2 р. тому
яка лють .... добре, почекаємо
what a rage .... okay, let's wait
che rabbia.... va bene, aspettiamo
0
яка лють .... добре, почекаємо
what a rage .... okay, let's wait
che rabbia.... va bene, aspettiamo
яка лють .... добре, почекаємо
what a rage .... okay, let's wait
che rabbia.... va bene, aspettiamo
Нарешті казино погодилося виплатити мені мої гроші, але не відкриває рахунок!
Finally,the casino had agreed to pay me my money but will not open the account!
вау ... як швидко ти отримав гроші?
wow ... how soon did you get the money?
wow... dopo quanto tempo hai ottenuto i soldi?
Мої гроші ще не виплачені, і я подав скаргу вже понад 3 місяці...нещодавно казино погодилося виплатити мені без повторного відкриття мого рахунку.
My money isn't paid yet, and I've submitted a complaint over 3 months now....recently the casino agreed to pay me without reopening my account.
Я пораджу тобі взяти гроші й піти геть із казино.
I will advise that you take ya money and walk away from the casino.
але чому цей сайт досі відкритий? є багато скарг, чому не відмінено?
but why is this site still open? there are many complaints, why is it not canceled?
ma come mai questo sito è ancora aperto? ci sono molte lamentele, perché non viene cancellato?
Це не працює, гуру казино не має права закривати сайт.
Лише ліцензуючий орган має право відкликати їх ліцензію, тим часом я не думаю, що хтось може змусити їх закрити....можна тільки попередити, по суті....вони не змушують гравців зробити депозит на їхньому сайті, це ваш вибір!
It doesn't work this way, the casino guru does not have right to close a site.
Only the licensing authority have the right to revoke their license, meanwhile I don't think anyone can force them to be closed....you can only be cautioned, as a matter of fact....they don't force players to deposit at thier site,its your choice to do so!
так звичайно ... сподіваюся, що завдяки вам і відгукам НІХТО НЕ РОБИТЬ ІНШІ ДЕПОЗИТИ
yes of course ... I hope that thanks to you and the reviews NO ONE MAKES OTHER DEPOSITS
si certo... spero che grazie a voi e alle recensioni NESSUNO FACCIA ALTRI DEPOSITI
Я сумніваюся, що багато людей все ще гратимуть на сайті... незважаючи на їхню погану репутацію тут.
I doubt, alot of people will still play on the site....despite seeing their bad reputation here.
Ви праві, на жаль, багато хто, як я, ще не знають цієї платформи і тому роблять депозити
you are right unfortunately many like me do not yet know this platform and therefore make deposits
hai ragione purtroppo molti come me non conoscono ancora questa piattaforma e quindi fanno depositi
Я думаю, що багатьом воно сподобалося через його способи оплати та виведення коштів... Особисто мені подобається це казино, тому що я можу виводити свої кошти будь-якими методами, незалежно від того, як я вносив депозит.
I think many liked it because of thier payment and withdrawal methods.....personally I like this casino because I can withdraw my funds using any methods regardless how I deposited.
Я користуюся Postepay, але ще не отримав гроші
I'm using Postepay, but I haven't received the money yet
io sto usando la Postepay, ma non ho ancora ricevuto i soldi
Чи можете ви скасувати зняття?
Якщо можете, то вам доведеться пройти перевірку.
Are you able to cancel your withdrawal?
If you can, then you'll have to undergo verification.
Мої гроші ще не виплачені, і я подав скаргу вже понад 3 місяці...нещодавно казино погодилося виплатити мені без повторного відкриття мого рахунку.
My money isn't paid yet, and I've submitted a complaint over 3 months now....recently the casino agreed to pay me without reopening my account.
Привіт Діна,
Тепер я дуже радий побачити, як виконається ця обіцянка! Пам’ятаєш, я казав, що ми змушуємо казино повторно відкривати закриті скарги, щоб покращити рейтинг? Я сподіваюся, що це все!! 🤞👍
Hello Deenah,
Now, I'm very excited to see how this promise goes! Remember me saying that we push the casino to reopen closed complaints to improve the rating? I hope this is it!! 🤞👍
Радька, а моя?
Наталя нічого з цим не робить😔
Я надам виписку зі свого рахунку з усіма моїми депозитами в 1win, а ви попросіть Абдулрахамана зробити те саме, а ви, хлопці, повинні уважно перевіряти між нашими іграми🙏
Radka how about mine?
Natalia is not doing anything about it😔
I will provide my account statement showing all my deposits to 1win, while you ask Abdulrahaman to do thesame, also you guys should give a close check between our games🙏
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.