ФорумКазино20Bet Casino - загальне обговорення

20Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Justo
|
18899 переглядів 160 відповідей |
|
1 2 3...9
Додати публікацію
1 рік тому

Чи можете ви мені допомогти? У мене є зняття 200 000 PHP, у них завжди є причина тощо. Вони завжди відмовляються від моєї виведення. і тепер моя країна заблокована на їхньому веб-сайті. я не знаю як з ними зв'язатися. я справді розчарований

file

Автоматичний переклад.
ecescauso
1 рік тому

Привіт ecescauso,

Мабуть, це дуже незручно, адже на вашому рахунку величезна сума.

Дозвольте мені наперед поставити кілька запитань:

Ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Будь ласка, ви вказали правильну повну адресу та країну проживання?

Просто щоб переконатися, чи використовували ви коли-небудь якусь програму VPN під час гри в казино? Або, можливо, ви грали в якусь обмежену гру, чи помічали щось подібне?

Ми можемо спробувати вам допомогти, будь ласка, подайте скаргу, натиснувши це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Ви також можете поділитися цим знімком екрана та додати свої відповіді. 🙂

Я думаю, що це може трохи допомогти команді з розгляду скарг.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

доброго ранку, у мене є досвід роботи з цим казино, 20Bet, ні, і я вперше виводжу гроші, але я не розумію, чому він не підтвердив виведення негайно, як завжди. Черга. Подивимося, що станеться, якщо це мене підтвердить

Автоматичний переклад.
grigoriucarmen29
1 рік тому

Доброго ранку,

Я перемістив ваш допис у відповідну тему казино.

Оскільки ми зараз говоримо про проблему зняття коштів, я хотів би запитати вас, чи ви все ще використовуєте той самий спосіб оплати? Тому що якщо ви виберете інший, це може спричинити затримку. Чи пробували ви запитати в казино, у чому, здається, проблема?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я завжди виводив кошти в тому самому IBAN, НІЧОГО І НІЧОГО НЕ ЗМІНИВ

Автоматичний переклад.
grigoriucarmen29
1 рік тому

Тож я припускаю, що «той самий IBAN» означає той самий спосіб оплати. А як щодо точки зору казино? Він має гарну репутацію, тому, можливо, має бути якась відповідь від служби підтримки?

Чи запитали ви в казино про свою проблему?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

доброго ранку, після ще одного повідомлення я нарешті отримав відкликання. На мій погляд, ти повинен завжди пам’ятати, що вони повинні зробити виведення, Страґно

Автоматичний переклад.
grigoriucarmen29
1 рік тому

Я радий чути, що ви вже отримали його. Я припускаю, що казино ніколи не скаже вам причину, чому це не було підтверджено негайно, як раніше, але, ймовірно, це пов’язано з міркуваннями безпеки. Наприклад, комусь потрібно ще раз перевірити ваші документи (і дійсність), коли ви досягнете певного моменту (загальна сума коштів, яку ви зняли з казино, сума окремих запитів на зняття тощо). Це також може бути випадкова перевірка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я після суперечки з ними щодо неймовірно невдалих ігрових бонусів, які нічого не платять, і особливо якщо ви їх купуєте, вони є чистою крадіжкою, вони закрили мій рахунок, і поки у мене були гроші, вони їх конфіскували, і вони навіть не відповідають на мої електронні листи через це давно це вони вкрали

Автоматичний переклад.
nnswthph7s
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але здається, я не правильно розумію. Будь ласка, ви порушили якісь правила? Це може пояснити анулювання балансу. Або ваш обліковий запис заблокували після того, як ви поскаржилися на ігровий бонус?

Як довго ваш обліковий запис закрито, будь ласка?


Автоматичний переклад.
ecescauso
1 рік тому

Цю аферу я також не можу зняти

Автоматичний переклад.
Scam20bet
1 рік тому

Привіт,

це означає, що ви фізично не можете подати заявку на зняття, чи є інша проблема?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я завантажив комплайн. Ви можете переглянути деталі там

З повагою.

Автоматичний переклад.
Scam20bet
1 рік тому

Це добре. Будемо сподіватися, що команда розгляду скарг зможе вам допомогти або що казино вирішить проблему раніше, ніж закінчаться ці 10 днів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Їхня стратегія використовує стратегію, яка якимось чином затримує зняття коштів і змушує їх втрачати гроші. Відхилити всі сертифікати та засмутити гравця, в результаті чого він втратить усі свої гроші. Ви повинні бути обережні з такою компанією

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На початку немає проблем із депозитами та зняттям коштів, але якщо ви виграєте, вам знадобиться безліч додаткових документів і процедур сертифікації. Ви повинні бути обережними з такими букмекерськими компаніями

Автоматичний переклад.
Scam20bet
1 рік тому

Що ж, це не дивно, що спрацьовує додаткова перевірка, особливо якщо гравець виграє великі гроші.

Зауважте, що казино не мають розкоші бачити всіх гравців віч-на-віч, тому вони просто покладаються на процеси перевірки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я згоден з вами, але майте на увазі, що я вказую на причину відмови, яка є нерозумною з безрозсудним процесом сертифікації. І щоб ваш аргумент був достовірним, ви повинні взяти до уваги ті самі вапняні сайти, як 20bet all мають рейтинг менше 6 балів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Перевірити скаргу 20bet на наявність непогашених документів. Гравець, який вже опинився в тій же ситуації, що і я, не отримав жодної відповіді в казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крім того, ваша думка є прийнятною, якщо вона має хорошу оцінку.

Автоматичний переклад.
1 2 3...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого