ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 22)

3 р. тому від oscarhorche14
|
117008 переглядів 654 відповідей |
|
1...21 22 23...33
Hafsat
1 рік тому

Привіт.

Радий чути, що у вас все добре!

На жаль, навіть наша внутрішня система виявила однаковий IP для всіх трьох облікових записів, які використовуються тут, на форумі. Може, поясниш?

Крім того, ви читали цю частину? «Вони також надали нам інформацію, отриману від органу ліцензування, що їхній обліковий запис було позначено вашим обліковим записом».

Мені здається, що двоє з вас (Діна) підтвердили, що третій обліковий запис є частиною групи. Чесно кажучи, я також міг би використати ваше пояснення.

Додаю всі три скарги:

Абдулрахаман - відкинутий

Хафсат - відхилено

Діна - вирішено


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Win не платить, хлопче, я був шахраєм

Відкликання тривало місяць і до цього дня я його не отримав і втомився чекати відповіді від цих щурячих шахраїв

ID42924475

Автоматичний переклад.
marianaguzmann3
1 рік тому

Ви, очевидно, дуже розлючені, це добре – я, мабуть, теж розлютилася б. Може, ми просто пропустимо щурів та інших гризунів, будь ласка?

Спробуйте заспокоїтися, якщо можете, скарга розглядається - тримайтеся.

Говорячи про скаргу , я, чесно кажучи, не зрозумів, чи ваш обліковий запис коли-небудь був верифікований.

Ви можете мені з цим допомогти?

Я маю на увазі, що в минулому було кілька успішних вилучень, останній поданий 6 серпня не пройшов.

Краще почекаю оновлення, повідомте, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, так, подивіться, з 6 серпня я здійснив успішне зняття, і тому я запитав, чому я не отримав зняття, яке я зробив, і вони сказали мені почекати 48 годин, після 48 годин вони сказали мені почекати 14 днів і вони не дали мені жодного окремого рішення, вони заблокували мене в цій грі після виходу, вони заблокували мене

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Радий чути, що у вас все добре!

На жаль, навіть наша внутрішня система виявила однаковий IP для всіх трьох облікових записів, які використовуються тут, на форумі. Може, поясниш?

Крім того, ви читали цю частину? «Вони також надали нам інформацію, отриману від органу ліцензування, що їхній обліковий запис було позначено вашим обліковим записом».

Мені здається, що двоє з вас (Діна) підтвердили, що третій обліковий запис є частиною групи. Чесно кажучи, я також міг би використати ваше пояснення.

Додаю всі три скарги:

Абдулрахаман - відкинутий

Хафсат - відхилено

Діна - вирішено


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Щодо IP-адреси, це дуже можливо, тому що ми шкільні товариші та використовуємо шкільну мережу (Wi-Fi) для перегляду, і, чесно кажучи, Абдулрахаман представив мені 1win, я згадав у попередньому стані скарги. Ми не однакові особи.

Так, ми троє подали скаргу владі, і оскільки це була та сама скарга, влада позначила 3 облікові записи, після детального вивчення справи влада попросила 1win виплатити мені мій баланс, і вони це зробили, але Абдулрахамана залишили , він мій друг, я справді піклувався.

Мадіна теж моя подруга.

Ми троє спільні друзі, але щоб уточнити це, ви можете попросити відеоконференцію.


Казино стверджувало, що 3 облікові записи використовувалися для відмивання грошей за допомогою їхньої платформи.😂 Мені просто цікаво, чи вважаються 100 доларів відмиванням.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт Радка


Я щойно відкрив новий рахунок у casinoguru через проблеми, з якими я стикаюся в казино. Раніше я був забанений у casinoguru, чи можу я використовувати цей новий обліковий запис і подати скаргу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гей, так, подивіться, з 6 серпня я здійснив успішне зняття, і тому я запитав, чому я не отримав зняття, яке я зробив, і вони сказали мені почекати 48 годин, після 48 годин вони сказали мені почекати 14 днів і вони не дали мені жодного окремого рішення, вони заблокували мене в цій грі після виходу, вони заблокували мене

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добре, що ви подали скаргу ! Я пам’ятаю часи, коли це казино було зареєстровано з дуже поганою репутацією – я досі не можу цього забути. Щоразу, коли я бачу щось подібне, у мене виникає підозра.

Я сподіваюся, що ви скоро отримаєте гроші, і, з моєї точки зору, це, мабуть, добре, що ваш рахунок закрито.

Хто хотів би випробувати це знову, я б сказав?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка


Я щойно відкрив новий рахунок у casinoguru через проблеми, з якими я стикаюся в казино. Раніше я був забанений у casinoguru, чи можу я використовувати цей новий обліковий запис і подати скаргу?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Мені прикро сказати, що ви давно втратили другий шанс. Я звернувся до нашої групи розгляду скарг – рішення було швидким і остаточним. Це не моя справа коментувати далі, але я вважаю, що ви можете подумати про свою минулу поведінку, не помічаючи цього відкрито на форумі.

Я прошу вас залишити Casino Guru назавжди і ніколи не повертатися.

Добре!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Радка,

Щодо IP-адреси, це дуже можливо, тому що ми шкільні товариші та використовуємо шкільну мережу (Wi-Fi) для перегляду, і, чесно кажучи, Абдулрахаман представив мені 1win, я згадав у попередньому стані скарги. Ми не однакові особи.

Так, ми троє подали скаргу владі, і оскільки це була та сама скарга, влада позначила 3 облікові записи, після детального вивчення справи влада попросила 1win виплатити мені мій баланс, і вони це зробили, але Абдулрахамана залишили , він мій друг, я справді піклувався.

Мадіна теж моя подруга.

Ми троє спільні друзі, але щоб уточнити це, ви можете попросити відеоконференцію.


Казино стверджувало, що 3 облікові записи використовувалися для відмивання грошей за допомогою їхньої платформи.😂 Мені просто цікаво, чи вважаються 100 доларів відмиванням.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Дякуємо за IP-примітку - це має сенс, але в той же час це зазвичай велика справа для будь-якого казино 🙁.

Я впевнений, що вони також це відстежили. Залишається проблемою те, що казино ніколи не здійснювало відеодзвінок, але це, ймовірно, тому, що вони також знали, що ви знаєте один одного, тому ви все одно пропустите запитання.

Багато казино стверджують, що для однієї IP-адреси або домогосподарства дозволено використовувати лише один обліковий запис. Це правило має запобігати саме такій ситуації.

Я вам вірю, тому в мене немає підстав думати інакше.

На жаль, тільки уявіть, як це має виглядати з точки зору казино.

Це безперечно кращий випадок, якщо можна, ніколи не грайте в жодному казино разом, використовуючи одну IP-адресу.

Мої найкращі побажання Медіні та Абдулрахаману, мені шкода, що все так закінчилося.

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Привіт, так, я зв’язався з ними, але вони мені не відповідають і не вимірюють

немає рішення

42924475



Автоматичний переклад.
1 рік тому

9 травня я поставив гроші на зняття, але вони не прийшли на мій баланс. Написала в службу підтримки і запитала. Мені сказали, що потрібно звернутися в службу підтримки поштою. Я багато разів надсилав їм електронні листи, але вони мені не відповідали. Якщо я знову напишу в чат, то мені ще раз кажуть написати на пошту. Я місяцями чекав на свої гроші. Я вважаю, що це шахраї, які спеціально не дають гроші

ID 32153625

Гаманець №32153625

Автоматичний переклад.
Kadekkk
1 рік тому

те ж саме тут я все ще маю 100 доларів і все ще не можу використати їх у своєму розкішному казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, допоможіть мені змінити адресу електронної пошти

Автоматичний переклад.
Kadekkk
1 рік тому

Привіт, я думаю, що це невиправдано довго вибирати. Як бачите, ви не єдині, хто має подібну проблему. У будь-якому разі я помітив, що ви подали нам скаргу , і це правильний крок.

Я також бачу, що казино повторює те саме знову і знову, що, звичайно, неприємно.

Я б сказав, що ви повинні бути терплячими, але у вашому випадку ви були достатньо терплячими. Однак нам нічого не залишається, як чекати та дивитися, як буде розвиватися скарга. Наша команда зробить все можливе, щоб вирішити вашу справу.

Сподіваюся, ваша ситуація вирішиться швидко і щасливо.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
jseski07
1 рік тому

Привіт, я правильно розумію, що у вас все ще є кошти в казино 1win, і ви не можете їх зняти, чи це Casino Luxury ?

Крім того, скільки часу триває ваша ситуація? Ви також зверталися до казино, що не так і чому ви не можете зняти гроші? Дайте нам знати, щоб ми спробували вам допомогти.

Автоматичний переклад.
moneydanielle8
1 рік тому

Привіт! Оскільки ми не казино, ми не можемо змінити вашу електронну адресу в казино. Найкраще було б написати в службу підтримки або в чат і повідомити їх про зміну вашої електронної адреси, оскільки я думаю, що вони найкраще знатимуть, що робити в цьому випадку.


Як ви думаєте, ви можете спробувати це? Не соромтеся оновити нас, якщо вам вдасться вирішити вашу проблему.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Який поточний промокод для 1win?

Автоматичний переклад.
SurajitHayara
1 рік тому

Я знайшов промокод START1W на 1wins.in. Він працює чи ні? Чи можна використовувати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому


Привіт, так, я зв’язався з ними, але вони мені не відповідають і не вимірюють

немає рішення

42924475



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені прикро це чути. Скільки часу ви чекали на їхню відповідь?

Автоматичний переклад.
moneydanielle8
1 рік тому

Я можу використовувати цю електронну адресу jseski07@outlook.com

Я намагався ним скористатися. Не можу ним скористатися, тому що я в Нунавуті, а не в Онтаріо

дякую Яйко

Автоматичний переклад.
1...21 22 23...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого