Привіт ecescauso,
Мабуть, це дуже незручно, адже на вашому рахунку величезна сума.
Дозвольте мені наперед поставити кілька запитань:
Ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Будь ласка, ви вказали правильну повну адресу та країну проживання?
Просто щоб переконатися, чи використовували ви коли-небудь якусь програму VPN під час гри в казино? Або, можливо, ви грали в якусь обмежену гру, чи помічали щось подібне?
Ми можемо спробувати вам допомогти, будь ласка, подайте скаргу, натиснувши це посилання:
https://casino.guru/complaints/create
Ви також можете поділитися цим знімком екрана та додати свої відповіді. 🙂
Я думаю, що це може трохи допомогти команді з розгляду скарг.
Hello ecescauso,
It must feel very uncomfortable it's a huge amount you have in your account.
Allow me a few questions in advance:
Has your account been fully verified?
Did you insert the correct full address and country of residence, please?
Just to make sure, have you ever used any VPN application while playing in the casino? Or maybe did you play some restricted game, have you noticed anything like that?
We can try to help you, please submit a complaint by clicking this link:
https://casino.guru/complaints/create
You can also share this screenshot and add your answers too. 🙂
I think it may help out Complaint Team a bit.
Автоматичний переклад.