Ні, вони щойно пішли, у вас (зізнатися) проблеми, тому ми закриваємо вас. І ви повинні знати, що ви можете програти, а зняття скасовано для надання документів.
(Так, я знаю, що відшкодування було нереальним, але ніколи не завадить спробувати. У будь-якому випадку їм не платять за повернення грошей або догляд.)
Що все одно дивно, оскільки ви бачите, як люди успішно знімають кошти навіть без перевірки (принаймні на початку). І вони змушують вас знімати так само, як ви вносите депозит... що було справжньою проблемою, тому що метод, яким я вносив депозит, вони не дозволяли мені знімати (оскільки це не варіант, тож навіщо це взагалі як варіант депозиту) тому мені довелося внести з іншого джерела, що змусило мене також перевірити там.
Але так, вони навіть не спробували пояснити, чому вони не перевіряли весь цей час. Просто стандартна гра слів. Хоча я не думаю, що це багато, щоб отримати.
«Шановний гравець,
Дякуємо, що звернулися до нас!
Ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що ваш обліковий запис закрито через проблеми, пов’язані з азартними іграми.
Люб’язно повідомляємо, що згідно з нашими Умовами:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
«Гравець усвідомлює той факт, що азартні ігри на веб-сайті можуть призвести до втрати грошей. Компанія не несе відповідальності за будь-який можливий фінансовий збиток, спричинений використанням веб-сайту».
Щодо запиту на зняття коштів, ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що обліковий запис має бути підтверджено перед обробкою запиту на зняття коштів, і, як ми бачимо, ваш запит на зняття коштів було скасовано із запитом документів для проходження перевірки.
Таким чином, ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що ваш запит на відшкодування було відхилено, рішення є остаточним і не підлягає подальшому розгляду.
З найкращими побажаннями,
Команда підтримки казино
"
Nah, they just went you have (admit to) issues so we shutting you down. And you should know that you stand to lose and withdrawal cancelled to provide documents.
(Yes, I know it was unrealistic for a refund, but never hurts to try. They don't get paid to give money back or care, anyways.)
Which is still odd because you see people having success withdrawing even without verification (at least at the start). And they make you withdraw the same way you deposit... which was a real hassle because well the method I deposited they wouldn't let me withdraw to (because it's not an option, so why even have that as an option to deposit) so I had to deposit from another source which made me have to verify there too.
But ya, they didn't even attempt to explain why they didn't verify all that time. Just standard wordplay. Though I don't think it's much to get at.
" Dear Player,
Thank you for contacting us!
We would like to kindly inform you that your account was closed due to Gambling related issues.
We kindly inform you that according to our Terms and Conditions:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
"The player is aware of the fact that gambling on the website may lead to losing money. The Company is not liable for any possible financial damage arising from the use of the website."
Regarding the withdrawal request, we would like to kindly inform you that the account must be verified prior to processing the withdrawal request and as we can see your withdrawal request was canceled with a request for documents in order to pass verification.
Therefore, we would like to kindly inform you that your refund request was declined, the decision is final and isn't subjected to any further considerations.
Best regards,
Casino Support Team
"