldest fish falls sooner or later into the net.
Hola a todos, quiero exponer mi caso e indagar un poco sobre mi experiencia en este extraño casino 20Bet. Hace pocos días, empecé a jugar en este casino, primero hice mi primer depósito y luego otro; a través de dos tarjetas de créditos. También deposite efectivos a través de mis cuentas registradas de Skrill y Netteller. Hasta aquí todo bien: de repente hacen pocos días empiezo a ganar descomunalmente en la ruleta, y en cuatro días ya tenía más de 25.300 francos suizo-ganados; entonces decidí retirar 24.000. Antes de eso verifique mis tarjetas, una fue rechaza y la otra aceptada. Yo envié extractos bancarios de mis tarjetas de crédito, luego le hice foto a mis dos tarjetas de créditos. Por otra parte, envié capturas de mis cuentas registradas de Skrill y Netteller, con ello procedió el soporte a verificar mis documentos, hasta aquí todo bien. El problema empezó entonces cuando solicite retirar esos 24.000 francos, yo pensando que todo iba bien es decir de lujo me quede tranquilo; luego al pasar un rato me envío en soporte unos cuantos correos diciéndome sin especificar mucho: su solicitud de retiro ha sido rechazada el motivo: sus tarjetas tienen que mostrar nombre de destinatario, números dígitos etc. Yo digo: o estos son tontos o se hace los pendejos; porque primeramente me verificaron las cuentas puesto que todo estaba más claro que el agua. Yo, a sabiendas de que mis cuentas están totalmente registradas en dicho casino, volví a enviar hoy día los documentos pertinentes para ver conque tonterías me salen esta vez. Prosiguiendo pues con mi relato, hace un rato también volví a realizar un retiro 23.000 Francos Suizos. Ahora solo cabe espera a que ellos sean sensatos y me cumplan enviándome el efectivo retirado; de lo contrario tendré que poner una queja para ver si así el casino se digna hacer su labor la cual por el momento no es nada agradable para mí. En definitiva, yo solo estoy a la espera haber si ellos cumplen lo estipulado por ellos con su lema: las retiras en casino 20bet son extremadamente rápidas en un plazo de 24 horas. Señores del casino 20bet, sé que ustedes por una u otra razón leerán el contenido de mi comentario, les pido encarecidamente: cumplan con su deber, y no estén estafando a las personas por doquier, ya son miles las reseñas negativas en diferentes sitios web. Ustedes no saben que ustedes mismo dañan afectando su ya decaída reputación; al adquirir tantas reseñas negativas en su contra. Después de todo, la estafa es mundialmente perseguida y como no; el pez por más audaz que sea cae tarde o temprano en la red.
Автоматичний переклад.