Чесно кажучи, я також намагаюся з’ясувати у вас, у чому причина відсутності ваших грошей. Але оскільки я адмін форуму, я не знаю, чому це так. Я розглянув скаргу, але я побачив, що з казино ще не зв’язувалися, щоб прояснити ситуацію, тому необхідно зачекати, доки наші експерти приїдуть на цей момент.
Я не розумію, звідки взялася ідея отримувати гроші від казино, коли ми намагаємося вам допомогти. Це не мало б сенсу.
Тим не менш, я розумію ваше розчарування, тому що я відчував би те саме, але нам доведеться терпіти, поки ми не дізнаємося більше, оскільки казино ще не повідомило вам нічого важливого.
To tell you the truth, I am also trying to find out from you what is the reason for not having your money. But since I'm the admin of the forum I have no idea why that is. I have looked into the complaint but I saw that the casino has not been contacted yet to clarify the situation and therefore it is necessary to wait until our experts are at this point.
I don't understand where the idea of being paid by the casino came from when we are trying to help you. It wouldn't make much sense.
Still, I understand your frustration because I would feel the same way, but we will have to be patient until we find out more when the casino has not told you anything relevant yet.
Автоматичний переклад.