ГоловнаФорумКазино1xSlots Casino - загальне обговорення

1xSlots Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від Vanzhul
|
15 839 переглядів 88 відповідей |
|
1...4 5
3 дн. тому

Я тут залежний від слотів! Теми та функції роблять цей досвід таким веселим і корисним.

Автоматичний переклад.
joacocala
2 дн. тому

доброго дня!

Просимо вибачення за можливі незручності. Блокування профілю здійснюється лише за наявності поважних причин. Для забезпечення безпеки даних користувача в деяких випадках може знадобитися процес перевірки особи.

Щоб вирішити цю ситуацію, ми просимо вас знову зв’язатися зі службою підтримки в чаті або електронною поштою за адресою (доступно 24 години на добу). При цьому надайте якомога повнішу інформацію, яку ви ввели під час реєстрації, щоб полегшити ідентифікацію та відновлення доступу до вашого профілю.

Автоматичний переклад.
Timurka
2 дн. тому

доброго дня!

Ми дуже раді, що вам сподобалися наші слоти, і бажаємо вам удачі! Також радимо переглянути наші акції та турніри — ми впевнені, що вони вам сподобаються!

Якщо у вас виникли запитання або потрібна допомога, зверніться до нашої служби підтримки. Ви можете зв’язатися з нами через чат або електронною поштою за адресою .

З повагою,

Команда 1xSlots.

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
1xSlots Casino
2 дн. тому

привіт дякую за відповідь Від цього я відчуваю себе краще.

Але це не блокування, просто я виграв значну суму, і вони вимагають документи, щоб я міг зняти гроші.

Наразі охорона займається справою, але це зайняло деякий час. Чекаю на відповідь відділу безпеки.

Автоматичний переклад.
joacocala
2 дн. тому

Просимо вибачення за незручності! Наразі ми рекомендуємо вам дочекатися відповіді від нашої служби безпеки. Сподіваємось отримати від вас відповідь якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1xSlots Casino
учора

Оновлюю інформацію. Охорона мені відповіла, що все в порядку.

Наразі я не можу зняти рахунок через технічні проблеми, спробую пізніше.

Дякуємо за відповідь на форумі 1xslots

Автоматичний переклад.
joacocala
23 год. тому

доброго дня!

Ми раді почути, що ви отримали відповідь від наших колег. Приносимо вибачення за технічну помилку, яка сталася під час виведення коштів, і сподіваємося, що вона більше не повториться.

Якщо вам потрібна додаткова допомога або виникли запитання, зв’яжіться з нашою командою підтримки через чат або електронну пошту за адресою — ми доступні 24 години на добу.

З повагою

команда 1xSlots.

Автоматичний переклад.
1xSlots Casino
4 год. тому

Доброго ранку! Я тут, щоб підтвердити, що все пройшло добре, і я зміг здійснити відповідні виведення! Підтримка в прямому ефірі не дуже корисна (потрібно покращити). Решта чудово! Їду за своїм мерседесом в новорічний дрифт!

вітаю

Автоматичний переклад.
joacocala
2 год. тому

Ми дуже раді почути, що вам вдалося вивести кошти. Користуючись нагодою, бажаємо вам удачі в грі!

Гарного дня!

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого