ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 23)

3 р. тому від oscarhorche14
|
117188 переглядів 656 відповідей |
|
1...22 23 24...33
Jaro
1 рік тому

«Я правильно розумію, що у вас ще є кошти в казино 1win» - Так

«Додатково, скільки часу триває ваша ситуація» - 4 міс

«Ви також зверталися в казино, що не так і чому ви не можете зняти?» Служба підтримки в чаті сказала мені, що мені потрібно зв'язатися з електронною поштою. але мені не відповідають на електронну пошту

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Я не змінював адресу електронної пошти. Я написав їм з адреси, яка зареєстрована в моєму акаунті

Автоматичний переклад.
Kadekkk
1 рік тому

Ой, 4 місяці - це дуже довго. Але, як я вже зазначав, ви подали скаргу, тому наша команда намагатиметься вирішити її справедливо.

Крім того, ви коли-небудь знімали гроші з казино чи це ваше перше зняття? Ваш обліковий запис уже підтверджено?

Але я не розумію, чому казино не може відповідати на електронні листи 4 місяці. Це досить непрофесійно і, звичайно, неприємно для гравців.

Наразі нам нічого не залишається, як чекати та дивитися, як розвиватиметься ситуація. Обов’язково повідомте нас, якщо отримаєте відповідь від казино або якщо з’явиться щось нове.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

коли-небудь знімали з казино» - так

«Ваш обліковий запис уже підтверджено» - Ні, я хочу це зробити, але не отримую відповіді на електронний лист

Я дуже сподіваюся, що ви мені допоможете

Автоматичний переклад.
Kadekkk
1 рік тому

Я розумію. Коли ви раніше знімали кошти, казино не запитувало у вас жодних підтверджуючих документів? Звичайно, для невеликих вилучень іноді казино цього не роблять, тому мені просто цікаво.

Але, переглядаючи скарги, я натрапив на справи, схожі на вашу, які є відкритими. Якщо вам цікаво, ви можете переглянути це посилання: https://casino.guru/complaints/in_progress

Що стосується допомоги, наша команда, як я вже згадував, спробує вирішити вашу ситуацію. Сподіваюся, вийде щасливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, доброго дня. Понад 15 днів тому я помітив, що мої кошти не виведено. У мене попросили документи. Я надсилаю відповідну документацію, але досі не маю відповіді. Я надсилаю електронні листи на адресу, надану службою підтримки, але вони мені не відповідають... я залишаю депозит, але не знімаю

Автоматичний переклад.
fernando7398
1 рік тому

Привіт.

Мені це зовсім не подобається. Без подальших зволікань я рекомендую скористатися цим посиланням, щоб подати скаргу:

https://casino.guru/complaints/create

Переконайтеся, що ви перевіряєте папки зі спамом або bin, щоб уникнути непорозумінь. Не кажу, що це так, але я б сказав, що спочатку краще виключити загальні проблеми.

Ви згодні?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, дякую Джейко

Я все ще чекаю повернення моїх 100 доларів на рахунок у казино, я в Нунавуті. Не в інтер'єрі

Автоматичний переклад.
jseski07
1 рік тому

Привіт, якби це була відповідь гравцеві, я б попросив вас скористатися кнопкою «відповісти», щоб допомогти повідомити гравця про свою відповідь, щоб ви також могли отримати відповідь раніше. Якщо можна запитати, як довго ви чекали? Ви внесли депозит, а гроші не надійшли на ваш рахунок у казино чи виникла інша проблема? Будь ласка дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня групі, приємно, я Кевін з Аргентини. Я граю в казино OnLIne 1Win протягом місяця, досвід справді задовільний, я отримую хороші прибутки, просто граючи в ігрові автомати, але все це мало негативний результат, оскільки минуло більше 15 днів, коли я більше не міг забрати свій заробіток. Коли я надсилаю запит на відкликання коштів, він схвалюється, але він залишається в обробці, і він не випускає його, і через максимум 48 годин він відхиляє його, я втомився розмовляти з усіма, також служба підтримки тощо тощо, і я не мати будь-яку допомогу чи відповідь.. це траплялося з кимось? що я повинен зробити? Я дуже засмучений, бо залежу від цих грошей. Будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я був дуже задоволений, тепер я просто охоплений гнівом і стражданням, просто вночі я більше не можу забрати свій заробіток, що відбувається?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня групі, приємно, я Кевін з Аргентини. Я граю в казино OnLIne 1Win протягом місяця, досвід справді задовільний, я отримую хороші прибутки, просто граючи в ігрові автомати, але все це мало негативний результат, оскільки минуло більше 15 днів, коли я більше не міг забрати свій заробіток. Коли я надсилаю запит на відкликання коштів, він схвалюється, але він залишається в обробці, і він не випускає його, і через максимум 48 годин він відхиляє його, я втомився розмовляти з усіма, також служба підтримки тощо тощо, і я не мати будь-яку допомогу чи відповідь.. це траплялося з кимось? що я повинен зробити? Я дуже засмучений, бо залежу від цих грошей. Будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаю! Виходячи з вашого опису, я закликаю вас подати безкоштовну скаргу:

https://casino.guru/complaints/create

Я пропущу всі приємності, просто прочитайте цю тему, щоб дізнатися, що ви, ймовірно, не самотні. Це безглуздо з боку казино, якщо ви запитаєте мене...

Сподіваємось, ми зможемо знайти проблему та допомогти вам!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я попросив вивести кошти (криптовалюта), і я чекав 3 дні. Нічого не отримав. Я зв’язався зі службою підтримки, і вони попросили підтвердити особу. Дивно, що документи, які вони просили, є підозрілими: - фотозображення банківських карток: 5*****XXXXXX***.


чи можу я знати, чому вони запитують мою кредитну картку?

Автоматичний переклад.
Givens9
1 рік тому

Привіт.

Які способи оплати ви раніше використовували для депозитів? Серед них була кредитна картка? Це була б відповідь. 🤔

У будь-якому разі зверніться до служби підтримки, щоб переконатися. Буду чекати на відповідь.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, це було для попереднього варіанту оплати.

Автоматичний переклад.
Givens9
1 рік тому

Потім вам потрібно верифікувати картку - підтвердити, що вона по праву належить вам і ви маєте до неї необмежений доступ.

На мій погляд, це стандартний запит на підтвердження платежу. Надаючи фотографію, на якій ви тримаєте справжню картку, ви підтверджуєте, що картка є у вас у будь-який час, коли вона вам потрібна – наприклад, вона не позичена ні в кого іншого.

Чи має це сенс для вас?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Минуло багато днів, відколи компанія 1 WIN не заплатила мені, я перевищив там 4 тисячі реалів із кількома депозитами, я вже переслав електронний лист до служби безпеки, і вони нічого не можуть вирішити, абсолютно нічого. (ВЖЕ ПРОЙДЕНО ДО ВИЗНАЧЕНОГО ТЕРМІНУ)



Там приблизно 4 тисячі реалів, вони сказали, що я порушив правила, і вони не відповідають про повернення грошей, ця компанія КРАДЕ, у мене є всі депозити, ідентифікатор рахунку та відбитки все тут.



Якщо вам більше не потрібен клієнт, просто анулюйте обліковий запис, АЛЕ ПОВЕРНІТЬ ГРОШІ, не крадіть.

Єдина відповідь після аналізу


" Ваш обліковий запис заблоковано за порушення Правила .9.7. Розділ Загальні положення та умови (далі - Правила): Якщо учасник ставок вчиняє шахрайські дії проти букмекерської компанії (кілька облікових записів, використання програмного забезпечення для автоматизації ставок, гра в арбітражних ситуаціях, якщо ігровий рахунок не використовується для ставок, зловживання програмами лояльності тощо), букмекерська компанія залишає за собою право ЗУПИНИТИ такі дії

шахрайський.



Ми суворо дотримуємося правил і заохочуємо наших гравців робити те саме. Тому ми ніколи не робимо необґрунтованих суджень».



Гаразд. Переходимо до пунктів



17.1.3. обліковий запис клієнта пов’язаний із заблокованим обліковим записом, і в цьому випадку ми матимемо право закрити обліковий запис незалежно від того, як він пов’язаний, і повністю заблокувати облікові дані цього облікового запису. За винятком випадків, передбачених договором, залишок коштів на рахунку клієнта буде повернено протягом певного періоду часу, відразу після відправки замовлення та стягнення заборгованої суми клієнту;



МЕНІ БІЛЬШЕ НЕ ХОЧУ РАХУНОК В 1WIN, Я ХОЧУ МОЇ ІСНУЮЧІ ГРОШІ НА РАХУНКІ.. ЯКІ ПЕРЕВИЩУЮТЬ 4 ТИСЯЧИ РЕАЛІВ, НЕ ПРИХОДІТЬ ДО МЕНЕ ЗНОВУ З ЦИМИ ПУНКТАМИ 9.7, ЯКІ ВЖЕ ПРОЙШЛИ 14 ДНІВ І ДО СИГНАЛУ НІЧОГО.. ЗАБЛОКУВАНО ТІЛЬКИ РАХУНОК.. ХАЙ ВОНА ЗАЛИШИТЬСЯ, АЛЕ Я ВИМАГАЮ СВОЇ ГРОШІ, Я НАВІТЬ ЇХ НЕ ЗНЯВ, Я ПРОСТО ВНОСИВ ЇХ І ПОСТАВИВ.



НАСТУПНІ ДАНІ..



ID 18644210



додані документи для ще раз підтвердження права власності.


ПРИМІТКА: МЕНІ ХОЧУ ГРОШІ НА МОЄМУ PIX Я НЕ ХОЧУ, ЩО ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС РОЗБЛОКУВАНИЙ , ОСКІЛЬКИ ВИ НЕ БУКМЕТРЕЛЬНИЙ ДІМ, ВИ КРАДЕТЕ ТЕ, ЩО НЕ ВАШЕ. ТОЖ ІЗ ПРИКМЕТНИКА, ЯКИЙ ВИ ПОВИНЕН МАТИ НА УМІ, ВИ ЗНАЄТЕ, ЯКИЙ ВИ Є.


ЦЬОГО НЕ ІСНУЄ, Я ВИМАГАЮ СВОЇ ГРОШІ. І ВІН Є!


Я ВНЕСЯ, І ВОНИ НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬ МЕНІ ЦЕ ЗНЯТИ..


ВЕДІТЬ ОБЛІК, ПРОСТО ЗРОБІТЬ ЦЕ І ПОБАЧИТЕ, МЕНІ ВТОМИЛАСЯ ВІД ЦІЄЇ НЕСПРАВЕДЛИВОСТІ, Я ДЗВОНІЮ, А ВОНИ МЕНІ НЕ ДОПОМОЖУТЬ, Я НАПИШУЮ МЕНІ ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ, І ВОНИ ГОВОРИТЬ ЛИШЕ ПРО ЦЕЙ ПУНКТ 9.7, АЛЕ ЩО З МОЇМИ ДЕПОЗИТАМИ? СУМА МОЄГО РАХУНКУ? У МЕНЕ КОЖНИЙ ЕКСТРАКТ З КОЖНОГО ЦЕНТА...


Ну, якщо я помилився, нехай вони закриють рахунок, але будьте чесними, оскільки мій рахунок з 2022 року, а ми в 2023 році, мені здається, що вони чекали, поки я внесу, але залишили мої суми на рахунку.


Я ВИМАГАЮ ТІЛЬКИ ЩО МОЄ!

Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: Особисті дані
Автоматичний переклад.
Aleksandro
1 рік тому

Не повідомляйте тут свої особисті дані, як-от пошту чи номер телефону.

Ви нещодавно грали з бонусними коштами чи отримували винагороду за лояльність? Вони використали положення про зловживання бонусом, щоб виправдати закриття, тому знати, чи грали ви з бонусними коштами, допоможе. Переконайтеся, що ніхто з тих, хто живе з вами, також не має там облікового запису. Якщо ви грали з чистим грошовим балансом і немає іншого облікового запису з вашої IP-адреси або зареєстрованого за вашою домашньою адресою, я не знаю, яке зловживання могло мати місце, вам доведеться подати скаргу, і, можливо, казино ділиться своїми доказами з гуру, і вони визначатимуть, чи було порушення чи ні.

Ви можете подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую, я перешлю його в правильний сектор, я використовую спільну мережу, де не всі один одного знають, і я кілька разів підключався до телефону через Wi-Fi. Для мене практично неможливо бути впевненим, що де б я не був з 2022 року до сьогодні, хтось із обліковим записом на платформі також використовував ту саму мережу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, я перешлю його в правильний сектор, я використовую спільну мережу, де не всі один одного знають, і я кілька разів підключався до телефону через Wi-Fi. Для мене практично неможливо бути впевненим, що де б я не був з 2022 року до сьогодні, хтось із обліковим записом на платформі також використовував ту саму мережу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Примітка: я ніколи не використовував бонуси від цієї платформи

Автоматичний переклад.
1...22 23 24...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого