ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 21)

3 р. тому від oscarhorche14
|
116828 переглядів 653 відповідей |
|
1...20 21 22...33
snakeburgos
1 рік тому

Я співчуваю вашій думці. Крім того, я перевірив вашу скаргу лише кілька хвилин тому, щоб дізнатися, що ще одна спроба не вдалася. Я думаю, вам варто спробувати інший метод виведення коштів, представник казино також згадав, що ви наполягали на тому самому типі. Як я бачу, це не наближає тебе.

Що ти сказав? Ви готові до змін?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив понад 10 запитів на зняття коштів на 1win, і всі вони були відхилені, я звертався до служби онлайн-довідки більше 15 разів, і вони завжди кажуть одне й те саме: «Зачекайте 14 днів, якщо не зв’яжіться знову» і між відмовою та знову запитую, є 2 місяці, які я не отримую

Автоматичний переклад.
dcorreamaco
1 рік тому

Це звучить досить серйозно, оскільки це такий довгий період часу. Якщо можна запитати, ви проходили перевірку облікового запису? Зазвичай схожа проблема виникає у неверифікованих гравців. Служба підтримки не надала вам іншої інформації, лише те, що вам потрібно чекати 14 днів?


У цьому випадку я б пропонував вам створити скаргу тут , тому що я думаю, що це довго. Згідно з нещодавно розглянутими скаргами, є достатній шанс, що ви отримаєте допомогу, оскільки інші гравці стикаються з подібними проблемами щодо зняття коштів.

Так що ти скажеш? Як ви вважаєте, чи варто спробувати? Повідомте нам, як ви вирішили.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

спробуйте за допомогою інших методів те саме, за допомогою crypto та astropay, вони також не вдалися. Зараз в останній відповіді пишуть, що послуга відновилася, я знову пробую зробити висновок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як і всі інші, я не можу відмовитися. Проте моя проблема полягає в тому, що я не отримую жодного листа з кодом для підтвердження мого вилучення.

Так, я перевірив папку зі спамом -.-

Я зв’язався зі службою підтримки, і вони хотіли, щоб я змінив адресу електронної пошти. Щоб змінити мою пошту, їм потрібна була надмірна кількість інформації. Наприклад, номер моєї картки, знімок екрана квитанції про останній депозит від мого банку тощо. Мені сказали, що зміна триватиме від 5 до 24 годин. Минуло більше двох днів, а нічого не змінилося.

На пряме запитання, чи це поширена проблема, вони відповіли, закривши чат. Тож так, робіть із цього те, що хочете.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Моє відкликання очікує приблизно 20 днів. я вже надіслав документи, що підтверджують особу. Мені не відповідають.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

спробуйте за допомогою інших методів те саме, за допомогою crypto та astropay, вони також не вдалися. Зараз в останній відповіді пишуть, що послуга відновилася, я знову пробую зробити висновок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, будемо сподіватися, що проблему вирішено. Я з нетерпінням чекаю вашого підтвердження!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як і всі інші, я не можу відмовитися. Проте моя проблема полягає в тому, що я не отримую жодного листа з кодом для підтвердження мого вилучення.

Так, я перевірив папку зі спамом -.-

Я зв’язався зі службою підтримки, і вони хотіли, щоб я змінив адресу електронної пошти. Щоб змінити мою пошту, їм потрібна була надмірна кількість інформації. Наприклад, номер моєї картки, знімок екрана квитанції про останній депозит від мого банку тощо. Мені сказали, що зміна триватиме від 5 до 24 годин. Минуло більше двох днів, а нічого не змінилося.

На пряме запитання, чи це поширена проблема, вони відповіли, закривши чат. Тож так, робіть із цього те, що хочете.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це неймовірно!

Ви в настрої подати скаргу? Наша команда розгляду скарг спробує вам допомогти.

https://casino.guru/complaints/create

Що ти сказав?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Проблеми залишаються такі ж, як завжди, я не можу зняти. Більше 60 днів чекають на виведення і нічого не виправляють.

file

Автоматичний переклад.
snakeburgos
1 рік тому

це 250 тисяч доларів? Ви підтвердили свою особу, надіславши документи електронною поштою?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони складають 250 000 центнерів


І якщо я підтверджу свою особу з моменту відкриття облікового запису.

Автоматичний переклад.
developer20010605
1 рік тому

Я б не сказав, що проблема в KYC, хоча це хороша пропозиція!

Більш складним є те, що всі варіанти оплати раніше були невдалими. 🙁

Після більш ніж двох місяців виглядає не надто багатообіцяюче!

Зрештою, чи є щось позитивне у вашому випадку?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Проблеми залишаються такі ж, як завжди, я не можу зняти. Більше 60 днів чекають на виведення і нічого не виправляють.

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це погано,...наразі ми мало що можемо зробити, казино має це побачити, щоб виправити! Я підозрюю, що у його платіжного постачальника технічні проблеми. У мене немає кращого пояснення, хоча я знаю, що ми всі прагнемо рішень в першу чергу!

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Нічого позитивного. Вони не пропонують жодного рішення.

Автоматичний переклад.
snakeburgos
1 рік тому

Я думаю, ви забули згадати, що казино просило вас використовувати інший спосіб оплати протягом досить тривалого часу. Здається, це єдиний шлях.

З моєї точки зору, настав час спробувати.

Можливо, чи існує якась конкретна перешкода, яка заважає вам скористатися іншим способом оплати?

Сподіваюся, що немає. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт усім, я бачу, як гуру казино намагаються зробити все можливе, щоб допомогти гравцям вирішити їхні проблеми з різними казино на цій платформі.

Але я хотів би сказати, що гуру не були справедливими щодо моєї справи щодо казино 1win.

Троє гравців з Нігерії зі схожими скаргами, всі облікові записи були звинувачені в порушенні правила 9.7, ми про всіх повідомили гуру та регуляторам (органам).

Двом іншим було виплачено, але я не отримав свій платіж, вони сказали, що я відкрив рахунок з іншим профілем, і вони не надали мені доказів і несправедливо закрили мою справу.

Хафсат підтвердила, що не нав’язувала мене, але я не мав можливості підтвердити свою щирість.

Інші 2 гравці отримали гроші за розпорядженням контролюючих органів, але я не отримав свою 😢

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Abdulrahaman
1 рік тому

Привіт і ласкаво просимо назад!

Минуло чимало часу, і я радий знову бачити вас, хоча й за таких обставин.

Я пам’ятаю ті випадки і хочу зазначити, що тоді все було представлено по-іншому:

Цитую зі скарги :

«Шановний Абдулрахаман,

ми помітили, що інша особа використала ту саму адресу електронної пошти, що й ви, для реєстрації свого облікового запису на 1win. Це їх скарга на нашому веб-сайті: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Вони також надали нам інформацію, отриману від органу ліцензування, про те, що їхній обліковий запис було позначено вашим обліковим записом. На жаль, це змушує нас відхилити вашу скаргу, оскільки створення кількох облікових записів є порушенням умов.

Будь ласка, зв’яжіться з органом ліцензування, я сподіваюся, що вони зможуть надати вам більше роз’яснень щодо вашої проблеми.

Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам із цією справою».

Хоча я не знаю, чому вам знадобилося так багато часу, щоб повернутися сюди зі своєю заявою, добре, що ви це зробили.

Отже, як би ви хотіли "підтвердити свою автентичність" Це ваша головна турбота?

Можливо, у вас є нові, нерозкриті ключі до вашої справи? Тому що якщо ви це зробите, вам слід попередньо встановити їх і попросити повторний розгляд вашої скарги.

Що стосується Хафсат, її скаргу також було закрито як необґрунтовану . Я б сказав, що це дає зрозуміти, що ми були чесними, а також ніколи не мали жодного відношення до відшкодувань або виплат, зроблених казино в минулому. 🙏

мені шкода

Не соромтеся поділитися детальнішою інформацією.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт і ласкаво просимо назад!

Минуло чимало часу, і я радий знову бачити вас, хоча й за таких обставин.

Я пам’ятаю ті випадки і хочу зазначити, що тоді все було представлено по-іншому:

Цитую зі скарги :

«Шановний Абдулрахаман,

ми помітили, що інша особа використала ту саму адресу електронної пошти, що й ви, для реєстрації свого облікового запису на 1win. Це їх скарга на нашому веб-сайті: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Вони також надали нам інформацію, отриману від органу ліцензування, про те, що їхній обліковий запис було позначено вашим обліковим записом. На жаль, це змушує нас відхилити вашу скаргу, оскільки створення кількох облікових записів є порушенням умов.

Будь ласка, зв’яжіться з органом ліцензування, я сподіваюся, що вони зможуть надати вам більше роз’яснень щодо вашої проблеми.

Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам із цією справою».

Хоча я не знаю, чому вам знадобилося так багато часу, щоб повернутися сюди зі своєю заявою, добре, що ви це зробили.

Отже, як би ви хотіли "підтвердити свою автентичність" Це ваша головна турбота?

Можливо, у вас є нові, нерозкриті ключі до вашої справи? Тому що якщо ви це зробите, вам слід попередньо встановити їх і попросити повторний розгляд вашої скарги.

Що стосується Хафсат, її скаргу також було закрито як необґрунтовану . Я б сказав, що це дає зрозуміти, що ми були чесними, а також ніколи не мали жодного відношення до відшкодувань або виплат, зроблених казино в минулому. 🙏

мені шкода

Не соромтеся поділитися детальнішою інформацією.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

file Привіт, шановна Радько, я тоді отримав це від влади, а потім заплатив.


Немає чітких доказів того, що я та Абдулрахаман одна й та сама особа, адже насправді ми не ті самі особи, вони лише зробили припущення.


Завдяки регулюючим органам я отримав свої гроші, але я все ще здивований, чому Абдулрахаман не міг отримати гроші.


Нас було троє, я, Мадіна та Абдулрахаман, троє написали звіти, двоє отримали гроші, залишивши третю особу, вище були повідомлення, які я отримав від влади.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Hafsat
1 рік тому

Привіт, Шановний Хафсат! Як справи??


Дякуємо за цей відгук. Я також не дуже впевнений, що з цього робити.

Якщо казино вважає, що ви всі діяли всупереч правилам, найбільш логічним результатом буде «не відшкодування» для всіх.

Мені здається неправильним платити лише одній людині за тих самих обставин.

Я не засуджую ні вас, ні будь-кого іншого гравця, просто результату не вистачає стабільності. 🙁

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую, Радко, у мене все добре.


Більше того, потрібно бути обережним щодо казино, вони не є пристойними.


Завдяки владі мені заплатили, але я справді співчуваю Абдулрахаману за те, що він не отримав його гроші, казино прийняло раціональне рішення, оскільки ми троє мали однакові скарги, і вони просто дійшли висновку, що 1 особа видає себе за 2.


Я пропоную гуру ще раз розглянути ситуацію більш глибоко, щоб допомогти йому вирішити проблему, якщо можливо, вони повинні організувати відеодзвінок, щоб він міг заявити про свою щирість, якщо він справді той.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1...20 21 22...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого