2 р. тому
Звичайно, я переслав Наталії електронний лист, який ви отримали від органу ліцензування.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Звичайно, я переслав Наталії електронний лист, який ви отримали від органу ліцензування.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Я все ще дивлюся на відповідь від ліцензійного органу та все ще відчуваю, що вони, мабуть, зробили помилку, про яку не знають. Скоріше таке враження, що вони хотіли надіслати це «кумедне» повідомлення одному зі своїх колег, але натомість відповіли вам усім. Справді, у мене немає іншого пояснення цьому 😕
I'm still looking at the reply from the licensing authority and still feel like they've probably made a mistake they're not aware of. It feels more like they wanted to send this "funny" message to one of their colleagues, but they replied back to all of you instead. Really, I have no other explanation for this 😕
Так, я так думаю, дозвольте мені сказати, що це звучить як глузливе повідомлення, яке надсилається своєму другові/колегі... Думаю, вони знайомі з такими випадками!
Yeah I think so, allow me to say its sounds like a mockery message sending to one's friend/colleague....I believe they're familiar with such cases!
Привіт! Я щойно переглянув вашу скаргу на CasinoGuru. Шкода, що ви не надали ці документи в казино, коли вони вимагали їх 2 місяці тому. Це лише ускладнює всю ситуацію. Судячи з наведеного вище знімка екрана, я боюся, що на даний момент орган ліцензування не бажає вам допомогти.
Hi, I was just looking at the complaint you submitted on CasinoGuru. It's a pity that you didn't provide these documents to the casino when they asked for it 2 months ago. That only makes the whole situation more complicated. Based on the screenshot above, I'm afraid the licensing authority isn't willing to help you at this moment.
Привіт Даніель,
Я зв’язався з органом ліцензування після того, як мою скаргу було закрито як нерозглянуту, оскільки казино відмовилося виконувати вимоги, вони не відповіли на мою скаргу.
Я отримав цей електронний лист від влади 6 вересня.
Можливо, я б не звертався до влади, якби вони відреагували на мою скаргу.
Моя справа давно закрита, тому я не думаю, що з вашого боку можна щось зробити!
Hello Daniel,
I contacted the licensing authority after my complaint was closed as unresolved, since the casino refused to comply, they didn't respond to my complaint.
I got that email from the authorities on the 6th of September.
Maybe I wouldn't have contacted the authorities if they've responded to my complaint.
My case had been closed long ago, so I do not think there's anything that can be done from your side!
Я хочу сказати, чому казино 1win не сказало, що 1 людина – це 3? чому вони сказали, що це Абдулрахаман і я, тим часом ми троє були позначені в електронному листі.
Це означає, що і влада, і казино погано ставляться до гравців!
Я бачу, що у вас відкрита скарга, бажаю вам найкращих побажань у вашій скарзі.
My point here is that, why didn't the 1win casino say that the 1 person is 3? why did they say its Abdulrahaman and I,meanwhile the three of us were tagged in the email.
This means that both the authorities and the casino are not good to players!
I see that you're having an opened complaint, best wishes on your complaint.
Привіт, я щойно зареєструвався на цьому сайті, і сподіваюся, ви можете мені допомогти ..
25 вересня я виграв ставки на 1Win, і після того, як спробував вивести принаймні 40 разів (завжди отримував відмову), потім він пішов у обробку (очікування), потім 26 вересня експертна служба зв’язалася зі мною електронною поштою та запитала мене документи пов'язані з рахунком, картою та реєстрацією, все відправляю ... але на сьогоднішній день грошей ще не отримав.
обслуговування клієнтів у чаті є марним і некомпетентним.
Вони завжди відповідають на електронні листи автоматичними фразами.
можеш мені допомогти?
Дякую тобі
Hello, I just registered on this site and I hope you can help me ..
on September 25th I won bets on 1Win, and after trying the withdrawal at least 40 times (it was always refused), then it went into processing (waiting), then on September 26th the expert service contacts me by email and asks me for the documents related to the account, card and registration, I send everything ... but to date I have not received the money yet.
chat customer service is useless and incompetent.
They always reply to e-mails with automatic phrases.
can you help me?
thank you
Buongiorno, mi sono appena registrato su questo sito e spero possiate aiutarmi..
il 25 settembre ho vinto delle scommesse su 1Win, e dopo aver provato almeno 40 volte il prelievo (veniva sempre rifiutato), dopo è andato in elaborazione (waiting) , quindi il 26 settembre il servizio esperti mi contatta per mail e mi chiede i documenti relativi al conto, alla carta e alla registrazione, invio tutto... ma ad oggi non ho ricevuto ancora i soldi.
il servizio clienti in chat è inutile ed incompetente.
Alle mail rispondono sempre con frasi automatiche.
potete aiutarmi?
grazie
Що ж, я бачив, як люди проходять перевірку, тому будьте спокійні, щонайбільше 30 днів, якщо вам пощастить, вони вивільнять ваші кошти, а якщо вам пощастить менше, вони наведуть пункт 9.7 і скажуть, що ви порушив правило.
І це все, ваші гроші конфіскують, а рахунок заблокують.
Well, I have seen people scaling through its verification, so be calm, for at most 30days, if you're lucky they'll release your funds,and if you're less lucky, they'll qoute 9.7 clause and say you've violated the rule.
And that will be all,your money will be confiscated and account will be blocked.
дякую за вашу увагу,
мені відповіли 26 вересня цим повідомленням
Привіт!
Відповідно до п.10.3. Для підтвердження достовірності інформації Компанія може вимагати документи, що підтверджують особу Клієнтів
Для проведення всебічної та об’єктивної перевірки просимо надати на нашу електронну адресу наступну інформацію
1. документ, що посвідчує особу
2. рахунок за комунальні послуги з підтвердженням місця проживання
3. зображення Вашого обличчя з документом, що посвідчує особу, в добре освітленому приміщенні
і я надав всю необхідну документацію, але я ще нічого не отримав, пройшло близько 20 днів
;;;:. t кімната;
thanks for your consideration,
they replied to me on September 26, with this message
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
and I have provided all the required documentation, but I have not received anything yet, it has been about 20 days
;;;:. t room;
grazie per la considerazione,
mi hanno risposto il 26 settembre, con questo messaggio
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
e ho fornito tutta la documentazione richiesta, ma ancora non ho ricevuto nulla , sono passati circa 20 giorni
;;;: . t room;
Так. Після цього ви також маєте отримати повідомлення про те, що ваші документи отримано, і що ви отримаєте повідомлення протягом 14 днів, щонайбільше 30 днів, якщо потрібна додаткова перевірка, на основі результатів перевірки вашого облікового запису.
Yes Afterwards, you're also supposed to received a message that your documents had been recieved and that you'll receive a message that within 14days at most 30days if additional verification is needed, a result base on the check made on your account.
добре, це повідомлення надійшло відразу через кілька хвилин ... отже, 14 днів починаються з 26 вересня ... на сьогоднішній день нічого не надійшло.
good, this message arrived immediately after a few minutes ... so the 14 days start from September 26th ... to date nothing has arrived.
bravo, questo messaggio è arrivato subito dopo qualche minuto... quindi i 14 giorni partono dal 26 settembre... ad oggi non è arrivato nulla.
Це означає, що вам доведеться почекати вказаний термін (14-30 днів), проте, якщо ви хочете, ви можете подати скаргу.
Which means you'll have to wait for the duration given(14-30days), nevertheless if you wish you can open a complaint.
Будь ласка, я також відчував себе жертвою казино, але мій досвід був поганим, вони не виплатили мені мій виграш.
You're welcome, I felt I victim of the casino aswell, but my experience was a bad one, they didn't pay me my winnings.
Це було $130+
Це не було вирішено, це було відхилено, казино знайшло спосіб маніпулювати моїм менеджером зі скарг, щоб переконати, що у мене є кілька облікових записів!
It was a $130+
It wasn't solved, it was rejected, the casino got a way of manipulating my complaint manager into believing that I had multiple accounts!
однак я чекаю їхніх відповідей, однак це дивний сайт, зі мною ніколи не траплялося чекати так довго на зняття
however I await their responses, however it is a strange site, it has never happened to me to wait so long for a withdrawal
comunque attendo le loro risposte, però è un sito strano, non mi è mai capitato di aspettare così tanto tempo per un prelievo
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.