ГоловнаФорумКазино1xSlots Casino - загальне обговорення

1xSlots Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Vanzhul
|
14 931 переглядів 78 відповідей |
|
1 2...4
3 р. тому
Тут ви можете обговорити 1xSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Оскільки я повинен був підтвердити, що моїм останнім документом для процесу верифікації мого облікового запису було підтвердження платежу на скріншоті комп'ютера, і я подав його з підтвердженням платежу, що також показує на цьому ... Як я вже говорив раніше, всі інші документи надають ідеально а також перевіряють і приймають відділ безпеки команди 1xslot, і вони запитують останній документ, який я мав надати, вони сказали, що перед тим, як вони зможуть підтвердити мій обліковий запис, але тепер, після подання останнього документа. Вони кажуть, що зараз потрібно почати знову спочатку по-різному..тепер моє питання вперше, чому вони просили так, а також чому тоді прийняли мої документи..і інша річ, чому мені знову потрібно доводити те, що я вже довів раніше командами відділу безпеки.. які мають лише один сенс: незалежно від того, що ви надасте їм досконало підтвердження, вони не підтвердять ваш обліковий запис і будуть просити вас надати те саме підтверджене неодноразово різними способами, тому що ви не можете підтвердити обліковий запис, а також не можете зняти свої гроші, це спосіб обману, з чим я зіткнувся в казино 1xslot. Для підтвердження я також даю скріншот листів нижче, що вони неодноразово просять те саме, але різними способами, тож ви отримали стек, і ваш депозит або виграшні гроші йдуть туди. filefilefilefile

Спершу дивіться, я даю підтвердження посвідчення особи, а потім трохи заплутано. Добре, зміна фону. Я хотів, добре, добре, подано, і цього разу прийняв і перейшов до інших документів.. Після завершення підтверджено інші 4,5 документи, а потім знову перейдіть до перших документів, що підтверджують посвідчення особи, що вже подано та доведено також відділом безпеки. Він прозорий, як вода.

Автоматичний переклад.
mimhubby
2 р. тому

Привіт. Я бачу, що вас це дуже засмучує, проте цей процес перевірки неминучий, і вам просто потрібно надати всі необхідні документи так, як просить казино. Кожне казино може запитувати різні документи залежно від підходу служби підтримки клієнтів до кожної перевірки. Якщо є якісь сумніви, цілком природно, що казино хоче надати інший вид документів або навіть знову запитує ті самі. Будь ласка, уважно прочитайте кожен запит на документ і постарайтеся надати його так, як просило казино. Ніхто не зможе це зробити замість вас. Ви вибрали казино з дуже хорошою репутацією, тому я припускаю, що вони просто намагаються виконувати свою роботу якнайкраще. У будь-якому випадку, спробуйте ще раз, і якщо ви відчуваєте, що вам знадобиться допомога, повідомте нам про це, будь ласка, і ми спробуємо допомогти.

Ви згодні?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я подав багато речей у багатьох відношеннях.. вони не підтвердять це, я розумію.. Я просто втратив свої гроші

Автоматичний переклад.
mimhubby
2 р. тому

Вам сказали, що ви не пройшли перевірку? Якщо ні, то це ще не закінчено.

Автоматичний переклад.
mimhubby
2 р. тому

Дозволь мені бути з тобою чесним. Ви з Бангладеш. Деякі постачальники казино можуть розглядати гравців із країни як потенційний ризик просто тому, що це пов’язано із зловживанням бездепозитним бонусом, кількома обліковими записами тощо.

З іншого боку, як ми бачимо у вашому випадку, казино продовжує спілкуватися з вами, тому я відчуваю, що вони хочуть виплатити виграш, але вони хочуть бути на 100% впевнені, що ви перевірені.

Я б стежив за кожним кроком, який вони просять вас виконати. Якщо вони просять іншу картинку, надішліть інше. Якщо вони попросять інший доказ, просто надішліть його. Найважливіше — отримати свій виграш, а потім, якщо вам не подобається, як до вас ставляться, ви можете відмовитися від них і знайти інше казино, в якому можна грати.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я нічого не виграв до цих пір. Я вклав гроші і грав у середині, зробив це

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Але я з Бангладеш і відкриваю його там у своїй країні, але зараз після COVID-19. Мене знову зателефонували на мою роботу в Саудівській Аравії, тому я повернувся сюди знову, оскільки я не громадянин цієї країни, де я працюю тому, створюючи обліковий запис у bd, я подав номер своєї картки nid. чого у мене зараз немає, але я зберіг те, що потрібно, оскільки я вже грав і пройшов успішну перевірку за цими документами.. але зараз я не можу отримати моє посвідчення особи фізично, тому я не можу більше встигнути, я думаю

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я злий, тому що я справжня людина, чому я не можу підтвердити..і чому вони не запитали про це, коли оброблялася перевірка посвідчення особи

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але я з Бангладеш і відкриваю його там у своїй країні, але зараз після COVID-19. Мене знову зателефонували на мою роботу в Саудівській Аравії, тому я повернувся сюди знову, оскільки я не громадянин цієї країни, де я працюю тому, створюючи обліковий запис у bd, я подав номер своєї картки nid. чого у мене зараз немає, але я зберіг те, що потрібно, оскільки я вже грав і пройшов успішну перевірку за цими документами.. але зараз я не можу отримати моє посвідчення особи фізично, тому я не можу більше встигнути, я думаю

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачу. Як зазначив Даніель, вони спілкуються з вами, тому я б запитав, чи є шанс, як вирішити цю ситуацію з відсутнім ідентифікатором. Боюся, я не можу нічого придумати.

Автоматичний переклад.
mimhubby
2 р. тому

Я помітив, що ви вже подали скаргу на казино, тож почекаємо, як воно розвиватиметься. Я розумію, що важко надавати їм усі документи знову і знову, коли ви в основному живете в 2 різних країнах.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино 1xSlots пропонує широкий вибір ігор, включаючи ігрові автомати, настільні ігри, ігри з живими дилерами та скретч-карти. Крім того, я хотів би обговорити найпопулярніші азартні онлайн-ігри, доступні в слотах онлайн-казино PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile і Pirate's Jackpots є одними з найпопулярніших слотів, доступних в цьому онлайн-казино.

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
2 р. тому

як я писав в огляді - під час свого останнього сеансу в цьому казино я отримав невеликий прибуток і намагався зняти частину грошей, протягом годин я зробив 5 спроб виведення, які відразу ж відмовлялися оператором, виведення не було великим - близько 200 євро. Пізніше казино звинуватило мій банк у тому, що він відхилив цю трансакцію через досягнуті ліміти, що не відповідає дійсності, оскільки я заплатив, щоб збільшити всі ліміти, і мій банк підтвердив це, і я зробив інші транзакції під час цих зняття, якщо я досяг ліміту - я не може здійснювати транзакції. Це казино відмовилося мені платити без аргументів, я попросив докази винуватості банку - мені відмовили.

Після того, як я категорично сказав їм, що більше ніколи не гратиму в цьому казино, я попросив їх закрити мій обліковий запис у чаті, вони дали мені адресу, щоб написати і писали туди кілька разів і відмовилися закривати мій рахунок. - І це все.

якщо мені не нададуть докази того, що банк відмовив у переказі, я подаю скаргу

Автоматичний переклад.
fofo7788
2 р. тому

Здравствуйте,

Я розумію, що в такій ситуації казино не захоче закривати ваш рахунок. Будь ласка, наразі ваше вилучення очікує на розгляд?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

немає незавершених знятих коштів

Автоматичний переклад.
fofo7788
2 р. тому

Гаразд. Просто дозвольте мені зазначити, що якщо ви хочете подати скаргу, було б добре не закривати свій обліковий запис.

Я також думаю, що можливо, що це казино не дозволяє більше, ніж кілька активних зняття коштів одночасно, тож, можливо, проблема була з цим, а не з банківськими лімітами.

Чи можете ви опублікувати тут деякі відповіді казино, будь ласка? Це могло б пролити світло на це.

Дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт!

Ми зв’язуємося з вами щодо нещодавньої проблеми зі зняттям коштів на вашу банківську картку. За інформацією нашого фінансового відділу, причина в тому, що ви перевищили тижневий ліміт. Ви можете підтвердити свою другу банківську картку (516910******0992) у нашому відділі безпеки та потім зняти з неї, або просто спробуйте зняти на 483886******2366 пізніше. Щоб підтвердити свою другу картку, зв’яжіться з нашим відділом безпеки електронною поштою security@1xslot.com. У листі вкажіть номер свого ігрового рахунку, додайте фотографію головної сторінки вашого паспорта та 2 фотографії банківської карти, на яку ви хочете здійснити виведення.

Зверніть увагу, що фотографії повинні бути кольоровими, якісними, а краї повинні вписуватися в рамку. Номер картки можна приховати, залишивши видимими перші 6 і останні 4 цифри; код на звороті картки повинен бути закритий.

Надсилаю гарні настрої,

Команда 1xSlots.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

який ліміт, у мене немає обмежень, просто мені відмовилися платити

Автоматичний переклад.
2 р. тому

тепер я змушений через них закрити обидва банківські рахунки, тому що вони шахраї і я боюся, що вони мені зашкодять


Автоматичний переклад.
fofo7788
2 р. тому

Здравствуйте,

Я вважаю, що ви повинні робити так, як вказано. Що стосується лімітів, я думаю, що вони посилаються на щотижневі обмеження безпеки казино. Чи встановлювали ви раніше якісь безпечні межі?

У будь-якому випадку спробуйте співпрацювати. Як тільки вони зв’язуються з вами, це добре.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого