ФорумКазино20Bet Casino - загальне обговорення

20Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Justo
|
34204 переглядів 180 відповідей |
|
1...3 4 5...10
1 рік тому

Ні, вони щойно пішли, у вас (зізнатися) проблеми, тому ми закриваємо вас. І ви повинні знати, що ви можете програти, а зняття скасовано для надання документів.

(Так, я знаю, що відшкодування було нереальним, але ніколи не завадить спробувати. У будь-якому випадку їм не платять за повернення грошей або догляд.)


Що все одно дивно, оскільки ви бачите, як люди успішно знімають кошти навіть без перевірки (принаймні на початку). І вони змушують вас знімати так само, як ви вносите депозит... що було справжньою проблемою, тому що метод, яким я вносив депозит, вони не дозволяли мені знімати (оскільки це не варіант, тож навіщо це взагалі як варіант депозиту) тому мені довелося внести з іншого джерела, що змусило мене також перевірити там.

Але так, вони навіть не спробували пояснити, чому вони не перевіряли весь цей час. Просто стандартна гра слів. Хоча я не думаю, що це багато, щоб отримати.


«Шановний гравець,


Дякуємо, що звернулися до нас!

Ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що ваш обліковий запис закрито через проблеми, пов’язані з азартними іграми.


Люб’язно повідомляємо, що згідно з нашими Умовами:

https://20bet.com/information/terms-and-conditions


«Гравець усвідомлює той факт, що азартні ігри на веб-сайті можуть призвести до втрати грошей. Компанія не несе відповідальності за будь-який можливий фінансовий збиток, спричинений використанням веб-сайту».


Щодо запиту на зняття коштів, ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що обліковий запис має бути підтверджено перед обробкою запиту на зняття коштів, і, як ми бачимо, ваш запит на зняття коштів було скасовано із запитом документів для проходження перевірки.

Таким чином, ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що ваш запит на відшкодування було відхилено, рішення є остаточним і не підлягає подальшому розгляду.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки казино

"

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене проблема із завантаженням, я не можу це зробити, мені не вистачає лише фотографії з останнього завантаження

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли я показую їм це в чаті, вони кажуть мені завантажити сайт, вони його не схвалюють. Я відчуваю себе дуже несправедливим, тому що я зробив депозит у розмірі 600 євро, і я показав свій паспорт, свій останній платіж в Інтернеті та адресу, і вони схвалив це

Автоматичний переклад.
zmaisouratze
1 рік тому

Привіт,

Я думаю, що ви повинні знайти відповідну частину веб-сайту, яка дозволить вам завантажити все, що вам потрібно. Майте на увазі, що зазвичай існує обмеження на максимальний розмір файлу або обмеження формату. Якщо ви заблукали, запитайте в чаті ще раз, і оператор зможе провести вас через веб-сайт. 🤔

Сподіваюся, вам вдасться швидко вирішити цю проблему. Я схрещую пальці 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, вони щойно пішли, у вас (зізнатися) проблеми, тому ми закриваємо вас. І ви повинні знати, що ви можете програти, а зняття скасовано для надання документів.

(Так, я знаю, що відшкодування було нереальним, але ніколи не завадить спробувати. У будь-якому випадку їм не платять за повернення грошей або догляд.)


Що все одно дивно, оскільки ви бачите, як люди успішно знімають кошти навіть без перевірки (принаймні на початку). І вони змушують вас знімати так само, як ви вносите депозит... що було справжньою проблемою, тому що метод, яким я вносив депозит, вони не дозволяли мені знімати (оскільки це не варіант, тож навіщо це взагалі як варіант депозиту) тому мені довелося внести з іншого джерела, що змусило мене також перевірити там.

Але так, вони навіть не спробували пояснити, чому вони не перевіряли весь цей час. Просто стандартна гра слів. Хоча я не думаю, що це багато, щоб отримати.


«Шановний гравець,


Дякуємо, що звернулися до нас!

Ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що ваш обліковий запис закрито через проблеми, пов’язані з азартними іграми.


Люб’язно повідомляємо, що згідно з нашими Умовами:

https://20bet.com/information/terms-and-conditions


«Гравець усвідомлює той факт, що азартні ігри на веб-сайті можуть призвести до втрати грошей. Компанія не несе відповідальності за будь-який можливий фінансовий збиток, спричинений використанням веб-сайту».


Щодо запиту на зняття коштів, ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що обліковий запис має бути підтверджено перед обробкою запиту на зняття коштів, і, як ми бачимо, ваш запит на зняття коштів було скасовано із запитом документів для проходження перевірки.

Таким чином, ми хотіли б люб’язно повідомити вам, що ваш запит на відшкодування було відхилено, рішення є остаточним і не підлягає подальшому розгляду.


З найкращими побажаннями,

Команда підтримки казино

"

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, загалом, ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати гроші, я також знаю, що деякі казино можуть попросити гравців зняти гроші за допомогою іншого способу оплати, який уже підтверджено початковим депозит - це просто буває, АЛЕ слід пояснити відповідним чином (проблема стороннього постачальника платежів тощо). Я також знаю, що деякі казино приймають зняття коштів без попереднього KYC, однак зазвичай це має певні обмеження, якщо ми не говоримо про анонімні казино.

Але ця частина не робить багато, чи не так?

«...як ми бачимо, ваш запит на зняття було скасовано із запитом документів для проходження перевірки».

Дозвольте мені сказати, що деякі казино навіть перевіряють неперевіреного гравця, щоб назавжди закрити його/її обліковий запис і переконатися, що та сама особа не зможе знову відкрити новий рахунок у майбутньому.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ну, загалом, ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і надіслати гроші, я також знаю, що деякі казино можуть попросити гравців зняти гроші за допомогою іншого способу оплати, який уже підтверджено початковим депозит - це просто буває, АЛЕ слід пояснити відповідним чином (проблема стороннього постачальника платежів тощо). Я також знаю, що деякі казино приймають зняття коштів без попереднього KYC, однак зазвичай це має певні обмеження, якщо ми не говоримо про анонімні казино.

Але ця частина не робить багато, чи не так?

«...як ми бачимо, ваш запит на зняття було скасовано із запитом документів для проходження перевірки».

Дозвольте мені сказати, що деякі казино навіть перевіряють неперевіреного гравця, щоб назавжди закрити його/її обліковий запис і переконатися, що та сама особа не зможе знову відкрити новий рахунок у майбутньому.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

14 днів — це дуже поблажливо, враховуючи, що для надання їм грошей без перевірки потрібні секунди, а обмежень немає. Зі зрозумілих причин.

Ну, незважаючи на це, все одно абсурдна кількість часу. Скасувати зняття коштів, а потім навіть не переглядати надіслані документи. (Якщо це не означає, що вони переглянуть документи, коли ви робите другу спробу, але більшість? люди не запитуватимуть знову, доки не буде перевірено, тому *знизує плечима *.)

Звичайно, це має більше сенсу для людей, які мають звичку робити ставки, яка їм не подобається.

І все-таки прикро, що вони так роблять. (У будь-якому разі це не несподівано. Урок отримано. Безпечні ігрові сайти лише для мене.)

Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Мені шкода, що вам довелося навчитися цьому важче, і я також чудово розумію, що більшість гравців просто не можуть усвідомити ці 14 повних днів, але це те, що ми з’ясували як бізнес-стандарт для втручання через скаргу.

Якщо ви коли-небудь відчуєте, що з вами погано поводилися, надішліть його, це найлегше доступний інструмент, який є у гравців, звичайно, не беручи до уваги повноваження... з очевидної причини 🙂.

Будьте безпечні, граючи на безпечних ігрових сайтах 👍

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, особливо тому, що мені довелося змінити метод депозиту/виведення коштів, і KYC на це зайняв менше дня.

Як би хтось не почувався з нами, здається, немає жодного шляху до перемоги, оскільки ми знаємо більшість правил ще до початку. (Хоча, природно, якщо хтось знає, що щось може зайняти «довго» часу, то його, ймовірно, утримають навіть від початку.) Тож час краще не витрачати більше, ніж час, який уже втрачено.


Принаймні на безпечних ігрових сайтах я знаю, що мені не потрібно витрачати час, оскільки я можу просто виключити або миттєво обмежити себе! (і фактично можна зняти, ура для цифрової перевірки bankid)


Ну, я проведу себе. Сподіваюсь, мені не доведеться з’являтися тут надто часто, крім поважних причин.

Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Привіт,

Я виявив, що зовсім забув згадати про наш останній і, мабуть, найскладніший проект, який зараз виконується! Це називається Глобальна ініціатива самовиключення , і я думаю, що вам це може бути цікаво.

Ми прагнемо уніфікувати та вирішити проблеми із самовідключенням. Непогане завдання, але Шимон дуже віддана людині!

Я сподіваюся, що колись ми досягнемо успіху.

Звичайно, я бажаю вам набагато кращих вражень у майбутньому!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, я не можу зняти жодну суму з 20bet. Це схема?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я не можу зняти свої гроші з 20bet.

Чи може хтось мені допомогти?

Я надіслав усі документи, і всі були затверджені.

Дякую

Автоматичний переклад.
Virgi9
1 рік тому

Чи вдалося мені вирішити вашу проблему?


Автоматичний переклад.
Dudu1995
1 рік тому

Привіт, а коли затвердили документи? Скільки днів тому?

Автоматичний переклад.
Dudu1995
1 рік тому

Привіт,

Пройти верифікацію - хороший знак. У якому статусі зараз ваше відкликання? Будь ласка, коли саме було підтверджено ваш обліковий запис?

Перекази можуть тривати кілька днів, тому повідомте мене.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони вимагають багато документів.

Тоді я бачу багато коментарів про те, що неможливо зняти гроші з 20bet, що є шахрайством, щоб обдурити людей


Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Минуло близько 5 днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони вимагають багато документів.

Тоді я бачу багато коментарів про те, що неможливо зняти гроші з 20bet, що є шахрайством, щоб обдурити людей


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б сказав, що важливо мати на увазі, що досвід інших гравців не є вашим власним.

Особливо це стосується відгуків користувачів. Натомість зосередьтеся на скаргах, кожна скарга містить деталі, які ви можете переглянути та вирішити, наскільки ця скарга схожа на вашу поточну ситуацію. Крім того, скарги підтверджуються доказами, принаймні з боку гравців. Відгуки користувачів - ні.

Я перевірив скарги для вас - ви можете зробити те саме , натиснувши це посилання .

Виходячи з рейтингу, скарг і того факту, що це ваше перше виведення грошей, я б не сказав, що казино є шахрайством.

Перші зняття зазвичай займають більше часу, а перевірка може бути легкою або складною, суть полягає в тому, щоб співпрацювати та переконатися, що ви надали всі необхідні документи.

Наразі наберіться терпіння та нагадуйте казино раз на кілька днів.

Будь ласка, дайте мені знати, щойно ви отримаєте будь-які оновлення.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи є в цьому казино ігри, які підходять для новачків?

Автоматичний переклад.
Leonmed
1 рік тому

Які це ігри? Слоти? Просто ставте та обертайте... 🙂

Чесно кажучи, мені особисто потрібна була б підказка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Престижний будинок 20bet скасував мій рахунок після запиту на зняття через Skrill... Я вже запитував це 5 разів раніше, отримуючи постійні відмови, вони згадують, що це їхня система, яка дає збій, ну, брешуть... вони шахраї або що! !

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...3 4 5...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого