ГоловнаФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 40)

 від oscarhorche14
|
176 350 переглядів 787 відповідей |
|
1...39 40

З програми мого банку я можу завантажити лише до 18 березня, але останні дні будуть до наступного місяця.

Автоматичний переклад.

О, це не дуже зручно для користувача. Ви впевнені, що дзвінок в банк не допоможе? Неправильні банківські виписки досить поширені в моєму регіоні. Я б обов'язково проконсультувався з банком.

Автоматичний переклад.

Мій обліковий запис 1win заблоковано. Я не знаю точної причини блокування мого облікового запису. Як я можу це відновити??

Автоматичний переклад.
prathamesh63

Привіт, чи намагалися ви написати електронного листа в казино, чому сталася така ситуація? Ви грали тут з бонусом чи ні? У вас є гроші на рахунку гравця?

Автоматичний переклад.

1win НЕ ОПЛАЧУЄ І НЕ ВИРІШУЄ ЖОДНИХ ПРОБЛЕМ

Автоматичний переклад.
Ferdavis7

Я бачу, що у вас є скарга щодо цього казино, яка очікує на розгляд, і наша команда все ще чекає на вашу відповідь.

Будь ласка, робіть це, коли це можливо?

Автоматичний переклад.

Я подав скаргу, і гуру казино не публікує її. будь ласка, яку відповідь ви чекаєте?

Автоматичний переклад.
Ferdavis7

Опубліковано. Просто натисніть це посилання та дайте відповідь нашій команді, будь ласка.

Автоматичний переклад.

О так, тепер я побачив і відповів. Вибачте і дуже дякую за увагу

Автоматичний переклад.
Ferdavis7

Без проблем. Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Radka

Я вже пішов у свій банк, і вони надіслали це на мою електронну пошту, але я не бачу, тому що ще не час це робити.

Змінено
Автоматичний переклад.

filefilefilefile Я НЕ МОЖУ ПЕРЕВІРИТИ РАХУНОК І НЕ МОЖУ ЗНЯТИ. РІШЕННЯ ПОЩЕ НЕМАЄ

Автоматичний переклад.

Я вже пішов у свій банк, і вони надіслали це на мою електронну пошту, але я не бачу, тому що ще не час це робити.

Автоматичний переклад.

Тож, будь ласка, дайте нам знати, коли у вас будуть якісь новини.

Автоматичний переклад.

filefilefilefile Я НЕ МОЖУ ПЕРЕВІРИТИ РАХУНОК І НЕ МОЖУ ЗНЯТИ. РІШЕННЯ ПОЩЕ НЕМАЄ

Автоматичний переклад.

Ми маємо дочекатися, поки ваша скарга буде розглянута, тому щоразу, коли ви звертатиметеся до казино, ми, сподіваємося, дізнаємося більше.

Автоматичний переклад.
Romi

Гаразд Дуже дякую. Це нечесно, що робить 1Win.

Автоматичний переклад.
Ferdavis7

Привіт,

Я розумію, що ви випадково створили другий обліковий запис, тому давайте знайдемо справедливе рішення. Наскільки я можу сказати, сьогодні ми залишаємо вхід і реєстрацію для функцій автоматичного заповнення веб-переглядача, що іноді може призвести до проблем. Що ж, сподіваюся на щасливий кінець.


Автоматичний переклад.
1...39 40
Перейти на сторінкуіз 40 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого