ФорумКазино20Bet Casino - загальне обговорення

20Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Justo
|
33400 переглядів 180 відповідей |
|
12 3 4...10
Додати публікацію
Scam20bet
2 р. тому

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂


Повертаючись до суті, загальні стандарти зазвичай дотримуються казино в цілому, тобто якщо у казино є сумніви, запускається додаткова перевірка. Я не кажу, що це казино діє чесно чи нечесно, просто тому, що я не розглядаю вашу скаргу. Сподіваюся, що незабаром ви отримаєте свій виграш.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Відзначив подяку за вашу доброту

З повагою

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оля Радька

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

КАЗИНО серйозно 0!


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Кожен, хто кладе 1 євро в це КАЗИНО, може бути просто божевільним.

Автоматичний переклад.
Ari_barreira
2 р. тому

Я з вами повністю згоден. Що ти пережила?

Автоматичний переклад.
Scam20bet
2 р. тому

Пограбування, я вклав 1250 євро.

останні 500 євро, які я вніс, я виграв 2500 євро.

вони попросили докази, добре:


доказ виходить з іменем мого батька, який є одним із власників рахунку.


Вони конфіскували виграш, сказавши, що я маю довести, що я є власником рахунку, добре.


Ось що я зробив, я пішов у банк, щоб отримати підписану виписку з печаткою банку.


що робили відкрили рахунок але не заплатили продовжують говорити що рахунок сторонній ніби ковтають касету з повторами.

Автоматичний переклад.
Ari_barreira
2 р. тому

Оля 🙂

Дозвольте мені відреагувати на це питання, тому що, здається, група скарг також дуже стурбована тим, що ви та ваш батько є власниками облікового запису, тому вони попросили казино пояснити

«Якщо є шанс, це все ще можливо за певних обставин — які кроки повинен зробити гравець, щоб успішно підтвердити свій обліковий запис і зняти спірні кошти? Чи будуть виплачені всі спірні кошти?»

На жаль, наскільки я бачу, досі немає відповіді на скаргу 🙁

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Відзначив подяку за вашу доброту

З повагою

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Я перевірив вашу скаргу , і мені здається, що у вашій банківській виписці відсутня ваша адреса, тому я думаю, що це може бути причиною того, чому казино продовжує відхиляти цю виписку як доказ адреси.

Що ви думаєте про це?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я думаю, ви можете перевірити адресу з назвою та номером підрозділу в документі. Однак я прийму вашу пораду та спробую це зробити з документом із правильною адресою.

Рагардс,

Автоматичний переклад.
Scam20bet
2 р. тому

Я вважаю, що казино повинно бачити вашу повну адресу , їх не цікавить адреса вашого банку чи титул , документ має підтвердити, що ви є власником рахунку з адресою . Надіслане вами лише підтверджує банківські реквізити, тому воно відхиляється.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, як ви сказали, я додав офіційний документ про рахунок за комунальні послуги, який підтверджує повну адресу. Якщо вони також відкидають це або виправдовуються, вони шахраї

З повагою,

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як і очікувалося, вони закрили мій обліковий запис, і я навіть не маю доступу. Я вирішив здатися, сподіваюся, що інших жертв не буде

Шахрайство 20bet

Не платіть

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, як ви сказали, я додав офіційний документ про рахунок за комунальні послуги, який підтверджує повну адресу. Якщо вони також відкидають це або виправдовуються, вони шахраї

З повагою,

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

рахунок за комунальні послуги звучить добре.

Ваш обліковий запис може бути закрито, оскільки казино продовжує розслідування. Це не означає, що ваш обліковий запис буде закрито назавжди. І все-таки було б добре, якби казино повідомило вам причину.

Подивимося, що буде далі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, їхня підтримка клієнтів просто смішна. Вони стверджують, що відповідають протягом 24 годин на електронну пошту, але чи так? Ні, минуло більше тижня (і це щедро, навіть враховуючи, що зараз свята).


Я надіслав їм електронний лист, щоб закрити мій обліковий запис.

У них є? ні.

Вони навіть перевірили мене через 10 днів? ні.

Чи я втратив більше, ніж повинен був вкласти? Безумовно.

Чи є у мене проблеми з азартними іграми? Враховуючи, що я заходив на цей сайт... так.


Невже я такий дурний, щоб зайти на сайт із непотрібно складним виведенням коштів і депозитами? Так. Вони роблять це так, що ви повинні виводити за допомогою методу, який ви вносите, але, природно, метод, який я використовував для внесення, не може бути виведений, тому мені довелося створити обліковий запис на одному з тих сміттєвих грошей.

Чи отримав я зрештою гроші? ні. Звичайно, програв у програшних ставках. Тому що, звичайно, сайти не можуть турбуватися про те, щоб призупинити гроші, щоб я не міг їх торкнутися.

Загалом ось чому я намагаюся дотримуватися банківських сайтів... відсутність необхідності витрачати час на перевірку та, як правило, безболісні зняття з реальними правилами безпечної гри.


Неможливо підтвердити (навіть після надсилання всіх цих документів, не те, що я хочу їх дотримуватися).

Не можу закрити обліковий запис.

Яке сміття.

І їхні коефіцієнти в реальному часі було важко зафіксувати, навіщо мені автоматично приймати змінені коефіцієнти, оскільки зазвичай мене просто сильно обдурюють, незважаючи на це. (В основному займаюся спортом, казино рідко).

Було б добре отримати хоч щось назад, щоб вони могли отримати вигоду з моєї проблеми, але так.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Привіт, шкода це чути...

Не могли б ви пояснити, як саме ви попросили закрити свій обліковий запис? Ви згадували про проблеми з азартними іграми? Згідно з нашим оглядом, інструменти відповідальної гри повинні бути хорошими, але те, що ви щойно описали, звучить зовсім інакше, тому я хотів би знати більше. 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На їхньому сайті, як і на багатьох інших небезпечних ігрових сайтах, спеціально написано, що потрібно надіслати їм повідомлення через чат або електронну пошту, якщо ви хочете встановити обмеження чи щось інше. Я вирішив написати їм електронною поштою (на сайті сказано, що вони дадуть відповідь протягом 24 годин) і згадав, що у мене є проблема та заборонив мені доступ до їхнього та інших сайтів. Я не палав їх і не був грубим.


Але вони не відповіли на мої електронні листи, надіслали два. Або досить божевільні, вони навіть не (спробували) підтвердити мій обліковий запис, могли б подумати, що це не займе більше 10 днів (все ще говорить, що очікує), але це просто кричить, що вони чесно не хочуть мати зі мною нічого спільного. Тільки мої гроші.


редагувати: я не хочу мати спокусу знову торкнутися їхнього сайту, але переглядаю їхню сторінку «відповідальної гри». Там сказано зв’язатися з ними через LiveChat, якщо я хочу заблокувати себе... справді? Будь-який інший сайт прийняв би це через свою електронну пошту.

Технічно це була б моя помилка, але...? трохи образливо чесно.


Я написав з тієї самої електронної пошти, на якій був зареєстрований, але напевно вони не захочуть проігнорувати мене, тому що я не зміг написати заголовок теми?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Привіт,

Я вважаю, що було б доцільно вибрати кращий спосіб, у цьому випадку живий чат. Причина може полягати в тому, що оператор чату отримав вказівку надати вразливим гравцям спеціальну адресу електронної пошти , яку вони повинні використовувати для забезпечення якнайшвидшого виконання подальших процедур. Це не дивно, що є кілька спеціально навчених людей, які обробляють такі запити, але ви не зв’язалися з ними, тому що ви не зв’язувалися з живим чатом.

Це лише один приклад того, як це працює, але я не можу сказати напевно, чи це стосується 20Bet Casino.

Я чудово розумію, що ви не хочете знову чіпати їхній сайт, але якщо ви вважаєте, що все має працювати по-іншому, не соромтеся подати скаргу , і наша команда перевірить всю ситуацію більш ретельно.

Без тиску, вирішувати вам. 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Ну, оскільки це може бути так, як правило, ви принаймні отримаєте відповідь із зазначенням того, що зв’язатися з ними так, як зазначено в їхніх правилах. Який сенс мати електронну пошту підтримки, яка не надає підтримки? (Вони навіть кажуть вам надіслати цей електронний лист для підтримки у відповідях TrustPilot) (Так, справді варто було дізнатися більше)

Що нагадує мені. Хоча я кілька разів згадував, що перевірка ще не завершена.

Коли я спробував зняти кошти, отримав відмову та наказав підтвердити, надіславши підтвердження того, що рахунок, на який я хотів зняти кошти, є моїм... вгадайте що? Все ще очікує. Майже два тижні, а вони навіть не можуть перевірити чи відхилити мене.

Будь-яке інше місце, де я був, зайняло б максимум тиждень.

Ну, якщо справа дійде до цього, я змусжу себе поспілкуватися з ними в прямому ефірі. Проблеми з тривогою і все таке.


Оновлено: після 3 електронних листів протягом 11 днів вони НАРЕШТІ закрили мій обліковий запис. І це після того, як вони так і не підтвердили мій обліковий запис, тож я ніколи не зміг зняти кошти (отримав відмову, а потім усе втратив, і деякі стверджують, що не потрібно було підтверджувати на початку, трохи пощастило).


Отже, тримайтеся подалі від цього місця, якщо ви сподіваєтесь зняти кошти, оскільки вони захочуть не перевіряти вас принаймні 10 днів (якщо взагалі, я відмовився після 11 днів із закритим рахунком).


(Вони так і не відповіли на моє запитання, чому мене ніколи не перевіряли. Просто сказали, що дали мені «вичерпну відповідь щодо цієї ситуації».)

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Aspr
1 рік тому

Привіт,

це здається неправильним, дозвольте мені ще раз згадати скаргу. Оскільки я не знаю позицій казино щодо цієї невдалої ситуації, я б не наважився спекулювати далі.

Хотіли б побачити «вичерпну відповідь щодо цієї ситуації» будь-що, що може надати підказку чи пояснення? 🤔

Автоматичний переклад.
12 3 4...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого