ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

2 р. тому від oscarhorche14
|
65376 переглядів 522 відповідей ||
1...6 7 8...27
Додати публікацію
Abdulrahaman
1 рік тому

Звичайно, я переслав Наталії електронний лист, який ви отримали від органу ліцензування.

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Я все ще дивлюся на відповідь від ліцензійного органу та все ще відчуваю, що вони, мабуть, зробили помилку, про яку не знають. Скоріше таке враження, що вони хотіли надіслати це «кумедне» повідомлення одному зі своїх колег, але натомість відповіли вам усім. Справді, у мене немає іншого пояснення цьому 😕

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Так, я так думаю, дозвольте мені сказати, що це звучить як глузливе повідомлення, яке надсилається своєму другові/колегі... Думаю, вони знайомі з такими випадками!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, я переслав Наталії електронний лист, який ви отримали від органу ліцензування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, Даніель, я дуже ціную!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я щойно переглянув вашу скаргу на CasinoGuru. Шкода, що ви не надали ці документи в казино, коли вони вимагали їх 2 місяці тому. Це лише ускладнює всю ситуацію. Судячи з наведеного вище знімка екрана, я боюся, що на даний момент орган ліцензування не бажає вам допомогти.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Даніель,

Я зв’язався з органом ліцензування після того, як мою скаргу було закрито як нерозглянуту, оскільки казино відмовилося виконувати вимоги, вони не відповіли на мою скаргу.

Я отримав цей електронний лист від влади 6 вересня.

Можливо, я б не звертався до влади, якби вони відреагували на мою скаргу.

Моя справа давно закрита, тому я не думаю, що з вашого боку можна щось зробити!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Я хочу сказати, чому казино 1win не сказало, що 1 людина – це 3? чому вони сказали, що це Абдулрахаман і я, тим часом ми троє були позначені в електронному листі.

Це означає, що і влада, і казино погано ставляться до гравців!


Я бачу, що у вас відкрита скарга, бажаю вам найкращих побажань у вашій скарзі.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Hafsat
1 рік тому

Це добре,


Дякую за побажання.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я щойно зареєструвався на цьому сайті, і сподіваюся, ви можете мені допомогти ..

25 вересня я виграв ставки на 1Win, і після того, як спробував вивести принаймні 40 разів (завжди отримував відмову), потім він пішов у обробку (очікування), потім 26 вересня експертна служба зв’язалася зі мною електронною поштою та запитала мене документи пов'язані з рахунком, картою та реєстрацією, все відправляю ... але на сьогоднішній день грошей ще не отримав.

обслуговування клієнтів у чаті є марним і некомпетентним.

Вони завжди відповідають на електронні листи автоматичними фразами.

можеш мені допомогти?

Дякую тобі



Автоматичний переклад.
Annibale
1 рік тому

Що ж, я бачив, як люди проходять перевірку, тому будьте спокійні, щонайбільше 30 днів, якщо вам пощастить, вони вивільнять ваші кошти, а якщо вам пощастить менше, вони наведуть пункт 9.7 і скажуть, що ви порушив правило.

І це все, ваші гроші конфіскують, а рахунок заблокують.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

дякую за вашу увагу,

мені відповіли 26 вересня цим повідомленням

Привіт!


Відповідно до п.10.3. Для підтвердження достовірності інформації Компанія може вимагати документи, що підтверджують особу Клієнтів


Для проведення всебічної та об’єктивної перевірки просимо надати на нашу електронну адресу наступну інформацію

1. документ, що посвідчує особу

2. рахунок за комунальні послуги з підтвердженням місця проживання

3. зображення Вашого обличчя з документом, що посвідчує особу, в добре освітленому приміщенні


і я надав всю необхідну документацію, але я ще нічого не отримав, пройшло близько 20 днів






;;;:. t кімната;

Автоматичний переклад.
Annibale
1 рік тому

Так. Після цього ви також маєте отримати повідомлення про те, що ваші документи отримано, і що ви отримаєте повідомлення протягом 14 днів, щонайбільше 30 днів, якщо потрібна додаткова перевірка, на основі результатів перевірки вашого облікового запису.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

добре, це повідомлення надійшло відразу через кілька хвилин ... отже, 14 днів починаються з 26 вересня ... на сьогоднішній день нічого не надійшло.

Автоматичний переклад.
Annibale
1 рік тому

Це означає, що вам доведеться почекати вказаний термін (14-30 днів), проте, якщо ви хочете, ви можете подати скаргу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

дякую, я відкрив скаргу, ми сподіваємося, що вона може бути корисною.

тисяча спасибі

Автоматичний переклад.
Annibale
1 рік тому

Будь ласка, я також відчував себе жертвою казино, але мій досвід був поганим, вони не виплатили мені мій виграш.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, я можу запитати у вас суму виграшу (невиплаченого) і як ви це вирішили?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, я можу запитати у вас суму виграшу (невиплаченого) і як ви це вирішили?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це було $130+

Це не було вирішено, це було відхилено, казино знайшло спосіб маніпулювати моїм менеджером зі скарг, щоб переконати, що у мене є кілька облікових записів!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

і як ти можеш це довести?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

однак я чекаю їхніх відповідей, однак це дивний сайт, зі мною ніколи не траплялося чекати так довго на зняття

Автоматичний переклад.
Annibale
1 рік тому

Що довести??

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...27
Перейти на сторінкуіз 27 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого