ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від oscarhorche14
|
109759 переглядів 627 відповідей |
|
1...5 6 7...32
Додати публікацію
Radka
2 р. тому

Шановна Радко,

Зараз казино має репутацію 2,3/10, хоча є багато відкритих і невирішених скарг.

За останні 2 місяці моя справа не була розкрита.

Це змусило мене задуматися, як вони виросли з 0,1/10 до 2,3/10, незважаючи на їхні погані операції. file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Deenah
2 р. тому

Я також подав скаргу, але не було жодної відповіді від казино, і справу було закрито як невирішену. «Немає пасивного регулювання» до дати нічого від них, я вважаю, що казино заслуговує на закриття або має репутацію менше 0,1/10 .

Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Мені було лише цікаво, як зросла його репутація, хоча коментар «дуже погана репутація» все ще є, але від 0.1 до 2.3 є те, що потрібно перевірити, якщо наші справи були вирішені на наше задоволення, вони не будуть жодними суперечками.


Я навіть зв’язався з Кюрасао понад 2 тижні тому, але жодної відповіді від них!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Мені шкода, що куракао не відповідає, вони не дадуть вам відповіді та не допоможуть!

Їм байдуже, чесне ставлення до клієнта чи ні!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна Радко,

Зараз казино має репутацію 2,3/10, хоча є багато відкритих і невирішених скарг.

За останні 2 місяці моя справа не була розкрита.

Це змусило мене задуматися, як вони виросли з 0,1/10 до 2,3/10, незважаючи на їхні погані операції. file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна Діна!

Я обговорив рейтинг із керівником нашої групи даних, тому що хотів бути впевненим, що відбувається, і вважаю, що те, що я знайшов, є несподіванкою.

Схоже, що казино справді хоче покращити свою репутацію, найкращий спосіб це зробити — співпрацювати з нами щодо невирішених скарг — і це насправді відбувається, тому рейтинг був покращений.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені було лише цікаво, як зросла його репутація, хоча коментар «дуже погана репутація» все ще є, але від 0.1 до 2.3 є те, що потрібно перевірити, якщо наші справи були вирішені на наше задоволення, вони не будуть жодними суперечками.


Я навіть зв’язався з Кюрасао понад 2 тижні тому, але жодної відповіді від них!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я хотів би вірити, що цей новий підхід допоможе нам вирішити вашу скаргу. 🤞

Наскільки мені відомо, казино розпочало співпрацю з нами щодо найдавніших невирішених - проігнорованих скарг, і вони мають намір продовжувати співпрацю, доки не будуть розглянуті нові. 🙂

Я такий щасливий!

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Буду на це сподіватися.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я сподіваюся, що так, на мою скаргу вони дали єдину відповідь, що ця справа обговорювалася приватно.

Adrej вже деякий час не відповідає.

Чому казино не може просто дати чітке пояснення і покінчити з цим?

Я також переглянув інші скарги, вони сказали лише, що "ця скарга обговорювалася приватно"

Автоматичний переклад.
Deenah
2 р. тому

Мені здається, саме цього зараз намагається досягти Андрій. Отримання зрозумілих пояснень, доказів тощо, щоб команда могла переглянути все одразу.

Я можу уявити, як це зараз дратує, будь ласка, постарайтеся бути позитивними.

Автоматичний переклад.
Covino21
2 р. тому

Брате😲🥺

У вас було 500 тисяч євро з 1win... Мені шкода, що вони вам їх не дадуть, я не думаю, що казино 1win може дозволити собі такі гроші.🤣

Я бачу, що казино знову відкривається та не реагує на вашу скаргу, я думаю, вони хочуть, щоб ви припинили реагувати на справу, щоб справу можна було відхилити, і тоді у них не буде так багато чорних точок.

Можливо, вам пощастить, якщо вам дадуть 100 або 50 тисяч, але я не думаю, що 1win заплатить вам ці 500 тисяч,

Крім того, вони дешеві шахраї, вони забрали мої маленькі 130 доларів😂😂

Якщо вони зможуть забрати 130 доларів порівняно з вашими 500 тисячами євро, я не думаю, що вони віддадуть належне вашій справі!🤔

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,

Я бачу, що казино досягає успіху в маніпулюванні гуру... його рейтинг (репутація) продовжує зростати, тепер він має 4,1/10.

Тим часом у мене є скарга на них більше 3 місяців, але вони не можуть її вирішити.

Я знаю про їхні маніпулятивні ходи...

...вони взялися за невирішені справи, вони намагалися з'ясувати дуже старі скарги, які, як їм відомо, гравці неактивні, і стверджують, що отримали докази звинувачень, тим часом вони надто добре знають, що гравець не буде відповісти, і тоді представники казино будуть змушені закрити справу з вердиктом про те, що гравець перестав відповідати!

Яка це шахрайська поведінка!

3 місяці нічого не могли сказати про мою скаргу, все відкладали!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто маю сказати це, є жахливе казино, в яке можна грати в казино 1win, веб-сайт "1win.pro" це казино є шахрайським казино, вони не перевіряють вас, коли ви просите перевірку...іноді на деякий час після кількох зняттів і у вас є кошти в казино, вони заморозять ваш рахунок і попросять ваші документи для перевірки, і коли ви надасте їм їх, наступне, що вони зроблять, це заблокують ваш рахунок з вашими депозитами на ньому та напишуть якусь дурну 9.7 пункт, який стверджує, що ви порушили правило!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вчора я звернувся до "Антилефон НВ" з ліцензією та скаргою.

Вони надіслали повідомлення на 1win, позначивши мене в повідомленні, вони сказали їм, що я стверджую, що я невинний, але казино звинуватило мене в правилі 9.7.

Казино ще не відповіло!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна @Radka,

Я в серйозній халепі, @Natalia вважає, що я Хафсат, по суті, я подала скаргу владі, помітивши, що казино майже не реагує на гуру, не знаючи, що казино змінить свій підхід.

Через кілька хвилин після надсилання скарги я отримав наведену нижче відповідь від органів влади, позначивши мене та ще двох, і вони заявили, що «три горошини в горщику....всі троє стверджують, що вони невинуваті...Всі 3 відповідають правилу 9.7».

Я думаю, що влада вирішила поєднати це для швидкого вирішення проблеми, але казино використовує це як перевагу для маніпулювання речами.


Шановна Радко, будь ласка, зрозумійте, що я не Хафсат і не Діна, ми 3 різні людини, я чоловік, а вони жінки, я вважаю, що кожен повинен надати свої ідентифікаційні картки з банківськими виписками для ясності.

Казино хоче лише переплутати речі, у всіх нас різні скарги та різні профілі.

Будь ласка, дорогий, мені потрібна ваша думка щодо цього питання🥺🙏

file

Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Ні ні, спільне, ми різні люди, у мене є документи, я можу використовувати їх для перевірки, гуру казино разом з представниками 1win можуть організувати відеоконференцію, щоб ми всі могли бути присутніми, щоб все прояснити!


Я отримав такий самий лист, як і ваш, а це просто означає, що вони мають на увазі нас трьох!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Привіт! Я щойно переглянув вашу скаргу на CasinoGuru. Шкода, що ви не надали ці документи в казино, коли вони вимагали їх 2 місяці тому. Це лише ускладнює всю ситуацію. Судячи з наведеного вище знімка екрана, я боюся, що на даний момент орган ліцензування не бажає вам допомогти.


Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Незважаючи на те, що я не був залучений до вашої скарги, я просто читаю електронний лист, який ви отримали від ліцензійного органу, і дуже шокований. Зрозуміло, що ліцензійний орган у цьому випадку на стороні казино, вони не повинні поводитися з вами таким чином, і вони повинні бути більш ввічливими. Така поведінка дуже непрофесійна.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Незважаючи на те, що я не був залучений до вашої скарги, я просто читаю електронний лист, який ви отримали від ліцензійного органу, і дуже шокований. Зрозуміло, що ліцензійний орган у цьому випадку на стороні казино, вони не повинні поводитися з вами таким чином, і вони повинні бути більш ввічливими. Така поведінка дуже непрофесійна.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за добрі слова, Даніелю.

Я ніколи не знав, що це виникне такий комплекс, я не розглядав відповідь як допомогу, тому я вирішив почути більше відгуків, перш ніж я зможу детально розповісти Наталії про відповіді, але я згадав, як сказав їй, що зв’язався з владою .

Чи можете ви, будь ласка, допомогти мені зв’язатися з Наталією, щоб детально розглянути всю ситуацію, і я надам всю інформацію, наскільки мені відомо.

Мені дуже потрібна ваша допомога.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна @Radka,

Я в серйозній халепі, @Natalia вважає, що я Хафсат, по суті, я подала скаргу владі, помітивши, що казино майже не реагує на гуру, не знаючи, що казино змінить свій підхід.

Через кілька хвилин після надсилання скарги я отримав наведену нижче відповідь від органів влади, позначивши мене та ще двох, і вони заявили, що «три горошини в горщику....всі троє стверджують, що вони невинуваті...Всі 3 відповідають правилу 9.7».

Я думаю, що влада вирішила поєднати це для швидкого вирішення проблеми, але казино використовує це як перевагу для маніпулювання речами.


Шановна Радко, будь ласка, зрозумійте, що я не Хафсат і не Діна, ми 3 різні людини, я чоловік, а вони жінки, я вважаю, що кожен повинен надати свої ідентифікаційні картки з банківськими виписками для ясності.

Казино хоче лише переплутати речі, у всіх нас різні скарги та різні профілі.

Будь ласка, дорогий, мені потрібна ваша думка щодо цього питання🥺🙏

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вам дуже співчуваю, адже ми всі в одному котлі, запозичуючи мову влади,

Я сподіваюся, що мій випадок не буде таким, як ваш, на сайті гуру, я також зв’язався з владою, і я отримав ту саму відповідь. Мені спало на думку, що оскільки ми троє нігерійці, вони вирішили повідомити про проблему в казино.

влада попросила мене вказати, зокрема, в якому правилі мене звинувачують.

нижче наведено скріншоти між i та владою.

filefilefile

Автоматичний переклад.
Deenah
2 р. тому

Дякую Діна,

Дозвольте мені сказати, що це непрофесійно позначати 3 скарги в казино, вони повинні були повідомляти або консультуватися з казино окремо для кожного випадку!


Я вважаю, що влада з казино і не хоче мені допомагати!

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Даніель, мені дуже прикро, що Наталія закрила мою скаргу, не запитавши мене, чи справді у мене було кілька облікових записів у казино, я сумніваюся, що казино показало їй скріншот із відповіддю!

Я так сміливо люблю цей сайт, що ніколи не очікував, що до мене так ставляться.

Хлопці, ви ввічливо відповідаєте!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1...5 6 7...32
Перейти на сторінкуіз 32 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого