ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від oscarhorche14
|
117567 переглядів 656 відповідей |
|
12 3 4...33
2 р. тому

Привіт, я також виграв величезну суму грошей, я міг зняти невеликі суми, але коли я спробував зняти більше, вони попросили мене надіслати документи, минуло лише 3 дні, і після того, як я надіслав ці відгуки, я трохи здався сподіваючись, що мені надішлють гроші. Але є одна річ, з якою я сподіваюся, що ви можете мені допомогти: чи можете ви ще раз перевірити їхню ліцензію? Тому що я перевірив веб-сайти ігор Кюрасао, і його не було знайдено. Я думаю, що вони не мають законної ліцензії, і вони брешуть, що мають ліцензію з Кюрасао.

тут ви можете шукати на їх веб-сайті: https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/authenticity

Чи є інший спосіб дізнатися, яку ліцензію вони мають? я маю на увазі з доказами.

І ще одне, як ви вважаєте, чи можна порушити справу проти них? Я, чоловіки, якщо є шанс, я скористаюся цим, тому що я виграв забагато грошей, і це варто спробувати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Це нормально, що ви повинні підтвердити себе/свій рахунок, щоб отримати ці виграші. Ця частина в порядку.

Це може зайняти більше трьох днів.

До ліцензії зараз:

Перевірити це можна за логотипом підтвердження, розміщеним внизу сторінки казино.

file

Унікальне посилання, швидше за все, працює лише за умови доступу з цього прямого джерела. Ви бачите, що посилання складається з валідатора:

file

Я вважаю, що вам слід спочатку пройти процедуру KYC, якщо виграш не обробляється протягом 14 повних днів (тільки майте на увазі, що величезну суму можна розділити на кілька виплат), вам слід подати скаргу:

https://casino.guru/complaints

Орган ліцензування є останнім варіантом, дайте нам шанс допомогти вам.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,


Ця форма скарги через Antillephone? Чи є у них номер телефону, за яким я можу зателефонувати, щоб ще раз перевірити, чи дійсна їхня ліцензія для їх веб-сайту? Я справді хвилююся... Я бачив стільки скарг....


І що вони роблять зі скаргою? Вони збираються розслідувати? Чи можете ви пояснити докладніше? Оскільки ви показали мені лише посилання на Antillephone, це не є доказом....

Автоматичний переклад.
yuribaconfist
2 р. тому

Привіт,

саме посилання містить валідатор - те, що перевіряє ліцензію в режимі реального часу.

Дивно, але здається, що ікона просто зникла - я її більше не можу знайти.

У будь-якому випадку, «© 2022 1WIN. 1win.pro управляється MFI investments limited згідно з ліцензією Кюрасао 8048/JAZ2018-040» — ця частина вказує на те, що вона знаходиться під Антиллепнохе, так.

Мені вдалося знайти це в Google:

Веб-сайт

https://www.gaminglicensing.com

Електронна пошта

complaints@gaminglicences.com

Телефон

skype:gaminglicensing.com телефон:+59994338808

Адреса

Heelsumstraat, 51 E-Commerce Park, Кюрасао

Здається, я вже згадував, що це казино має жахливу репутацію, мені шкода, що ви вибрали дуже погане казино. 🙁 Закликаю подати скаргу, ми постараємось допомогти, якщо буде потреба. Перегляньте мій попередній допис, щоб знайти посилання, яке можна натиснути.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

На веб-сайті є різні посилання, як-от 1win.pro, а також є ще одне: https://1win.com.ci/bets/home і, ймовірно, інші, хоча я міг знайти піктограму ліцензії на банкоматі 1win.pro. Але це не доказ того, що ця компанія має ліцензію. Я не знаю, що ви можете зробити, якщо я почну скаргу тут.. хтось інший знімав з них гроші? Або всі думають, що це повне шахрайство...? 😞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Але серйозно, якщо цей сайт є шахрайським, чому так багато користувачів онлайн? Подивіться на прикріплену фотографію, на ній написано, що 16 тисяч людей онлайн-банкомат, також я перевіряв номер у різний час, і число змінюється. Я справді розгубився...

Автоматичний переклад.
yuribaconfist
2 р. тому

Це точно не означає, що число реальне, навіть якщо воно змінюється. Чи знаєте ви казино, на багатьох сторінках яких написано: користувач XY щойно виграв 53 000 на Starburst, користувач ZY щойно виграв 3400 на Mega Fortune тощо? Це також змінюється, але багато з них є просто плагінами, які не мають нічого спільного з реальністю.

Крім того, коли сказано «користувачі онлайн», що це взагалі означає? Наприклад, користувачі нашого форуму вважаються онлайновими на нашому веб-сайті, якщо вони виконали будь-яку дію протягом останніх 30 хвилин, але якщо ми змінимо його на 24 години, тоді ви побачите набагато більше користувачів онлайн 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На веб-сайті є різні посилання, як-от 1win.pro, а також є ще одне: https://1win.com.ci/bets/home і, ймовірно, інші, хоча я міг знайти піктограму ліцензії на банкоматі 1win.pro. Але це не доказ того, що ця компанія має ліцензію. Я не знаю, що ви можете зробити, якщо я почну скаргу тут.. хтось інший знімав з них гроші? Або всі думають, що це повне шахрайство...? 😞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вважаю, що це просто дзеркало, яке використовується для пропуску гравців з певних країн. Перевірте логотип, і візаж - все одно.

Дозвольте сказати, що ймовірність успішного вирішення скарги нижча в казино з нижчою репутацією. I 1win отримав 0,1 з 10 балів. Деякі справи були розкриті, деякі – ні. Я не смію обіцяти вам успіх, але це все одно шанс.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені цікаво, як вони безсоромно блокують облікові записи людей і цитують п.9.7, після гри в настільні ігри я грав лише в покер і більше нічого.

Коли ви подвоюєте свої гроші, вони вам не платять!

Мені відмовили у виведенні коштів, і вони не вказали справжню причину блокування мого рахунку, цікаво, чи є так звані експерти літрами.

Все, що вони кажуть, це те, що ви порушили правило тощо, жодних специфікацій.

Вони вважали кожного гравця шахраєм.

Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Мені шкода бачити іншого гравця з такою ж проблемою в цьому казино.🙁

Чи можете ви нагадати мені, що написано в цьому п.9.7?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна Радко,

Повідомлення прийде таким чином:

**Одночасно повідомляємо, що відповідно до п. 9.7. Правил користування сайтом, розділ Загальні положення та умови (далі – Правила), якщо учасник ставок вчиняє шахрайські дії проти букмекерської компанії (мультиакаунт, використання програмного забезпечення для автоматизації ставок, гра в арбітражних ситуаціях, якщо ігровий рахунок не використовується для розміщення ставок, зловживання програмами лояльності тощо), букмекерська компанія залишає за собою право запобігати таким шахрайським діям шляхом скасування ставок і закриття ігрового рахунку учасника парі.**



Потім з'явиться повідомлення,

"таким чином, відповідно до порушення п. 9.7 ігровий акаунт (тоді пишуть ваш email) заблоковано і не підлягає відновленню."

Ви можете собі уявити, яка розумна та законна компанія надішле це кожному користувачеві! Цитування тощо в правилі😆 Вибачте, це досить смішно, мені просто потрібно сміятися!

Те, що ми брали участь у парі, не робить нас дурними!

Автоматичний переклад.
Hafsat
2 р. тому

Те саме, Хафсат,

Під час моїх перших вилучень, це був мій перший раз, я ніколи не мав нічого спільного з 1win, за винятком цього єдиного разу, але виведення коштів було відхилено, і після того, як я подав свої документи для KYC, все, що я міг отримати, це те, що я порушив п. .9.7...Я був справді здивований!

Правда полягає в тому, що 130 доларів знадобляться, і якщо вони не можуть віддати мені мій прибуток, вони повинні повернути мої 90 доларів.

Я не можу визнати те, чого я не робив!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Іноді я дивуюся, як вони отримали ліцензію, будемо сподіватися, що гуру казино допоможе нам отримати наші кошти.

Це не мій перший раз, коли я вношу або знімаю кошти з платформи, я вносив більше 25 разів і знімав приблизно 16-18 разів.

Але цього разу я вперше подвоював свої кошти, мій рахунок теж заблокували.

Дивовижний аспект полягає в тому, що я виграв гроші в змаганнях, де грали люди за покерними столами, гроші насправді не були отримані від 1win, вони були отримані від інших учасників.

Цікаво, як це стає порушенням.🤔

Навіть служба підтримки клієнтів підтверджує, що жодних порушень у грі в покер немає!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановна Радко,

Повідомлення прийде таким чином:

**Одночасно повідомляємо, що відповідно до п. 9.7. Правил користування сайтом, розділ Загальні положення та умови (далі – Правила), якщо учасник ставок вчиняє шахрайські дії проти букмекерської компанії (мультиакаунт, використання програмного забезпечення для автоматизації ставок, гра в арбітражних ситуаціях, якщо ігровий рахунок не використовується для розміщення ставок, зловживання програмами лояльності тощо), букмекерська компанія залишає за собою право запобігати таким шахрайським діям шляхом скасування ставок і закриття ігрового рахунку учасника парі.**



Потім з'явиться повідомлення,

"таким чином, відповідно до порушення п. 9.7 ігровий акаунт (тоді пишуть ваш email) заблоковано і не підлягає відновленню."

Ви можете собі уявити, яка розумна та законна компанія надішле це кожному користувачеві! Цитування тощо в правилі😆 Вибачте, це досить смішно, мені просто потрібно сміятися!

Те, що ми брали участь у парі, не робить нас дурними!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Хафсат,

О, це «звичайне» загальне порушення... Я цілком впевнений, що якщо ви переглянете подані скарги, ви побачите, що це правило порушується дуже часто.

Ми все ще намагаємося «навчати» казино, що окрім цього терміну, гравці повинні отримати правильне та зрозуміле пояснення. Не кажучи вже про конкретні докази – їх теж треба наводити. Це найпростіший спосіб повідомити гравцям, що сталося не так, і як цього уникнути, якщо це так.

На жаль, здається, що казино просто використовує це правило дуже вільно та без належних підтверджуючих доказів.

Якби реальні гроші не були задіяні, я б погодився, що це досить смішна річ, так.

Я справді не розумію, що змусило казино так поводитися по відношенню до постійного і лояльного гравця?!


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Те саме, Хафсат,

Під час моїх перших вилучень, це був мій перший раз, я ніколи не мав нічого спільного з 1win, за винятком цього єдиного разу, але виведення коштів було відхилено, і після того, як я подав свої документи для KYC, все, що я міг отримати, це те, що я порушив п. .9.7...Я був справді здивований!

Правда полягає в тому, що 130 доларів знадобляться, і якщо вони не можуть віддати мені мій прибуток, вони повинні повернути мої 90 доларів.

Я не можу визнати те, чого я не робив!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я б сказав, що з 25 відкритими скаргами ви справді не самотні в цьому:

https://casino.guru/complaints/in_progress

file

Будемо сподіватися, що казино піде на співпрацю. 🤞



Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Абдулрахаман, я молюся і сподіваюся, що вони віддадуть нам наші гроші.

Це був ваш перший обліковий запис, мені цікаво, які звинувачення вони висунуть проти вас🤔, я молюся, щоб ми всі дійшли кращого висновку, і я молюся, коли справа завершиться, не маючи нічого проти нас, я молюся, щоб вони розблокували наші облікові записи та віддайте нам наші виграші, це може підвищити вашу репутацію, і ми також можемо редагувати наші відгуки!

Я говорю це тому, що в розділі невирішеної проблеми я бачу, що, незважаючи на недостатню кількість доказів проти молитов, вони воліють перестати відповідати та не отримувати гравцям гроші.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, Хафсат, зараз я справді напружений.

Учора після закінчення часу казино відповіло, що вони чекають, поки мій менеджер зі скарг відповість на скаргу для подальшого обговорення. Мені стало цікаво, і мені було цікаво, що вони мають проти мене!

Це досить незвично для казино 1win так реагувати на скарги!

Хоча чисте сумління змушує мене не сильно панікувати.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Привіт,

це чудово, що ти такий спокійний. Але найбільше мене хвилює кількість відкритих скарг.

У будь-якому випадку, будьмо оптимістами 🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Є багато відкритих

скарги тут, більшість людей не знають про ваш форум, я впевнений, що ви отримали б сотню скарг, хоча більшість гравців зробили ставку на спорт і авіатор, коли я згадав цей форум (casino.guru) у групі 1win Telegram, Мене забанили і повідомили.


З тих пір, як я почав стежити за скаргами на 1win тут, на casino.guru, більшість скарг було відхилено через те, що гравці перестали відповідати, незважаючи на те, що деякі скарги не були вирішені через недостатню кількість доказів від казино, але вони не заперечують через чорні точки, які вони отримують!

Я думаю, що коли казино блокує облікові записи, вони не розблокують обліковий запис, навіть якщо у них немає достатньої причини для закриття!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
2 р. тому

Привіт,

Я мав на увазі скарги, подані через Casino Guru Resolution Center, я можу уявити, що ми отримали б набагато більше, але ми робимо все можливе, щоб зв’язатися з гравцями по всьому світу. Незважаючи на те, як ми стараємося, такі казино ще попереду.

Я не здивований, що вас забанили, однак я дякую вам за спробу.

Я також думаю, що казино не дуже піклується про справедливість і навіть про свою репутацію. Мені також здається, що гравці, які займаються ставками на спорт, на жаль, цілком задоволені цим сайтом. 🤔




Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Радко, я тебе чудово зрозумів.


Ви все сказали.


Тільки щасливі отримують справедливість від них, я сподіваюся, що мені теж пощастить.

Автоматичний переклад.
12 3 4...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого