ГоловнаФорумКазино20Bet Casino - загальне обговорення

20Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Justo
|
36 613 переглядів 180 відповідей |
|
1 2 3...10
2 р. тому

Чи можете ви мені допомогти? У мене є зняття 200 000 PHP, у них завжди є причина тощо. Вони завжди відмовляються від моєї виведення. і тепер моя країна заблокована на їхньому веб-сайті. я не знаю як з ними зв'язатися. я справді розчарований

file

Автоматичний переклад.
ecescauso
2 р. тому

Привіт ecescauso,

Мабуть, це дуже незручно, адже на вашому рахунку величезна сума.

Дозвольте мені наперед поставити кілька запитань:

Ваш обліковий запис повністю підтверджено?

Будь ласка, ви вказали правильну повну адресу та країну проживання?

Просто щоб переконатися, чи використовували ви коли-небудь якусь програму VPN під час гри в казино? Або, можливо, ви грали в якусь обмежену гру, чи помічали щось подібне?

Ми можемо спробувати вам допомогти, будь ласка, подайте скаргу, натиснувши це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Ви також можете поділитися цим знімком екрана та додати свої відповіді. 🙂

Я думаю, що це може трохи допомогти команді з розгляду скарг.



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

доброго ранку, у мене є досвід роботи з цим казино, 20Bet, ні, і я вперше виводжу гроші, але я не розумію, чому він не підтвердив виведення негайно, як завжди. Черга. Подивимося, що станеться, якщо це мене підтвердить

Автоматичний переклад.
grigoriucarmen29
2 р. тому

Доброго ранку,

Я перемістив ваш допис у відповідну тему казино.

Оскільки ми зараз говоримо про проблему зняття коштів, я хотів би запитати вас, чи ви все ще використовуєте той самий спосіб оплати? Тому що якщо ви виберете інший, це може спричинити затримку. Чи пробували ви запитати в казино, у чому, здається, проблема?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я завжди виводив кошти в тому самому IBAN, НІЧОГО І НІЧОГО НЕ ЗМІНИВ

Автоматичний переклад.
grigoriucarmen29
2 р. тому

Тож я припускаю, що «той самий IBAN» означає той самий спосіб оплати. А як щодо точки зору казино? Він має гарну репутацію, тому, можливо, має бути якась відповідь від служби підтримки?

Чи запитали ви в казино про свою проблему?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

доброго ранку, після ще одного повідомлення я нарешті отримав відкликання. На мій погляд, ти повинен завжди пам’ятати, що вони повинні зробити виведення, Страґно

Автоматичний переклад.
grigoriucarmen29
2 р. тому

Я радий чути, що ви вже отримали його. Я припускаю, що казино ніколи не скаже вам причину, чому це не було підтверджено негайно, як раніше, але, ймовірно, це пов’язано з міркуваннями безпеки. Наприклад, комусь потрібно ще раз перевірити ваші документи (і дійсність), коли ви досягнете певного моменту (загальна сума коштів, яку ви зняли з казино, сума окремих запитів на зняття тощо). Це також може бути випадкова перевірка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я після суперечки з ними щодо неймовірно невдалих ігрових бонусів, які нічого не платять, і особливо якщо ви їх купуєте, вони є чистою крадіжкою, вони закрили мій рахунок, і поки у мене були гроші, вони їх конфіскували, і вони навіть не відповідають на мої електронні листи через це давно це вони вкрали

Автоматичний переклад.
nnswthph7s
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але здається, я не правильно розумію. Будь ласка, ви порушили якісь правила? Це може пояснити анулювання балансу. Або ваш обліковий запис заблокували після того, як ви поскаржилися на ігровий бонус?

Як довго ваш обліковий запис закрито, будь ласка?


Автоматичний переклад.
ecescauso
2 р. тому

Цю аферу я також не можу зняти

Автоматичний переклад.
Scam20bet
2 р. тому

Привіт,

це означає, що ви фізично не можете подати заявку на зняття, чи є інша проблема?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я завантажив комплайн. Ви можете переглянути деталі там

З повагою.

Автоматичний переклад.
Scam20bet
2 р. тому

Це добре. Будемо сподіватися, що команда розгляду скарг зможе вам допомогти або що казино вирішить проблему раніше, ніж закінчаться ці 10 днів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Їхня стратегія використовує стратегію, яка якимось чином затримує зняття коштів і змушує їх втрачати гроші. Відхилити всі сертифікати та засмутити гравця, в результаті чого він втратить усі свої гроші. Ви повинні бути обережні з такою компанією

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На початку немає проблем із депозитами та зняттям коштів, але якщо ви виграєте, вам знадобиться безліч додаткових документів і процедур сертифікації. Ви повинні бути обережними з такими букмекерськими компаніями

Автоматичний переклад.
Scam20bet
2 р. тому

Що ж, це не дивно, що спрацьовує додаткова перевірка, особливо якщо гравець виграє великі гроші.

Зауважте, що казино не мають розкоші бачити всіх гравців віч-на-віч, тому вони просто покладаються на процеси перевірки.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я згоден з вами, але майте на увазі, що я вказую на причину відмови, яка є нерозумною з безрозсудним процесом сертифікації. І щоб ваш аргумент був достовірним, ви повинні взяти до уваги ті самі вапняні сайти, як 20bet all мають рейтинг менше 6 балів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Перевірити скаргу 20bet на наявність непогашених документів. Гравець, який вже опинився в тій же ситуації, що і я, не отримав жодної відповіді в казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Крім того, ваша думка є прийнятною, якщо вона має хорошу оцінку.

Автоматичний переклад.
1 2 3...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого