ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

2 р. тому від oscarhorche14
|
109689 переглядів 627 відповідей |
|
1...7 8 9...32
Додати публікацію
Annibale
2 р. тому

Під час першої спроби мене обслужили в казино, я вніс 90 доларів, але вони відмовилися виплатити мені мій виграш разом із моїми коштами!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Що довести??

Автоматичний переклад.
2 р. тому

як вони можуть сказати, що у вас було кілька облікових записів? і в будь-якому випадку це російський сайт, ти кажеш, що війна тут якось пов'язана?

чи вони ненадійні?

Автоматичний переклад.
Annibale
2 р. тому

Я не думаю про війну, я думаю, вони діють з Індії!

Мене та ще двох представники влади позначили тегами після того, як подали їм скаргу, ви можете прокрутити попередні дописи, і там ви побачите все детально.

Тепер казино вірить, Абдулрахаман - це я!


У разі виявлення кількох облікових записів служби безпеки, як правило, можуть визначити вашу ip-адресу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Даніель,

Я зв’язався з органом ліцензування після того, як мою скаргу було закрито як нерозглянуту, оскільки казино відмовилося виконувати вимоги, вони не відповіли на мою скаргу.

Я отримав цей електронний лист від влади 6 вересня.

Можливо, я б не звертався до влади, якби вони відреагували на мою скаргу.

Моя справа давно закрита, тому я не думаю, що з вашого боку можна щось зробити!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хочу тільки зауважити, що неважливо, що будь-яка справа давно закрита. Користувач завжди може повторно відкрити свою справу на CasinoGuru в будь-який час.

Автоматичний переклад.
Annibale
2 р. тому

Привіт! Я бачу, що ви вже подали скаргу на нашому веб-сайті, і це, мабуть, найкращий варіант, який у вас є на даний момент. Я вважаю, що будь-яке зняття має бути оброблено протягом 2 тижнів. У вашій справі минуло ще більше часу, тому добре, що ви подали скаргу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

як вони можуть сказати, що у вас було кілька облікових записів? і в будь-якому випадку це російський сайт, ти кажеш, що війна тут якось пов'язана?

чи вони ненадійні?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не думаю, що війна тут має якесь відношення. Казино не мало хорошого рейтингу на нашому сайті ще до початку війни.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не думаю, що війна тут має якесь відношення. Казино не мало хорошого рейтингу на нашому сайті ще до початку війни.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

добре ... на жаль, я познайомився з цією вашою платформою лише сьогодні ...

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

так .. Я сподіваюся, що ми зможемо вчасно втрутитись і вирішити це в найкращий і найкоротший термін

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт!

Протягом 14 днів вам буде надіслано лист за результатами перевірки вашого ігрового облікового запису (максимальний термін, якщо необхідні додаткові перевірки, може досягати 30 днів з моменту запиту).

З найкращими побажаннями.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

Автоматичний переклад.
Annibale
2 р. тому

Боюся, вам доведеться почекати до 30 днів, а потім ми побачимо, що ми можемо зробити, якщо казино не зв’яжеться з вами до того часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт!

Протягом 14 днів вам буде надіслано лист за результатами перевірки вашого ігрового облікового запису (максимальний термін, якщо необхідні додаткові перевірки, може досягати 30 днів з моменту запиту).

З найкращими побажаннями.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не хочу викликати у вас паніку, але це звичайна стратегія, яку казино використовує для конфіскації коштів.

Перегляньте відхилену скаргу та навіть деякі нерозглянуті скарги... ви зрозумієте, про що я говорю!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не хочу викликати у вас паніку, але це звичайна стратегія, яку казино використовує для конфіскації коштів.

Перегляньте відхилену скаргу та навіть деякі нерозглянуті скарги... ви зрозумієте, про що я говорю!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

тому я чекаю ... більше нічого не можна зробити .. але це смішно, що зняття коштів триває так довго. Але я бачу не один... грррр!!!

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

добре, я вже задоволений тим, що ти зацікавився і ти дав мені багато відповідей ... дуже дякую

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Даніель,

Я зв’язався з органом ліцензування після того, як мою скаргу було закрито як нерозглянуту, оскільки казино відмовилося виконувати вимоги, вони не відповіли на мою скаргу.

Я отримав цей електронний лист від влади 6 вересня.

Можливо, я б не звертався до влади, якби вони відреагували на мою скаргу.

Моя справа давно закрита, тому я не думаю, що з вашого боку можна щось зробити!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Хафсат

Гадаю, я б зробив те саме, але, з іншого боку, я боюся, що варіантів не залишилося. 🙁

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це той варіант, який я відчував, що залишив.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я прошу вибачення, але якщо в розділі СКАРГА мої повідомлення НАДЗВОЛЕНІ, що мені робити? хто повинен затвердити?


Дякую тобі

Автоматичний переклад.
Annibale
2 р. тому

Привіт,

це означає, що Petronela збирається переглянути ваші нещодавно надіслані скарги та затвердити їх, які можна буде переглянути публічно. Зараз вона розглядає справу. Що ж, будемо сподіватися, що казино піде на співпрацю, раніше воно не було дуже чуйним...

Автоматичний переклад.
Annibale
2 р. тому

Але це не законно ... якщо я виграю гроші, це МОЇ гроші

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

добре, я чекаю, поки Петронела розгляне скаргу, сподіваюся, добре

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але це не законно ... якщо я виграю гроші, це МОЇ гроші

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я можу вдарити себе в груди і сказати, що 1win — це шахрайське казино.

Водночас ваша справа може бути важливою... інколи вони непередбачувані.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1...7 8 9...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого