3 р. тому
Тут ви можете обговорити 1xSlots Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Оскільки я повинен був підтвердити, що моїм останнім документом для процесу верифікації мого облікового запису було підтвердження платежу на скріншоті комп'ютера, і я подав його з підтвердженням платежу, що також показує на цьому ... Як я вже говорив раніше, всі інші документи надають ідеально а також перевіряють і приймають відділ безпеки команди 1xslot, і вони запитують останній документ, який я мав надати, вони сказали, що перед тим, як вони зможуть підтвердити мій обліковий запис, але тепер, після подання останнього документа. Вони кажуть, що зараз потрібно почати знову спочатку по-різному..тепер моє питання вперше, чому вони просили так, а також чому тоді прийняли мої документи..і інша річ, чому мені знову потрібно доводити те, що я вже довів раніше командами відділу безпеки.. які мають лише один сенс: незалежно від того, що ви надасте їм досконало підтвердження, вони не підтвердять ваш обліковий запис і будуть просити вас надати те саме підтверджене неодноразово різними способами, тому що ви не можете підтвердити обліковий запис, а також не можете зняти свої гроші, це спосіб обману, з чим я зіткнувся в казино 1xslot. Для підтвердження я також даю скріншот листів нижче, що вони неодноразово просять те саме, але різними способами, тож ви отримали стек, і ваш депозит або виграшні гроші йдуть туди.
Спершу дивіться, я даю підтвердження посвідчення особи, а потім трохи заплутано. Добре, зміна фону. Я хотів, добре, добре, подано, і цього разу прийняв і перейшов до інших документів.. Після завершення підтверджено інші 4,5 документи, а потім знову перейдіть до перших документів, що підтверджують посвідчення особи, що вже подано та доведено також відділом безпеки. Він прозорий, як вода.
As I was supposed to be prove my last document for my account verification process was the payment confirmation by a computer screenshot and I submitted it with the proved also of the payment showing on that ... As I told before all other documents are giving perfectly and also check and accepted by the security department of 1xslot team and they ask for the last document that I was supposed to submit they they said before they can make my account verified but now after submitting the last document.they are telling now to again start from first in different ways..now my question is at the first time why they asked for that way and also why the accepted my documents that time..and another thing is why again I need to prove that things what I haved already proven before by the security department teams..that make one sense only which is no matter you give them the prove perfectly they will not make your account verified and will ask you for the same proved repeatedly by different ways so that you can't verify the account and also can't withdraw your money that's the way of cheating what I have faced by the 1xslot casino. For the prove I'm also giving the mails screenshot also below that they are repeatedly asking for the same proved but in different ways so you got stack and your deposit or winning money goes on there hand.
See first I give id proof then a little confused ok background change I'd wanted ok fine submitted and this time accepted and move on other documents ..after done proved other 4,5 documents then again come to the first documents of id proof what already submitted and proven also by the security department.it is as clear as water.
Привіт. Я бачу, що вас це дуже засмучує, проте цей процес перевірки неминучий, і вам просто потрібно надати всі необхідні документи так, як просить казино. Кожне казино може запитувати різні документи залежно від підходу служби підтримки клієнтів до кожної перевірки. Якщо є якісь сумніви, цілком природно, що казино хоче надати інший вид документів або навіть знову запитує ті самі. Будь ласка, уважно прочитайте кожен запит на документ і постарайтеся надати його так, як просило казино. Ніхто не зможе це зробити замість вас. Ви вибрали казино з дуже хорошою репутацією, тому я припускаю, що вони просто намагаються виконувати свою роботу якнайкраще. У будь-якому випадку, спробуйте ще раз, і якщо ви відчуваєте, що вам знадобиться допомога, повідомте нам про це, будь ласка, і ми спробуємо допомогти.
Ви згодні?
Hello. I can see it must be very frustrating for you, however, this verification process is inevitable and you just have to provide all necessary documents the way the casino asks for. Each casino may ask for different documents based on how the customer support approach to each verification. If there is any doubt it is only natural that the casino wants to provide another kind of documents or even asks for the very same again. Please read carefully every demand for document and try to provide it the way the casino asked for. Nobody can do it instead of you. You chose the casino with a very good reputation so I'd assume they just try to do their job the best way. Anyway, give it a try again and if you feel you'll need help, let us know, please and we will try to help out.
Do you agree?
Вам сказали, що ви не пройшли перевірку? Якщо ні, то це ще не закінчено.
Did they tell you that you did not pass the verification? If not, then it is not over yet.
Дозволь мені бути з тобою чесним. Ви з Бангладеш. Деякі постачальники казино можуть розглядати гравців із країни як потенційний ризик просто тому, що це пов’язано із зловживанням бездепозитним бонусом, кількома обліковими записами тощо.
З іншого боку, як ми бачимо у вашому випадку, казино продовжує спілкуватися з вами, тому я відчуваю, що вони хочуть виплатити виграш, але вони хочуть бути на 100% впевнені, що ви перевірені.
Я б стежив за кожним кроком, який вони просять вас виконати. Якщо вони просять іншу картинку, надішліть інше. Якщо вони попросять інший доказ, просто надішліть його. Найважливіше — отримати свій виграш, а потім, якщо вам не подобається, як до вас ставляться, ви можете відмовитися від них і знайти інше казино, в якому можна грати.
Let me be honest with you. You're from Bangladesh. Players from the country could be seen by some casino providers as a potential risk simply because it's related to no deposit bonus abuse, multiple accounts etc.
On the other had, as we can see in your case, the casino keeps communicating with you so I feel like they want to pay out the winnings, but they want to be 100% sure that you're verified.
I'd follow every step they ask you to follow. If they ask for another picture, send another picture. If they ask for another proof, just send it. The most important point is to get your winnings and then if you don't like how they treat you, you can abandon them and find another casino to play in.
Я нічого не виграв до цих пір. Я вклав гроші і грав у середині, зробив це
I haven't win anything till now..I deposit money and was playing in middle the did this things
Але я з Бангладеш і відкриваю його там у своїй країні, але зараз після COVID-19. Мене знову зателефонували на мою роботу в Саудівській Аравії, тому я повернувся сюди знову, оскільки я не громадянин цієї країни, де я працюю тому, створюючи обліковий запис у bd, я подав номер своєї картки nid. чого у мене зараз немає, але я зберіг те, що потрібно, оскільки я вже грав і пройшов успішну перевірку за цими документами.. але зараз я не можу отримати моє посвідчення особи фізично, тому я не можу більше встигнути, я думаю
But I'm from Bangladesh and open it there on my country but now after covid 19. I got call for my job again in saudi so I came back here again now as I'm not the citizen of this country where I'm working so as I created account in bd I submitted my nid card number.what I don't have now in here but I kept what is needed as I'm already played and done successful verification by this documents..but now I can't get my id card in physically so I can't make it anymore I think
Я злий, тому що я справжня людина, чому я не можу підтвердити..і чому вони не запитали про це, коли оброблялася перевірка посвідчення особи
I'm angry because being the real person why I can't verified..and why they didn't asked this when was processing in Id card verification proved
Але я з Бангладеш і відкриваю його там у своїй країні, але зараз після COVID-19. Мене знову зателефонували на мою роботу в Саудівській Аравії, тому я повернувся сюди знову, оскільки я не громадянин цієї країни, де я працюю тому, створюючи обліковий запис у bd, я подав номер своєї картки nid. чого у мене зараз немає, але я зберіг те, що потрібно, оскільки я вже грав і пройшов успішну перевірку за цими документами.. але зараз я не можу отримати моє посвідчення особи фізично, тому я не можу більше встигнути, я думаю
But I'm from Bangladesh and open it there on my country but now after covid 19. I got call for my job again in saudi so I came back here again now as I'm not the citizen of this country where I'm working so as I created account in bd I submitted my nid card number.what I don't have now in here but I kept what is needed as I'm already played and done successful verification by this documents..but now I can't get my id card in physically so I can't make it anymore I think
Я бачу. Як зазначив Даніель, вони спілкуються з вами, тому я б запитав, чи є шанс, як вирішити цю ситуацію з відсутнім ідентифікатором. Боюся, я не можу нічого придумати.
I see. As Daniel pointed out they communicate with you, so I'd ask whether there is any chance how to solve this situation with missing ID. I can't think up anything else, I'm afraid.
Я помітив, що ви вже подали скаргу на казино, тож почекаємо, як воно розвиватиметься. Я розумію, що важко надавати їм усі документи знову і знову, коли ви в основному живете в 2 різних країнах.
I noticed you already submitted a complaint against the casino so let's wait for how it develops. I understand it's difficult to provide them all the documents again and again when you basically live in 2 different countries.
Казино 1xSlots пропонує широкий вибір ігор, включаючи ігрові автомати, настільні ігри, ігри з живими дилерами та скретч-карти. Крім того, я хотів би обговорити найпопулярніші азартні онлайн-ігри, доступні в слотах онлайн-казино PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile і Pirate's Jackpots є одними з найпопулярніших слотів, доступних в цьому онлайн-казино.
1xSlots Casino offers a wide selection of games which includes slot machines, table games, live dealer games and scratch cards. In addition, I would like to discuss the most popular online gambling games available at PlayAmo online casino slots. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile and Pirate's Jackpots are some of the most popular slots available at this online casino.
Kasyno 1xSlots oferuje szeroki wybór gier, który obejmuje automaty do gier, gry stołowe, gry z krupierem na żywo i zdrapki. Ponadto chciałbym omówić najpopularniejsze gry hazardowe online dostępne w automatach do gry w kasynie online PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile i Pirate's Jackpots to jedne z najpopularniejszych automatów dostępnych w tym kasynie online.
як я писав в огляді - під час свого останнього сеансу в цьому казино я отримав невеликий прибуток і намагався зняти частину грошей, протягом годин я зробив 5 спроб виведення, які відразу ж відмовлялися оператором, виведення не було великим - близько 200 євро. Пізніше казино звинуватило мій банк у тому, що він відхилив цю трансакцію через досягнуті ліміти, що не відповідає дійсності, оскільки я заплатив, щоб збільшити всі ліміти, і мій банк підтвердив це, і я зробив інші транзакції під час цих зняття, якщо я досяг ліміту - я не може здійснювати транзакції. Це казино відмовилося мені платити без аргументів, я попросив докази винуватості банку - мені відмовили.
Після того, як я категорично сказав їм, що більше ніколи не гратиму в цьому казино, я попросив їх закрити мій обліковий запис у чаті, вони дали мені адресу, щоб написати і писали туди кілька разів і відмовилися закривати мій рахунок. - І це все.
якщо мені не нададуть докази того, що банк відмовив у переказі, я подаю скаргу
as I wrote in the review - during my last session in this casino I made a small profit and tried to withdraw some of the money, within hours I made 5 withdrawal attempts which were immediately refused by the operator, the withdrawal was not large - about 200 euros. the casino later accused my bank of rejecting this transaction because of the limits reached, which is not true because I paid to increase all limits, and my bank confirmed it, and I made other transactions during these withdrawals if I have reached the limit - I can't make any transactions. This casino refused to pay me without arguments, I asked for proof that the bank is guilty - they refused to give me one.
After I told them categorically that I would never play in this casino again, I asked them to close my account in the live chat, they gave me an address to write and wrote there several times and refused to close my account. - And that's it.
if they do not provide me with proof that the bank has refused the transfer, I will file a complaint
както написах в ревюто-при последната ми сесия в това казино направих малка печалба и опитах да изтегля част от парите,в разтояние на часове направих 5 опита за теглене който бяха отказвани незабавно от оператор,тегленето не беше голямо-около 200 евро.няколко дни по-късно от казиното обвиниха моята банка,че е отхвърлила тази транзакция заради достигнати лимити,което не е вярно защото съм си платил за увеличаване на всички лимити,и банката ми го потвърди,и съм правил други транзакции по време на тези тегления,ако имам достигнат лимит-не мога да правя никакви транзакции.Това казино ми отказа плащане без аргументи,поисках доказателство,че банката е виновна-отказаха да ми дадат такова.
След като им заявих категорично,че никога повече няма да играя в това казино,поисках да ми закрият сметката в чата на живо,те ми дадоха адрес на който да пиша-писах и там няколко пъти и отказаха да ми закрият сметката.казах едно Ф-У и това е.
ако не ми предоставят доказателство за това,че банката е отказала трансфера ще подам оплакване
Здравствуйте,
Я розумію, що в такій ситуації казино не захоче закривати ваш рахунок. Будь ласка, наразі ваше вилучення очікує на розгляд?
Hello,
I can understand that the casino may don't want to close your account in such a situation. Is your withdrawal pending at the moment, please?
Гаразд. Просто дозвольте мені зазначити, що якщо ви хочете подати скаргу, було б добре не закривати свій обліковий запис.
Я також думаю, що можливо, що це казино не дозволяє більше, ніж кілька активних зняття коштів одночасно, тож, можливо, проблема була з цим, а не з банківськими лімітами.
Чи можете ви опублікувати тут деякі відповіді казино, будь ласка? Це могло б пролити світло на це.
Дякую
Ok. Just let me point out that if you want to submit the complaint, it would be good not to get your account closed.
I also think that it may be possible that this casino does not allow more than a few active withdrawals at the same time, so maybe there was a problem with that rather than with the banking limits.
Can you post here some of the casino's replies, please? It could spread some light on this.
Thank you
Привіт!
Ми зв’язуємося з вами щодо нещодавньої проблеми зі зняттям коштів на вашу банківську картку. За інформацією нашого фінансового відділу, причина в тому, що ви перевищили тижневий ліміт. Ви можете підтвердити свою другу банківську картку (516910******0992) у нашому відділі безпеки та потім зняти з неї, або просто спробуйте зняти на 483886******2366 пізніше. Щоб підтвердити свою другу картку, зв’яжіться з нашим відділом безпеки електронною поштою security@1xslot.com. У листі вкажіть номер свого ігрового рахунку, додайте фотографію головної сторінки вашого паспорта та 2 фотографії банківської карти, на яку ви хочете здійснити виведення.
Зверніть увагу, що фотографії повинні бути кольоровими, якісними, а краї повинні вписуватися в рамку. Номер картки можна приховати, залишивши видимими перші 6 і останні 4 цифри; код на звороті картки повинен бути закритий.
Надсилаю гарні настрої,
Команда 1xSlots.
Hello!
We are contacting you regarding your recent issue with making a withdrawal to your bank card. According to our financial department, the reason is that you have exceeded the weekly limit. You can verify your second bank card (516910******0992) with our security department and withdraw on it afterwards, or just try withdrawing on 483886******2366 later. For verifying your second card, you need to contact our security department via e-mail at security@1xslot.com. In the letter, indicate your game account number, attach a photo of the main page of your passport and 2 photos of the bank card to which you want to make withdrawals.
Please note that photographs must be in color, of good quality, and the edges must fit into the frame. The card number can be hidden by leaving visible the first 6 and last 4 digits; the code on the back of the card must be covered.
Sending Good Vibes,
1xSlots Team.
тепер я змушений через них закрити обидва банківські рахунки, тому що вони шахраї і я боюся, що вони мені зашкодять
now I have to close both bank accounts because of them, because they are fraudsters and I'm afraid they will harm me
сега трябва да закрия и двете банкови сметки заради тях,защото са измамници и ме е страх да не ми навредят
Здравствуйте,
Я вважаю, що ви повинні робити так, як вказано. Що стосується лімітів, я думаю, що вони посилаються на щотижневі обмеження безпеки казино. Чи встановлювали ви раніше якісь безпечні межі?
У будь-якому випадку спробуйте співпрацювати. Як тільки вони зв’язуються з вами, це добре.
Hello,
I think that you should do as instructed. Regarding the limits, I think they're referring to the casino's weekly safety limits. Have you set up any safe limits before?
Anyway, try to cooperate. As soon as they are in touch with you it is good.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.