ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 31)

3 р. тому від oscarhorche14
|
117690 переглядів 656 відповідей |
|
1...30 31 3233
Опубліковано najjanga1 видалено
najjanga1
1 місяць тому

Шановний користувачеві, я відчуваю, що ми тут трохи плутаємо. Дозвольте мені допомогти вам прояснити кілька речей:

Ми не є службою підтримки казино і не є працівниками казино. Таким чином, ми не можемо перевірити чийсь профіль казино чи історію ігор. Однак було б досить дивно, якби казино дозволило приватній компанії отримати доступ до своєї системи, вам не здається? Тому не маю ніякого відношення до підтримки 1win.

Отже, почнемо, будь ласка, з основ. Жоден з адміністраторів форуму не знає, що ви знаєте щодо вашої проблеми, тому, будь ласка, знайдіть час, щоб пояснити всі деталі, якщо ви зацікавлені в подальшому обговоренні. Це добре для вас?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому
Опубліковано najjanga1 видалено
1 місяць тому

На мій погляд, якщо можна, це має сенс, щоб казино або його платіжний постачальник потрібен час, щоб вирішити цю проблему. Якщо ви знаєте, що ваше виведення коштів затримується через помилку платіжної системи, я очікую, що казино оновиться, коли ситуацію буде вирішено. За таких обставин, я думаю, їм мало що можна додати, поки щось не зміниться.

Поясніть, будь ласка, що ви маєте на увазі під «станом вашого облікового запису в нормальному режимі»? Наприклад, я припускаю, що він доступний без будь-яких обмежень.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Як ви можете побачити в огляді, це казино вчиняє велику аферу з корейцями.

Вони отримують тільки депозит.

Автоматичний переклад.
yeosy1220
1 місяць тому

привіт

який огляд ви маєте на увазі? Я щойно помітив вашу скаргу, яка доступна для всіх прямо тут 👈👈

Там написано «виведення затримано на місяць». Я уявляю, що це має бути надзвичайно виснажливим. Тому, щоб допомогти вам найкращим чином, дайте відповідь на скаргу, коли будете готові. Початковий етап завжди складається зі збору всієї необхідної інформації; отже, це неможливо зробити без вас. 🙏

Ми також будемо раді прочитати ваші ідеї та відгуки на форумі.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Якщо бути точним, моє відкликання було відкладено на понад 70 днів. Я маю доступ до свого облікового запису та можу грати в депозити та ігри, але жоден співробітник казино не відповідає на мій електронний лист.

Ця компанія виглядає так, ніби всі її співробітники вже втекли

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
yeosy1220
1 місяць тому

Це неймовірно! Ми дуже раді, що ви знайшли цей форум і подали скаргу. Найкращим чином, на який я здатний, казино має бути готове надати дуже хороші пояснення. Чесно кажучи, таке зволікання в поєднанні з повним ігноруванням, швидше за все, дуже важко виправдати. Подивимося, що буде далі. Принаймні ви маєте тут всю нашу увагу; не хвилюйся

Автоматичний переклад.
Опубліковано najjanga1 видалено
najjanga1
1 місяць тому

Тому, очевидно, потрібно було дочекатися вирішення всіх технічних питань, як я бачу. Я радий, що ви отримали гроші, і вам більше не потрібно хвилюватися.

У будь-якому випадку, як ви думаєте, ви продовжите грати тут, незважаючи на цей досвід? 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ідентифікатор: 85322318

Мій обліковий запис на веб-сайті 1win закрито без причини. На моєму рахунку більше 2 400 000 єгипетських фунтів. Я не можу увійти в обліковий запис і зняти гроші. Коли я входжу в систему, мені повідомляється, що ваш обліковий запис заблоковано. Зверніться до служби підтримки. Ще з 27-го звернувся до відділу безпеки. У серпні минулого року я подав усі необхідні файли, і досі не отримав відповіді, зазначивши, що максимальний термін відповіді – 30 днів. Зараз минуло більше 50 днів.

Автоматичний переклад.
meromeco2017
1 місяць тому

Вітаю, я збирався відразу порекомендувати вам скаргу, але я бачу, що ви вже встигли отримати нову тут, і це чудово.

Що не чудово, так це те, що казино сприймає всю ситуацію та ігнорує вас. Я не можу уявити, що може бути причиною неотримання відповіді протягом 50 днів, це занадто для мене. Ви пробували перевіряти ящик зі спамом і так далі, щоб побачити, чи випадково там чогось не залишилося?

Зі скарги я також дізнався, що ви успішно пройшли перевірку, тому мені було б дуже цікаво дізнатися, що стоїть за тим, що ви ще не отримали жодної відповідної відповіді. Наша команда спробує зробити це також і перевірить, чи зможемо ми допомогти.

Як би мені не було неприємно це говорити, нам доведеться набратися терпіння для подальшого розвитку та побачити, куди ми дійдемо.

Сподіваюся, все вирішиться по-доброму.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Дуже дякую

Я вже перевірив папку зі спамом у своїй електронній пошті, там нічого, я багато разів намагався зв’язатися з ними, але відповіді немає. Думаю, це тому, що на рахунку багато грошей.

Автоматичний переклад.
meromeco2017
1 місяць тому

Так, це, звичайно, неприємно, якщо ти так довго нічого не знаєш. Я б уявив, що за таку суму грошей можна було б розслідувати ваш ігровий процес, але це лише моя здогадка, найкраще було б дізнатися від них. Але якщо вони так довго не можуть до вас відповісти, то я б побачив світло в кінці тунелю в скарзі. Я сподіваюся, що нашій команді вдасться зв’язатися з казино, вони дадуть відповідь і проллють світло на всю ситуацію.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Доброго дня, будь ласка, я не знаю, чи це правильне місце, щоб подати цю скаргу, але я шукав засоби, щоб отримати допомогу, і мені сказали, що Casino Guru може мені допомогти, будь ласка, 1win заблокував мій обліковий запис несправедливо, сказавши, що я порушив їх правила, яких я не робив. Раніше мій обліковий запис перевіряли, і це було успішно, усі мої зняття було сплачено, потім через місяць його знову перевірили, але цього разу його було заблоковано, усі гроші з мого рахунку зникли, оскільки я не маю доступу до мій рахунок

Автоматичний переклад.
Michael01
4 тиж. тому

привіт

Не хвилюйтеся, ви знайшли правильне місце. Наскільки я бачу, скаргу розглянуто та прийнято, тож наразі надайте всю доступну інформацію. Не потрібно чекати конкретного запиту; просто надішліть все, що так чи інакше пов'язане з раніше проведеною верифікацією, а також з поточною проблемою з анульованим балансом на рахунку. Якщо я здогадуюсь, здається, казино виявило деякі подібності, швидше за все, з іншими обліковими записами, під час другої або, краще сказати, «додаткової» перевірки.

Будь ласка, у вас є підказка про те, що могло піти не так? Здогадуватися - це одне, але я б очікував, що деякі подробиці надасть працівник казино. у вас є?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Доброго вечора, пані, я можу надати все, що потрібно для захисту моєї справи. Скажіть, будь ласка, що вам потрібно, щоб я надав. Все, що я можу надіслати, це скріншоти кожного листа, який вони мені надіслали, і всього, що я їм надіслав, я можете надіслати всі ці знімки екрана сюди. Чи варто це робити? Будь ласка, дайте мені відповідь

Автоматичний переклад.
Michael01
4 тиж. тому

Нам не потрібно нічого надсилати. Просто дочекайтеся таймера вашої скарги , і ваш розв’язувач опублікує іншу відповідь із вказівками, що робити далі.

Ми раді, що ви змогли надіслати скаргу тут, і наша команда докладе всіх зусиль, щоб її вирішити.

Чи можу я запитати, у чому вони вас звинуватили? Ви говорили про якесь порушення правил.🤔

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Я надішлю тобі лист, який вони мені надіслали, потім я надішлю тобі пункт.

Привіт!

Наша служба безпеки провела комплексну та об'єктивну перевірку вашого ігрового облікового запису і за його результатами повідомляємо наступне.

Одночасно повідомляємо, що відповідно до п. 9.7. Правил користування сайтом, розділ Загальні положення та умови (далі – Правила), якщо учасник ставок вчиняє шахрайські дії проти букмекерської компанії (мультиакаунт, використання програмного забезпечення для автоматизації ставок, гра в арбітражних ситуаціях, якщо ігровий рахунок не використовується для розміщення ставок, зловживання програмами лояльності тощо), букмекерська компанія залишає за собою право запобігати таким шахрайським діям шляхом скасування ставок і закриття ігрового рахунку учасника парі.

Таким чином, відповідно до порушення п. 9.7. ігровий рахунок було заблоковано та не може бути відновлено.

Зверніть увагу, що після повторної реєстрації ваш ігровий обліковий запис буде заблоковано без попереднього повідомлення.


Пункт 9.7

9.7. Якщо учасник парі вчиняє шахрайські дії щодо букмекерської компанії (мультиакаунт, використання програмного забезпечення для автоматизації парі, розігрування на арбітражних ситуаціях, якщо букмекерський рахунок не використовується для здійснення парі, зловживання програмами лояльності тощо), то парі компанія залишає за собою право припинити такі шахрайські дії шляхом:


скасування ставок;

закриття рахунку учасника пари з поверненням коштів, внесених на рахунок як депозит;

звернення до правоохоронних органів за фактом вчинення таким учасником пари шахрайських дій.


Я не порушував ці правила тут, 1win помилково заблокував мій акаунт.

Автоматичний переклад.
Michael01
4 тиж. тому

Завжди важко здогадатися, що змусило casio застосувати таке правило проти гравця. Таким чином, якщо вам нічого не відомо, що могло б викликати підозру в шахрайстві, я б розглянув можливість дати скаргі достатньо часу, щоб надати більше деталей. Я сподіваюся, що казино надасть докази, що підтверджують їхню заяву. У будь-якому випадку це неминуча частина процесу подання скарги.

Можливо, під час вашої гри там сталося щось незвичайне? В які ігри ви грали? Я боюся, що нам доведеться чекати подальшого розвитку скарги.


Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Досить хороше казино. Я граю кілька місяців і серйозних проблем у мене не було.

Автоматичний переклад.
1...30 31 3233
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого